ottakaa hyvät ihmiset aiheeksi keskustelu jossa ette voi riidellä.
keskustelu
8
213
Vastaukset
- Ruuneperi
Paremmin sanottu kuin tehty! Hyviä alustuksia kaivataan.
- Kai de Puu
Mikä estää Ruuneperiä aloittamasta asiallista keskustelua, johon ei Kai de Puu osallistu ellei puheenvuoroilla erikseen kutsuta.
Toivon teille hyvää, antoisaa ja rakentavaa keskustelua ! - kalat
kun nykyään ihmiset löytää joka asiasta kitisemisen aiheen
- Lea
kalat kirjoitti:
kun nykyään ihmiset löytää joka asiasta kitisemisen aiheen
Täällä on tosi vaikeaa kun ei muuta tehdä kuin kitistään joka asiasta,vaikka ollaan jo iäkkäitä ihmisiä.
tämän 65 palstan nimi saisi olla kitinäpalsta.
Minä olen tänne tullut jääräkseni kirjoitteleen mutta vaikealta näyttää.Mutta saa nädä sitten miten käy. - kalat
Lea kirjoitti:
Täällä on tosi vaikeaa kun ei muuta tehdä kuin kitistään joka asiasta,vaikka ollaan jo iäkkäitä ihmisiä.
Minä olen tänne tullut jääräkseni kirjoitteleen mutta vaikealta näyttää.Mutta saa nädä sitten miten käy.kunpa keksiskin aiheen mistä ei löytyisi kitinän juurta mutta mahdotonta mikä mahdotonta
- Liena
Lea kirjoitti:
Minä olen tänne tullut jääräkseni kirjoitteleen mutta vaikealta näyttää.Mutta saa nädä sitten miten käy.kirjoitteleen vain, kyllä täällä rauhoituu taas, kun vain saadaan järkeviäkin asioita esille.
Tsemppiä odotteluun. - Ruuneperi
Liena kirjoitti:
kirjoitteleen vain, kyllä täällä rauhoituu taas, kun vain saadaan järkeviäkin asioita esille.
Tsemppiä odotteluun.Palsta on kirjoittajien näköinen. Ei se oma malka vaan se toisen tikku.
Pienet ja vähän suuremmatkin erimielisyydet aiheesta kuuluvat asiaan - sallittuina "kitinöinä".
Henkilöiden suhteet täällä enemmän rasittavat kuin asiat - valitettavast. - kalat
Liena kirjoitti:
kirjoitteleen vain, kyllä täällä rauhoituu taas, kun vain saadaan järkeviäkin asioita esille.
Tsemppiä odotteluun.onhan se niinkin kaikki rauhoittuu kyllä ajan kanssa no kattellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076842
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915105Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113349Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333232Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska282391Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191746Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961391Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391332Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311246- 481014