Tervehdys!
Kaipailen tietoa Lotta -sarjasta. Eli mikä olikaan Merri Vikin lottasarjan ensimmäinen kirja?? Ja jos jollain on koko sarjan kirjojen nimet järjestyksessä olemassa, olen vielä iloisempi.
Kiitos etukäteen avustanne!
Merri Vik, Lotta -kirjat
6
3567
Vastaukset
- Alyxandria
Heipä hei,
täältä löytyy sivua alaspäin (noin puoliväliin) selaamalla koko Merri Vikin Lotta-sarja järjestyksessä:
http://www.tampere.fi/kirjasto/lapset/tyttokla.htm
Ensimmäisen kirjan nimi on Lottapa tietenkin. Ihania klassikoita, koko sarjan olen aikoinaan lukenut. Pitäisi varmaan joku päivä virkistää muistia ja lukea uudestaan!
Lukuiloa!
-Tessa- -Mörökölli
Eli oisko kellään "vanhaks" jääneitä lotta-kirjoja, tai jos haluis niitä myydä pois.. ??
Ku ei meinaa enää mistään löytyä lotta-kirjoja.. Ei ees netistä.. =( - Doether
-Mörökölli kirjoitti:
Eli oisko kellään "vanhaks" jääneitä lotta-kirjoja, tai jos haluis niitä myydä pois.. ??
Ku ei meinaa enää mistään löytyä lotta-kirjoja.. Ei ees netistä.. =(Mä en missään nimessä halua myydä niitä! Ja kyllähän kirppareilta ja kirjakaupoista löytyy, itse ainakin olen löytänyt.
- tämä66
Lottapa tietenkinse on mul on 3 lotta kirjaa ja niissä lukee :)
- Doether
Meillä on jotain yli kymmenen Lotta-kirjaa. Haluaisi ne kaikki, nyyh:(
- Doether
Nyt tähän hätään en osaa kertoa kuin ensimmäisen kirjan. Se on "Lottapa tietenkin". Olen itsekin sarjan fani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395680
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2464198- 111777
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1541048- 90963
Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj67962Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii147961- 86887
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei114828- 42814