Ollaan lähdössä Kuala Lumpuriin lokakuussa ja olisi tarkoitus sieltä lähteä pariksi viikoksi vähän kiertelemään Aasiaa. Mitä kohteita suosittelette? Ollaan vähän mietitty, että Laosissa ja Vietnamissa voisi käydä, tai sitten Indonesian suuntaan....
Vastaukset 2
- Kulkurista nykyään ?
Kuka olikaan vastanäyttelijänä Grace Kellylle elokuvassa Sheriffi .Ohj. Fred Zinnemann v. -52.Cary Cooperhan se oli !Se siitä , kiertelehän poika ,niin minäkin aikoinaan , Kuukauden välein lähetti äitini minulle rahaa . Katsos ,isä jätti melkoisen perinnön kuollessaan .
- Valinta on teidän
Tuon eksotiikan ja kurjuuden voi kokea ja jakaa niin monella tapaa, omana valintanani olisi pelkkä Thaimaa sillä kiertäessänne ko. maan olette rikastaneet tieto ja kokemus pankkianne varsin mittavasti. Tämä perustuikin vain omaan näkemykseeni ja kokemukseeni…
Myöhemmillä ristiretkillänne voitte avartaa saatuja kokemuksia lisää vaikka Bkk,sta lento muualle irtoaa varsin mukavasti joka kolkkaan…
Valinta on teidän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2281046Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "219801- 69696
- 56638
- 64566
- 85553
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237499