Tuliterä 1250s ,eikä seka-ajossa pääse alle kuuden litran/100km. Mahtaako notkistua sisäänajon jälkeen niin,että tankillisella(19litraa)ajaisi jo yli 300km? Nyt vaikka maltilla ajelee niin alkaa viimonen palkki vilkkua jo 250 km kohdalla(1,5 litraa jäljellä).
Ison Banditin kulutus
25
6559
Vastaukset
- Trollientrolli
En o ihan millään senttimitalla mittaillu, mutta käsitys on just sama ku sulla. Matka-ajossa saattaa päästä karvan alle 6, mutta toisaalta nöyrä vääntöteho ei kauheesti enempääkään kuluta, jos vaikka innostuu riekuttamaankin.
Yleensä se on 6-7 l.
En tiedä mikä, ehkä katalysaattori vaikuttaa, mutta mulla edellinen 1200 S meni joskus jopa alle 5 l, jos ajeli matkaa ykspäällä. - Kaakila
Itellä vastaava ja kyllähän se taitaa niin olla että ei ne kuutiot pelkällä hapella liiku. Nyt takana reilu 1000 km kaikenlaista ajoo ja ei ole menny alle 6:n kun maantiellä! Suurempi harmi SE ONNETON TANKKI!
- Turo--Inkeri
tankki tuossa 1250:ssä on?
Ja jos tuskastuttaa toimintasäteen kanssa, hommatkaa pienempikoneinen allround-pyörä. DL650:llä noin 3.9 - 5.5 litraa sadalle, ja 22L tankki. Ei yhtään hassumpi toimintasäde. - tai sitten
Turo--Inkeri kirjoitti:
tankki tuossa 1250:ssä on?
Ja jos tuskastuttaa toimintasäteen kanssa, hommatkaa pienempikoneinen allround-pyörä. DL650:llä noin 3.9 - 5.5 litraa sadalle, ja 22L tankki. Ei yhtään hassumpi toimintasäde.GSX750F 2päällä>3laukut>reipasta maantietä>20l.tankki>4.8-5.2sadalla
- et tiennyt
Turo--Inkeri kirjoitti:
tankki tuossa 1250:ssä on?
Ja jos tuskastuttaa toimintasäteen kanssa, hommatkaa pienempikoneinen allround-pyörä. DL650:llä noin 3.9 - 5.5 litraa sadalle, ja 22L tankki. Ei yhtään hassumpi toimintasäde.että 19l. tankki??
No nyt sitten tiedät,senkin.
Lukisit vähän tarkemmin,esim aloittajan kirjoituksen, mut kun pitää vaan päästä pätemään omil satuiluil. - Vekara
Turo--Inkeri kirjoitti:
tankki tuossa 1250:ssä on?
Ja jos tuskastuttaa toimintasäteen kanssa, hommatkaa pienempikoneinen allround-pyörä. DL650:llä noin 3.9 - 5.5 litraa sadalle, ja 22L tankki. Ei yhtään hassumpi toimintasäde.Oli juurikin tuo pienempi Dellu ja se ei paljon viittä litraa enempää satkulla vienyt,vaikka reippaamminkin ajeli. Tolla Banditilla kun on mahdollista ajella todella pienillä kierroksilla,niin olisin vaan uskonut sen menevän vähemmällä.Eikös vanha kaasaripelikin mennyt alle tuon kutosen...
- Turo--Inkeri
Vekara kirjoitti:
Oli juurikin tuo pienempi Dellu ja se ei paljon viittä litraa enempää satkulla vienyt,vaikka reippaamminkin ajeli. Tolla Banditilla kun on mahdollista ajella todella pienillä kierroksilla,niin olisin vaan uskonut sen menevän vähemmällä.Eikös vanha kaasaripelikin mennyt alle tuon kutosen...
täyttää ~60% aiempaa tiukemmat Euro3-päästönormit, ja siinä on ruisku, kun aiemmassa oli kaasuttimet.
Olisin kyllä hyvin, hyvin hämmästynyt, jos kulutus olisi näillä eväillä noussut. Yleensä se putoaa, selvästi. - mie vuan
Vekara kirjoitti:
Oli juurikin tuo pienempi Dellu ja se ei paljon viittä litraa enempää satkulla vienyt,vaikka reippaamminkin ajeli. Tolla Banditilla kun on mahdollista ajella todella pienillä kierroksilla,niin olisin vaan uskonut sen menevän vähemmällä.Eikös vanha kaasaripelikin mennyt alle tuon kutosen...
meinaan ku mulla on uusi busa ja sillä olen päässyt 2 päällä ja takalaukku täynnä tavaraa 411km ja sitten tankattiin 19,1L... Alle viidella! Tosin ajo oli aika rauhallista, mutta silti. Edellinen malli vei vastaavassa ajossa minulla 6-6,5L... Täytyy sanoa, vaikka menee asian vierestä, että eka mopo jolla voi pysähtyä reissussa muuallekin kuin huoltoasemille....:)
- Turo--Inkeri
mie vuan kirjoitti:
meinaan ku mulla on uusi busa ja sillä olen päässyt 2 päällä ja takalaukku täynnä tavaraa 411km ja sitten tankattiin 19,1L... Alle viidella! Tosin ajo oli aika rauhallista, mutta silti. Edellinen malli vei vastaavassa ajossa minulla 6-6,5L... Täytyy sanoa, vaikka menee asian vierestä, että eka mopo jolla voi pysähtyä reissussa muuallekin kuin huoltoasemille....:)
euro-kolmospelit kyllä menee yleensä tosi pienellä bensalla. Päästöt ja kulutuskin kun ovat kuitenkin toisiinsa yhteydessä. 6 litraa sataselle kuulostaa paljolta, vaikka onkin iso moottori kyseessä. Tosin kahvaa enempi kääntämällä kulutus varmasti nousee.
- Vekara
Turo--Inkeri kirjoitti:
euro-kolmospelit kyllä menee yleensä tosi pienellä bensalla. Päästöt ja kulutuskin kun ovat kuitenkin toisiinsa yhteydessä. 6 litraa sataselle kuulostaa paljolta, vaikka onkin iso moottori kyseessä. Tosin kahvaa enempi kääntämällä kulutus varmasti nousee.
jotain outoa tuossa on ja kun sitä kahvaa ei todellakaan ole vielä käännetty vaan ajeltu siveästi kierrokset kolmen tonnin hujakoilla,enempää kun tolla ei ole syytä kierrättää tasaisessa ajossa. Hetkellisesti olen tietysti kiihdytyksissä nostanut korkeammmalle,sinne neljään ja puoleen tonniin,että saa edes vähän virikettä sisäänajossa oleva peli.
- häviää
Kun uudet päästömääräykset on tiukat, ei bensaa juuri voi niin sanotusti hukkaan mennä, jos tasaisesti ajaa. Ylimääräinen kulutus muuttuu yksinkertaisesti lämmöksi, josta ei kesällä juuri mopossa pääse nauttimaan.
Suzukin ruiskupelit, kuten vaikka juuri DL650 menee tosiaan helposti 4 ... 5 litralla per 100 kilsaa. Ei kulutus Bandiitilla saisi paljoa isompi olla ellei sitten noin painavaa pyörää kiihdyttele ja hidastele ylenmäärin. Ilmanvastus meinaa tietenkin jotain, mutta onhan sitäkin laatua varmaan DL:ssä vielä enemmän pystyn ajoasennon ja isomman pleksin takia.
Ei tule mieleen muuta kuin että nykimisongelmien takia seosta olisi jossain huollossa säädetty rikkaaksi pienillä kierroksilla. Tätä kuulemma ruiskupeleissä harrastetaan. Kuuden litran kulutus kuulostaa suurelta kun mun 9-vuotias bensa-autokaan ei paljoa enempää vie moottoritievauhdissa, 1.6 litran kone. - Vekara
häviää kirjoitti:
Kun uudet päästömääräykset on tiukat, ei bensaa juuri voi niin sanotusti hukkaan mennä, jos tasaisesti ajaa. Ylimääräinen kulutus muuttuu yksinkertaisesti lämmöksi, josta ei kesällä juuri mopossa pääse nauttimaan.
Suzukin ruiskupelit, kuten vaikka juuri DL650 menee tosiaan helposti 4 ... 5 litralla per 100 kilsaa. Ei kulutus Bandiitilla saisi paljoa isompi olla ellei sitten noin painavaa pyörää kiihdyttele ja hidastele ylenmäärin. Ilmanvastus meinaa tietenkin jotain, mutta onhan sitäkin laatua varmaan DL:ssä vielä enemmän pystyn ajoasennon ja isomman pleksin takia.
Ei tule mieleen muuta kuin että nykimisongelmien takia seosta olisi jossain huollossa säädetty rikkaaksi pienillä kierroksilla. Tätä kuulemma ruiskupeleissä harrastetaan. Kuuden litran kulutus kuulostaa suurelta kun mun 9-vuotias bensa-autokaan ei paljoa enempää vie moottoritievauhdissa, 1.6 litran kone.kun tonnin ensihuoltokin tekemättä,pyörällä ajettu 600km.
- Minä vain
tai sitten kirjoitti:
GSX750F 2päällä>3laukut>reipasta maantietä>20l.tankki>4.8-5.2sadalla
Minun äffällä ei pääse alle kuuden ja puolen millään. yleensä menee tuollainen seitsemän.
Taidat laittaa omiasi... - GSX 1400
Turo--Inkeri kirjoitti:
euro-kolmospelit kyllä menee yleensä tosi pienellä bensalla. Päästöt ja kulutuskin kun ovat kuitenkin toisiinsa yhteydessä. 6 litraa sataselle kuulostaa paljolta, vaikka onkin iso moottori kyseessä. Tosin kahvaa enempi kääntämällä kulutus varmasti nousee.
Isolohko vie 6L/100km,98e gasolla. Yksin kurvatessa 5-5.5L....
- Pikkurosmo
Turo--Inkeri kirjoitti:
tankki tuossa 1250:ssä on?
Ja jos tuskastuttaa toimintasäteen kanssa, hommatkaa pienempikoneinen allround-pyörä. DL650:llä noin 3.9 - 5.5 litraa sadalle, ja 22L tankki. Ei yhtään hassumpi toimintasäde.http://www.suzukibandit.org/index.php?topic=450.0
Mun "pikkuinen" vesiveijari vie 6 litran paikkeilla. Suurin osa ajosta taajama/kaupunki-kieputusta.
- bandit 1250S
Itsellä on 10.000 ajettu vm 07 ja matka ajossa menee alle 5l/100. viimekesän 1500km viron lenkillä keskikulutus oli 5.1l/100km.. Enimmäkseen ajelen yksin ja sekalaisessa ajossa työmatkaa ja kaupunki on kulutus pysynyt noin 5,3-5,5 litrassa
- siellä
ole viimeisen palkin vilkkuessa vielä 6 litraa. Ainakin vanhassa bandussa on näin.
- 12 litraa sopi
tankkiiin tolpan alkaewssa vilkkua.
Ajettu 234km.
- kaasukädestä
kiinni. Paras suoritus tankillisella 420km ja 19l, mutta ajokin oli matkaa rajoitusten puitteissa. Normaali ajossa menee 5,3l/100km, mutta sekään ei siedä kovempaa ajoa. Herkästi menee tuo kuusikin litraa nurkka-ajossa, johon tulee väkisinkin enemmän kiihdytyksiä kuin matka-ajoon.
- Tillhör Schenker
ilmanlämpötila vaikuttaa kultukseen yllättävän paljon.
- Trollientrolli
..että pyörän omaavat saavat parinkin litran kulutuseroja ilman syytä ja että lipeäkalalle tuoksahtavat merikalat kommentoivat, vaikkei asiasta muuta tiedä, kuin että sellainenkin laite on olemassa.
- tidanB
Onnelsi olkoon!! Ostit tosi paskan pyörän, jolla ei tee mitään. Raskas lehmä,joka kuluttaa paljon, pelkkää vikaa, huono ajettava, tehot ei riitä..
eli TÄYSI SUSI!!! En ymmärrä, miksi tuollaisia pyöriä kuin Bandit yleensä tuodaan Suomeen!!
Myy äkkiä hittoo pyöräsi..tosin kukaan ei huoli Banditia.- juuri
Iso bandiitti oli vuoden 2007 myyntitilastossa neljäs.
Isoista pyöristä se oli toisena, vain blakkaria myytiin enemmän.
Tiesitkö että paska on hyvää. Nam. - vielä, että
saakelin kallis kilpailijoihin verrattuna, jos tuolla nyt kilpailijoita yleensäkään on.
- Anonyymi00025
Olen ketjun aloittaja ja nyt on vuosi 2026 ja edelleen mennään solla Banditilla! Tosin nyt on eri yksilö, tämäkin minun uudesta omistama 2016 rekisteröity ja 70 tkm ajeltu. Paljon olisi tarinoita seikkailuista, mutta jos vaan puhutaan polttoaineen kulutuksesta niin yhä edelleen kaiken vie mitä tankkiin laittaa ja keskimäärin hieman alle kuuden litran/100 km. Eli 19 litran tankki tyhjenee noin 300 km kohdalla. Nämä nelosella alkavat pitkien reissujen keskikulutukset jotka vaatii sen liki 400 km tankillisella on ihan höpöhöpöä. Niin paljon yksilöeroja ei pyörissä voi olla kun on vakiopyöristä kyse. Hieno pyörä kokonaisuutena ja toivottavasti Suzuki tulevaisuudessa käyttäisi ison Bandun moottoria vielä jossain mallissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402