Ollaan parin kaverin kanssa lähdössä 22.5 kultahietikolle. Onko toukokuun lopussa jo meno päällä ko. paikassa vai onko vielä hiljaista? Onko muita lähtijöitä 22.5?
kultahietikko 22.5
7
1097
Vastaukset
- jaista
Tosi hiljaista valitettavasti. :( Mutta varmasti tulee kiva reissu jos sillä mielellä lähtee ettei niin hulinaa ole. :)
- ------------------------
Täällä on ainekin pari lähtijää. Halvat matkat kun sai. Toivottavasti tulee hyvä loma.
- tim_37v
jep.
olemme perheen (vaimo 2 lasta) kanssa lähössä...Mulla siis tulossa aika rauhallinen reissu, kun on pallot jaloissa... - LauraA
Oon kaverini kanssa menossa Kultahietikolle nyt torstaina. Ja oon kuullu pelkkää hyvää tästä paikasta. Hirveesti nuoria ja menoa, alhaset hinnat ja suht hyvät säät. Kiva ku muutki on tulossa sinne. Siellä sitte nähään. :)
- neitonen...
ite lähössä kaverin kanssa 25.5 pitämään hauskaa...toivotaan et on kivat kelit ja mukavia ihmisiä...
- .sami.
Noniin hyvä kuulla että edes jotain muitakin on lähdössä... sää ennustus ei ainakaan tässä vaiheessa vaan kovin vahvalta näytä :(
Mikäs hotelli neitokaisilla on kysesssä? ei muutakun kovaa biletystä sitten! - neitonen...
.sami. kirjoitti:
Noniin hyvä kuulla että edes jotain muitakin on lähdössä... sää ennustus ei ainakaan tässä vaiheessa vaan kovin vahvalta näytä :(
Mikäs hotelli neitokaisilla on kysesssä? ei muutakun kovaa biletystä sitten!no se kaveri jo vähän vanhempi neitonen..:) tuskin lähtee bilettämään, ihan rentoutusreissu, voi olla et ite johki lähden jos seuraa löytyy..ermaan mennään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882