Olis kiva tietää lähtiks muitaki kun serifi tuli.
seriffi
12
482
Vastaukset
- irvistys!
Loistava otsake heti taas näin sunnuntaiaamuun! Ja vieläpä ennestään ihan käsittelemätön aihe!
Mikä helkutti siinä sheriffin olemassaolossa noin hiertää?? Sekö, ettei tämän palstan "aikuiset" tarvitse häntä?? Käyttäydytään sitten kuin aikuiset, eikä takerruta pikkuasioihin!!- Ruuneperi
Kyllä minä sheriffinä luen lähes mielelläni asiallista, perusteltua kritiikkiä. Olisi hyvä tietää "missä mennään".
- irvistys!
Ruuneperi kirjoitti:
Kyllä minä sheriffinä luen lähes mielelläni asiallista, perusteltua kritiikkiä. Olisi hyvä tietää "missä mennään".
..tietysti, mutta sitä asiallista kritiikkiä on niin perin vähän. Jos viestit häviää oman töppäilyn tai jonkin häiriön takia, sekin on aina Sinun syysi; tuon sortin "sössötys" ei asiallinen-nimikettä kaipaa! Sehän on lähes "tärkein" kritiikin syy. Ja tällä palstalla nyt "mennään" milloin missäkin, olen ollut huomaavinani!
En tiedä lasketko asialliseksi seuraavan oman "kritisointini", mutta joskus tuntuu kuin ottaisit liian henkilökohtaisesti jotkut viestit, ja että olisit jopa suivaantunut joihinkin kirjoittajiin. (Muihinkin kuin KdP:n)
No, onhan se inhimmillistä, mutta eikö sheriffin pitäisi pitää "työ ja tunteet" erillään?
Muutoin olet mielestäni ok, enkä turhia poistoja ole havainnut. Menestyksekästä jatkoa "virallesi"! - Ruuneperi
irvistys! kirjoitti:
..tietysti, mutta sitä asiallista kritiikkiä on niin perin vähän. Jos viestit häviää oman töppäilyn tai jonkin häiriön takia, sekin on aina Sinun syysi; tuon sortin "sössötys" ei asiallinen-nimikettä kaipaa! Sehän on lähes "tärkein" kritiikin syy. Ja tällä palstalla nyt "mennään" milloin missäkin, olen ollut huomaavinani!
En tiedä lasketko asialliseksi seuraavan oman "kritisointini", mutta joskus tuntuu kuin ottaisit liian henkilökohtaisesti jotkut viestit, ja että olisit jopa suivaantunut joihinkin kirjoittajiin. (Muihinkin kuin KdP:n)
No, onhan se inhimmillistä, mutta eikö sheriffin pitäisi pitää "työ ja tunteet" erillään?
Muutoin olet mielestäni ok, enkä turhia poistoja ole havainnut. Menestyksekästä jatkoa "virallesi"!Olen tuota itsessäni huomannut. Kuuluneeko inhimillisyyteen, että joistain kirjoittajista pitää, toisista ei. Olen toisaalta niin kovin suorasanainen, kaunistelematon, että viestini koetaan loukkaavina vaikka en niitä sellaisiksi ole tarkoittanutkaan.
Yritän muistaa neuvosi! - 1234
Ruuneperi kirjoitti:
Olen tuota itsessäni huomannut. Kuuluneeko inhimillisyyteen, että joistain kirjoittajista pitää, toisista ei. Olen toisaalta niin kovin suorasanainen, kaunistelematon, että viestini koetaan loukkaavina vaikka en niitä sellaisiksi ole tarkoittanutkaan.
Yritän muistaa neuvosi!meitä, joista et pidä, tarvitse silti jopa jonkun toisen avulla pois palstalta kangeta.
- Kai de Puu
1234 kirjoitti:
meitä, joista et pidä, tarvitse silti jopa jonkun toisen avulla pois palstalta kangeta.
Ruuneperi ei ole tehtävien tasalla. Ilman lukuisia yhteydenottoja en olisi palstalle palannut. Hänen toimintansa jo ensimmäisellä kaudella oli silloisten mukaan hankalaa eräitä "nuoleskelijoita" esim "Frederiikka" lukuun ottamatta. Hänkin taisi muuttaa käsitystään kun ei ole palstoilla enää vieraillut ?
Itse olen "kanalaumaa" kiusannut, mutta viestien kirjoittajien määrä keväälläkin osoitti ettei kukaan sen vuoksi poistunut. Tietooni ei ainakaan tullut. Ruuneperi "sivupersoonineen" nokki kanojen mukana, vaikka useaan kertaan pyysin puhumaan asiasta. Poistetut Ruuneperin kanssa käymäni keskustelut esim. 26 - 28.6. osoittavat mikä on totuus !
Pyydän edelleen lukemaan näillä palstoilla esiintyvän kirjoitukseni T O I V O M U S JOHON RUUNEPERIKÄÄN EI OLE VASTANNUT. Väittää minusta aivan muuta kuin mainittu kirjoitus osoittaa. - Ruuneperi
Kai de Puu kirjoitti:
Ruuneperi ei ole tehtävien tasalla. Ilman lukuisia yhteydenottoja en olisi palstalle palannut. Hänen toimintansa jo ensimmäisellä kaudella oli silloisten mukaan hankalaa eräitä "nuoleskelijoita" esim "Frederiikka" lukuun ottamatta. Hänkin taisi muuttaa käsitystään kun ei ole palstoilla enää vieraillut ?
Itse olen "kanalaumaa" kiusannut, mutta viestien kirjoittajien määrä keväälläkin osoitti ettei kukaan sen vuoksi poistunut. Tietooni ei ainakaan tullut. Ruuneperi "sivupersoonineen" nokki kanojen mukana, vaikka useaan kertaan pyysin puhumaan asiasta. Poistetut Ruuneperin kanssa käymäni keskustelut esim. 26 - 28.6. osoittavat mikä on totuus !
Pyydän edelleen lukemaan näillä palstoilla esiintyvän kirjoitukseni T O I V O M U S JOHON RUUNEPERIKÄÄN EI OLE VASTANNUT. Väittää minusta aivan muuta kuin mainittu kirjoitus osoittaa.Vastauksia/kysymyksiä.
Miten olen "epätasalla". Hiukan epämääräine lukumäärä tuo "lukuisat". Oliko enemmän kuin kaksi (2)?
Mistä syystä haluat vanhoja kaivella? Miksi yrität mustamaalata minua tällaisilla "tiedoilla"?
Kysy Frederiikalta jos hän palaa Helsinkiin? Minäkin voin kirjoittaa hänelle ja kysyä?
Millä tavoin poistetut kirjoitukset jotain osoittavat? Sinulla on ihmeellisiä totuuksia ja vielä roskakorissa! - kysyn..
Ruuneperi kirjoitti:
Vastauksia/kysymyksiä.
Miten olen "epätasalla". Hiukan epämääräine lukumäärä tuo "lukuisat". Oliko enemmän kuin kaksi (2)?
Mistä syystä haluat vanhoja kaivella? Miksi yrität mustamaalata minua tällaisilla "tiedoilla"?
Kysy Frederiikalta jos hän palaa Helsinkiin? Minäkin voin kirjoittaa hänelle ja kysyä?
Millä tavoin poistetut kirjoitukset jotain osoittavat? Sinulla on ihmeellisiä totuuksia ja vielä roskakorissa!..poistitko viestin ketjusta Mielikuvituksesta n.klo 23.15? otsikon ehdin lukea, se oli kiukkuinen akka, tai jotain sinnepäin. se oli ilmestynyt sinne n. klo 18.35.
tuntui todella kummalliselta, kun luin otsikon, ja klikattuani sitä viesti olikin hävinnyt! - Kai de Puu
Ruuneperi kirjoitti:
Vastauksia/kysymyksiä.
Millä tavoin poistetut kirjoitukset jotain osoittavat? Sinulla on ihmeellisiä totuuksia ja vielä roskakorissa!Oletpa tarkka poika. Tiedät jopa nimimerkkien olinpaikan ja missä on ja missä on vakituinen kotipaikka. Onkohan nimimerkki antanut Sinulle luvan kertoa ? Poissaolon syykin Sinulla lienee tiedossasi samoin se, että nimimerkki "palaa Helsiin" niin tulee palstalle kertomaan - mitähän kertonee jos kertoo ?
Kumma ettet ole kertonut Kai de Puun "fiktiomatkakertomusten" kirjoituspaikkakuntaa ja konetta, jota hän on luvalla tai luvatta käyttänyt.
Tämä jo osoittaa, että et ole sovelias sheriffin tehtävään.
Milloin olen "mustamaalannut" Sinua perättömillä väitteillä ?
Yhtään kirjoittamaani valetta et ole vieläkään löytänyt edes roskakoristasi.
- Kerttuli
Tulin tälle palstalle kesällä. Kerro millaista oli ennen SHERIFFIÄ?
- MdK
Palstalla heilui kaidepuu jopa samassa keskusteluketjussa useitten sivupersooniensa kanssa. (Mikä vaihe hänellä lie ollut silloin menossa?)
Oli tietysti muitakin "irtipäässeitä". Kaaos oli vaan etunimi. Ylläpitoa huudettiin avuksi poistamaan törkeimmät viestit.
Onneksi Ruuneperi otti sheriffin hommat hoitaakseen ja onkin hoitanut tehtävänsä hyvin ja asiallisesti. - Kai de Puu
MdK kirjoitti:
Palstalla heilui kaidepuu jopa samassa keskusteluketjussa useitten sivupersooniensa kanssa. (Mikä vaihe hänellä lie ollut silloin menossa?)
Oli tietysti muitakin "irtipäässeitä". Kaaos oli vaan etunimi. Ylläpitoa huudettiin avuksi poistamaan törkeimmät viestit.
Onneksi Ruuneperi otti sheriffin hommat hoitaakseen ja onkin hoitanut tehtävänsä hyvin ja asiallisesti.Kerrohan ketkä huusivat ja milloin ? Viittaan edelleen, että kaksinkeskustelussa eräänä yönä
Ruuneperi poltti päreensä ja teksti oli todella överiä. Kun hän poistuis "siipeensä saaneena" esitin T O I V O M U S kirjoituksessa 28.6.
tilanteen rauhoittamista. Kirjoitus on ilmeisesti vieläkin luettavissa, joten tutustukaa ja ihmetelkää !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062521Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938