Mitä mieltä nimestä? On Suomessa harvinainen mut on nimi Englannissa. On jokin hahmo Scooby Doo sarjakuvissa.Tuleeko liiaksi mieleen suosittu Vilma nimi?
Velma
9
458
Vastaukset
- Westley
joku femme fatale film noir-leffasta, mutta en itse pidä sitä huonona. Entä Valma?
- ekana mieleen
velmu, mutta eihän se nyt paha asia ole. Selma ja Nelma myös tuli mieleen ennen Vilmaa.
- Täti
Minulle ei tästä tule mitään negatiivista mieleen.
Ihan veikeä nimi. Ei huono ollenkaan :) - sukunimesi?
Tulisiko lapsesta siis Velma Kallio? Sillä vaan, että siitä mielleyhtymäni olisi ikävä. Edelleen ehdotan sitä Viljaa, niin kuin edellisessä ketjussakin. Se ei ruotsissa tarkoita mitään ja on kaunis nimi kauniille tytölle.
- lkallio
Asumme pohjanmaalla ruotsinkielisellä seudulla.
En pidä nimistä joilla on jokin muu merkitys. - sorry, käsitin
lkallio kirjoitti:
Asumme pohjanmaalla ruotsinkielisellä seudulla.
En pidä nimistä joilla on jokin muu merkitys.väärin. No se muuttaa asiaa sen verran, että pitää miettiä hetki...
- Nimestään kärsinyt
Miksi rangaista lasta jollain Velmalla? Hgin yliopiston allakka käteen!
- Kolmen äiti
Tyttäremme saa tuon nimen ensi sunnuntaina. Toiset tykkää, toiset ei. Niinhän se menee.
Ei olisi tullut mieleenikään kysellä nimestä muiden mielipiteitä etukäteen, mutta löysin tämän keskustelun, kun huvikseni googletin tyttäremme tulevalla nimellä sivuja. - ...
Kiinnostaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781