Mistä näkee Formula1 ilmaiseksi?

Go Kimi& heikki

Onko tietoo mistä näkee formulat ilmaiseksi (ilman mitään TVU playeireitä) Hermot menee,kun esim. Formulai forumissa on suora linkki lähetytkseen,ja sit kun ajot alkavat,niin eipä näy mitään,ja sama juttu cctv8,ja niin edelleen. Onko jotain "pommin varmaa" paikkaa mistä Formulat voisi seurata ilmaiseksi. Laittakaas vinkkejä. Tässä nämä 2paikkaa mitkä tiedän,eli cctv8(kiinaksi) ja FORMULA1 FORUM hakusanaksi,ja sieltä löytyy linkki suoraan lähetykseen,mutta edellinen kisa ei ainakaan näkynyt.(Aikaajot näkyi ja komeasti) Katsoin juuri asian uudestaan,ja nyt ei ollut suoraa linkkiä,mutta se palannee sinne uuden kisan kynnyksellä.

15

10113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • go kimi& heikki

No näinköhän tuo on mahdollista blokata jotain cctv-8 kiinasta tulevia sivuja...Viime kisassa ruutu ainakin oli pimeenä, ja ennen sieltä olen kattonut monet kisat. Eikö muka tvu-playerikaan näytä kisoja. Laittakaa minulle tuleman niitä tv streaming paikkoja missä voimme katsella ilmaiseksi Formuloita, kun mitä järkeä maksaa formuloista, kun periaate on, että urheilun täytyy olla ilmaista tv:ssä. Maksamme tv-luvan, ja se saa riittää =)

• Nimetön
        go kimi& heikki kirjoitti:

No näinköhän tuo on mahdollista blokata jotain cctv-8 kiinasta tulevia sivuja...Viime kisassa ruutu ainakin oli pimeenä, ja ennen sieltä olen kattonut monet kisat. Eikö muka tvu-playerikaan näytä kisoja. Laittakaa minulle tuleman niitä tv streaming paikkoja missä voimme katsella ilmaiseksi Formuloita, kun mitä järkeä maksaa formuloista, kun periaate on, että urheilun täytyy olla ilmaista tv:ssä. Maksamme tv-luvan, ja se saa riittää =)

Mene ennen kisaa osoitteeseen

http://www.f1-forum.fi/vb/forumdisplay.php?s=48e8e85009823a1475d5744f1b777c94&f=17

Ketjussa "TVUPlayerilla Formuloita" on yleensä ketjun lopussa tuoreet linkit streameihin.

• täältä

• go kimi& heikki
        täältä kirjoitti:

http://mad-max.runhost.net/simulcastPlayer_02.swf
        Tän pitäs toimia

Kiitos vinkeistä tähän asti. Tämä viimeisin linkki löytyi formula1 forumin etusivulta,ja toimi loistavasti aikaajoissa männä viikonloppuna,mutta mutta,kun oli kisan aika,niin eipä "latautunu" ko.sivu. Kyllä oli paniikki löytää joku muu sivu,jam ei löytynyt sitten mistään. Mutta ei makseta mtv3:lle senttiäkään formuloista,vaan katsotaan ne ilmaiseksi täältä netistä,ja onneksi tuli koulu aikaan opiskeltua tuota brittien saarilla kuultavaa kieltä,niin pysyy mukana mitä kisassa tapahtuu "kuvan ulkopuolella" Niin no tietysti kun olen seurannut kiinan cctv-8 kanavaa,niin ainut mitä sieltä ymmärtää(kuskien nimet) onneksi lausutaan suht ymmärrettävästi =) Mutta lisää vaan sivuja tänne,niin saa "varapaikkoja" jos joku ei toimi.

• hemmoit

Kiitos vinkeistä tähän asti. Tämä viimeisin linkki löytyi formula1 forumin etusivulta,ja toimi loistavasti aikaajoissa männä viikonloppuna,mutta mutta,kun oli kisan aika,niin eipä "latautunu" ko.sivu. Kyllä oli paniikki löytää joku muu sivu,jam ei löytynyt sitten mistään. Mutta ei makseta mtv3:lle senttiäkään formuloista,vaan katsotaan ne ilmaiseksi täältä netistä,ja onneksi tuli koulu aikaan opiskeltua tuota brittien saarilla kuultavaa kieltä,niin pysyy mukana mitä kisassa tapahtuu "kuvan ulkopuolella" Niin no tietysti kun olen seurannut kiinan cctv-8 kanavaa,niin ainut mitä sieltä ymmärtää(kuskien nimet) onneksi lausutaan suht ymmärrettävästi =) Mutta lisää vaan sivuja tänne,niin saa "varapaikkoja" jos joku ei toimi.

http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t527057

• timo h

Ei toiminut katsomonkan kisalähetys vaikka oli maksettu 17.3.2013. exrat toimi sitä ennen.

• enää:(

varmaan mistään hitto soikoon.
      Eilen TVU:n Star sportilta näkyi vielä lämmittelykierros, mutta sitten katkaistiin lähetys:(
      SopCastin CCCTV-5:ltä tuli jalkapalloa, joten kyllä taitaa Berniellä olla sormensa pelissä, koska minulla ei ainakaan vaikuta Sonera mitään, koska nettiyhteys on Sauniksen.

• lautanen

Satelliitista saa ilmaiseksi ja kunnon kuvanlaadulla eikä tarvitse joka kerta ihmetellä osotteiden kanssa.

• kerpelesss

avaa internet asetukset (työkalut valikko)
      ota yhteydet välilehti ja lähiverkon asetukset.
      alhaalle ruksi kohtaan "Käytä välityspalvelinta blaa blaa" ja syötä ip ja portti:

IP: 217.65.158.65 Porrti: 8080

sitten avaa formulat sivulta:
      http://www.itv-f1.com/VideoLive.aspx

• Formula"

network corporation wath tv näyttää myös ilmaiseksi. Kyllä minä olen nähnyt nämä tästä osoitteesta ihan suurena. muistaakseni numero oli 90006 vai oliko se 90007 kyllä on näkynyt oikein hyvin.

• Ilmaiseksi......
    • nettiteevee
    • timoh1

Ei näkynyt Katsomon ostettukaan kisa tänään 17.3.2013. Muut exrat kyllä näkyi ennen kisaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2771
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1539
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      987
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      984
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      81
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      888
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe