Meidän vihitään muutaman päivän päästä. Vain minä, mies ja lapset sekä todistajat maistraatin puolesta. Kyselenkin, että kuinka juhlavasti olette pukeutuneet tilaisuuteen? Oliko morsiuskimppua? Kävittekö jopa tekemässä kampauksen? Itse en aio kovinkaan ihmeellisesti pukeutua. Normaalit toimistoon kelpaavat vaatteet päälle ja maistraattiin suoraan töistä :) Kuulisin silti mielelläni muiden "juhlavarustuksesta".
Pukeutuminen maistraattiin....
7
2958
Vastaukset
- Vihitty maistraatissa
Kyllä minä pukeuduin kummallakin kerralla mahdollisimman tyylikkäästi kunnioituksesta avioliitto-instituutiota kohtaan.
Ensimmäisellä kerralla oli takkimekko ja hattu. Toisella jakkupuku ja kukkia hiuksissa. Kampaajalla olin käynyt kummallakin kerralla ja sukat ja kengät oli valittu puvun väriin. - ----
Ystävä kävi laittamassa kampauksen ja meikkauksen ja hänellä oli tumma kotelopukku ja jakku. Ja hääkimppu. Ja näytti todella tyylikkäältä ja upealta. Itse pukeudun mustaan hameeseen ja satiinipuseroon. Kimppu sekä ammattilaisten tekemä kampaus ja meikki jäävät seuraavaan päivään, jolloin on siunaustilaisuus kirkossa. Minulla on sellainen käsitys, että useimmat menevät maistraattiin varsin arkisesti ilman kimppuja tai muuta perinteistä rekvisiittaa.
- Vihitty maistraatissa
Miksi maistraatissa pitäisi avioliiton solmimisen olla jotenkin "arkisempaa" kuin kirkossa?
Minun maistraattihäissäni on ollut hääkimput, koko vierasjoukko, valokuvaaja, riisinheittoa portailla ja runoesitystä.
- Aviovaimo
Pukeuduin tosiaan kuin toimistoon. Vihkiminen oli lyhyt ja "ei niin tunteikas" -toimitus. Itsellä kyllä kohosi kyyneleet silmiin Tahdotko -osiossa, kuten aina häissä.
Onnea kaikille tulevilla "morsmaikuille".- henkikirjoittaja
vihki kotona.Minulla oli pitkä puku ja muu perhe ja todistajat pukeutuneet juhlavasti. Tilaisuus oli hyvinkin tunteikas. Päälle kuohuvat, kakkukahvit ja syötiin juhlavasti ravintolassa.
- Miehen kukka
henkikirjoittaja kirjoitti:
vihki kotona.Minulla oli pitkä puku ja muu perhe ja todistajat pukeutuneet juhlavasti. Tilaisuus oli hyvinkin tunteikas. Päälle kuohuvat, kakkukahvit ja syötiin juhlavasti ravintolassa.
Jäi kiinnostamaan tuosta maistraatti-vihkimisestä te morsiamet,joilla on ollut hääkimppu,niin onko miehillännekin ollut kukka rintapielessä,ja kummalle puolelle iss oikea/vasen se laitetaan?
- xxxxx
Miehen kukka kirjoitti:
Jäi kiinnostamaan tuosta maistraatti-vihkimisestä te morsiamet,joilla on ollut hääkimppu,niin onko miehillännekin ollut kukka rintapielessä,ja kummalle puolelle iss oikea/vasen se laitetaan?
ollut kukka rinnassa ja vasemmalla puolella (muistaakseni;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133996
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831639Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731455Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993