Hei!
Meille on tulossa lauantaina uusi koira. tyttö ja siis rottweiler. Olen jo katsonut läpi tuon koirat.comin nimipäiväkalenterin, sieltä ei oikei löytynyt mitään kivaa nimeä. Elikkä kertokaa tyttökoiranne nimen! Olisin erittäin kiitollinen!
Se saisi olla sellainen että sen kehtaa huutaa ulkonakin eikä tarvitse hävetä. Meillä on jo Nelli koira kotona, joten se nimi on jo varattu.
Tyttökoiranne nimet?
13
623
Vastaukset
- Paras nimi
Oona on hyvä nimi! Meijän edesmenneen koiran nimi oli Oona ja se o hyvä nimi!
- Maja
Onnea pennun johdosta! Olette valinneet minun ehdottoman suosikkini. Minulla on ollut kaksi rottistyttöä jotka juoksentelevat paremmilla mailla tällä hetkellä.
Kärsivällisyyttä ja pitkäjännitteisyyttä sekä loogisuutta tarvitaan varsinkin alkuvaiheen kasvatuksessa mutta niistä nimistä:
Kun ostin koirani sain heille jo valmiit nimet: etkö sinä osta kennelistä? Vai haluatko antaa oman nime "kennelnimen" lisäksi.
Minun hauvelini olivat Indira eli Dira tai Tintti ja Honey eli Hani- koiruli
Kyllä halutaan antaa ihan oma nimi koiralle. Kennellinimet nimittäin ovat joskus aika... älyvapaita... esim. Hopero, Haapo, Mussukka, ja paljon muita tuollaisia!
Annetaan vaan oma nimi sille ettei tarvitse hävetä.. :)
- Allu
Sanni
- Karoliina
Meillä on myös rottweilernarttupentu,melkein vuoden vanha. Nimesin sen Taraksi, Emmerdalen Taran mukaan; ylväs, hienostunut, itsevarma.
- Henzu
Milla saattas sopii ton Nellin kaa...
Itelläni un Mila niminen Dobberi... - Anneli
Nimeksi Milla..
meillä on suvussa(perheessä) kaikki koirien nimet annettu aku-ankan mukaan..
Eli on Roope,Aku,Milla,Minni ja Mikki-kissa- ROTTISIHAILIJA
HEI!!
Meillä oli rottisnarttu nimeltä RIITU.
Se oli lyhyt ja ytimekäs nimi, helppo kutsua ja sopii rottikselle. - 884
ROTTISIHAILIJA kirjoitti:
HEI!!
Meillä oli rottisnarttu nimeltä RIITU.
Se oli lyhyt ja ytimekäs nimi, helppo kutsua ja sopii rottikselle.DORA JA CARA NARTTUJEN OIS MULLA.,UROKSET ANTON JA ROMULUS
- Lime
Moi koiruli! Kerrothan meille, minkä laitoit rotikallesi nimeksi, odotamme jännityksellä.
- henna
jos koira tulee sinulle päätä nimi itse.... niin siitä tulee mieluinen,..... no anna kuitenkin muutaman vinkin....
nelli, jutta, donna, riina, - kaksi nimeä
Mulla kaksi rotikkaa.10 vuotias ja 8 vuotias,eli äiti ja tytär.Ne tykkää niiden nimistä äippä 10v. on Judi ja tytsä 8v. on Oona.Ei ne ole ainakaan nimistään valittaneet.Kun näet sen uuden koiran sä kyllä heti tiedät sen nimen,ei sitä etukäteen voi valkata,eihän?
- minä vaan
elikkäs meijän neiti on Niki..
edellinen koira oli sit Nita..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724294Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003740Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363429- 513010
- 402498
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182429Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222202- 231836
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141625Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331612