Rakkaalleni :)

Vilma :)

(Tämä tapahtui eilen :) )

Naurahdan katsoessani itseäni peiliin. Etuhiukseni ovat aivan litimärät. Naurahdan Sinullekkin. Olet pitkän, tummansinisen sadekaavun alla, ja vain suloiset kasvosi paljastavat, että olet mieheni. Riisut kaavun yltäsi, ja minä heitän takkini pois, ja laitan sen henkarilla naulakkoon. Kävelemme sikin sokin asunnossamme, Sinä edestakaisin kävellen, ja minä vaatteitani vaihtaen. Laitan television päälle, ja istahdan sohvalle. Tunnen kuinka minua huimaa. Pyöräreissu kylmässä sateessa ei tainnut tehdä hyvää terveydelleni. Sinä istut viereeni sohvalle, ja kaappaat syliisi, kiedot kätesi ympärilleni, ja lämmität.

Katselemme televisiosarjaa. Sarjassa huomaan, kuinka mies rakastelee väkisin naista, joka ei tunnu panevan kovasti vastaan. Hymähdän Sinulle naurahtaen, että tuollaiset kohtaukset kiihottavat minua. Sanot tietäväsi sen. Katson kauniisiin, vihreisiin silmiisi, ja tunnen kuinka sateen jäljiltä kosteat, lyhyet, ja pystyt hiuksesi hipaisevat silmälasieni reunaa, ja jättävät siihen aavistuksen pienen viivan. Otan silmälasini, ja puhdistan ne. Tuijotat minua ihanan kiinteästi silmiin. Tunnen kuinka lämmin aalto tulvahtaa ylisteni, pelkästä katseestasi. Tahdon suudella. Aavistuksen pieni, hellä suudelma saa meidät molemmat syttymään. Imet huuliani, ja sivelet kielelläsi huulieni sisäpintaa. Se saa minut huokaisemaan, ja ihana aalto lävistää minut jälleen. Vetäisen sinut päälleni, ja jatkamme suutelua hetken aikaa. En kuitenkaan malta odottaa, vaaan vetäisen itseni, ja samalla sinut pystyyn. Riisun paitasi, avaan housujesi vyön, ja avitan sinua samalla, kun vedät minun paitani pois. Tipautan housuni lattialle, mutta samalla toinen lahje jää inhottavasti roikkumaan jalkaani, saan sen kuitenkin potkimalla pois. Laitat televisiota hiljemmalle, ja minä viskaan rintaliivit ja silmälasini pois. Kävelemme nopeasti makuuhuoneeseen, ja suutelemme jälleen. Palava halu sykkii meissä molemmissa. Istahdan sängylle, mutta tajuan, että päiväpeitto on vielä edessä. Yhteistuumin vedämme päiväpeiton lattialle, riisumme alushousumme, ja menemme peittojen väliin. Suudelmien täyttäessä kaulani, tartun uljaaseen elimeesi, ja vetelen esinahkaasi edestakaisin, ja samalla tunnen, kuinka laitat sormesi näppäilemään herkintä paikkaani. Raskaat huokaukset täyttävät makuuhuoneemme, ja nautin siitä, kun saan sinut huokailemaan. Olet niin suloinen vieressäni, kun silmät kiinni huokailet. Rivosti kuiskaan korvaasi; -Nauti perkele, nauti! Ja sinä huokaiset entistä lujempaa. Pidät siitä, kun puhun tuhmia korvaasi. Kuitenkin pidät sen verran itsekuria, että et anna man nautintosi vaikuttaa minun nautintooni, ajattelet aina minua ensin. Sormesi kiihdyttää tahtiaan, ja silmissäni sumenee. En kuitenkaan kestä enempää, vaan kuiskaan korvaasi; -Sinun on naitava minua nyt, tämä ei ole pyyntö vaan käsky! Kohottaudut ylös, ja minä kurotan yöpöydälle ottamaan "leikkikaverimme" liukastevoiteen. Annan käteesi hieman voidetta, ja levität sitä sisälleni. Otan omaan käteeni saman verran, ja levitän sitä elimellesi. Laitan tyynyn lantioni alle, ja annan sinun tulla sisääni. Tunnut lämpimältä, ihanalta, niin hyvältä. Työnnyt minuun uudestaan ja uudestaan. Tajunnassani sumenee, ja kuulen kuinka äänehdit kovemmin. Haluan että teet sen lujaa, ja nopeasti. Kuiskaan sen korvaasi, ja tunnen kuinka työntösi lujenevat, ja lujenevat... Laukeat sisääni, ja minä yritän saada hengitystäni tasaantumaan. Tuijotamme toisiamme "normaalein" silmin, ja naurahdamme, että "kuinkas tässä näin kävi?" Tulet pois sisältäni, ja minä käyn pesulla. Pesun jälkeen kiusaamme toisiamme äskeisestä.

Illalla kietoudumme jälleen toisiimme, ja kerron jälleen, kuinka paljon rakastan sinua. Sinä vastaat rakkauden tunnustukseeni suukolla, ja sanomalla saman minulle. Käperryn kainaloosi, ja nukahdamme syvään uneen.

3

3230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sweety

      ihanaa!

    • pikkutassu

      aika hienoa.. aika karua myöskin.. mutta sellastahan se on.. :)

      • jessus

        hmm puhuttiin liukaste voiteest eikö? kuin vanhoi te oikeen ootte? vai oliks teil joku anaali sessio?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe