MEKSIKOON

hatte

Onko kukaan käynyt Meksikon Carmenissa tai muualla sielläpäin tai onko muuta tietoa. Meillä matka suuntautuu sinne helmikuussa, olis kiva saada kaikenlaisia vinkkejä.

3

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satu

      Kävimme joulukuussa. Ihana paikka! Ranta 15 km, valkoinen hiekka, turkoosi lämmin vesi. Nähtävyydet: Chichen Itza (mayakaupunki), X-caret (luontopuisto), Cozumelin saari y.m. Hinnat valitettavasti kuin Suomessa. Ruokaan petyttiin vähän, ei ole juuri maustettu. El Tacolote ja Pancho Villa´s on pari hyvää ravintolaa. Jos teille ei kuulu aamiainen hintaan, suosittelen paikkaa nimeltä Sabor, hyvää ja halpaa aamupalaa, myös 100% Natural ja Hot Bakery ovat hyviä paikkoja mutta ei niin edullisia. Ei muuta kuin hyvää lomaa teille !!!

    • usa-girl

      Olen vaihtarina jenkeissä Arizonassa, ja isäntäperhe vei mut meksikonpuolelle Rocky Point (Puerto penasco kartassa) nimiseen paikkaan! Upeita rnatoja, mutta kuten varmaan osaatkin odottaa, niin kulttuuri shokista tulee KOVA!!! maa on uskomattoman köyhä, kodittoimia paljon, eikä kunnon asuntoja tunnu olevan muilla, kuin amerikkalaisilla ketkä on muuttanut sinne rannalle! Tilanne voi sinun lomakohteessasi olla toinen, jos kaupunkii saa paljon tuloja turismista, mutta paikka missä minä kävin oli puhtaasti meksikolainen... Mutta nautin matkasti ja paljon! Upeat ilmat talvellakin!!!!=)Delffiinejä näkyi terassilta, meri puhdas ja sininen ja pelikaaneja lenteli edestakas...=) rantalomaksi UPEA!!!=)

    • puerto angelista haaveillen...

      huomio aina hinnat!pyri tinkimään puolet pois niin saatat päästä lähelle reaali hintaa.jos ei suostu,vaihda kauppiasta.ruoka meksikossa on todellakin aika järkyttävää...kaupoissa nestemäistä litkua joka auttaa erinomaisesti vatsan vaivoihin.0.5 litran pulloissa ja kaikenlaisissa mauissa(marja paras)
      bile mesta Veracruz on aikalailla amerikkalainen ja turismin valtaamaan,blaah.kallis paikka,viikonloppuna hinnat tuplaantuu.äänet siellä on huumaavaa kakofoniaa,musiikki soi ja lujaa...
      yleensä ottaen meksikon länsiranta on kauniinpaa ja luonnonläheisempää kuin itä.
      nauti matkastasi,ei ole vaikeaa siellä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe