Elikkäs ongelmana on näppäimistö(Logitech Cordless Desktop EX 110, jos kiinnostaa;)), joka päästää semmosia ärsyttäviä ääniä kun painaa monta näppäintä samaan aikaan. Joissain autopeleissä vähän ketuttaa kun pitäis kääntyä vasemmalle driftaten(nuolinäppäimet vasen, ylös ja alas), niin se vaan antaa painaa kahta näppäintä samaan aikaan. Kummasti kuitenkin oikealle driftaaminen(ylös, oikealle, alas) onnistuu ongelmitta :o.
Kaveri sano että se riippuu näppiksestä, että monta näppäintä voi painaa samaan aikaan. Johtuskohan se myös ajureista? Kyllä kai sitä voi jostain säätää... vai voiko:/?
Ja vielä jos joku osais vastata: kun pelaan Test Drive Unlimited:iä niin vain vasemmanpuoleisesta kuulokkeesta kuuluu ääntä. Muuten kyllä musiikkia kuunnellessa kuuluu ihan stereona. Kaverilla on sama ongelma saman pelin kanssa, mutta vain oikeasta kuulokkeesta kuuluu ääntä :o. Mistäköhän on kysymys??
näppisprobleema+kuulokeprobleema
hxvid-lol
0
195
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682289Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921526Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621322Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711309- 1271194
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901021- 701008
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1131002Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72953- 116936