Clio -96

ouakadoukou

Mistä apu? Clio -96 reputti kun sisältä käytettävä ajovalojen korkeussäätö ei toimi. Säädin pyörii mut mitään ei tapahdu.

6

1090

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopa joo

Mun Cliossa sama vika valojen säätö ei toimi, mutta Inssi katsoi sen läpi sormien, eli läpi meni, en ole sen paremmin tutkinut minkälainen vika siellä on.

• ouakadoukou

Näkyy olevan eroja konttoreissa. Hyrylässä ei tule leimaa kuin korjauskehoituksen kanssa ja sama vika odottaa taas seuraavana vuonna. Mut nou hätä: mä suunnittelin osat joilla mä muutan systeemin mekaaniseks eli vaijereilla toimivaks. Jos se toimii niin kustannukset on 7.85 työpalkka eli ryyppynuppi vaijereineen kossupullo. Uusi osa Biliassa n. 230 € työt! Ja jos se toimii niin arvaa kuka käy näyttämässä hanuria Bilian pihassa :D

• Cliiiooo
        ouakadoukou kirjoitti:

Näkyy olevan eroja konttoreissa. Hyrylässä ei tule leimaa kuin korjauskehoituksen kanssa ja sama vika odottaa taas seuraavana vuonna. Mut nou hätä: mä suunnittelin osat joilla mä muutan systeemin mekaaniseks eli vaijereilla toimivaks. Jos se toimii niin kustannukset on 7.85 työpalkka eli ryyppynuppi vaijereineen kossupullo. Uusi osa Biliassa n. 230 € työt! Ja jos se toimii niin arvaa kuka käy näyttämässä hanuria Bilian pihassa :D

Minulla ei katsasatuksessa inssi edes kokeillut tuota vipua :D Valot tosin näyttivät päin persettä ja käskin katsastusmiehen kokeilemaan vipua, no ei suostunut edes koskemaan siihen korkeussäätö vipuun ja sanoi ettei se johdu siitä.

• ouakadoukou
        Cliiiooo kirjoitti:

Minulla ei katsasatuksessa inssi edes kokeillut tuota vipua :D Valot tosin näyttivät päin persettä ja käskin katsastusmiehen kokeilemaan vipua, no ei suostunut edes koskemaan siihen korkeussäätö vipuun ja sanoi ettei se johdu siitä.

Mulla kävi kaikki paskat tuurit toteen ton osan kanssa. JOS mun auto olis vuotta vanhempi niin se säätö ei olis pakollinen. JOS mun auto olis loppuvuoden mallia niin osa olis sähkökäyttöinen eikä hydraulinen joten systeemi ei olis voinu vuotaa kuivaks. JOS mä olisin katsastanu autoni puoltoista viikkoo aikasemmin niin osa olis löytyny tarvikkeena hintaan 59 €. Nyt ne oli ehtiny myydä vikan eikä maahantuojat tuo sitä enää. Kyllä huono tuuri aina kovan onnen voittaa.

• ouakadoukou

Ajovalojen säätö toimii ja rekisteriotteessa on tuore leima. Vaihdoin hydraulisen järjestelmän tilalle mekaanisen, vaijereilla toimivan systeemin. Piti suunnitella, piirtää ja teettää toistakymmentä osaa, työkaveri koneisti ne. Vaijereiden kuorina toimivat alkuperäiset letkut, työnsin niihin langoiksi ruostumatonta Mig-hitsauslankaa. Kojetaulussa on ryyppynuppi alkuperäisen käyttökytkimen paikalla. Kustannukset alle 30 € (ryyppynuppi 7.85 viskipullo koneistajalle). Uusi osa olisi maksanut Biliassa 230 € työt päälle. Taitaapi olla pienen juhlan paikka :D

• Ei enää Kristiinaan

Auto ollut meillä yli 10.v ja ajovalolen mekaaninen säätö ei ole toiminut koskaan nyt inssi kokeeli ja tuli korjauskehoitus. Ennenkin se on huomattu mutta ei olla puututtu asiaan, Oli aika nuori ja virkaintoinen katsastusmien.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe