Kuulin eräältä kaverilta, että Princen lantio olisi mennyt sijoiltaan, eikä mies pysy pystyssä ilman apuvälineitä. En ole silti netistä löytänyt mitään juttua tästä.
Tietääkö kukaan, onko tämä oikeasti totta?
Vai onko koko juttu vain keksitty?
Shokkiuutinen!
4
395
Vastaukset
- Onko vastausta?
Jos ko. asiasta ei ole kirjoiteltu missään, niin mistä ystäväsi on sen kuullut?
Jos hän ei pysty manitsemaan tarkistettavaa lähdettä vaan sanoo "kuulleensa sen eräältä kaverilta", niin voit unohtaa koko jutun.- mr-tambourine-man
Luulisi, että olisi tullut kunnon lööpit lukemattomista lähteistä, jos tuo pitäisi paikkaansa. Tod.näk. pelkkä juoru, joka ei ole saanut kunnollisia siipiä alleen.
- Mr.Goodnight
mr-tambourine-man kirjoitti:
Luulisi, että olisi tullut kunnon lööpit lukemattomista lähteistä, jos tuo pitäisi paikkaansa. Tod.näk. pelkkä juoru, joka ei ole saanut kunnollisia siipiä alleen.
Oiskohan kyse siitä kauan huhutusta lonkkaleikkauksesta joka on ollut tulossa jo muutaman vuoden... mieshän ei ole 2000-luvulla liikkunut enää ihan sillai kuin ennen, 2001 konsertissa se oli oikein silmiinpistävä ero entiseen. Viime syksynä Lontoossa väiteltiin paljon että onks se leikkaus jo tehty vai ei, mut muistan lukeneeni nyt alkuvuodesta että jostain ois annettu oikein faktaa että Prince leikataan tänä keväänä ja ajankohta tais olla toukokuu. Äskeinen saattaa olla ihan hölynpölyä mut se oli uskottavin tommonen uutinen minkä mä oon nähny, ja nythän mahdollinen euroopan kiertue on lykätty ainakin syksyyn. Tanskassahan eli tosi pitkään tieto Århusin keikasta 20.6. mutta se teilattiin virallisesti pari päivää sitten uutisella kiertueen siirtymisestä syksyyn...
- jukka
Mr.Goodnight kirjoitti:
Oiskohan kyse siitä kauan huhutusta lonkkaleikkauksesta joka on ollut tulossa jo muutaman vuoden... mieshän ei ole 2000-luvulla liikkunut enää ihan sillai kuin ennen, 2001 konsertissa se oli oikein silmiinpistävä ero entiseen. Viime syksynä Lontoossa väiteltiin paljon että onks se leikkaus jo tehty vai ei, mut muistan lukeneeni nyt alkuvuodesta että jostain ois annettu oikein faktaa että Prince leikataan tänä keväänä ja ajankohta tais olla toukokuu. Äskeinen saattaa olla ihan hölynpölyä mut se oli uskottavin tommonen uutinen minkä mä oon nähny, ja nythän mahdollinen euroopan kiertue on lykätty ainakin syksyyn. Tanskassahan eli tosi pitkään tieto Århusin keikasta 20.6. mutta se teilattiin virallisesti pari päivää sitten uutisella kiertueen siirtymisestä syksyyn...
Epäilisin, että hra Hyvä-ilta on oikeassa "väitteensä" kanssa. Jotain tuon tapaista minäkin olen kuullut, ja uskoisin sen pitävän kutakuinkin paikkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694313
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺684158Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363572Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163143Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342812En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142572Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102354IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251491Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571292Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751079