Tervehdys!
Kaipailen tietoa Lotta -sarjasta. Eli mikä olikaan Merri Vikin lottasarjan ensimmäinen kirja?? Ja jos jollain on koko sarjan kirjojen nimet järjestyksessä olemassa, olen vielä iloisempi.
Kiitos etukäteen avustanne!
Merri Vik, Lotta -kirjat
6
3600
Vastaukset
- Alyxandria
Heipä hei,
täältä löytyy sivua alaspäin (noin puoliväliin) selaamalla koko Merri Vikin Lotta-sarja järjestyksessä:
http://www.tampere.fi/kirjasto/lapset/tyttokla.htm
Ensimmäisen kirjan nimi on Lottapa tietenkin. Ihania klassikoita, koko sarjan olen aikoinaan lukenut. Pitäisi varmaan joku päivä virkistää muistia ja lukea uudestaan!
Lukuiloa!
-Tessa- -Mörökölli
Eli oisko kellään "vanhaks" jääneitä lotta-kirjoja, tai jos haluis niitä myydä pois.. ??
Ku ei meinaa enää mistään löytyä lotta-kirjoja.. Ei ees netistä.. =( - Doether
-Mörökölli kirjoitti:
Eli oisko kellään "vanhaks" jääneitä lotta-kirjoja, tai jos haluis niitä myydä pois.. ??
Ku ei meinaa enää mistään löytyä lotta-kirjoja.. Ei ees netistä.. =(Mä en missään nimessä halua myydä niitä! Ja kyllähän kirppareilta ja kirjakaupoista löytyy, itse ainakin olen löytänyt.
- tämä66
Lottapa tietenkinse on mul on 3 lotta kirjaa ja niissä lukee :)
- Doether
Meillä on jotain yli kymmenen Lotta-kirjaa. Haluaisi ne kaikki, nyyh:(
- Doether
Nyt tähän hätään en osaa kertoa kuin ensimmäisen kirjan. Se on "Lottapa tietenkin". Olen itsekin sarjan fani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2144390
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262670Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062275Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341900- 1841656
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291592Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111313Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211256- 391212
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381204