1500m juoksu

essitessi_93

Meillä oli tässä viikko sitten koulussa 1500m juoksu. Olin tietenkin taas toisiksi huonoin. Tulokseni oli n. 10 min. :( Onko se ihan järkyttävän huono? Tiedän että kuntoni on huono, ja tavoitteeni onkin kohohttaa sitä. (Olen siis tyttö)

Mikä teidän aikanne on ollut 1500m:n juoksussa? Mainitse myös sukupuolesi. Kiitos! :)

194

25812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sssssssssss

      pojilla se on 2 kilsaa ja sain siitä 9 ja puol minuuttia

      • asodaokdo

        no lol..! pojat juoksee Cooperin testin.


      • piuvvi
        asodaokdo kirjoitti:

        no lol..! pojat juoksee Cooperin testin.

        kaikissa kouluissa pojat ei suinkaa juokse cooperia. meillä koulussa pojat ainakin juoksee sen 2000 m. että no lol vaan ittelles


      • -
        piuvvi kirjoitti:

        kaikissa kouluissa pojat ei suinkaa juokse cooperia. meillä koulussa pojat ainakin juoksee sen 2000 m. että no lol vaan ittelles

        2000 on huomattavasti helpompi, koska juoksun pituus on selvillä. Jos ei ole täysin varma omasta kunnostaan, Cooperi voi mennä naamalleen kun ei tajua juosta oikeaa tahtia. Eli "no lawl" sinne kans.


      • Actually
        asodaokdo kirjoitti:

        no lol..! pojat juoksee Cooperin testin.

        Meillä juostaan cooperi JA 2000m


      • 2000Cooper
        piuvvi kirjoitti:

        kaikissa kouluissa pojat ei suinkaa juokse cooperia. meillä koulussa pojat ainakin juoksee sen 2000 m. että no lol vaan ittelles

        Meillä pojat juoksed Coopperin ja tytöt 60m!!! (PS. Mun Cooper meni 2000m että sama se!!!)


      • Anonyymi
        asodaokdo kirjoitti:

        no lol..! pojat juoksee Cooperin testin.

        Meillä juoksi tytötkin coopperin


    • kimma 93

      ja sain 24 min olen siis tyttö..

      • .......

        Meillä s eon 1500 ja juoksin ryhmäni parhaimman ajan, vähän päälle 6 minuuttia. En silti himourheile ja yllätyin kovasti kestävyyttäni O.o


    • mitää himourheilijoita

      en siis oo itekää mikää himourheilija
      seiskalla 2035m 7.29
      Suomi on menossa huonoo suuntaa...

      • ho_homhom

        älä poeka yleistä tätä asiaa


    • Kamooon.....

      Kun kattelen noita "vähemmän urheilijoita" tai vaikka liikuntaakin harrastavia, huomaan ettei suuri osa edes yritä. Puolet kävelee coopperit alusta lähtien, samoin myös muut juoksut. Itse - en ole koskaan oikeastaan urheilua harrastanut. Kolmannella luokalla pelasin puoli vuotta salibandyä, mutten mitään sen jälkeen. Vaikka kotona toki kyykkyjä ym oon tehnyt.
      Viime vuonna juoksin coopperissa 2650m, ja nyt kahdeksannella 3050m. Toki minulla luultavasti on hyvät geenit, mutta pituus ei ole pointtini, vaan se että yritin. Silti ei kannata yrittää liikaa, ehkä itsekkin juoksin vähän yli kuntoni.

      1500 metriä kyllä on aika huono, mutta veikkaampa että kävelit suurimman osan... Meidän coopperissa kukaan ei mennyt altaa 1450m ja silti todella moni ei edes juossut _laisinkaan_.

      Niin olen siis poika.

      • krhmn

        öö tota toi 1500 m juoksu ei oo cooperin testi vaan juoksukilpailu...


      • jööjööpp
        krhmn kirjoitti:

        öö tota toi 1500 m juoksu ei oo cooperin testi vaan juoksukilpailu...

        Paitsi että koulussa 1500 metrin juoksu on testi


      • Anonyymi
        jööjööpp kirjoitti:

        Paitsi että koulussa 1500 metrin juoksu on testi

        Meillä oli 1500 juoksutesti olen 11v 6lk ja juoksin alle 7minsaan sen


    • ................

      1600m 5min 1s poika 16v

    • kohta 14.

      meillä oli syksyllä toi tonniviissatanen ja huomenna on uudestaan!
      Mä olen lihava, ja mä olen huono liikassa. En osaa juosta. Aikani oli reilusti yli 12minuuttia, kävelin matkan.
      Katsotaan huomenna mitä näistä läskeistä lähtee. :D
      Mutta oikeesti, jokainen ihminen on yksilö! ne tulokset on vaan itellee tiedoks et kuinka urheilulline o.

      • 15v tyttö ja

        juoksin 6 ja puol min. mut toi tulos ei ole mikään huonoin jonka olen nähnyt, omat luokkalaset vetää vieläkin yli 12min sitäpaitsi tuloksesi on aika normaali..mutta aina voi parantaa:)))


      • huhhuhhuh !!

        aikas oli SURKEE joo tiiän et on vanha palsta mut SO


      • Anonyymi

        Laihduta! Auttaa muuhunkin kuin pelkästään 1500m juoksutestiin.

        Jos juokseminen kiinnostaa, niin vaikka youtubesta haet vähän ohjeita juoksutekniikkaan. Ei se kovin hankalaa ole.


        Itse olen huvikseni urheillut teininä ja siinnnttä joku 10 vuoden tauko ja nyt taas vähän innostunut kestävyysurheilusta tänä vuonna. Kilometrin juoksin vajaa 4min. Niinpä 1500m pitäisi mennä 6min pintaan.
        Juoksutekniikka ihan semi-jees ja bmi 21.


    • aftertre

      Itse juoksen sen 6-7 minuuttiin, mutta monet luokalta juoki (käveli..) n. 13-17 minuuttiin.. :)

    • tyttö -93

      7.55 minuuttia meni 1 500 m juoksuun. Ihan hyvä tulos mun mielestä.

      Sulla taas... Suosittelen liikuntaa :D

      • Minish

        ...Ihan samaa voisin suositella sinullekin. n. 8min tuloksilla ei todellakaan juhlita, vaikka se onkin parempi kuin 10min. Palaa asiaan sitten, kun tulokset alkaa olla lähempänä kuutta minuuttia. :D


      • mmaaagdhdfh
        Minish kirjoitti:

        ...Ihan samaa voisin suositella sinullekin. n. 8min tuloksilla ei todellakaan juhlita, vaikka se onkin parempi kuin 10min. Palaa asiaan sitten, kun tulokset alkaa olla lähempänä kuutta minuuttia. :D

        1500 metrin juoksussa 9 minuuttia on sellaista normaalia 13-vuotiaan tytön keskitasoa. 8 minuuttia on ihan hyvä kuntoisilla, 7 minuuttia tosi hyväkuntoisilla. 6 minuutin aikaan on turha haikailla pääsevänsä, jos ei harrasta kilpaurheilua. Elikkä 6 minuuttia on ihan huipputasoa :D


      • 95tyttö
        mmaaagdhdfh kirjoitti:

        1500 metrin juoksussa 9 minuuttia on sellaista normaalia 13-vuotiaan tytön keskitasoa. 8 minuuttia on ihan hyvä kuntoisilla, 7 minuuttia tosi hyväkuntoisilla. 6 minuutin aikaan on turha haikailla pääsevänsä, jos ei harrasta kilpaurheilua. Elikkä 6 minuuttia on ihan huipputasoa :D

        mulla oli se aika 6.02. ja mulla oli sillon vielä nuha nii ehkä oisin voinu paremminki. enkä harrasta kilpaurheilua :)


      • Spaasds
        mmaaagdhdfh kirjoitti:

        1500 metrin juoksussa 9 minuuttia on sellaista normaalia 13-vuotiaan tytön keskitasoa. 8 minuuttia on ihan hyvä kuntoisilla, 7 minuuttia tosi hyväkuntoisilla. 6 minuutin aikaan on turha haikailla pääsevänsä, jos ei harrasta kilpaurheilua. Elikkä 6 minuuttia on ihan huipputasoa :D

        Ite oo 17 v poika ja harrastan kilpaurheiluu ja juoksin eilen 5.19.


      • Tuonhan me kaikki uskomme
        95tyttö kirjoitti:

        mulla oli se aika 6.02. ja mulla oli sillon vielä nuha nii ehkä oisin voinu paremminki. enkä harrasta kilpaurheilua :)

        että näin.


      • Anonyymi

        No joo ei ton suoritus kyl oo mistään parhaasta päästä mut ite juoksin 200m 4min 15sec ja on tyttö et sun on kyllä kans ihan turha valittaa


    • ...

      olen 16 vuotias tyttö, mutta juoksin ton viimeks vuos sit. ja olin fudispanostaja, pelannu todella pitkää kilpailutasol ja suomen parhaimpien joukus, leijunko lisää? joo olin luokan parhaimmistoo ja juoks jtn 6 ja puol minsaa. olin kyl vitun kuollu sen jälkee:D sinne meni panostus.

      mun luokkalaisten paskimpii tuloksii oli jtn 12 min et ei toi nyt mikää umpisurkee oo kait, aika perus meil oli 8-11min just(:

    • tyttömyös`

      Me juostiin tuo 1,5 km juuri tänään, oikeastaan tunti sitten. Sain ajaksi 9.14, en kävellyt askeltakaan. Minunkin kuntoni on todella huono, mutta olen ruvennut lenkkeilemään. En sanoisi itseäni lihavaksi, vaikka pömppis löytyykin, mutta kunto on päin persettä. Ei se kymmenen minuuttia ole mitenkään toivoton aika.

    • widseek

      Meillä on toi kyseinen kuntotesti seuraavalla viikolla. mua pelottaa ihan sairaasti koska tänään harjoteltiin siihen 800 metrin juoksulla. Sain sen tehtyä 4.15 sekunnissa mut keuhkot meinas revetä joten kun toi kaheksansataa kaksinkertastetaa ni en varmaan kyl kuupperia läpäse :

      • widseek. (AGAIN)

        A-anteeks... siis 4.15 minuutissa :D


      • PÖÖÖ
        widseek. (AGAIN) kirjoitti:

        A-anteeks... siis 4.15 minuutissa :D

        Mä oon juossu 1500m parhaimmillaan 6.20 ;D Nykyään tulee 6.50 ja oon pettyny, vaikka en oo himourheilija :p


      • moioonPinja

        Kuin vanha oot ? mä juoksin tänä vuonna 800m 2.46 min ja oon 13w


      • Anonyymi

        Cooper on helppo läpäistä! Menet lähtöviivalle, etkä keskeytä.


    • mayura

      EN TAJUA! 1500m on niin helppo ja lyhyt juosta! Yläasteella meidät laitettiin joka vuosi pari kertaa juoksemaan ihan täysimittainen cooperin testi, ei mitään tuollaista lällyilyä. 10 minuuttia on aivan järkyttävän huono tulos. Itse en ole vielä 1500 metriä juossut, koska ei ole astma helpannut. Kuitenkin, juoksin sentään 12 minuutissa ennen sitä 2400m treenaamatta.

    • HimoliikkujaXD

      meillä ei ees oo mitää muita testejä koulus ku ysillä cooper. Mut oon kyl silti juossu cooperin ja sain siitä jotain 3400m! Mun mielestä tosi hyvin! (

      • Huonokuntoinen.. =(

        Meillä on tulossa toi 1500m ja mun ongelmana on se, että aina kun alotan juoksee, niin alkaa pistään mahaan. Tietteks? Se on kauheeta, sillon käveleminenkin sattuu. Mikä auttais? =)) kiitti niille jotka vastaaa!!


      • o-:
        Huonokuntoinen.. =( kirjoitti:

        Meillä on tulossa toi 1500m ja mun ongelmana on se, että aina kun alotan juoksee, niin alkaa pistään mahaan. Tietteks? Se on kauheeta, sillon käveleminenkin sattuu. Mikä auttais? =)) kiitti niille jotka vastaaa!!

        Siihen auttaa ihan oikeastaan vain ja ainoastaan liikkuminen, pistäminen kertoo siitä, ettei kuntosi riitä.
        Alat vain liikkua enemmän niin huomaat varmasti että pistämisen tunne vähenee.


      • tyttö16:)
        o-: kirjoitti:

        Siihen auttaa ihan oikeastaan vain ja ainoastaan liikkuminen, pistäminen kertoo siitä, ettei kuntosi riitä.
        Alat vain liikkua enemmän niin huomaat varmasti että pistämisen tunne vähenee.

        Mulla oli 1500 aika joku 9:30. Juoksin koko matkan aika tasasta hölkkää... ei mikään erikoinen aika, mutta kuitenkin pyrin pysymään siinä juoksussa, enkä jättäytynyt kävelemään. En ole mikään himourheilia, mutta täällä maalla noissa töissä fyysinen kunto pysyy jokseenkin jollain mallilla ja lenkkeilyn aloitin tässä hiljattain... säännöllisen.


      • asennoidu oikein
        Huonokuntoinen.. =( kirjoitti:

        Meillä on tulossa toi 1500m ja mun ongelmana on se, että aina kun alotan juoksee, niin alkaa pistään mahaan. Tietteks? Se on kauheeta, sillon käveleminenkin sattuu. Mikä auttais? =)) kiitti niille jotka vastaaa!!

        Pistäminen johtuu huonosta hengitys tavasta, joko liian nopeasta jolloin et hengitä tarpeeksi syvään. Asenne vaikuttaa kaikista eniten, jos olet asennoitunut tyyliin '' en jaksa, kuolen. En halua. Ei kiinnosta'' niin tietysti menee päin persuksia. Jos yrittää niin onnistuu. Olen 14- vuotias tyttö ja harmittelen nuoria jotka asennoituvat negatiivisesti liikuntaan. Jos viitsii yrittää niin onnistuu. Itse en harrasta mitään liikuntaa tai urheilua säännöllisesti, käyn päivittäisesti ulkona, juoksen,pyöräilen, pelaan tai vain liikun ulkona, se auttaa.
        Ainakin yritän, minulla on huomenna 1500, joka on minusta oikeastaan mukavaa. Voin näyttää mihin pystyn , enkä suosisittele vertaamaan omaa tulostaan muihin. Jokainen asettaa itselleen tavoitteet ei muille : )


      • Bekele Keniasta

        Nuorten aikuisten miesten cooperin testin kiitettävän raja on 3000 metriä. Alle 15-vuotiailla se on kai 2700 metriä. 3400 On todella hyvä tulos ihan kenelle tahansa ja ehdottomasti kympin arvoinen suoritus. Respect!


      • blaahhhhhh
        Huonokuntoinen.. =( kirjoitti:

        Meillä on tulossa toi 1500m ja mun ongelmana on se, että aina kun alotan juoksee, niin alkaa pistään mahaan. Tietteks? Se on kauheeta, sillon käveleminenkin sattuu. Mikä auttais? =)) kiitti niille jotka vastaaa!!

        se johtuu joko siitä ettet hengitä kunnolla ja oot just syöny/juonu


      • f
        Huonokuntoinen.. =( kirjoitti:

        Meillä on tulossa toi 1500m ja mun ongelmana on se, että aina kun alotan juoksee, niin alkaa pistään mahaan. Tietteks? Se on kauheeta, sillon käveleminenkin sattuu. Mikä auttais? =)) kiitti niille jotka vastaaa!!

        Sä hengität väärin sun pitää hengittää syvään ja rauhallisesti.


      • Hello!
        Huonokuntoinen.. =( kirjoitti:

        Meillä on tulossa toi 1500m ja mun ongelmana on se, että aina kun alotan juoksee, niin alkaa pistään mahaan. Tietteks? Se on kauheeta, sillon käveleminenkin sattuu. Mikä auttais? =)) kiitti niille jotka vastaaa!!

        pistäminen pistäminen/lihaspistos kertoo huonosta hengitystekniikasta. Kannattaa vaan rauhallisesti hengittää. :)


      • Anonyymi
        blaahhhhhh kirjoitti:

        se johtuu joko siitä ettet hengitä kunnolla ja oot just syöny/juonu

        Maksasta tulee se pistävä tunne. Olet syönyt juuri ja maksalla on prosessoitavaa. Toisaalta happea tarvitaan juoksussa lihaksille, eikä maksalle riitä.

        Hengitä suun ja nenän kautta sisään ja ulos oikein kunnon läähpuuh-tyylillä! Pidä vähintään tunti lepiä syönnin jälkeen.


    • juoksi yksi tyttö

      lukiossa yli 3200 metriä cooperissa. Toi oli koko lukion ylivoimaisesti paras tulos tytöistä (ainoa yli 3000 metrin ylitys tytöissä, toiseksi paras tyttö ei päässyt kun jotain 2700 metriä, jos sitäkään) ja muutenkin koko koulun toiseksi paras tulos, ainoastaan yksi poika juoksi vielä enemmän (alle 3300 metriä kuitenkin) joka juoksi samalla lukion ennätyksen, eli kaikkein parhaimman tuloksen meidän yläasteella ikinä (saattoipa toi tytönkin tulos olla lukion tyttöjen ennätys). Tyttö ei ollut juoksijana mikään himourheilija, mut kilpahiihtäjänä menestyi erittäin hyvin (pari kertaa oli päässyt nuorten SM-hiihdoissa 20. parhaan joukkoon).

      • :)

        "eli kaikkein parhaimman tuloksen meidän yläasteella ikinä"

        Tuossa "yläasteella" sanan paikalla on tarkoitus olla sana "lukiossa".


    • tyttö 16 vee

      Lukion tyttöjen/naisten taulukon mukaan kasin saa noin 7min 40 sek ajalla (taulukosta 60%). Itse olen yläasteella yltänyt juuri noihin aikoihin, ja olen ollut ihan kohtalaisen tyytyväinen. En harrasta mitään kilpaurheilua, enkä ole koskaan harrastanutkaan, mutta liikun paljon omaksi ilokseni. Tosin luulisin, että testiin "treenaamisella" olisin saanut paljon paremman ajan. Joillakin on niin hyvä peruskunto, että ilman lenkillä käymistäkin juoksee helposti reilu kuuteen minuuttiin. Uskon kuitenkin, että kaikki voivat yltää ainakin seitsemään minuuttiin ahkeralla harjoittelulla. Itselläni on ensi viikolla 1500 lukiossa, ja uskon että en ole missään parhaassa kunnossa, koska näin talvipakkasilla urheilee mielummin sisätiloissa. Mutta ei se ole mikään katastrofi, jos testi menee huonosti. Aika on omaa itseäsi varten. Voit seuraavana vuonna ottaa tavoitteen parantaa entistä aikaasi. Muista, että juoksutestin numero on vain yksi osa liikunnannumeroasi!

      • vituttaaa112

        Meijän koulus on joku aikaraja siin 2000metrin juoksus, eli jos menee yli 20min nii siit sitte vaa vapaa-ajal treenaat ja sitte uudestaa koitat 2000metriä.. Itse vihaan kaikkea yleisurheiluun liittyvää, mutta ajattelin kuitenki kohottaa kuntoa (koska melkee reputin sen 2000metrii) nii mitäs sit seuraavan vuonna ku sit oikeesti reputtaa? Yllätyin kyllä hyvin paljon, kuinka nopeasti kunto kehittyy. Ihan 4-6 päivässä pystyin juosta hyvinkin pidemmälle milloin aloitin. Ja tietenkään en halua saada hylättyä liikunnasta (joka meidän koulussa tarkoittaa sitä, ellei sitä sitten nosta jollain muulla keinolla, jää luokalle, oli aine mikä tahansa)


      • iuhiik
        vituttaaa112 kirjoitti:

        Meijän koulus on joku aikaraja siin 2000metrin juoksus, eli jos menee yli 20min nii siit sitte vaa vapaa-ajal treenaat ja sitte uudestaa koitat 2000metriä.. Itse vihaan kaikkea yleisurheiluun liittyvää, mutta ajattelin kuitenki kohottaa kuntoa (koska melkee reputin sen 2000metrii) nii mitäs sit seuraavan vuonna ku sit oikeesti reputtaa? Yllätyin kyllä hyvin paljon, kuinka nopeasti kunto kehittyy. Ihan 4-6 päivässä pystyin juosta hyvinkin pidemmälle milloin aloitin. Ja tietenkään en halua saada hylättyä liikunnasta (joka meidän koulussa tarkoittaa sitä, ellei sitä sitten nosta jollain muulla keinolla, jää luokalle, oli aine mikä tahansa)

        mun aika oli syksyl alle 6 min ja oon tyttö ja 15


      • miten vitussa
        vituttaaa112 kirjoitti:

        Meijän koulus on joku aikaraja siin 2000metrin juoksus, eli jos menee yli 20min nii siit sitte vaa vapaa-ajal treenaat ja sitte uudestaa koitat 2000metriä.. Itse vihaan kaikkea yleisurheiluun liittyvää, mutta ajattelin kuitenki kohottaa kuntoa (koska melkee reputin sen 2000metrii) nii mitäs sit seuraavan vuonna ku sit oikeesti reputtaa? Yllätyin kyllä hyvin paljon, kuinka nopeasti kunto kehittyy. Ihan 4-6 päivässä pystyin juosta hyvinkin pidemmälle milloin aloitin. Ja tietenkään en halua saada hylättyä liikunnasta (joka meidän koulussa tarkoittaa sitä, ellei sitä sitten nosta jollain muulla keinolla, jää luokalle, oli aine mikä tahansa)

        saat 2000 metrin juoksuun kulumaan 20 min? kävelemälläkin pitäis päästä nopeemmin


      • omnihh
        miten vitussa kirjoitti:

        saat 2000 metrin juoksuun kulumaan 20 min? kävelemälläkin pitäis päästä nopeemmin

        Nykynuorten kunto on päin persettä. Itse vedin cooperiin 3000m. En voi käsittää miten joillakin voi olla noin huono kunto...


      • mangusti<3
        omnihh kirjoitti:

        Nykynuorten kunto on päin persettä. Itse vedin cooperiin 3000m. En voi käsittää miten joillakin voi olla noin huono kunto...

        Olen 15v tyttö ja juoksin 1500m aikaan 5.46 ja siitä hyvästä ope tarjos jätskin ku alitin sen ajan jonka se on joskus saanu ;DD


      • moioonPinja
        omnihh kirjoitti:

        Nykynuorten kunto on päin persettä. Itse vedin cooperiin 3000m. En voi käsittää miten joillakin voi olla noin huono kunto...

        Kuin vanha oot ? ootko poika vai tyttö ?


    • tytskäpää

      Olen tyttö, ja mun tulokset on vaihdelleet 1500 m juoksussa tosi paljon sen mukaan, miten olen harrastanut liikuntaa ja treenannut. Peruskoulussa seiskalla sain ajaksi muistaakseni 8.40 min, kasilla kävelin matkan (omista syistäni) aikaan noin 10 min ja ysillä sain ajaksi jonkun 7.40.

      Nyttemmin, kun en ole enää peruskoulussa, olen kyennyt harrastamaan liikuntaa säännöllisesti. 1500 m matkan olen juossut viime syksyn puolella parhaimmillani noin 6 ja puoleen minuuttiin. :-P

      Huonoimmat ajat meidän liikkaryhmissä on menneet vissiin sinne 12 minuuttiin saakka.

      • 13v tytteli

        Itse juoksin tuon 1500 metrin juoksun ajalla 7.49 olin todella tyytyväinen koska se oli yksin parhaimmista. Luokkamme paras aika oli 7.23 .Olin todella tyytyväinen koska juoksin niin hyvin koska minulla on tosi huono kunto en jaksa tehdä yhtää vatsaa enkä paljo mtn mut oon silti tosi laiha. Ainii meijän luokan huonoin oli 14.53::::Ddja käveliöillä oli kait joku 19.jtn::F::DDD


    • jhhhvvl

      Cooperin testissä tytöillä 1800 on sellainen ihan OK tulos, joka ei vielä tarkoita urheilijaa, mutta ei ole ihan sohvaperunakaan. Silloin minuuttivauhti on 150 m ja 1500 metriä menisi siis 10 minuutissa. 1500 metriä pitäisi kuitenkin kulkea vähän kovempaa kuin Cooperin testin vauhtia koska siinä juostaan (yleensä) lyhyempi matka. Sanoisin, että 1500 metriä pitäisi mennä alle 9 minuuttiin, mutta ei se 10 minuuttia nyt ihan järkyttävän huono ole. Siis tytöille, poikien pitäisi päästä 1500 metriä 7 minuuttiin.

    • Tyttö-93 :D

      ...muistaakseni jotain 8.32min. Ja Cooperin testin tein harrastukseni parissa jokunen aika sitten ja se oli 3200. En harrasta mitään urheilua, jos ei hevosen hoitaminen ilman ratsastusta ole muuttunut urheiluksi. Ja olen siin tyttö, 16-v.

    • mint--

      kasilla 1500m aika jotain 9.5min ja 7 numerona tuli.
      Oon siis 15

      • öölölölölölölööö

        mulla oli 5.45 15 v tyttö ja en ees menny nopeesti omasta mielestä.


      • sadfsaf
        öölölölölölölööö kirjoitti:

        mulla oli 5.45 15 v tyttö ja en ees menny nopeesti omasta mielestä.

        Ootkoha meiän koulusta? mulla 5.50 minuuttii ja myös 15v.


    • dfyuiopömnb

      oon tyttö 14-vuotias, juoksin just ekaa kertaa sen 1500m ja meni 6:58. ens kerral menee viel paremmaks. ja tosiaa meilki on yleensä ollu cooper mut se on sit ilmeisesti vast kevääl.

      • Plaaplaaaasss

        Juoksin coopperin (12 min), jotain 2015 km, 14 v, 8 lk.


      • Lovely123321
        Plaaplaaaasss kirjoitti:

        Juoksin coopperin (12 min), jotain 2015 km, 14 v, 8 lk.

        Meillä on koulussa (yläasteella) coopperin testi joka syksy ja kevät joka luokalla. Lisäksi muutama viikko sen jälkeen on sitten lihaskuntotestit. Coopperi on siis muutaman viikon päästä edessä. Mä aion pyrkiä siihen 1800 m tai enemmän, riippuu vähän miten jaksaa... Mulla on kyllä ihan hyvä peruskunto, mutta kestävyys on vähän huonompi ja juoksemista inhoan D: No, parhaani teen!


      • ollut kova vauhti
        Plaaplaaaasss kirjoitti:

        Juoksin coopperin (12 min), jotain 2015 km, 14 v, 8 lk.

        Sähän olet sitten lujaa painellut, kun tuollaisen tuloksen olet saanut aikaan. :D


    • dfjjöölkö

      tyttö 13 v. 7 lk. 1630 m aika 7.32 min
      olin toisiks paras ! ekaks tulleen aika joku 7.06 tai vastaava ja huonoimmalla oli jotain 12 min (:

      • tmyotntaö

        sain 1500m ajaksi 7.14, tyytyväinen olen, koska en ole mikään hirmu hyvä kuntonen. Luokan käveliät sai jonkun 15 min ja se oli huonoin aika. Ja niin 15 vuotias tyttö oon


      • jolkuttelua
        tmyotntaö kirjoitti:

        sain 1500m ajaksi 7.14, tyytyväinen olen, koska en ole mikään hirmu hyvä kuntonen. Luokan käveliät sai jonkun 15 min ja se oli huonoin aika. Ja niin 15 vuotias tyttö oon

        tais mennää kuuteen minuuttiin asfaltilla toi 2 km 15 vuotiaana ... kyllä tuohon 7.14 aikaan saa jo jolkutella aika haipakkaa 1500 metriä niin tyttö kuin poikakin ... eihän kaikkien tartte kilpailla

        musta tuntuis että 4 min km on kyllä jo juoksemista, jopa aikuisella

        tärkeintä ei kuitenkaan aika, vaan se, että pystyy juoksemaan vaivatta tuonkin matkan - vaikkapa 2 km ja vähän enemmänkin

        vauhti ei siis se tärkein kunnon kannalta, vaan kokemus omasta jaksamisesta - ilo ja hauskuus kannattaa muistaa


    • näin toimii

      Itse en nyt kummoista aikaa Cooperissa saanut, mutta olen ylpeä siitä, että en kävellyt metriäkään, ainoastaan juoksin/hölkkäsin.

      Tulos oli 2000m, ei mikään ihmeellinen.

      • mamaa

        ite oon tosi laiha mut juoksus ihan äly huono ja 1500 panostuksel joku 9 min...
        ens viikol cooper koulus..
        oon siis tyttö 16


      • i

        juoksin 2000m 13m harmittaa paljon =(


      • wrghetq
        i kirjoitti:

        juoksin 2000m 13m harmittaa paljon =(

        en oo läski, pikkune pötsi löytyy, mut ei roikota ja lihakset näkyis iha selvästi ellei pötsöö olis.
        Liikka on perseestä, ei oo pakko tehä, mut sitten tulee 4-6 todistuksee, pidän itteeni iha hyväkuntosena mutta cooperissa meni vaa 1760m. hölkkäsin ja kävelin, mut sillo ku liikanope huus että 10sekunttia nii vedin loppukirin 50metriä. perseestä koko paska vittu saatana
        perkele


      • Veekku
        wrghetq kirjoitti:

        en oo läski, pikkune pötsi löytyy, mut ei roikota ja lihakset näkyis iha selvästi ellei pötsöö olis.
        Liikka on perseestä, ei oo pakko tehä, mut sitten tulee 4-6 todistuksee, pidän itteeni iha hyväkuntosena mutta cooperissa meni vaa 1760m. hölkkäsin ja kävelin, mut sillo ku liikanope huus että 10sekunttia nii vedin loppukirin 50metriä. perseestä koko paska vittu saatana
        perkele

        Meillä oli ekan kerran nytte seiskalle se 1500m sain ajaksi 7.10. Olin viimene mutta miepäs aion ens vuonna juosta sen alle seittemään! :'3 Ja siis jos joku ihmettelee olen liikuntaluokalle, niin siksi kovempi taso. :----)


    • tyttö 14v

      Mä juoksin tänään kolmannen kerran elämässäni 1500m ja sain ajaks 6.47, olin tokaks paras. Oon ihan tyytyväinen. :) Seiskan syksyllä juoksin jtn 7.14 ja keväällä 6.58.

    • adafag

      Niin kun jotkut ei vaikuta ymmärtäneen. Tonniviidensadan juoksu ja cooper on kaks eri asiaa.
      Coopperissa juostaan 12 minuuttia ja katsotaan kuinka paljon on juossut.
      Tonniviidessäsadassa juostaan normaali juoksurata 4 kertaa ympäri ja otetaan siitä aika.
      Niinhän se kai ainakin jonkun tilaston mukaan oli että 1500 hyväksyytään jos sen juoksee alle kymmeneen minuuttiin..

    • Hyypiö ;)

      Meillä on koulus sillei et 6 luokalla coopperin testi josta sain tulokseks 2450 metrii. Oon ihan tyytyväinen mut ootin parempaa tulosta, urheillullinen kun oon.
      Huomenna meillä on 1500 metrin juoksu ja tavottelen alle 7,5 min aikaa!

    • asdgfäölhjk

      Olen kolmetoistavuotias tyttö, ja juoksin tänään 1500m 6.34 minuuttiseen, yhdellä tytöllä (ikäiselläni) aika oli 5.50.

    • 11v

      oon 11 ja meil on huomen koulus 1300 metrin juoksu

    • 14-v tyttönen

      Voi kuule, itsehän 7 syksyllä juoksin 1500 metriä aikaan 11.21, ja selkänikamani oli tuolloin poikki, ettäääh:D Ja keväällä paransin aikaani 20 sekuntia, ja olin kuitenkin treenannut kunnolla, et se on yksilllistä:D

      • normi vaaaaaa

        oon vähän pullukka, ja tonniviissataa repes aikaan 20.32. joo tiiän et tää on säälittäävää ja mun pitäs kuntoilla.... vai? painan 72 kg ja ikää 13. ei paha mun mielest... opeki haukku mut pystyy mut mitä mä ajalleni mahdan


      • järkyttynyt--
        normi vaaaaaa kirjoitti:

        oon vähän pullukka, ja tonniviissataa repes aikaan 20.32. joo tiiän et tää on säälittäävää ja mun pitäs kuntoilla.... vai? painan 72 kg ja ikää 13. ei paha mun mielest... opeki haukku mut pystyy mut mitä mä ajalleni mahdan

        miten voi olla mahollista? 1500m pääsee ryömimällä alle kahessakymmenessä minuutissa!


    • normi vaaaaaaaa

      no en mä vaa päässy. niinku kaikki sanoo: se on yksilöllistä. juoksin omasta mielestäni aika kovaa. ja oon ihan tyytyväinen aikaani, koska paransin aika paljon viime vuodesta. paljonko muka sitte oma aikas oli?? sanoppa se!

    • e8ihlkl

      10 min !!!!! mitä v""""tua! et oo tosissas!!! ei juma miten huono kunto

      • sdfghasdfgtyhsdfty

        hei järkyttynyt!!! sä oot törkee. 20 min on toisille huippu suoritus


    • JESJESJESJESJESJES

      KÄÄK TÄNÄÄ ON MULLA 1500M JUOKSU JA SE ON IHA SIKA KIVAA!

    • fuuudeemeee

      Mullakin oli viime vuonna 1500m juoksu ja nyt olen 8luokalla. Kaverit ja minä käveltiin koko matka ja saatiin ajaksi joku reilu 10min :D Vaikka jokainen harrastaakin urheilua niin turha tollasia paskoja on juosta.

      • haahaaaa

        hemmeti läski


      • EI JUMA
        haahaaaa kirjoitti:

        hemmeti läski

        SURKEE KUNTO


    • tällane

      Oon tyttö ja mulla meni 1500m ysillä n. 7 min

    • jihuuuuuuuuuuuuuuuuu

      mul oli 6.50 ja oon tyytyväinen tähä, paransin noin minuutin viime vuodest! ope sano et 9 minuutil saa arvosanaks 6! XD meijän yks ryhmäläine juok sen joku 13 min!!! ei juma

    • wevwr

      Ite juoksen cooperis pikkusen reilu 3km, 2000m aika taas on 7.11 , 13w. pikkusisko taas juoksee 1500m 5.55

    • etnäinmeillä

      koulussa oli 1500m juoksu ja sain 7.52...

    • hirviÖ

      Juoksin 2000m 7.32 oon12v oon siis poika

    • ;)

      Juoksin 1500m 4:15.. oon tyttö:)

      • ööööööööö

        Oot kyllä aika lujaa juossut kun maailmanennätys on 3.50 min (siis naisten)


    • RrAaNnDdOoMm

      Juoksin 1500 m aikaan 7:20. Olen siis 13 v tyttö (seiskaluokal) :D Mielestäni ihan hyvin & yhtään kovempaa en olis kyl päässy :P

    • tyttö13kesäinen

      Ite juoksin 1500m 6:15 (:::: ka seiskalla siis oon, iha tyytyväinen oon, vois kyllä ehkä vielä parantaa joita sekunteja...

    • mladscwne

      3 000 m 12 minuuttia ja 37 sekuntia, joista ensimmäiset 1500 m 6 minuuttia ja 17 sekuntia.

      Koulussa kuukausi sitten...

      Liikan numero 9

      • tokana jee.

        oon kasilla ja 14 poika, meillä oli cooperi viime viikolla, juoksin 2850, onko hyvä. ope ainakin sano et on,
        olis varmaa menny paremmin jos olis ollu bokserit verkkareitten alla, nyt oli pitkät alushousut ja aluspaita. kurja olla loppu päivä alusvaatteet hikisenä.


    • ekana jippii :D

      määpäs olin eka (oon siis tyttö) vaik oonki astmaatikko 7 minuuttii ja 15 sekkaa

    • outolintu:D

      onks surkee kunto jos menee1500 9.20 min??

      • sadasdasdasd

        on


    • Ei ole vales

      juoksin cooperin testissä (12min) 3100m. ja olen 13v. ja harrastan jalkapalloa

      • paska

        no oho. ootko ny kova


    • arutaru

      Juoksin tonni500 7minas ja 15 sekunnis. (sain tulokseks 9 ½) olin liikkaryhmän 4 nopein (liikka ryhmäs n.55 ihmist tyttöö siis pojat o erikseen) ja oon harrastanu 6 ja ½ vuotta jalkapalloo

    • kjnlkjbjkl

      1500 7min30sekunttii 14v tyttö

    • 4 lenkkiä/1 kesä

      oon 15 vuotias ja juoksin tuon matkan koulussa 6.48, joka oli ryhmän paras, suurin osa meidänkin ryhmästä juoksi tuohon 10 min=) sain tuon 6.48 siis syksyllä niin että olin käynyt lenkillä kesällä n. 4 kertaa koko kesän aikana ja olin reilusti alipainoinen joten parhaan tuloksen saa kun luottaa itseensä;> onnea kunnonkohotukseen!

    • tyttönen

      Olen 16v tyttä ja juoksin 1500m 7.37
      Opettaja selosti jotain että n.15-16v tytöillä tuo matka pitäisi juosta 7.30-8.30 välillä.

    • moikk

      Tasan 6 minuuttia meni tohon 1500m, viime vuonna aika oli siellä 5.20 kieppeillä. Ärsyttää kun huononsin, mutta olin kyllä alkuveryttelyissä satuttanut etureiteni joka saattoi vaikuttaa.

      14-v tyttö

    • silloinniin

      13-vuotiaana juoksin 1500m aikaan 6.55. Silloin harrastin aktiivisesti jalkapalloa, joten katson tuloksen olleen varsin kohtuullinen. Seuraavana vuonna lopetin jalkapallon, mutta jatkoin kestävyyskuntoilua, ja paransin aikaa 6.28, mikä oli jo erittäin hyvä suoritus.

    • hihohoii

      16-vuotiaana juoksin 1500m aikaan 7.45. Ja tyytyväinen! Olin vielä niin huonosti varustautunut, mulla oli tennarit sellaiset tasa pohjaiset ja lisäksi meillä on aika perseestä se, että ruokailu on ennen liikuntaa..
      En ole todellakaan mikään urheilija, enkä harrastakkaan mitään tällä hetkellä, sen verran nyt kun joka päivä vähintään sen kilometrin kävelen:D ja vähän painoakin löytyy.
      Niin opettajakin oli tyytyväinen ja kysyikin et miten pystyin noilla kengillä juosta ja olenko harrastanut juoksua. :D

    • en usko itseeni

      14v olen ja keväällä 1500m 5:38. 2 kertaa kävin lenkillä ennen testiä. luulin sillon että oon hyväki tai niinku lahjakas mutta taijanki olla aika surkee:((( vai mitäö mieltä onko ''normaalia'' parempi tulos????????

      • maximsportsnutrition

        On tosi hyvä tulos :) Taidat harrastaa jotain muuta urheilua, koska tuon tuloksen mukaan kuntosi on erinomainen.


    • 1500???????????????

      olenko hyvä juoksemaan? kaverit sanoo että erittäin hyvä mutta en tiä. juoksin 1500mailia JA ENTIÄ OONKO HYVÄ

      • 1500???????????????

        JA SIIS AIKA OLI 10 MINUUTTI JA 14.57 SEKUNTTIA


      • nojoink...
        1500??????????????? kirjoitti:

        JA SIIS AIKA OLI 10 MINUUTTI JA 14.57 SEKUNTTIA

        No oot kyllä ihan perkeleen hyvä kun kerran pari miljoonaa metriä juokset 10 minuuttiin... -_-


    • :)

      1500m aika siskaluokalla oli 6.07 :))

    • slahdfhelnhlnflsa

      mulla oli 1500 nyt kasin keväällä 8.05, pyrin alle 8 mut tohonki oon tyytyväinen (: ja tsemppii sulle on toi 10 hyvä kans mut se ihan riippuu kunnosta ja koosta.!

    • sdsds

      meiillä koulussa pojat juoksee cooperin ja 2000m itel cooperis 1700m ja 2000m 14min. tiiän mul on huono kunto mut en oo läski paina 67kg 15v 174cm

    • hitaat......

      Mä oon 12 ja juoksen 1500 vajaaseen kuuteen minuuttiin

      HUOM: EN harrasta YU:ta mutta futista ja salibandya ja maratonia ja pikakävelyä.

      niin ja oon 165 pitkä painan 48 kiloo

    • paskakuntoinen

      meijä koulus vissii oli 1500m ja sain 15minuuttia, paska kunto, tiiän mut ei paljoa kiinnosta

      • en juoksija

        juoksin 1500metriä 18 vuotiaana 4.30min. Juoksulenkkejä en ole koskaan harrastanut.


      • 9+2
        en juoksija kirjoitti:

        juoksin 1500metriä 18 vuotiaana 4.30min. Juoksulenkkejä en ole koskaan harrastanut.

        ihan varmaan:D ite harrastan juoksua säännöllisesti (juoksua, HIIT, intervallia, pyöräilyä ja kuntonyrkkeilyä) ja saan 1500m vajaan 7min. Mitä sää saavutat valehtelemalla?


    • en juoksija

      juoksin 1500m 13vuotiaana 5.43.6 min
      14 vuotiaana 5.04.9 min
      15 vuotiaana 4.56.9 min
      16 vuotiaana 4.39.5 min
      17 vuotiaana 4.33 min
      18 vuotiaana 4.30 min
      en ole koskaan harrastanut juoksua, muuta kuin pari lenkkiä vuodessa.

      cooperin-testi 16 vuotiaana 3390m.

      • tyttö 18v

        Mitä urheilua sitten harrastat, jos et käy lenkeillä? Noi ajathan ovat ihan huippu-aikoja. Itse olen paljon juossut ja hiljattain aloittanut ratajuoksun ja 1500 m pinkaisen aikaan 5.18...


      • gthyplokijhgfvdc

        pffffft. Itsekehu on säälittävää, varsinkin silloin kun pitää valehdella:( kertoisit vaan totuuden että vedit sen 11minuuttiin.


    • je

      oon 11v poika 1500m 5.42 ja coopper 3100

    • ihmettelijääää

      miksette te jotka juoksette kuntoilematta 4.30 rupee harrastamaan??. suomen ennätys naisilla on 4.06 !!!!!

    • Pskajuoksija

      Ite juoksin 2000m jotain 15min ku en osaa hengittää oikein siinä juostessa tai jtn

    • fiiafani

      Supermarjosta tutun Sofian (FIIAN) sinkku biisi nyt kuunneltavissa osoitteessa http://www.youtube.com/watch?v=gptc4h_-jKQ myös fanisivut löytyvät facebookissa FIIA nimellä käykäähän kuuntelemassa ja tykkäämässä :)

    • lol=)

      Ittellä toi 1500m meni 5.40 ja 15w

    • 1500m meni vähä päälle 7 minuutissa :D mite nii paska kunto? oon '96

    • rwdsk

      ite juoksin cooperissa eli 12min keväällä 1800 että aika samaa luokkaa kun sulla tuo kunto .. asiaan tietysti vaikuttaa se et oon polttanu jo vuoden ja muuta sellasta .. tietty jännää tässä se, että kolme kertaa viikossa lentopallo harkat ja kerran kaks viikossa salilla ;ss :Ddd mutta toi oli ihan kohtalainen, itehä sain numeroks tosta 8 oon tyttö siis .. mutjoo itekki aattelin tota urheiluu lisäillä et suosittelen sullekki siit tulee ain hyvä fiilis ! (:

    • 96poika

      Anteeks ny vaan mutta kuinka huonokuntosia ihmiset oikeesti on?
      harrastan vaan freestyle laskettelua ja juoksin 1500m 4.45

      • dsfgtöplokyjugf

        harrastat ilmeisesti myös paskanjauhantaa?


    • 13vee

      tyttö 13vee, 8:36 2km ja 12veenä 1km 3:46

    • :)

      aika ei todellakaan kerro sitä onko kunto hyvä vai ei, oikein hengittämisellä on suuri vaikutus lopputulokseen. Ite olen sm-tason urheilija (tosin en yleisurheilussa) joten kuntoni on kyllä hyvä, mutta juoksen silti 1500 metriä aikaan 8.50

      • Ibhhidwqå

        Ihan mielenkiinnosta, mikä laji?


    • zxcvbnm,fghjhtyf7rty

      Mikä aika olisi kiitettävä 14 v. tytölle, joka harrastaa liikuntaa? Viime vuonna juoksin 1500 m aikaan 7.02 min. Millainen tuo aika oli?

    • tyttö 14-v.

      meijän koulussa se on 20km ja juoksin sen 9 sekuntiin

    • tyttö15v

      1500m = 7.02min, 9lk tyttö. harrastan liikuntaa pari kertaa viikossa, en ole kilpaurheilija. kasilla 6.30!

    • asdfgklöä

      mulla oli viime vuon 1500m 8.05 … ja seiskal 12.76 :D

    • tyttöjoo

      kasil 7.12

    • Ox fan 4ever

      No ei se nyt huonoimmasta päästä ole :) Ite oon seiskalla juossut molemmat jotain 8:50, kasilla 8:27 ja 8:33 (tuo toinen ilman mtn harjottelua kun oli yhen päivän varotusaika) ja nyt olis taas huomenna juoksu edessä. Nyt oon treenannu juoksemalla 2570 m pururadan monta kertaa sellasella semi-vauhdilla, et saa nähä mitä tulee :) Porukat sanoo et mun pitäis saada tasan 7 min mut ite yritän jotain 7 alkavaa, ehkä 7:20-7:59

    • anskiiiii

      oon tyttö -98 ja juostii eilen toi 1500m. aika oli joku 7min? coopperissa juoksin 2500 :-)

    • igege

      Mun paras aika on ollut 6min :)

    • 9

      Ite menin 2000m 13:58min

    • 213123

      ite juoksin 2000m 15m ja cooper 1650m. olen 15 w poika. tiedän mulla on paska kunto. mut en ole hirveen läski painan 66kg ja pituuta 176cm

    • tyttö14w

      tyttö, 7.03

    • 14 v

      tyttö, 6.15

    • anonyymih

      Juoksin 1500m ajalla 9,40, olen siis. 7.lk tyttö. Olin ihan tyytyväinen, sillä en harrasta muuta liikuntaa kun tanssia. (:

    • ;)

      Olen 14 vuotias tyttö ja juoksen 1500 metriä 5,49.

      • ISmellBullshit.

        hienoa, teit naisten maailmanennätyksen 1500m juoksussa. Haluatko pokaalin myös paskanjauhannan mm:stä?


    • pojupoju

      lahjattomat reenaa 6min 13 s 1800m kaks vuotta sitte jolloin olin 14v

    • juuh

      13.v ns kilpatason urheilija minulla on cooperin testi huomenna ja jännittää iha pirusti. Olen käynyt lenkillä ja minulla on se ongelma ettei keuhkotpetä vaan lihakset!!
      ja sitten alkaa vasta pistää kun höllää tahtia tai kävelee nii ajattelin juosta sitten coopperin smaa tahtia mistä aloitin joka ei varmaa ole yhtään järkevää mutta IHA SAMA :D

    • taina5

      15-vuotiaana juoksin 1500m aikaan 6:49. Se oli silloin luokan toisiksi paras aika, parhaalla oli 6:35. Mitään urheilua en juuri tuolloin harrastanut, mutta todella laiha olen luonnostani aina ollut.

      Nyt, 20 vuotta myöhemmin, tehtiin testi ja meni 7:11 eli aika on hidastunut noin sekunnin vuodessa =) Mutta varmaan edelleen ihan ok aika 35-vuotiaalle, joka ei edelleenkään juuri liikuntaa ehdi harrastaa. Ihan tyytyväinen siis olen =)

    • tyttööhfutarihh

      Meil ei ees olla juostu 1500 metrin juoksuu...vaa 400, 60 ja 800

    • kilpauiimari

      mä oon juossu 1500m aikaan 6.30 lihakset kesti, mutta keuhkot joutu koville!!!!! ja oon 13v tyttö ja kilpauintia harrastan

    • räkäpaskaflunssa

      7lk 1500m testissä vähän päälle yheksän minuuttia, jouduin juoksee hirveessä räkä paska flunssassa, henki ei kulkenu ja sai joka mutkassa jäähä räkimään sitä limaa pois, ensviikolla ois tää 8lk 1500m testi, saa nähä mite se menee ku taas perinteenmukasesti mulle on tulossa flunssam kurkku nyt jo kipeenä -.-

    • Missz_

      Itsellä on paras aika ollut 10:22. Isä oli sillee ku kerroin et meil on tulossa juoksua: "No kyllä sen viiteen minuuttiin pitäis vetää". Jooh. Jos sen vetää viiteen minuuttiin, on saannut suomenmestaruudessa sijan 14 tai 15 naisten puolella.

      Mutta itselläkin kunto on huono, ei tuo ole yhtään paha :)

    • niisemenee

      on se aika hyono kun cooperissa eli 12 min. pitäis juosta n. 2,5km et olis edes kohtuullinen.

    • itsekehuako?

      mul oli just viikko sitten koulus 1500m juoksu. Oon tyttö ja sain luokan parhaan ajan 6.25, numeroksi 10-. kympin raja meni 6.23, että kaikki te tytöt jotka juoksentelette niit 4-5 min aikoi ni minkä taulukon mukaa teiän tulokset on arvioitu? numero varmaa jtn 10 luokkaa? itselläni ei oo minkäänlaista urheilutaustaa, mutta lenkkeiltyä tulee noin 1-2 kertaa viikossa.

    • eijuma!

      Meil 3km, 12min aikaa ja jos ei ehi nii tulee liikan open mukaa näkyy totaris ;(

    • somed

      ite juoksin 1500m noin 6 ka puoleen minuuttiin ja harrastan lätkää

    • läskipaskaxddd

      mul tais olla tuo 1500m kasiluokal joku 8min tai alle :DD mul on iha järkyttävän huono kunto ja aika huonot keuhkotki D: oli kyl tuskaa :D

    • Heyhey!

      Juostiin eilen toi 1500m, juoksin ajassa 5.01

      • trololllol

        Toi 100m... Iha tosissas? Mun yks kaveri juoksee sen jotai 12sekuntii ja sil on täl hetkel suomen ennätys hallus ikäistensä joukos (se on tyttö) ja usain boltkaan ei juokse 100metrii noin nopeest xD


    • 7.15

      7.15

    • 9.37

      9.37

    • oon nopee

      Itse "juoksin" 1500m 3:31:94, oikeasti tiesin reitin , koska emme juokseneet radalla ja piilotin pyörän pusikkoon, juoksin alun vain täysillä , sitten pyörä ja loput taas juosten.... opettaja vähän ihmetteli mutta pikku vikoja:DD:D:::D:D:D:

      • nimetönn

        Ootko ollu vähä nolo... ei se ope tietenkään usko ku maailman ennätys aika on 3.26.00.


    • poikkaaakakaaka

      Meillä juostiin 4600 m ja juoksin sen 32 minuutissa. Eli ite kan s juoksisin ton 1500 m 10 minuutissa.

    • Jipppoooeaeaw

      Meillä seiska luokalla 1500, juoksin sen noin 9min. Sitten 9-luokalla tulos oli 11MIN!!! Perskuta... Ihan perseeestä, laiska paska olin. Aloin kulkemaan pyörällä kouluun, jotta kunto nousisi. Nyt sitten lukion ekalla cooperin testissä tuli juostua 12 minuuttiin!! HUI!.



      No ei, juoksin cooperin ~2600m. :) Huikea parannus

    • HAHAHAHAdhsfvsf

      ihan vitun paska

    • jdkdo

      1500, 5.57, tyttö

    • jokuu

      Meillä joustaan cooper ja 1500m.

      cooper tulos 3050m ja 1500m:n aika 5:49.

      meillä 10 minuutilla sai nelosen.

    • Tyttöjuoksee

      Meillä ei ollut 1500 metrin juoksua koulun yleisurheilukisoissa, vaan puolen tunnin hölkkä. Mun ennätys taisi olla vähän päälle 5 km. Tuo 1500 vedettiin ihan liikuntatunnilla ilman ajastinta. Olen siis tyttö.

    • vihaantorstaita

      Okei,oon 13 v tyttö ja meil on kahen viikon päästä 1500 m (torstaina) Alotin treenaa tänään,kun tiedän lenkil jonka on suurin piirtein sen verran,mun mielestä mulla on iha paska kunto,mutta yritän ainakin sen verran että en saa mitään huonointa aikaa tai kävele koko matkaa.... :P Mua jotenki "pelottaa" toi 1500m....esim.en jaksa juosta tai "pistelee" kylkee ja joudun kävelee loppu matkan....Lenkillä yritän keskittyä hengittämiseen jne.Toivottavast täst oli jotai apuu jollekin :DD

    • ennautitästä

      Meidän koulussa on kasiluokalla cooper JA 3,5km juoksutesti. Terveisin huonokuntonen.

    • Sopivan.pyöreä

      Juoksin 400 metrii mut sit en enää jaxanu, mut mutsi sano että oon ihan hyvä noinkin eikä mun tarvii suostuu johonki laihuusihanteisii.

    • Poika15vee

      Pystyttekö juosta 3000 metriä? Meikä pystyin sen juoksemaan, ja sain kympin liikunnasta :)

      • PoIka15vee

        Se oli muuten sit vielä coopperin testi.


    • Vierastyyppi

      Sama tulos mulla, jopa huonompi kuin mun kaverilla, jolla on astma. Pitäis munkin alkaa kuntoilla. Oon 12v tyttö..

    • Kunnossaolevakilpauimari

      Itse olen oikeasti kovassa kunnossa oleva 13.v tyttö, joka harrastaa 8krt/vko uintia ja treenit on 3h.
      Silti juoksen 1500m 8.15, mutta juoksen sen hölkkää enkä täysiä. En oo ikinä ollu hyvä juoksussa ja se on mun heikkous. Kuntoa ei voi katsoa pelkän juoksun perusteella.

    • SitkeäKuinRotta

      Juoksin Coopperissa 3350m ja sain seiskan. Ei tainnut opettaja kirjata tuloksia.

    • Anonyymi

      mulla oli Ainakin 7.36 mutta olin huonoin

    • Anonyymi

      Nyt kun tämä ketju täyttää kohta 13 vuotta, julistan tämän virallisesti päättyneeksi. Joka vielä tämän jälkeen kommentoi, on kirvelevä ripuli.

    • Anonyymi

      Siiiiiiiis juoksin coopperi 3200m ja oon 13v

    • Anonyymi

      Mitä väliä?

    • Hei EssiTessi
      Toivottavasti jouksu innostuksesi on pysynyt yllä. Itse oli aikoinaan koulussa samaa tasoa. Mutta äärettömän onnellinen etten ollut viimeinen.
      Mikä on aikasi nyt 13-vuotta myöhemmin?
      [email protected]

    • Anonyymi

      1500 maailmanennätys on 3.50. Siis noin 15,3 sekuntia/ satanen. Olen juossut satasen alle 15 sek. Pitäisköhän koittaa, jos pääsisi samaa vauhtia vielä 1400 m lisää.
      Ei sitä koskaan tiedä, jos ei kokeile.

    • Anonyymi

      Jos sen maailmanennätyksen juoksisi, niin ei olisi loppuelämäsää rahahuolia,
      Tästä tulikin mieleen, että miksi kymmenet tuhannet kundit treenaa lätkää NHL taalat silmissä, vaikka sinne pääsee vain noin 1 -5 pelaajaa kustakin ikäluokasta. Paljon todennäköisempää olisi päästä suuriin rahoihin käsiksi, jos alkais treenata 1500m juoksua. Brittimaissa on se mailin juoksu kuninkuusmatka (n1600m). Nyt on luvattu uuden mailinjuoksun maailmanennätyksen tekijälle heti 100 milj euroa käteen ja lisäksi kaiken maailman sponssitulot.
      Sir Roger Bannister oli eka, joka alitti 4 min. maililla. Sen jälkeen ei tältä ritariarvon saaneelta äijältä ei ole maallista mammonaaa puuttunut.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe