Kertokaa jotain hiiristänne ;)
Nimet?
Iät?
Mun hiiret on nyt 8 kk ikäisiä naaraita
nimiltään Lumi ja Laku.
Värit voi jo arvata, sanottakoon että Lumi on albiino.
Laku on ihan "tavallinen" kesyhiiri, ahne ja pullea sellainen ^^
Hiirtenne nimet? :)
47
10069
Vastaukset
- hiiri
Itselläni on 6 hiirtä. 2 minihiiri naarasta niiden nimet on Molly ja Missy.Ne ovat luonteltaan rauhallisia joskus tosin vähän arkoja. sitten 2 poikahiirtä Harry ja Taisto. Harry on juoksupöyräfriikki se elää suunnilleen juoksupyörässä nukkuukin siinä , käy vain välillä syömässä ja juomassa.huom! sillä parhain kunto. Taisto on uusin hiiri, se on vielä nuori ja arka. Sitten on "jättiläishiiri" Minnie se on kohta 2,5-vuotias näyttelyhiirinaaras. Se on ehdottomasti kaikkien kingi, komentelee muita mielensä mukaan.Se on kaikista kesyin eikä pelkää mitään.Nyt se on jo vanha rouva. Ja lopuksi on vielä naarashiiri Joice. Sekin melko nuori ja arka, hullu juoksupyörään.
- AngelicBat
poiksa seeprahiiri nipa ja n.vuoden vanha poju.
- whisper
hei!
mulla tällähetkellä hiirupoika mariska(joo,tytön nimi,mutta eläinkaupassa luulivat tytöksi...) :P, erittäin vilkas,hopea - valkoinen n.vuotias vipeltäjä..
Ja n.kaksi vuotias oka-hiirupoika viki,TODELLA iso,ja kesy,omppu-fani
- Tarja
Mulla on kaksi naarasta, Astralis Trädgårdsovare "Odetta", 5,5kk, Astralis Lynx Lynx "Odessa", 6kk ja uros Sonata Artica "Pico" 2kk, poika on oma kasvatti :)
- _Hiirifan_
Okahiiriä. Hani pienempi hiukan kuin Hippo. Hani on naaras,Hippo on uros.
nimet:Hani ja Hippo
Iät:10kk molemmat - sini
mun hiirten nimet on maisa(-kaisa) ja hepuli...sulosia(lihavia...=) ja vilkkaita hiiriä..kohta toinen jo 2vuotta,toinen vähän nuorempi..
- Hiiri91
Mulla oli vielä pari viikkoo sitten kaks hiirtä,mut ne kuoli..toinen kylmyyteen,ja toisesta en tiedä..ehkä sairauteen.. :( No,mut niiden nimet oli kummiskin Hepuli ja Maisa-Kaisa..ihania ne..ikävä on suuri..
- sellainen rimpula
moi
minullakin on hiiri joka on okahiiri noi puolivuotias. hiireni nimi on nipsu. se on aikas vikkelä, utelias ja myöskin ahne käsikesy kylläkin ja väri on cream - silkkinenilluusio
Täältä löytyy tällä hetkellä:
Malaika, lka pew naaras
Schasra, lka ba naaras
Koralli, lks spl naaras
Tihku, lka ssp naaras (oma kasvatti)
Viuhka, lka ssp naaras (oma kasvatti)
Ninjo, lk mysteerivärinen uros
Notte, lk ssp uros
Nemo, lka ssp uros (oma kasvatti)
viisi myynnissä olevaa nimetöntä 7 viikon ikäistä urosta ! 3 hiirineitiä, ovat nyt about vajaa vuoden ikäisiä : )
-Pipsa, toisin sanoen Piippa, pienin hiiri, valkoinen ruskeilla läikillä. rauhallinen.
-Fiia, normaalikokoinen ,valkoinen mustilla läikillä. perus aktiivinen hiiruli , tykkä juoksupyörästä. ^^
-Iita, herkkupeba niinko minä :D , valkoinen ruskeilla merkeillä :) juoksupyörä bodari ;D
lisää tulosa kun vaa hyvän häkin saisin jostain nii vois hiiruleitaki ostaa : )- HIIRI RAKAS
MINÄ SAAN 4.4 HIIREN JA HÄNEN NIMENSÄ ON LAKU KUN HÄNEN VÄRIKIN ON MUSTA.
- hiirumamma
Kylläpä tänne on tullu juttua! :)
Tässä oma lista:
Tytöt (kaikki vuoden ikäisiä, alle tai päälle): Milla (rip), Minni, Omppu (rip) [mustavalkoisia], Nuppu, Aamu (rip), Lumikki ja Hilma [yksiväirisiä harmaan/tummia, paitsi aamu joka oli punertavan ruskea].
Pojat: Mikki 9kk (hunajanväeinen) ja Panda 1v 9kk (mustavalkoinen)
Joillekin nimiä mietin kauemmin, joillakin se tuli heti ulkonäön tai käytöksen mukaan :) - Hiirulaisiaaaaa
Laitetaampa nää munki tähä
- Jobi, Kotihiiri 1.w ( ainoa hiireni tällä hetkellä)
- Hans, Okahiiri, 3.w -Myyty
- Lelly, Talvishiiri, 1 ½ .w - R.i.p
- Rontti, Kotihiiri, 6kk w -Myyty
- Herkku, Talvishiiri, 6kk w -Myyty
- Jäbä, Talvishiiri, 6kk w -Myyty
- Kipinä, Kotihiiri, 6kk w -Myyty
- Lumikki, Talvishiiri, 6kk w -Myyty
- Ronsku, Kotihiiri,6kk -Myyty
- Ei nimeä, 3 viikkoo -R.i.P
- Ei nimeä, 3 Viikkoo -R.i.P
- Nipsu, Kotihiiri, 2 w -annettu pois
- Taneli, Kotihiiri, 2 w -R.I.P - mun hiiret
Mul on neljä tyttö hiirtä,hulda joka täytyää kohta kaksi sitten lotta 1v ja leena1v ja uusi hiiri jumbo 2kuukautta.mun muut hiiret elämässäni oli hilda huldan sisko joka kuoli noin 1v ja vikinä joka oli suunilleen 4päivää vanha
- ziipinen
Täälä hetkellä tuolla vilistää 4 kesyhiirtä :) Cappuchino, Kaneli, Misteli ja Tiuku. Muutaman vuoden aikana on menetetty toiset neljä: Foffi, Ruusun-nuppu, Neppari ja Tornaado ♥
- Vanha hiiri fani
Kuolleet
Nelly
Mixu (miksu)
Taneli
Rene
Vinky
Toffee
Tomu
Nyt on
Tytti
Nuutti
Marianne - ???
Voiko 2 poika kesyhiirtä ja 2 tyttö kesyhiirtä laittaa samaan terraarioon/dunaan? (niinkun et olis yhessä dunassa/terraariossa 4 hiirtä (poikia ja tyttöjä samassa?)
Ei voi. Ensinnäkin, pojat ei tule toimeen toistensa kanssa vaan tappelee naaraista toisen kuolemaan asti. Toisakseen naaraita ja uroksia ei saa asuttaa jatkuvasti keskenään, tai naaras saa poikasia jatkuvasti liian tiheällä välillä, rasittuu liikaa ja sairastuu.
- h.i.i.r.i
Mun hiiret on kohta 1 vuoden ja niiden nimet on Nipsu ja Bella.
- hiirulit
Itselläni asustaa kaksi okahiirtä :) Vanhin Irina on kohta neljä vuotta :) ja nuorin Kyllikki vasta kahden :) Eivät likat oikein käsikesyjä ole mutta tulevat mielellään kädelle kiipeilemään kun käytän neulehanskoja :)
Täältä löytyy tällä hetkellä:
Agoutit okahiirinaaraat Viivi ja Vaala.
Kesyhiirinaaraat:
lksa argente Hile
lks argente Kirsikka
pksa argente Pistaasi
pksa argente ut Manteli
pks champagne Karkki
pks chocolate Kola
Kesyhiiriurokset:
lk argente Putte
lk chinchilla Onni
nimettömät poikaset- sini2
Ittelläni on ollu paljon hiiriä enkä todellakaan muista kaikkien nimiä ! Tällä hetkellä on 18 hiirtä.
BW (Black white) ikä:1,2
Heart on the sky (hots) 9 - 10 kk
White house (WH) 9 - 10kk
Top/toppen poju/poju 9kk,3vko
Christal
Cassy
Claara
Charles
2 nimetöntä naarasta
Diana
DanicaDai
Dalia
Dacia
JA
Eamon
Egor
Edeline
KAIKKI 1KK (D ja E)
Kuolleet:
Cecilia
Bfe
Night wish
Simba
Birma
Benjamin
Red eye ja 2010 kuolleet. :( - plop74765
tarviiko näitä vanhoja nostella....
- Ole hyvä!
Tässä mun hiiret
- Nipsu naaras 1v Bellan Äiti
- Bella naaras 1v
Okei, mulla on vaan kaksi hiirtä- tintti hiiru
Mul on melkein sama juttu ku sulla mutta toisin päin ja ikä eri.Elikkä Bella 2v Nipsun äiti ja Bella 1,5v Bellan pentu
- AAanonyymi
Kuviollinen pullea poitsu, Olli n. 2kk.
Tytöt, Kuviollinen Ruskea n. 1kk Valkea mustilla pienillä pisteillä, Anniina ja vaalea Hani. - Sedä
Mun naaraslauma on Inkivääri, Pippuri ja Varpunen :) Jo edesmenneet kaverit Sokeri, Rosmariini, Timjami ja Korianteri.
- I.K
Mulla on ollut 2 hiirtä mutta toinen on jo edesmennyt mutta kuitenkin edesmenneen (tytön) nimi oli Maisa se eli vain puoli vuotta ja lopulta kuoli kasvaimeen ikävä on suuri sitten (pojan) nimi on Mara ja elää edelleen iältään on 1 ja puol vuotta.
- TheJoiceC
Meidän hiiremme ovat jo kuolleet, enkä nimiä oikein muista mutta tässä ne nyt ovat:
Valkoinen hiiri: Lumi
Ruskea: Suklaa
Toinen valkoinen: Jäätelö - Siimahäntä
Meiltä löytyy tällä hetkellä:
Fiasco, lk pew naaras (synt. 7.9.2015)
Onyx, lk ba/e mm naaras (synt. 20.10.2015)
Tuska, nu ba/e mm naaras (synt. 5.9.2015)
Slaagi, lk tri naaras (synt. 6.10.2015)
-nimetön-, lksa ba/var naaras (synt. 29.2.2016)
Nuiva, nu ba/e mm uros (synt. 18.1.2016) - hiiruskaiset
Mulla on 2 naarashiiri siskoa, syntyneet 15.10.2015. Nimeltään he ovat Kahvi ja Tee :3
Tee on hieman rohkeampi ja menevämpi kuin siskonsa- Anonyymi
ei hiiret elä yli 5vuotta??? ei oo voinu syntyä 2015
- Legolasfani
Onko kenenkään mielestä legolas jotenkin tyhmä nimi hiirelle mä vaa mietin (en kyl oo hankkimas lemmikkiä tai mitää)
- Söps
Mun mielestä Legolas ei todellakaan oo tyhmä nimi hiirelle. Tavallaan aika söpö nimi jos multa kysytää. Ja tosi omaperäinen. Eli mun suora vastaus on että se ei ole tyhmä nimi!
- Hiirufani
Minulla on 6 hiirtä vain 3 on nimi, koska sain 3 ihan vasta. Minun musta valkoisen hiiren nimi on Leta. 2 Albiinon nimet ovat Tina ja Luna. Kaikki ovat naaraita.
- Harriboi
1. Hiiren nimi Harri. 4kk vanha. Sain sen uskonnon opettajaltani xd. Oikeen kiva ja lihava pikku pyörykkä:)
2. Hiiren nimi Félicité. Kohta 2 vuotias vanhus. Silti jaksaa paahtaa menemään :)) - Anonyymi
Tuntemani hiiren nimi on Pilssi, noin vuoden verran olemme kerenneet tutustumaan. Todella utelias ja vilkas yksilö, hurjan kova liikkumaan ja leikkimään. Perso makealle ja muuttaa herkästi luonnetta mikäli ei ole saanut kunnollista murkinaa viim. puoleenpäivään mennessä. Koki pientä stressiä kesän kynnyksellä muuttorumban yhteydessä mutta jaksaa taas hymyillä entiseen tapaansa!
- Anonyymi
Itellä on viisi hiirtä: Nocco, Pacem, Lili, Lola ja Lulu :)
Lili, Lola ja Lulu ovat kaikki kohta 5kk. Nocco ja Pacem ovat 5-6vko. - Anonyymi
Mulla on 1 poika hiiri ja 1 tyttö hiiri. Niiden nimet on Ville kesy hiiri vaalean kultainen ja Sanni kesy hiiri ruskea. Sanni tykkää olla kädessä mutta Ville on mielummin pääni päällä. ^^
- Anonyymi
mulla on 3 kesyhiirtä, nimet on Liltsu, Rafa ja Ruu, Liltsu on semmonen valko harmaa tosi kiltti pikkuinen, Rafa on sit taas sellanen ruskeen ja mustan sekoitus ja hänkin on tosi kiltti mutta villi, Ruu on sitten sellanen lehmän värinen you know, hänkin on todella kiltti ja utlias,
- Anonyymi
Aww:)
- Anonyymi
Olen EHKÄ hankkimassa kesyhiiriä. Voisitteko kertoa vähän erikoisempia mutta söpöjä nimiä hiirille! Molempien sukupuolten nimet käyvät.
- Anonyymi
Toisen nimi pipi ja toisen pöpö.
- Anonyymi
Mulla perus kesyhiiriä naaraita kaikki Nipsu,Daisy,Hippu ja uusi tulokas kun vanha söi niitten viikset nii tulokkaan nimi ehdotukset on Tasha tai Jade
- Anonyymi
Mulla ei ole vielä mutta samaan helmikuun 23 päivänä🥰
Laku Oreo pruuno palapelimakaroni sisu Mossin juniori
Leevi.
Hopea - Anonyymi
Mulla et siellä on 2 kerpiilii ja toinen on jekku ja toinen söpöli ja ne on super söpöjä ne on siskoksiija ne on kaks kuukautta💖
- Anonyymi
Razer Basilisk V3, 3200 tai 6400 Dpi käytössä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872