Voiko joku kertoa mustan myllyn mestarin henkilöistä jotain PLIIS!!!!!! MUA myös kiinostais sen perhe koska mun mielesttä siinä ei lukenut mitää siitä KIITOS
mustan myllyn mestari
6
1580
Vastaukset
- M@k3
Mustan myllyn mestari ottaa myllyynsä oppipoikia joille hän opettaa jauhojen jauhamisen lisäksi mustaa magiaa, kun pojat oppivat niin hän laittaa heitä kaikenlaisiin pikku työtehtäviin.
Eräänä päivänä yksi pojista rakastuu tyttöön ja yrittää lähteä pois myllystä, mutta siitäpä mestari ei pidä
Rakkaus kuitenkin voittaa ja mestari potkaisee tyhjää.
Aika perinteinen vanhanajan satu. - rokkari69
...huono kirja etten muista.
- infh
Krabat = Orpopoika , 14 v , asuu saksassa,muuttuu korpiks..
- ei oikein innosta
Halutteko kertoo sen juonen sillei hyvin meinaa meiän pitäis äikässä lukee toi enkä tosiaan jaksa ja siitä pitää pitää joku esitelmä tai jotai? :D
- Röhöm
Niin on ikkupikkuinen kirja, että kyllä sen laiskempikin jaksaa lukea eikä edes kovin huono. Sen kuulee, jos esittelee opusta pelkän juoniselosteen turvin, joten kiinni jäät. Ota siis suunta kirjastoon.
- moro
Röhöm kirjoitti:
Niin on ikkupikkuinen kirja, että kyllä sen laiskempikin jaksaa lukea eikä edes kovin huono. Sen kuulee, jos esittelee opusta pelkän juoniselosteen turvin, joten kiinni jäät. Ota siis suunta kirjastoon.
trolled
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026