Hei. Missä olisi hyvä paikka Porvoon lähistöllä pystyttää teltta? Kauniit maisemat olis plussaa samoin jos pääsis siinä samalla pulahtamaan veteen. Olisko pellingissä tai jossain siellä päin. Vai onko kaikki rantatontteja, jonne ei telttailijalla ole asiaa?
Telttapaikka?
4
6992
Vastaukset
- hanzq
Ainakin Sondbyssä on mahdollisuus telttailla.
Virvikissä taitaa myös olla leirintäalue..
Itse olen joskus nuorempana pistänyt kaverin kanssa teltan pystyyn Staffakselle.
Tarkempaa listaa ja tietoa alueista löytyy ainakin Porvoon kaupungin sivuilta:
http://www.porvoo.fi/index.php?mid=97
Toivottavasti joku osaa omasta kokemuksesta suositella jotain :) - shitmano
Noin 30 kilometriä Porvoon keskustasta etelään, Vessön saaren eteläkärjessä on mahdollista telttailla. En tiedä siitä "luvallisuudesta" mutta sittenhän sen näkee.
- tytteliini77
saaren eteläkärjessähän tuo Sondby sijaitsee..
- pyärämatkaaja
tytteliini77 kirjoitti:
saaren eteläkärjessähän tuo Sondby sijaitsee..
Kiitos vastauksista, Sondbyhyn menen telttani pystyttämään jahka säät vähän lämpiää ja pääsee pyöräretkiä tekemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667