Harrastaako moni muu Rubikin kuution ja vastaavien pulmapelien nopeusratkontaa? Tarkoitan siis pääosin sellaisia, jotka eivät ole käyneet kilpailuissa, että saisin kuvaa harrastuksen laajuudesta. Itse olen harrastanut kohta vuoden, ja tavallinen kuutio menee keskimäärin 24 sekuntiin. Olen käynyt myös kahdessa kilpailussa, ja omistan myös kymmenkunta muuta samantyylistä pulmapeliä.
YouTube-kanavaltani (www.youtube.com/user/ooaaveehoo) löytyy muutama video selvityksistäni, ja kiinostuneet voivat käydä osoitteessa www.speedcubing.com.
Speedcubing
ooaaveehoo
3
1621
Vastaukset
- hannu
Hei. JooEi. Oletko tietoinen Bolaris-pulmapalloista; patentoitu suomalainen keksintö, valmistettu Suomessa(!), niitä on neljä erilaista. Myynnissä mm. Stokkalla ja Heureka-Shopeissa. Vähän kuin ko. kuutio mutta pallo ja siinä liikutetaan yhtä palaa kerrallaan. Osat ovat kestävää, läpivärjättyä ABS-muovia, eipähän tarrat rispaannu.. Kts. www.bolaris.fi
- Suomikubaaja
Itsekkin olen kohta vuoden harrastanut ennätykseni on 21 sec
- Anonyymi
Olen harrastanut yli vuoden ja ennätykseni on 15 Sekunttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3132818Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522614- 1201712
- 1181420
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701020