Harrastaako moni muu Rubikin kuution ja vastaavien pulmapelien nopeusratkontaa? Tarkoitan siis pääosin sellaisia, jotka eivät ole käyneet kilpailuissa, että saisin kuvaa harrastuksen laajuudesta. Itse olen harrastanut kohta vuoden, ja tavallinen kuutio menee keskimäärin 24 sekuntiin. Olen käynyt myös kahdessa kilpailussa, ja omistan myös kymmenkunta muuta samantyylistä pulmapeliä.
YouTube-kanavaltani (www.youtube.com/user/ooaaveehoo) löytyy muutama video selvityksistäni, ja kiinostuneet voivat käydä osoitteessa www.speedcubing.com.
Speedcubing
ooaaveehoo
3
1944
Vastaukset
- hannu
Hei. JooEi. Oletko tietoinen Bolaris-pulmapalloista; patentoitu suomalainen keksintö, valmistettu Suomessa(!), niitä on neljä erilaista. Myynnissä mm. Stokkalla ja Heureka-Shopeissa. Vähän kuin ko. kuutio mutta pallo ja siinä liikutetaan yhtä palaa kerrallaan. Osat ovat kestävää, läpivärjättyä ABS-muovia, eipähän tarrat rispaannu.. Kts. www.bolaris.fi
- Suomikubaaja
Itsekkin olen kohta vuoden harrastanut ennätykseni on 21 sec
- Anonyymi
Olen harrastanut yli vuoden ja ennätykseni on 15 Sekunttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291340
- 1191172
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap101989Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279870- 113867
- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi20745- 52719
- 29701
- 49619