kunnon kännit haluasin

kokea..

olen 186/80 21v mies enkä ole vielä koskaan saanu itseäni ryömimis kuntoon ja tarviin apua et mitenkä saisin. kun yritän tätä niin kerkeän nukahtaa tai maha tulee vaan niin täydeksi ettei mahdu enää..ennätykseni on 1.7 promillea veressä..ton korkeemmalle en oo ikinä saanu. haluasin kokea miltä tuntuu olla ihan överi kännissä mutta miten se onnistuisi helposti?

6

674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulta....

vai et ole päässyt korkeammille lukemille??
      he he, mutta minä en rupea neuvomaan koska siitä
      voi tulla seurauksena vaikka kuolema.ajattele yläpäälläs äläkä alapäälläs!

• ---

"..maha tulee vaan niin täydeksi ettei mahdu enää.."

Lopetat vaan %-limonaadien ja kaljan lipittämisen, ja siirryt terävään viinaan, niin pääset nopeammin eläimen tasolle halusi mukaan.

• viinalla

muutta en psyty sitä suhteessa juomaan oikein sen enempää kun loivempia juomia

• juokse alle 11 sekunnin ensimmäisellä yrittämällä. Vain ahkeralla harjoituksella pääsee tuloksiin! Etyylialkoholi on hermomyrkky ja elimistö vieroksuu sitä luonnostaan. Vasta kun olet juonut riittävästi elimistön omat puolustusmekanismit lamautuvat ja tosi juopottelu voi alkaa.

Pari vinkkiä:

Aloita juominen hyvin levänneenä ja syöneenä. Ota aluksi laimeita, vähäkalorisia grogeja tai vaikka viskiä on the rocks. Varaa runsaasti aikaa. Kun harjoittelet riittävästi, automaattiohjaus loksahtaa päälle ja ennenpitkää olet räkäkännissä, asfaltti-ihottumaa naamassa, kravatti oksennuksessa, kämmenpohjat verillä ja housunpolvet puhki, muisti ja tyttöystävä taakse jäänyttä elämää.

• mirandah

Tässähän on ihan asiaa! :D

No joo, mutta siis ihmiset on erilaisia, toisella (lue: Pissiksellä) se örvellyskunto tulee parin siiderin (tai mehukatin) jälkeen, ja toisilla elimistöllä on sen verran kova puolustusmekanismi alkoholia vastaan, että ei sitä kunnon känniä saa päälle. On muuten kumma ku jonku mielestä tämäkin on ongelma :D

Itse ainakin olisin ihan tyytyväinen, jos kroppa tulis siinä vaiheessa vastaan ku meinaa järki mennä. Ne tulokset kun ei sitten seuraavana päivänä yleensä oo niitä kaikista hauskimpia.

• vee-e

harjoitella krapulaa. syö pilaantunutta/ homeista ruokaa ja toivo, että saat kunnon ruokamyrkytyksen. sitten makaat ja oksennat ja paskannat.

se olo ei kuitenkaan oo sama kuin kunnon krapulassa ja menee ohi liian nopeesti.
      mutta on se vähän sinnepäin.

iloisia testihetkiä uusien asioiden parissa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3253
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2945
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2212
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1645
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1524
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      8
      1487
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      18
      1395
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1351
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1315
    10. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1248
    Aihe