Hiirtenne nimet? :)

Muchy

Kertokaa jotain hiiristänne ;)

Nimet?
Iät?

Mun hiiret on nyt 8 kk ikäisiä naaraita
nimiltään Lumi ja Laku.
Värit voi jo arvata, sanottakoon että Lumi on albiino.
Laku on ihan "tavallinen" kesyhiiri, ahne ja pullea sellainen ^^

45

9042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiiri

      Itselläni on 6 hiirtä. 2 minihiiri naarasta niiden nimet on Molly ja Missy.Ne ovat luonteltaan rauhallisia joskus tosin vähän arkoja. sitten 2 poikahiirtä Harry ja Taisto. Harry on juoksupöyräfriikki se elää suunnilleen juoksupyörässä nukkuukin siinä , käy vain välillä syömässä ja juomassa.huom! sillä parhain kunto. Taisto on uusin hiiri, se on vielä nuori ja arka. Sitten on "jättiläishiiri" Minnie se on kohta 2,5-vuotias näyttelyhiirinaaras. Se on ehdottomasti kaikkien kingi, komentelee muita mielensä mukaan.Se on kaikista kesyin eikä pelkää mitään.Nyt se on jo vanha rouva. Ja lopuksi on vielä naarashiiri Joice. Sekin melko nuori ja arka, hullu juoksupyörään.

    • AngelicBat

      poiksa seeprahiiri nipa ja n.vuoden vanha poju.

      • whisper

        hei!
        mulla tällähetkellä hiirupoika mariska(joo,tytön nimi,mutta eläinkaupassa luulivat tytöksi...) :P, erittäin vilkas,hopea - valkoinen n.vuotias vipeltäjä..
        Ja n.kaksi vuotias oka-hiirupoika viki,TODELLA iso,ja kesy,omppu-fani


    • Tarja

      Mulla on kaksi naarasta, Astralis Trädgårdsovare "Odetta", 5,5kk, Astralis Lynx Lynx "Odessa", 6kk ja uros Sonata Artica "Pico" 2kk, poika on oma kasvatti :)

    • _Hiirifan_

      Okahiiriä. Hani pienempi hiukan kuin Hippo. Hani on naaras,Hippo on uros.

      nimet:Hani ja Hippo
      Iät:10kk molemmat

    • sini

      mun hiirten nimet on maisa(-kaisa) ja hepuli...sulosia(lihavia...=) ja vilkkaita hiiriä..kohta toinen jo 2vuotta,toinen vähän nuorempi..

    • Hiiri91

      Mulla oli vielä pari viikkoo sitten kaks hiirtä,mut ne kuoli..toinen kylmyyteen,ja toisesta en tiedä..ehkä sairauteen.. :( No,mut niiden nimet oli kummiskin Hepuli ja Maisa-Kaisa..ihania ne..ikävä on suuri..

    • sellainen rimpula

      moi
      minullakin on hiiri joka on okahiiri noi puolivuotias. hiireni nimi on nipsu. se on aikas vikkelä, utelias ja myöskin ahne käsikesy kylläkin ja väri on cream

    • silkkinenilluusio

      Täältä löytyy tällä hetkellä:

      Malaika, lka pew naaras
      Schasra, lka ba naaras
      Koralli, lks spl naaras
      Tihku, lka ssp naaras (oma kasvatti)
      Viuhka, lka ssp naaras (oma kasvatti)

      Ninjo, lk mysteerivärinen uros
      Notte, lk ssp uros
      Nemo, lka ssp uros (oma kasvatti)

      viisi myynnissä olevaa nimetöntä 7 viikon ikäistä urosta !

    • 3 hiirineitiä, ovat nyt about vajaa vuoden ikäisiä : )

      -Pipsa, toisin sanoen Piippa, pienin hiiri, valkoinen ruskeilla läikillä. rauhallinen.
      -Fiia, normaalikokoinen ,valkoinen mustilla läikillä. perus aktiivinen hiiruli , tykkä juoksupyörästä. ^^
      -Iita, herkkupeba niinko minä :D , valkoinen ruskeilla merkeillä :) juoksupyörä bodari ;D

      lisää tulosa kun vaa hyvän häkin saisin jostain nii vois hiiruleitaki ostaa : )

    • HIIRI RAKAS

      MINÄ SAAN 4.4 HIIREN JA HÄNEN NIMENSÄ ON LAKU KUN HÄNEN VÄRIKIN ON MUSTA.

    • hiirumamma

      Kylläpä tänne on tullu juttua! :)
      Tässä oma lista:
      Tytöt (kaikki vuoden ikäisiä, alle tai päälle): Milla (rip), Minni, Omppu (rip) [mustavalkoisia], Nuppu, Aamu (rip), Lumikki ja Hilma [yksiväirisiä harmaan/tummia, paitsi aamu joka oli punertavan ruskea].
      Pojat: Mikki 9kk (hunajanväeinen) ja Panda 1v 9kk (mustavalkoinen)
      Joillekin nimiä mietin kauemmin, joillakin se tuli heti ulkonäön tai käytöksen mukaan :)

    • Hiirulaisiaaaaa

      Laitetaampa nää munki tähä
      - Jobi, Kotihiiri 1.w ( ainoa hiireni tällä hetkellä)
      - Hans, Okahiiri, 3.w -Myyty
      - Lelly, Talvishiiri, 1 ½ .w - R.i.p
      - Rontti, Kotihiiri, 6kk w -Myyty
      - Herkku, Talvishiiri, 6kk w -Myyty
      - Jäbä, Talvishiiri, 6kk w -Myyty
      - Kipinä, Kotihiiri, 6kk w -Myyty
      - Lumikki, Talvishiiri, 6kk w -Myyty
      - Ronsku, Kotihiiri,6kk -Myyty
      - Ei nimeä, 3 viikkoo -R.i.P
      - Ei nimeä, 3 Viikkoo -R.i.P
      - Nipsu, Kotihiiri, 2 w -annettu pois
      - Taneli, Kotihiiri, 2 w -R.I.P

    • mun hiiret

      Mul on neljä tyttö hiirtä,hulda joka täytyää kohta kaksi sitten lotta 1v ja leena1v ja uusi hiiri jumbo 2kuukautta.mun muut hiiret elämässäni oli hilda huldan sisko joka kuoli noin 1v ja vikinä joka oli suunilleen 4päivää vanha

    • ziipinen

      Täälä hetkellä tuolla vilistää 4 kesyhiirtä :) Cappuchino, Kaneli, Misteli ja Tiuku. Muutaman vuoden aikana on menetetty toiset neljä: Foffi, Ruusun-nuppu, Neppari ja Tornaado ♥

    • Vanha hiiri fani

      Kuolleet
      Nelly
      Mixu (miksu)
      Taneli
      Rene
      Vinky
      Toffee
      Tomu


      Nyt on
      Tytti
      Nuutti
      Marianne

    • ???

      Voiko 2 poika kesyhiirtä ja 2 tyttö kesyhiirtä laittaa samaan terraarioon/dunaan? (niinkun et olis yhessä dunassa/terraariossa 4 hiirtä (poikia ja tyttöjä samassa?)

      • Ei voi. Ensinnäkin, pojat ei tule toimeen toistensa kanssa vaan tappelee naaraista toisen kuolemaan asti. Toisakseen naaraita ja uroksia ei saa asuttaa jatkuvasti keskenään, tai naaras saa poikasia jatkuvasti liian tiheällä välillä, rasittuu liikaa ja sairastuu.


    • h.i.i.r.i

      Mun hiiret on kohta 1 vuoden ja niiden nimet on Nipsu ja Bella.

    • hiirulit

      Itselläni asustaa kaksi okahiirtä :) Vanhin Irina on kohta neljä vuotta :) ja nuorin Kyllikki vasta kahden :) Eivät likat oikein käsikesyjä ole mutta tulevat mielellään kädelle kiipeilemään kun käytän neulehanskoja :)

    • Täältä löytyy tällä hetkellä:

      Agoutit okahiirinaaraat Viivi ja Vaala.

      Kesyhiirinaaraat:
      lksa argente Hile
      lks argente Kirsikka
      pksa argente Pistaasi
      pksa argente ut Manteli
      pks champagne Karkki
      pks chocolate Kola

      Kesyhiiriurokset:
      lk argente Putte
      lk chinchilla Onni

      nimettömät poikaset

    • sini2

      Ittelläni on ollu paljon hiiriä enkä todellakaan muista kaikkien nimiä ! Tällä hetkellä on 18 hiirtä.
      BW (Black white) ikä:1,2
      Heart on the sky (hots) 9 - 10 kk
      White house (WH) 9 - 10kk
      Top/toppen poju/poju 9kk,3vko
      Christal
      Cassy
      Claara
      Charles
      2 nimetöntä naarasta

      Diana
      DanicaDai
      Dalia
      Dacia
      JA
      Eamon
      Egor
      Edeline
      KAIKKI 1KK (D ja E)

      Kuolleet:
      Cecilia
      Bfe
      Night wish
      Simba
      Birma
      Benjamin
      Red eye ja 2010 kuolleet. :(

    • plop74765

      tarviiko näitä vanhoja nostella....

    • Ole hyvä!

      Tässä mun hiiret

      - Nipsu naaras 1v Bellan Äiti
      - Bella naaras 1v
      Okei, mulla on vaan kaksi hiirtä

      • tintti hiiru

        Mul on melkein sama juttu ku sulla mutta toisin päin ja ikä eri.Elikkä Bella 2v Nipsun äiti ja Bella 1,5v Bellan pentu


    • AAanonyymi

      Kuviollinen pullea poitsu, Olli n. 2kk.
      Tytöt, Kuviollinen Ruskea n. 1kk Valkea mustilla pienillä pisteillä, Anniina ja vaalea Hani.

    • Sedä

      Mun naaraslauma on Inkivääri, Pippuri ja Varpunen :) Jo edesmenneet kaverit Sokeri, Rosmariini, Timjami ja Korianteri.

    • I.K

      Mulla on ollut 2 hiirtä mutta toinen on jo edesmennyt mutta kuitenkin edesmenneen (tytön) nimi oli Maisa se eli vain puoli vuotta ja lopulta kuoli kasvaimeen ikävä on suuri sitten (pojan) nimi on Mara ja elää edelleen iältään on 1 ja puol vuotta.

    • TheJoiceC

      Meidän hiiremme ovat jo kuolleet, enkä nimiä oikein muista mutta tässä ne nyt ovat:
      Valkoinen hiiri: Lumi
      Ruskea: Suklaa
      Toinen valkoinen: Jäätelö

    • Siimahäntä

      Meiltä löytyy tällä hetkellä:

      Fiasco, lk pew naaras (synt. 7.9.2015)
      Onyx, lk ba/e mm naaras (synt. 20.10.2015)
      Tuska, nu ba/e mm naaras (synt. 5.9.2015)
      Slaagi, lk tri naaras (synt. 6.10.2015)
      -nimetön-, lksa ba/var naaras (synt. 29.2.2016)
      Nuiva, nu ba/e mm uros (synt. 18.1.2016)

    • hiiruskaiset

      Mulla on 2 naarashiiri siskoa, syntyneet 15.10.2015. Nimeltään he ovat Kahvi ja Tee :3
      Tee on hieman rohkeampi ja menevämpi kuin siskonsa

    • Legolasfani

      Onko kenenkään mielestä legolas jotenkin tyhmä nimi hiirelle mä vaa mietin (en kyl oo hankkimas lemmikkiä tai mitää)

      • Söps

        Mun mielestä Legolas ei todellakaan oo tyhmä nimi hiirelle. Tavallaan aika söpö nimi jos multa kysytää. Ja tosi omaperäinen. Eli mun suora vastaus on että se ei ole tyhmä nimi!


    • Hiirufani

      Minulla on 6 hiirtä vain 3 on nimi, koska sain 3 ihan vasta. Minun musta valkoisen hiiren nimi on Leta. 2 Albiinon nimet ovat Tina ja Luna. Kaikki ovat naaraita.

    • Harriboi

      1. Hiiren nimi Harri. 4kk vanha. Sain sen uskonnon opettajaltani xd. Oikeen kiva ja lihava pikku pyörykkä:)

      2. Hiiren nimi Félicité. Kohta 2 vuotias vanhus. Silti jaksaa paahtaa menemään :))

    • Anonyymi

      Tuntemani hiiren nimi on Pilssi, noin vuoden verran olemme kerenneet tutustumaan. Todella utelias ja vilkas yksilö, hurjan kova liikkumaan ja leikkimään. Perso makealle ja muuttaa herkästi luonnetta mikäli ei ole saanut kunnollista murkinaa viim. puoleenpäivään mennessä. Koki pientä stressiä kesän kynnyksellä muuttorumban yhteydessä mutta jaksaa taas hymyillä entiseen tapaansa!

    • Anonyymi

      Itellä on viisi hiirtä: Nocco, Pacem, Lili, Lola ja Lulu :)
      Lili, Lola ja Lulu ovat kaikki kohta 5kk. Nocco ja Pacem ovat 5-6vko.

    • Anonyymi

      Mulla on 1 poika hiiri ja 1 tyttö hiiri. Niiden nimet on Ville kesy hiiri vaalean kultainen ja Sanni kesy hiiri ruskea. Sanni tykkää olla kädessä mutta Ville on mielummin pääni päällä. ^^

    • Anonyymi

      mulla on 3 kesyhiirtä, nimet on Liltsu, Rafa ja Ruu, Liltsu on semmonen valko harmaa tosi kiltti pikkuinen, Rafa on sit taas sellanen ruskeen ja mustan sekoitus ja hänkin on tosi kiltti mutta villi, Ruu on sitten sellanen lehmän värinen you know, hänkin on todella kiltti ja utlias,

      • Anonyymi

        Aww:)


    • Anonyymi

      Olen EHKÄ hankkimassa kesyhiiriä. Voisitteko kertoa vähän erikoisempia mutta söpöjä nimiä hiirille! Molempien sukupuolten nimet käyvät.

      • Anonyymi

        Toisen nimi pipi ja toisen pöpö.


    • Anonyymi

      Mulla perus kesyhiiriä naaraita kaikki Nipsu,Daisy,Hippu ja uusi tulokas kun vanha söi niitten viikset nii tulokkaan nimi ehdotukset on Tasha tai Jade

    • Anonyymi

      Mulla ei ole vielä mutta samaan helmikuun 23 päivänä🥰
      Laku Oreo pruuno palapelimakaroni sisu Mossin juniori
      Leevi.
      Hopea

    • Anonyymi

      Mulla et siellä on 2 kerpiilii ja toinen on jekku ja toinen söpöli ja ne on super söpöjä ne on siskoksiija ne on kaks kuukautta💖

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe