Ja taas kerran pitää kysellä tota suosikki jyrsijää..
Ei muuten, mutta pitää tehä ATK-tunnilla kysely ja sen perusteella taulukko.. :(
Mutta siis:
Haluaisin tietää teidän suosikki jyrsijän, ja omistajan iän..
Olkaa kilttejä ja vastatkaa, mutta mahdoillisimmen selvästi.
Kysely: Suosikki jyrsijä
26
798
Vastaukset
- (ALKUPERÄINEN) angel
marsu.
oma ikä 18. - puputti
Mun suosikki jyrsijä on kani. Helppo hoitonen ja aivan super hyper suloinen pallero.Oon 15, kohta 16wee.
- Petra
Kani ei kyllä ole jyrsijä...
- n.s
lempieläin: Kani
sukupuoli:tyttö
ikä:13 - ...
gerbiili. omistaja:27v
- Emmu
Kani. Oon 15vee..
- Kaarina.S
gerbiili.
oma ikä 13.
- Gerbbu
GERBIILI
oma ikäni:14 - Hanna L
rotta!
- sheltie
tottakai marsu!!! itelläni on kax noit... ja luultavasti tulevaisuudessa rotta! mun ikä on 14.....
- poppo
no kani tietty 16 wee olen..
jos kani ny luetaan jyrsijäx - =#
*****HAMSUT*****
oon reilut 12 wee - laura
Hiirut, mä oon 15vee.
http://www.geocities.com/lauramasi - Sarah
Kesyrotta. Ehdottomasti. Ei parempaa lemmikkiä voisi löytyä.
Itselläni on rotta. Olen 18v.- tiina
vaikee kysymys... mut kai se on ikuinen energiapakkaus chinchilla!!
Olen 16v - Sanna K.
tiina kirjoitti:
vaikee kysymys... mut kai se on ikuinen energiapakkaus chinchilla!!
Olen 16vOnko kani sitten muka lihansyöjä? Ja kanit, niinkuin kaikki muutkin jyrsijät syövät jyrsijöiden jyviä! Niiiiiin!
PAras eläin on rotta, ja ikä 19v. - anttu
Sanna K. kirjoitti:
Onko kani sitten muka lihansyöjä? Ja kanit, niinkuin kaikki muutkin jyrsijät syövät jyrsijöiden jyviä! Niiiiiin!
PAras eläin on rotta, ja ikä 19v.kesyrotta
ikänion 12 - k.orava
Sanna K. kirjoitti:
Onko kani sitten muka lihansyöjä? Ja kanit, niinkuin kaikki muutkin jyrsijät syövät jyrsijöiden jyviä! Niiiiiin!
PAras eläin on rotta, ja ikä 19v.Eikö jyrsijän ja lihansyöjän välissä ole mitään? Ovatko hevosetkin jyrsijöitä, kun syövät jyrsijöiden jyviä jos niitä niille tarjotaan? ...sori, en voinut vastustaa kiusausta ; )
Vakavastiottaen.
Jyrsijät kuuluvat lahkoon rodentia, ja kaikki lemmikkijyrsijät maaoravaa lukuunottamatta alalahkoihin myomorpha (rottamaiset) tai histricomorpha (piikkisikamaiset -> mm. marsut, chinchillat ja degut). Kanit kuuluvat jäniseläinten lahkoon lagomorpha ja jänisten heimoon leporidae. Biologisesti niille on yhteistä vain se, että ne ovat nisäkkäitä.
: }
Suvi
----
www.saunalahti.fi/~sevilsu/gerba
- Jonna vaan...
No tietysti gerbiili. Vaik on kanitkin ihania... Oon viistoista wee.
- mie
Marsu on ehd. ihana ja lutuinen jyrsijä. Oma ikäni on pian 14 vuotta.
- hamsufani
mun lempparijyrsijä on hamsteri!!!!!
oon 12.v - köpi
ehottomasti marsu
- äänestäjä
suosikkijyrsijäni on marsu.olen 12-wee.
- äänestäjä
suosikkijyrsijäni on marsu.olen 12-wee.
- ellu
hamsteri
ja ikä on 14 - Anonyymi
Gerbiili!! 12v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713358
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541889Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471829Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591734- 771604
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3441558Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811399The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581152
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251145