Maanantaipäivän sattuma.

Annan ehkä anteeksi

Minut oli kutsuttu kylään,serkulleni koska sinne oli tullut kummipoika vastasyntyneen tyttönsä kanssa.Minulla oli luonnollisesti oma pienin sylikoirani mukana.Koirani olisi hypännyt kummipoikani syliin ,mutta tämäm huitaisi kädellään koiran lattialle.Vauva oli silloin äitinsä sylissä syömässä.Otin koirani syliin ja sanoin että lähden kotio samantien.En vieläkään oikein ymmärrä kuinka näin voi aikuinen mies käyttäytyä?Omat tunteeni velloo vieläkin tätä asiaa pohdiskellessa.Niin mitähän pitäisi tehdä jatkossa ?

48

1943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-hatam

      ja ala erakoksi, niin kuin minä.

    • öööööööööööööö

      Kaikki eivät pidä koirista, ja silloin niitä ei pidä heille tuputtaa.

      Meidän tuttava-/ kaveripiiri on koostunut vain koira-ystävällisistä perheistä jo yli 25 vuotta.

      • Annan ehkä anteeksi

        serkkulikka sanoi jo että mun pitää pitää se koira kotona. Entinen koirani oli sakemanni ei muuten koskettu siihen eikä kosketa myös tähänkään.Enkä ole vielä tuputtanutkaan kenellekkään koiriani.Muutamalle sukulaiselleni olen kertonut asiasta ja kommentit ovat olleet aika rajuja.Tällä pojalla vaan ei ole enään tämäjälkeen sukujuhliin kuulemma asiaa.


    • on että ei olisi kannattanut viedä vauvankatsomisvierailulle koiraa mukaan- Varsinkin jos se on sen verran huonotapainen että hyppii syliin ym niin entä jos se olisi hypännyt vauvaa pitelevän syliin...
      Kun kuitenkin se pikkuinen vauva on herkkä kapistus niin ehkä isänsä pelästyi että koira pian hyppää vauvankin päälle.

      • Annan ehkä anteeksi

        En olisi vienytkään mutta kun pyysivät tekemään vauvvalle vaatteita ja vein niitä.Ja senverran itse ymmärrän ettei vauvanlähelle koira edes päässyt.Oliko pakko kädellä roiskasta näin pieni koira lattialle.Siitä oli kysymys.


      • Pukeli 1
        Annan ehkä anteeksi kirjoitti:

        En olisi vienytkään mutta kun pyysivät tekemään vauvvalle vaatteita ja vein niitä.Ja senverran itse ymmärrän ettei vauvanlähelle koira edes päässyt.Oliko pakko kädellä roiskasta näin pieni koira lattialle.Siitä oli kysymys.

        Näinkö minun "lastani" tyrkitään.


      • n.sorsa
        Annan ehkä anteeksi kirjoitti:

        En olisi vienytkään mutta kun pyysivät tekemään vauvvalle vaatteita ja vein niitä.Ja senverran itse ymmärrän ettei vauvanlähelle koira edes päässyt.Oliko pakko kädellä roiskasta näin pieni koira lattialle.Siitä oli kysymys.

        tapoja ihan oikeasti, koska kuuluu jo alkeisiin kun koiranpentu tulee ettei hypitä vasten saatika olla vieraiden ihmisten sylissä.

        Onhan noita tapauksia kuin pikku koiraa kuljetellaan lastenvaunussa pitkin Helsinkiä, sen ymmärrän jos koira tykkää pyöräilystä tai autoilusta, itsekkin korissa kuskannut pikkasta koiraa mikä nautti istua pyörän korissa.

        Meillä ei ainakaan anneta pikkasen hyppiä ihmisiä vasten tai syliin mennä, pieni poikkeus hänelle on suotu jos erehdyn soffalla makailemaan saa tulla pitkin pituutta rötköttää päälle.

        Isommat onkin vähän inhompia, jos tykkää vaikka yli 50 kg koira makailla pitkin pituutta päällä ja jakelee hellyyttä kaluumalla hampailaan kaulaa, tulipas monesti mieleen jos koiralla pimahtaisi pää lähtisi henki(sukuvika hellyyden anto äiskänsä kalusi rannetta).

        Kaikki ihmiset ei koirista tykkää ja minä kyllä saletisti jaan ihan oikeassa elämässä kehuja ja ruusuja jos pikkukoirat on opetettuja edes alkeellisille tavoille mikä on isommille koiranomistajille useimmille itseensä selvyys.


      • jukk-poikanen.
        Pukeli 1 kirjoitti:

        Näinkö minun "lastani" tyrkitään.

        Olisi varmasti tullut tunne, että aivan kun olisia minua huitassut - kun huitaisi koiraani.

        Olisin kyllä tuosta paikasta ottanut koiran kainalooni ja häipynyt koko paikasta; erittäin loukkaantuneena.

        Olisihan kyläpaikka voinut ilmoittaa etukäteen, että älä tuo koiraa mukanasi - tosin sellaisestakin loukkaantuisin; ettei luoteta koiran omistajan harkintakykyyn.


    • Meidät kutsuttiin kerran anoppilaan kylään kun koiranäyttelymatka kulki heidän läheltään (maalla)...
      Mentiin paluumatkalla pistäytymään sitte, ja tietysti otin puhtaan siistin, hyvätapaisen valkoisen isovillakoirani sisälle mukaan kuumasta autosta...mutta anoppi sai melkeen sätkyn, ja pyysi viemään koiran ulos kun heidän (sisä/ulko)kissansa ei pidä koirista ja kissa on nyt sisällä...No, sanoin että sitte lähden minäkin ulos, ja lähdin kanssa..
      Kohta tuli anoppi ruikuttamaan meitä sisälle, sanoi vieneensä kissan yläkertaan...Heh sisälle me ei enään menty, kahvit juotiin pihalla ja sitte jatkettiin matkaa.....siitä harveni meijän vierailut entisestään anoppilassa...

    • moinen taas

      Kutsuttiinko myös sinun koirasi? Jos ei kutsutt, niinn silloin ei raahata koiraa mukana. Miksi ihmeessä koiraa ei voi jättää edes kahdeksi tunniksi kotia? Ei se mikään lapsi ole!

      Olen nähnyt serkkuni avokkeen tuovan jopa sairaalaan koiran mukana. Se on nyt viimeinen paikka, mihin koira raahataan. Hoitajat pyysivöt viemään koian pois, mutta ei kuulema voi pientä jättää...
      KOIRAT EIVÄT OLE IHMISVAUVOJA. Koirat eivät kärsi siitä, kun ne jättää kotia pariksi tunniksi. Käsitelkää koiranne niin koiria kuuluu käsitellä!

      • Annan ehkä anteeksi

        on koulutettu vaikka onkin pieni ja meidät oli kutsuu.


      • hyppu-heikki
        Annan ehkä anteeksi kirjoitti:

        on koulutettu vaikka onkin pieni ja meidät oli kutsuu.

        ..hyppiä ihmisten syliin!?Siis oliko sinulle sanottu,että koirasikin on kutsuttu?Olisit siinä kohtaa sanonut ettet tuo kun nuo vauvat on niin herkkiä saamaan flunssat ja bakteerit.Vietkö sen koiran muuten kaikkiin perhebileisiin?Kaikki ei tykkää koirista,en minäkään vaikka koiran omistankin.Minä en koiraani vie yleensä kylään edes koiraperheisiin,sillä juhlat ja illanvietot on ihmisille,ei koirille!


      • Annan ehkä anteeksi
        hyppu-heikki kirjoitti:

        ..hyppiä ihmisten syliin!?Siis oliko sinulle sanottu,että koirasikin on kutsuttu?Olisit siinä kohtaa sanonut ettet tuo kun nuo vauvat on niin herkkiä saamaan flunssat ja bakteerit.Vietkö sen koiran muuten kaikkiin perhebileisiin?Kaikki ei tykkää koirista,en minäkään vaikka koiran omistankin.Minä en koiraani vie yleensä kylään edes koiraperheisiin,sillä juhlat ja illanvietot on ihmisille,ei koirille!

        Minä en mene mimmekkään iman kutsua. sain kutsun koirankanssa.Ja jos ehdit lukea miksi.Tämä kummipoikakin oli muuten myös kylässä?Jos huomasit.Eikös kylässä ole kaikilla jonkoinmoiset käytöstavat?Jos niitä tapoja yleesä on kasvatettu.Ja muula on aikaisemmin ollut sakemanni niinkuin jo aikaisemmin mainitsin. Sitä iso koiraa kunnioitettiin jostain kumman syystä?Tuli tässä vain mieleen että onko pinnakireällä pojalla kun ei enään voi ottaa aineita, ei kestä nomaalia elämää, vai rahapula.


      • vaan koira
        hyppu-heikki kirjoitti:

        ..hyppiä ihmisten syliin!?Siis oliko sinulle sanottu,että koirasikin on kutsuttu?Olisit siinä kohtaa sanonut ettet tuo kun nuo vauvat on niin herkkiä saamaan flunssat ja bakteerit.Vietkö sen koiran muuten kaikkiin perhebileisiin?Kaikki ei tykkää koirista,en minäkään vaikka koiran omistankin.Minä en koiraani vie yleensä kylään edes koiraperheisiin,sillä juhlat ja illanvietot on ihmisille,ei koirille!

        Olet kai niitä ihmisiä myös, kun vauva synyy perheeseen jossa on koira, niin se koira on laitettava kiertoon, ettei vauva saa vaikka 'flunssaa' siltä koiralta :D


      • Annan ehkä anteeksi
        vaan koira kirjoitti:

        Olet kai niitä ihmisiä myös, kun vauva synyy perheeseen jossa on koira, niin se koira on laitettava kiertoon, ettei vauva saa vaikka 'flunssaa' siltä koiralta :D

        aina hyvätkin puolensa.Minun ei tarvitse tehdä tekosyitä enää kun minulta kysytään miksi en tule käymään.Saan sanoa kerrankin mielipiteeni miksi en tule.Ja suku on kuulemma mielissään kun tämä yksi öykkäriä ei tarvi myöskään kutsua.Anteeksi voi antaa mutta unohtaa asian sitten jos sattuu saamaan sen dementian.Sukuaan ei tämäntakia onneksi tarvitse unohtaa.Ja hyvänen aika rahatkin säästyvät kun ei ole niitä lahjan ostoja.


      • ..yleistäkö
        Annan ehkä anteeksi kirjoitti:

        aina hyvätkin puolensa.Minun ei tarvitse tehdä tekosyitä enää kun minulta kysytään miksi en tule käymään.Saan sanoa kerrankin mielipiteeni miksi en tule.Ja suku on kuulemma mielissään kun tämä yksi öykkäriä ei tarvi myöskään kutsua.Anteeksi voi antaa mutta unohtaa asian sitten jos sattuu saamaan sen dementian.Sukuaan ei tämäntakia onneksi tarvitse unohtaa.Ja hyvänen aika rahatkin säästyvät kun ei ole niitä lahjan ostoja.

        Eiköhän jokainen koiranomistaja itse osaa arvioida sen voiko koiran viedä kylään vai ei. Ja kyllä sairaalassakin saa koiria käyttää, onhan myös koirakavereita. Itsekkin olen omiani käyttänyt vanhusten luona vanhainkodilla. Eikä ole koskaan kukaan mitään poikkisanaa sanonut, aina ovat olleet oikein hyvillään sellaisesta. toki kysyn kun kylään menen että sopiiko jos koirat tulevat, ja jos ei ne jäävät kotiin, pärjäävät todellakin pari tuntia keskenään ja enemmänkin. Mutta ymmärtäkää hyvät ihmiset, että koira on perheenjäsen ja minulle (lapsettomalle) erittäin rakas sellainen.

        Älkää siis kiitos yleistäkö kaikkia koirien omistajia, jos joku on töpännyt. voisin jopa sanoa että uhmaikäinen ihmis lapsi saa halutessaan enemmän tuhoa aikaan, kun koulutettu koira.


      • ei omia koiria
        ..yleistäkö kirjoitti:

        Eiköhän jokainen koiranomistaja itse osaa arvioida sen voiko koiran viedä kylään vai ei. Ja kyllä sairaalassakin saa koiria käyttää, onhan myös koirakavereita. Itsekkin olen omiani käyttänyt vanhusten luona vanhainkodilla. Eikä ole koskaan kukaan mitään poikkisanaa sanonut, aina ovat olleet oikein hyvillään sellaisesta. toki kysyn kun kylään menen että sopiiko jos koirat tulevat, ja jos ei ne jäävät kotiin, pärjäävät todellakin pari tuntia keskenään ja enemmänkin. Mutta ymmärtäkää hyvät ihmiset, että koira on perheenjäsen ja minulle (lapsettomalle) erittäin rakas sellainen.

        Älkää siis kiitos yleistäkö kaikkia koirien omistajia, jos joku on töpännyt. voisin jopa sanoa että uhmaikäinen ihmis lapsi saa halutessaan enemmän tuhoa aikaan, kun koulutettu koira.

        Ei sairaalaan, mitään omia koiria tuoda..Ei etenkäänt eholle, kuten tämä eräs toi. KAverikoiratoiminta on ihan eri asia kun sen oman pikkurakkinsa kuljettaminen teholle...


    • kyläilyä koira/koirat mukana,, en myöskään pidä siitä että meille kylään tulija ottaa mukaan oman koiransa. Poikkeuksena ovat näyttelyreissut ja trimmiin tulevat koirat.

      • Annan ehkä anteeksi

        ja on aina tervetulleita kaikkiomaisten ja tuttujen koirat.Naapuristakin tulee joka päivä leikkiin meidän koiran kanssa.Kun sukulaisten koirat ovat yhtäaikaakaikki niitä on silloin 7kpl ja ovat narttuja ja uroksia.Joskus rähinä on kyllä kova.En minäkään vie aina jokapaikkaan koiria.


      • Annan ehkä anteeksi kirjoitti:

        ja on aina tervetulleita kaikkiomaisten ja tuttujen koirat.Naapuristakin tulee joka päivä leikkiin meidän koiran kanssa.Kun sukulaisten koirat ovat yhtäaikaakaikki niitä on silloin 7kpl ja ovat narttuja ja uroksia.Joskus rähinä on kyllä kova.En minäkään vie aina jokapaikkaan koiria.

        Meille myös saa normaalisti tulla myös koirat kyläilemään omistajiensa mukana...Poikkeuksen tekee sitte se jos meillä on pentuja, sillon en koiria laske kyläilemään...


      • Pukeli 1

        Oletteko Turkulaiset oikeasti noin epäkohteliaita luulin vitsiksi N.Sorsan kirjoituksen Turkulaisista kirjoittaessa pullien piilottamisesta vieriaiden tullessa.


      • Pukeli 1 kirjoitti:

        Oletteko Turkulaiset oikeasti noin epäkohteliaita luulin vitsiksi N.Sorsan kirjoituksen Turkulaisista kirjoittaessa pullien piilottamisesta vieriaiden tullessa.

        me elämme usean koiran kanssa samassa laumassa. En itse rasita ystäviäni/tuttujani ottamalla koiran/koirat mukaani mennessäni kylään, saman ajattelumallin omaavat ystäväni, jotka myös elävät usean koiran kanssa.
        Kyse ei ole vieraanvaraisuudesta ja pihtailusta tarjoilun kanssa. Poikkeuksena juuri näyttelyreissut, astutusreissut ja meille trimmiin tulevat. Toki kun rotuni toinen kasvattaja tulee meille, yleensä ottaa mukaansa uuden pennun tutustumaan mikäli heillä sellainen on.


      • likka vielä
        umalehtinen kirjoitti:

        me elämme usean koiran kanssa samassa laumassa. En itse rasita ystäviäni/tuttujani ottamalla koiran/koirat mukaani mennessäni kylään, saman ajattelumallin omaavat ystäväni, jotka myös elävät usean koiran kanssa.
        Kyse ei ole vieraanvaraisuudesta ja pihtailusta tarjoilun kanssa. Poikkeuksena juuri näyttelyreissut, astutusreissut ja meille trimmiin tulevat. Toki kun rotuni toinen kasvattaja tulee meille, yleensä ottaa mukaansa uuden pennun tutustumaan mikäli heillä sellainen on.

        vapaana?


      • Pukeli 1
        umalehtinen kirjoitti:

        me elämme usean koiran kanssa samassa laumassa. En itse rasita ystäviäni/tuttujani ottamalla koiran/koirat mukaani mennessäni kylään, saman ajattelumallin omaavat ystäväni, jotka myös elävät usean koiran kanssa.
        Kyse ei ole vieraanvaraisuudesta ja pihtailusta tarjoilun kanssa. Poikkeuksena juuri näyttelyreissut, astutusreissut ja meille trimmiin tulevat. Toki kun rotuni toinen kasvattaja tulee meille, yleensä ottaa mukaansa uuden pennun tutustumaan mikäli heillä sellainen on.

        Ymmärsin kirjoituksestasi teidän asuvan yksiössä,ethän käy näyttelyissä edes koirien kanssa.


      • likka vielä kirjoitti:

        vapaana?

        mistä puhut.


      • Pukeli 1 kirjoitti:

        Ymmärsin kirjoituksestasi teidän asuvan yksiössä,ethän käy näyttelyissä edes koirien kanssa.

        huhuilee jälleen;)


      • Pukeli 1
        umalehtinen kirjoitti:

        me elämme usean koiran kanssa samassa laumassa. En itse rasita ystäviäni/tuttujani ottamalla koiran/koirat mukaani mennessäni kylään, saman ajattelumallin omaavat ystäväni, jotka myös elävät usean koiran kanssa.
        Kyse ei ole vieraanvaraisuudesta ja pihtailusta tarjoilun kanssa. Poikkeuksena juuri näyttelyreissut, astutusreissut ja meille trimmiin tulevat. Toki kun rotuni toinen kasvattaja tulee meille, yleensä ottaa mukaansa uuden pennun tutustumaan mikäli heillä sellainen on.

        Turkinhoidossa säännöllinen harjaus riittää, minkä lisäksi karkeakarvaisen griffonin turkki nypitään pari-kolme kertaa vuodessa.


      • Annan ehkä anteeksi
        umalehtinen kirjoitti:

        huhuilee jälleen;)

        likka pitäisi olla vapaana.Saisinko selvennytä?


      • oho oho
        Pukeli 1 kirjoitti:

        Turkinhoidossa säännöllinen harjaus riittää, minkä lisäksi karkeakarvaisen griffonin turkki nypitään pari-kolme kertaa vuodessa.

        ootpa fiksu mies kun osasit noin pitkän lauseen kopsata, pilkku ja kaikki, oho oho.


      • Pukeli 1
        Pukeli 1 kirjoitti:

        Turkinhoidossa säännöllinen harjaus riittää, minkä lisäksi karkeakarvaisen griffonin turkki nypitään pari-kolme kertaa vuodessa.

        Mikä nyt mättää.


      • Ihmettelijä.
        Pukeli 1 kirjoitti:

        Mikä nyt mättää.

        Rupesiko nikki arvuuttelut jälleen.


      • kovin vaikea
        Ihmettelijä. kirjoitti:

        Rupesiko nikki arvuuttelut jälleen.

        'arvata' tässä tapauksessa. LOL!


      • Itärajan Iita
        Pukeli 1 kirjoitti:

        Mikä nyt mättää.

        huvittunut. Voi sinua jättibeibiä.


      • Ihmettelijä.
        kovin vaikea kirjoitti:

        'arvata' tässä tapauksessa. LOL!

        Umalehtinen kirjoittelee puskista syytäen viattomia LOL LOL.


      • Ihmettelijä. kirjoitti:

        Rupesiko nikki arvuuttelut jälleen.

        et sää luule jotta simmost mikä ei o toren kans missä tekemisis!!


        Pellet pruukka maalata naamas simmoseks et ne näyttä viisailt tai tyhmilt. Kumpi naamari sul o tänäpä?


      • kirje
        umalehtinen kirjoitti:

        et sää luule jotta simmost mikä ei o toren kans missä tekemisis!!


        Pellet pruukka maalata naamas simmoseks et ne näyttä viisailt tai tyhmilt. Kumpi naamari sul o tänäpä?

        tuolla sun aamuviestissäsi.


      • n.sorsa
        Sikra kirjoitti:

        Meille myös saa normaalisti tulla myös koirat kyläilemään omistajiensa mukana...Poikkeuksen tekee sitte se jos meillä on pentuja, sillon en koiria laske kyläilemään...

        ettei taas kuvitella Turkulaisista, mitä sattuu koirien kanssa kylään jos pikkasellamme ei ole juoksuja, ei ole viellä ollut mutta en mene vannomaan vaikka tulisi heh.


      • kirje kirjoitti:

        tuolla sun aamuviestissäsi.

        sitten sinne.


      • No meillä on kanssa tietyt periaatteet.Kyläillään koirien kanssa kyllä,mutta vain paikoissa,johon koirat on kutsuttu.On muuten hauska tuo anoppi,kun ainoat suvun koirat,kun on hänelle tervetulleet,on meidän koirat olleet ;=)

        Meille ei sitten tulla,kuin sopimuksesta.Sisälle otan harvoin vieraita koiria,muutakun niin,että omat on yläkerrassa.
        Noit isot rodut kun on senverran reviiritietoisia,ettei pahemmin välitä muista koirista omalla alueella,varsinkin sisällä.Ja noissa asioissa kunnioitan niiden toimintaa.
        Phalle sitten on tervetulleet samaan aikaan omieni kanssa vain tietyt.Eli kenen kanssa,ja ketkä tulevat toimeen.


      • Annan ehkä anteeksi kirjoitti:

        ja on aina tervetulleita kaikkiomaisten ja tuttujen koirat.Naapuristakin tulee joka päivä leikkiin meidän koiran kanssa.Kun sukulaisten koirat ovat yhtäaikaakaikki niitä on silloin 7kpl ja ovat narttuja ja uroksia.Joskus rähinä on kyllä kova.En minäkään vie aina jokapaikkaan koiria.

        kuin yhden tai kahden koiran kanssa. Vaikka kääpiöitä ovatkin ovat erittäin reviiritietoisia ja tarkkoja omista tavaroistaan. Kun se on omien koirieni koti katson että niillä on siellä tiettyjä oikeuksia;))
        Tuo mitä teille tapahtui on lähes anteeksiantamatonta. Sen koiran pois pistämisen sylistä olisi voitu tehdä toisinkin,,fiksummin.


      • Pukeli 1
        umalehtinen kirjoitti:

        me elämme usean koiran kanssa samassa laumassa. En itse rasita ystäviäni/tuttujani ottamalla koiran/koirat mukaani mennessäni kylään, saman ajattelumallin omaavat ystäväni, jotka myös elävät usean koiran kanssa.
        Kyse ei ole vieraanvaraisuudesta ja pihtailusta tarjoilun kanssa. Poikkeuksena juuri näyttelyreissut, astutusreissut ja meille trimmiin tulevat. Toki kun rotuni toinen kasvattaja tulee meille, yleensä ottaa mukaansa uuden pennun tutustumaan mikäli heillä sellainen on.

        Osaatko rehellisesti vastata miten monta kasvattaja tai kasvatti ystävääsi on vieraillut asunnollanne viimeisen vuoden aikana ?
        Onko se totta kun olen netistä lukenut että teillä on seinät jotain fpleksiä ja siksi teillä ei voi vieraita käydä . Miksi ?


      • Pukeli 1 kirjoitti:

        Osaatko rehellisesti vastata miten monta kasvattaja tai kasvatti ystävääsi on vieraillut asunnollanne viimeisen vuoden aikana ?
        Onko se totta kun olen netistä lukenut että teillä on seinät jotain fpleksiä ja siksi teillä ei voi vieraita käydä . Miksi ?

        Tervetuloa meille katselemaan millaista täällä on. Voit tulla ihan ilman ilmoittamista etukäteen;)
        Kerro sinä ensin paljonko luonasi on käynyt vieraita viimeisen vuoden aikana;*LOL* Keskustellaan sitten sen jälkeen meidän vieraistamme,,.


      • Pukeli 1
        umalehtinen kirjoitti:

        Tervetuloa meille katselemaan millaista täällä on. Voit tulla ihan ilman ilmoittamista etukäteen;)
        Kerro sinä ensin paljonko luonasi on käynyt vieraita viimeisen vuoden aikana;*LOL* Keskustellaan sitten sen jälkeen meidän vieraistamme,,.

        Vähemmässä meillä on nykyään nuo koiralliset tuttavat. hoito koiria ovat tuoneet ja hakeneet. joku lapsistakin aina poikennut täällä.


    • täysin

      Ymmärrän täysin,että pahoitit mielesi.Olisihan sen koiran voinnut nätimminkin alas laittaa.Minulla on myös pieni koira,joka on rakas.Koiraihmisenä ymmärrän tunteesi.Luulisi kummipoikasi ymmärtävän,että suutuit ja pyytäisi anteeksi.

    • No tuota,minusta nyt asia riippuu vähän siitä,mikä tuo huitaisu on ollut...

      Jos sen koiran vaan tönäisee pois ilman selkeää ylimääräistä kovaa kohtelua,niin en minä nyt tuota ihmeeksi ota.
      Kun ei kaikki halua koirien hyppivän päälleen,varsinkin jos on vielä hyvät vaatteet päällä.
      Ja täytyy sanoa,etten minäkään pahemmin välitä koirien hyppimisestä päälleni.Korkeintaan tuossa harrastuksen ohessa,jossa muiden koiria käsittelen,mutta silloin on myös vaatetus sen mukaiset.
      Ei minulla pikkukoirat omatkaan ole hyppineet syleihin tai vastaavaa,koska en pidä siitä.

      Ja mitä jatkossa?Eiköhän se kuitenkin tarvi itsesi miettiä,mutta jos asia kaihertaa,niin ehkä kannattaisi käydä asia läpi vielä kummipoikasi kanssa,jotta vaikka kummatkin ymmärtäisivät toistensa motiivit ;)

    • kohtelua. mielummin olisi voinut nätisti työntää koiran pois ja sanoa sinulle että ei halua koiran hyppäävään syliin.
      yksi ystäväni kerran tönäs yhden kissoistani pois pöydältä kun oli kylässä niin että se tippui lattialle. sanoin kyllä heti että meillä elää eläimet minun ehdoilla eikä kenenkään vieraiden.
      sanoin myös sen että jos ei kissaa halua syliin taikka nenän eteen niin sen voi kyllä laittaa nätisti lattialle mutta niitä ei tönitä ja jos haluaa elää kun kotonaan niin kannattaa mennä kotiin.
      sen jälkeen ei ole ollut ongelmia.

      • Annan ehkä anteeksi

        teille kaikille jotka otitte osaa tähän minun asiaani.Mielipiteitä oli monenlaisia niinkuin on meitä ihmisiäkin.Olen tämän asiansuhteen nyt sevittänyt itselleni aivan täysin mistä oli oikeasti kysymys.En halua tätä kummipoikaa sen enempää täällää palstalla mollata koska eihän hän ole aivan täysillä kulkeva tällähetkellä.Hänen tätinsä otti mimuun yhteyttä ja sanoi ainoastaan pojasta totuuden.Eiköhän tätäkin poikaa vielä maailma opeta toivottavasti.


      • tuosta että "jos haluaa elää kun kotonaan niin kannattaa mennä kotiin." :) Ja se pitäiskin sekä meidän eläinten kanssa kyläilevien että niiden jotka tulevat meidän (ja eläintemme) luokse kylään, ymmärtää. Talossa talon tavalla.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1638
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      102
      1208
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1192
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      85
      1083
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      902
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      819
    7. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      82
      812
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      798
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      724
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      682
    Aihe