Minulle tuli eilen vieraita ja ajattelin muutenkin piristää itseäni. Ostin uuden jakun ja T-paidan ja tietenkin laitoin nuo hienoudet ylleni kun sain ison joukon ihania ystäviä(miehiä ja naisia ja yksi lapsi) kylään. Kun menin keittiöön, niin yksi ystävistäni (fiksu nainen tietenkin) tuli perässäni ja sanoi: "Hei sinulla roikkuu vielä hintalappu kainalossa". Otin sen tietenkin pois ja kiitin ystävääni.
Kyllä ystävät ovat sitten ihania kun osaavat olla rehellisiä ja sanoa myös ikäviä asioita fiksusti. Uskallatko sinä sanoa ystävällesi vastaavissa tilanteissa fiksusti, niin ettei toinen joudu noloon tilanteeseen? Oletko itse joutunut noloon tilanteeseen - vaikka pusero väärinpäin jossain tilaisuudessa :0) Itsekin sanon ystävilleni, jos vaikka puseron pesuohje on jäänyt 'väärälle puolelle'.
Noloja tilanteita
17
899
Vastaukset
- syysunelma
kokenut vastaavanlaisia tilanteita. Kerran lähdin kiireellä kotoa kuuntelemaan erästä luentoa. Vieruskaveri siellä koputti minua kevyesti käsivarteen ja sanoi; "Hei vieruskaveri, sinulla taitaa olla pusero väärinpäin." Naurettiin ja meillä oli sitten oikein hauska luentopäivä yhdessä.
Minusta on fiksua kertoa toiselle, jos aihetta on. Työkaverillani oli sukka mennyt rikki, eikä hän itse sitä huomannut. Ohimennen sanoin hänelle "Et varmaan ole huomannut, että sukastasi juoksee silmä". Hän oli ilahtunut siitä, etten antanut hänen juosta koko päivää rikkinäiset sukat jalassaan. Lähdin täältä töistä piipahtamaan tuossa lähi kaupassa. Vetäisin farkut vaan työhousujen päälle. Kaupassa ihmetteilin että mikä tuntuu koko ajan jäävän jalan alle. Pahus, farkun sisällä oli sukkahousut ja puoli metriä roikkuin jo toisesta lahkeesta!
Sama moka meinasi sattua vielä uudelleenkin. Silloin ei sukkikset roikkuneet lahkeen suusta vaan ihmetteilin kun joku niin kummasti pullottaa housuissa. Ei taas, ajattelin!
Ihminen ei näköjään koskaan opi!
Vanheneminen on pakolliista, aikuistuminen vapaaehtoista ja itselleen nauraminen terapeuttista!!!- aatami autuas
Kerran ihmettelin koko päivän, miksi housut tuntuvat niin epämukavilta. Iltatarpeilla sen huomasin istuutuessani pytylle; oli jäänyt aamulla aluskalsarit vetämättä ylös. Sitten lähdin viemään roskapussia, mutta havahduin vasta kioskilla - en muistanut mitä piti ostaa ja roskapussi oli edelleen kädessäni. (Eihän minun kioskille pitänyt mennä vaan roskakatokseen). Ostin siltä seisomalta mäyräkoiran ja menin kotiin fundeeraamaan kuinka alkavan dementian kanssa eläisin. Siinä muistelin, onko vastaavaa tapahtunut aikaisemmin. Ja olihan sitä. Ihan nuoruudesta asti. Tuli helpottunut olo. Se olikin synnynnäsitä!
- ohrankukkia
aatami autuas kirjoitti:
Kerran ihmettelin koko päivän, miksi housut tuntuvat niin epämukavilta. Iltatarpeilla sen huomasin istuutuessani pytylle; oli jäänyt aamulla aluskalsarit vetämättä ylös. Sitten lähdin viemään roskapussia, mutta havahduin vasta kioskilla - en muistanut mitä piti ostaa ja roskapussi oli edelleen kädessäni. (Eihän minun kioskille pitänyt mennä vaan roskakatokseen). Ostin siltä seisomalta mäyräkoiran ja menin kotiin fundeeraamaan kuinka alkavan dementian kanssa eläisin. Siinä muistelin, onko vastaavaa tapahtunut aikaisemmin. Ja olihan sitä. Ihan nuoruudesta asti. Tuli helpottunut olo. Se olikin synnynnäsitä!
..kun tuon luin... :-))
- kawe
sain hyvät naurut .........
Terapiaa.......
Kiitos......... - aatami autuas
ohrankukkia kirjoitti:
..kun tuon luin... :-))
tuosta omien mokien muistelusta tuli niin ärtynyt olo, että mäyräkoira tyhjeni alta aikayksikön. Muistelmistani (n. 1000 sivua) onkin kirjoittamatta enää kaksi lukua: 1,Elämäni mokat ja 2.Elämäni naiset. Taitaapa jäädä kirjoittamatta....
- ohrankukkia..
aatami autuas kirjoitti:
tuosta omien mokien muistelusta tuli niin ärtynyt olo, että mäyräkoira tyhjeni alta aikayksikön. Muistelmistani (n. 1000 sivua) onkin kirjoittamatta enää kaksi lukua: 1,Elämäni mokat ja 2.Elämäni naiset. Taitaapa jäädä kirjoittamatta....
..liian pitkä lista molemmista ;-))
- aatami autuas
ohrankukkia.. kirjoitti:
..liian pitkä lista molemmista ;-))
naulan kantaan, varsinkin naisten suhteen, joita kaikkia muistan lämmöllä aina tavatessamme ja soitellessamme, kunhan eivät vain pyydä rahaa... Omien mokien muistelu sen sijaan saa veren kuohahtamaan... on siellä sellaisia mokia elämän varrella sattunut....
Joskus 80-luvulla olin kahvilassa ja wc reissun jälkeen ehdin kävellä muutaman pöydän ohi, kun kuului....hei hei nainen pysähdy. Käännyin huutajaan päin ja mies pyysi tulemaan luokseen. Hän kysyi, onko kaikki hyvin. Ihmettelin kysymystä ja hän sanoi, että jotain korjattavaa takapuolella on.
Pitkähkö hame oli jäänyt osaksi sukkahousujen vyötärön sisään. Kyllä olin nolo ja tulipunainen, taisin päästää suusta härkäsiäkin.
Nyt naurattaa koko juttu ;)
Olen lukenut, että samoin on joskus käynyt muillekin.- O-Orvokki
kirjoittaa ja välillä kai myös harkita ennenkuin puhuu. ;))
Kirjoitin kommenttini ennen juttusi lukemista ja voin tosiaan todistaa muillekin käyneen samoin kuin sinulle. Itse olen ainakin kerran huomannut tehneeni samoin, mutta havainnut asian peiliin naistenhuoneessa peiliin kurkistaessani. O-Orvokki kirjoitti:
kirjoittaa ja välillä kai myös harkita ennenkuin puhuu. ;))
Kirjoitin kommenttini ennen juttusi lukemista ja voin tosiaan todistaa muillekin käyneen samoin kuin sinulle. Itse olen ainakin kerran huomannut tehneeni samoin, mutta havainnut asian peiliin naistenhuoneessa peiliin kurkistaessani.Olen tuon tapauksen jälkeen ollut huolellisempi, kun hame ollut päällä ;)
- O-Orvokki
Minulla on pari puseroa, jotka saatan näköjään helposti vetää väärinpäin päälleni. Se vaan naurattaa, ja jos on jakku päällä, saattaa jäädä kääntämättäkin. Jään odottelemaan onnekkaita sattumuksia. ;))
Mitähän varten siskot eivät ole solidaarisia toisilleen ja käy hienovaraisesti huomauttamassa, vaikka toisen asussa olisi jotain erityisen hassusti? Esim. ravintolassa muistan nähneeni liehuhameiden aikaan useammankin kerran, miten jonkun hameen takaosa oli jäänyt sukkahousujen sisään ja leidi kulkee autuaan tietämättömänä asiasta.
Kerron asiasta kenelle tahansa lähimmäiselle aina huomatessani, jos satun olemaan kyllin lähellä, ja toivon toisten tekevän samoin minulle. Ihmiset ovat aina olleet kiitollisia.
Kumpi on nolompaa, se että joku kertoo asiasta vai se, ettei halua nolostuttaa toista ja jättää kertomatta?- hildurvonhopsis
Menin itse keväällä erääseen tilaisuuteen. Minullakin on yksi pusero, joka on melkein samanlainen molemmin päin. Takanani istuva 'sisar' kertoi minulle, että puseroni pesuohje näkyy. Kiitin kauniisti. Sattuuhan näitä 'nuoremmillekin' :(
Nuorena olimme Helsingin uimastadionilla ystävieni kanssa (asuin Helsingissä 1969 - 1985) ja siellä oli noin 80 v nainen bikinit yllä. Hän ei ollut muistanut nostaa toista rintaansa bikinien yläosan sisälle. Emme nuorena kehdanneet huomauttaa tuolle naiselle mitään. Tässä iässä kyllä varmasti menisin tuon naisen luo ja kertoisin. Tänä keväänä uimahallissa oli noin 85 vuotias pappa ja hänellä roikkui kaikki miehiset 'kilkuttimet' housun lahkeen ulkopuolella. Uinninvalvoja meni hänen peräänsä ja huomautti asiasta. Kiva kun vanhuksetkin jaksavat uida ja hoitaa kuntoaan.
Kyllä on fiksua sanoa, jos huomaa lähimmäisellä tuollaisen nolon tilanteen. Tuollaista huomauttamista voisi kutsua lähimmäisenrakkaudeksi.
O-Orvokki olet sinäkin tehyt ihan oikein ja on todellakin lähimmäisen arvostamista, kun sanoo kauniisti asiasta. Minäkin toivon että huomautetaan ja usein 'sisaret' ovatkin solidaarisia ja kertovat ja kerron itsekin :0)
On aika erikoinen kevät: Vappuna oli helle ja nyt on kylmää. Eilen viimeksi satoi meillä taas lunta. Omena- ja marjasato on ilmeisesti huono, kun pölyttäjät nukkuvat vielä talviunta.
Hyvää kevättä sinulle ja kaikille rakkaillesi!
Terv. Hildur
Tein itse puolet työvuorostani legginsit nurinpäin (onneksi olivat mustat ja vain ohut ulkosauma näkyi ulospäin).
Huomasin asian vasta WC-käynnin yhteydessä - miespuoliset työkaverini eivät tietystikään olleet huomanneet mitään...Onneksi olin suurimman osan ajasta baaritiskin takana:)
Toisella työpaikkani portsareista oli kerran töissä mustat eripariset kengät (toisessa pyöreä ja toisessa terävämpi kärki).
Huomautin asiasta hänelle ruokaa viedessäni - toinen poke ei tietysti ollut huomannut mitään..:)))- mahdoitko
Olla sama tyttö joka tarjoili meille olessamme kursseilla xxxxxxxx. Sinulla tosiaan oli mustat legginsit nurin päin jalassa.Takapuolellasi housujen vyötäröstä roikkui WC paperi, joka oli sinne jäänyt kun kiireessä tulit WC;stä. Ilmeisesti havaitsit meidät nauramassa. Voit uskoa, että meillä oli hauskaa.
mahdoitko kirjoitti:
Olla sama tyttö joka tarjoili meille olessamme kursseilla xxxxxxxx. Sinulla tosiaan oli mustat legginsit nurin päin jalassa.Takapuolellasi housujen vyötäröstä roikkui WC paperi, joka oli sinne jäänyt kun kiireessä tulit WC;stä. Ilmeisesti havaitsit meidät nauramassa. Voit uskoa, että meillä oli hauskaa.
Huomasitteko ruskeat tahrat vessapaperissa???
Meillä oli keittiön porukoitten kanssa hauskaa, kun vuorotellen syljimme teille vietäviin tuotteisiin - taisi siellä olla vähän tupakantuhkaakin, kun kokki ja baarimestarikollegani olivat kovia tupakkamiehiä ;DDD- tarjotaan
Minea44 kirjoitti:
Huomasitteko ruskeat tahrat vessapaperissa???
Meillä oli keittiön porukoitten kanssa hauskaa, kun vuorotellen syljimme teille vietäviin tuotteisiin - taisi siellä olla vähän tupakantuhkaakin, kun kokki ja baarimestarikollegani olivat kovia tupakkamiehiä ;DDDEihän me niitä emmeitä syöty kaikkihan me kaadettiin siihen keittoastiaan. Teidän ruokahan haisikin aivan kissan kuselle, Niinpä mekin kusasimme siihen samaan keittoastiaan.
Ette varmaan mitään huomanneetkaan. Eihän teillä siellä ole haju saatikka sitten makuaistia.
hah hah hah !!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1151781
- 881439
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834