olen 186/80 21v mies enkä ole vielä koskaan saanu itseäni ryömimis kuntoon ja tarviin apua et mitenkä saisin. kun yritän tätä niin kerkeän nukahtaa tai maha tulee vaan niin täydeksi ettei mahdu enää..ennätykseni on 1.7 promillea veressä..ton korkeemmalle en oo ikinä saanu. haluasin kokea miltä tuntuu olla ihan överi kännissä mutta miten se onnistuisi helposti?
kunnon kännit haluasin
6
690
Vastaukset
- kulta....
vai et ole päässyt korkeammille lukemille??
he he, mutta minä en rupea neuvomaan koska siitä
voi tulla seurauksena vaikka kuolema.ajattele yläpäälläs äläkä alapäälläs! - ---
"..maha tulee vaan niin täydeksi ettei mahdu enää.."
Lopetat vaan %-limonaadien ja kaljan lipittämisen, ja siirryt terävään viinaan, niin pääset nopeammin eläimen tasolle halusi mukaan.- viinalla
muutta en psyty sitä suhteessa juomaan oikein sen enempää kun loivempia juomia
juokse alle 11 sekunnin ensimmäisellä yrittämällä. Vain ahkeralla harjoituksella pääsee tuloksiin! Etyylialkoholi on hermomyrkky ja elimistö vieroksuu sitä luonnostaan. Vasta kun olet juonut riittävästi elimistön omat puolustusmekanismit lamautuvat ja tosi juopottelu voi alkaa.
Pari vinkkiä:
Aloita juominen hyvin levänneenä ja syöneenä. Ota aluksi laimeita, vähäkalorisia grogeja tai vaikka viskiä on the rocks. Varaa runsaasti aikaa. Kun harjoittelet riittävästi, automaattiohjaus loksahtaa päälle ja ennenpitkää olet räkäkännissä, asfaltti-ihottumaa naamassa, kravatti oksennuksessa, kämmenpohjat verillä ja housunpolvet puhki, muisti ja tyttöystävä taakse jäänyttä elämää.- mirandah
Tässähän on ihan asiaa! :D
No joo, mutta siis ihmiset on erilaisia, toisella (lue: Pissiksellä) se örvellyskunto tulee parin siiderin (tai mehukatin) jälkeen, ja toisilla elimistöllä on sen verran kova puolustusmekanismi alkoholia vastaan, että ei sitä kunnon känniä saa päälle. On muuten kumma ku jonku mielestä tämäkin on ongelma :D
Itse ainakin olisin ihan tyytyväinen, jos kroppa tulis siinä vaiheessa vastaan ku meinaa järki mennä. Ne tulokset kun ei sitten seuraavana päivänä yleensä oo niitä kaikista hauskimpia.
- vee-e
harjoitella krapulaa. syö pilaantunutta/ homeista ruokaa ja toivo, että saat kunnon ruokamyrkytyksen. sitten makaat ja oksennat ja paskannat.
se olo ei kuitenkaan oo sama kuin kunnon krapulassa ja menee ohi liian nopeesti.
mutta on se vähän sinnepäin.
iloisia testihetkiä uusien asioiden parissa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504