Nais lomittajaa ku sais

lomittajatyttö- ...

Näin sano mulle yks vanhapoika isäntä. Vanhat pojat ovat niitä kauheimpia lomitettavia.Aloitin uuden ketjun,aiheesta oli alempana jo pitkä ketju.Niin nää vanhatpojat,ne ei malta pysyä poies navetalta lomallaan,jos ovat kotona. Aina pitää tulla kurkkimaan,yllättäin.Mitä jos oisin loorinpäällä vaikka pissillä ? Ei mitään tapoja,puhuvat rumia ja härskejä juttujansa,minun pitää kuulla,jos sanon jotain. Niin sitten saan kuulla,että olen vaan töissä heillä ja mun kuuluu olla ja tehdä niinkuin talossa on tapa.Osaan lypsää ja ajaa traktorilla,siis tehä töitä sillä.Enkä lypsä piimää tankkiin,silti tulee joskus joku silmille,viljelijöitten pinna on tänäaikana kireellä.Minä ymmärrän kyllä,mutta pohja on munkin repussa,ei mua ole psykiatriksi koulutettu.Eikä juoruämmäksi.Eräskin suuttu,kun en kertonut naapurin asioista,vaikka tiesin.Ei kuulu tapoihini ja kiellettyä muutenki.Mutta vanhatpojat ovat niitä pahimpia.Onko kokemusta muilla lomittajilla?

93

9123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lomittajamyäs

      Renkaassani on yx vanhapoika,tai parastaennen-merkinnän ylittänyt yxinäinen isäntä.Hän on kiltti,mukava ja niin lutunen.Ei puhu pahasti, on auttavainen.Näin naisena sanoisin,että pahimpia ovat MUSTASUKKAISET EMÄNNÄT. Ilman syytä.Minuun on purettu kiukkua,koska isäntä on viihtynyt kanssani ja huom! On vaan keskusteltu ja vitsailtu.En tykkää minäkään siitä,että vihjaillaan sexy asioilla. Niihin en sekaannu.Tai sitten on saatava eri korvaus ;- )

      • mikä on ???

        tuo parasta ennen päivä vanhallepojalle?


      • Nyhjöttäjä

        Eikö sitä nyt mistään voi olla samaa mieltä tai ei edes hiljaa oman ammattikunnan edun vuoksi.

        On helppo uskoa, että naislomittajalla on tiettyjä ongelmia (sinkku)isäntien kanssa.

        Toisaalta jos jonkun renkaassa on vain yksi (sinkku)isäntä ja se sattuu olemaan vähän asiallisempi niin toineen teilaa heti: "ei ole niin".


        Voi pyhä yksinkertaisuus. Aatelkaa miltä tommonen kirjoittelu näyttää muun yhteiskunnan silmissä.

        Sosialismi tulee ja vie tilat.


      • kredit
        mikä on ??? kirjoitti:

        tuo parasta ennen päivä vanhallepojalle?

        jolla tarkoitetaan sen verran itseä vanhempaa vastakkaisen sukupuolen edustajaa, ettei enää voisi vähempää kiinnostaa. Käytännössä lienee sellainen max. 15 vuotta vanhempi? Tietysti yks tykkää äidistä,toinen tyttärestä.


      • mikä on ???
        kredit kirjoitti:

        jolla tarkoitetaan sen verran itseä vanhempaa vastakkaisen sukupuolen edustajaa, ettei enää voisi vähempää kiinnostaa. Käytännössä lienee sellainen max. 15 vuotta vanhempi? Tietysti yks tykkää äidistä,toinen tyttärestä.

        sitte vakavaa ole, perkuleen plikka pelästytit >50:sen että arkkuako tässä pitää alkaa hankkia, tommonen olis siis mulle passeli.


      • kredit
        mikä on ??? kirjoitti:

        sitte vakavaa ole, perkuleen plikka pelästytit >50:sen että arkkuako tässä pitää alkaa hankkia, tommonen olis siis mulle passeli.

        etten minä, vaan joku muu plikka, pelästytti sun :D Kai sitä haluja on niin kauan kun on elämääkin? Sitä vaan pitäisi aikuisten ihmisten osata hallita halujaan, milloin eivät ole sopivaisia kulloiseenkin tilanteeseen. Se varsinkin hankkii mennä yli hilseen,että perheelliset ihmiset sekoilevat palstalla kuvatulla tavalla :C Olisivat tyytyväisiä saadessan sen lomittajan,että edes hetkeksi voi päästä tilalta pois, eikä käydä kiinni kun sika limppuun. Toivottavasti joku työsuojeluihminen hoitaa noitakin asioita.


      • mikä on ???
        kredit kirjoitti:

        etten minä, vaan joku muu plikka, pelästytti sun :D Kai sitä haluja on niin kauan kun on elämääkin? Sitä vaan pitäisi aikuisten ihmisten osata hallita halujaan, milloin eivät ole sopivaisia kulloiseenkin tilanteeseen. Se varsinkin hankkii mennä yli hilseen,että perheelliset ihmiset sekoilevat palstalla kuvatulla tavalla :C Olisivat tyytyväisiä saadessan sen lomittajan,että edes hetkeksi voi päästä tilalta pois, eikä käydä kiinni kun sika limppuun. Toivottavasti joku työsuojeluihminen hoitaa noitakin asioita.

        Nooh vahinkoja sattuu, tyrkkäsin väärään kohtaan postaukseni, lomittajamyäs nimimerkille oli suunnattuna.

        Eikö tuo ahdistelu tai miksi sitä kulloinkin kutsutaan ole jokapäiväistä myös muualla missä uroksia ja naaraita on lähekkäin ei yksin maatiloilla mutta kamalaa kuitenkin.

        Ystävällisin terveisin
        Villi ja vapaa vanhapoika
        (villi pöh ja kissan viikset vanha(hko) äijä)


      • parannetaan...
        Nyhjöttäjä kirjoitti:

        Eikö sitä nyt mistään voi olla samaa mieltä tai ei edes hiljaa oman ammattikunnan edun vuoksi.

        On helppo uskoa, että naislomittajalla on tiettyjä ongelmia (sinkku)isäntien kanssa.

        Toisaalta jos jonkun renkaassa on vain yksi (sinkku)isäntä ja se sattuu olemaan vähän asiallisempi niin toineen teilaa heti: "ei ole niin".


        Voi pyhä yksinkertaisuus. Aatelkaa miltä tommonen kirjoittelu näyttää muun yhteiskunnan silmissä.

        Sosialismi tulee ja vie tilat.

        tuomalla ongelmat esiin.

        Ajatelkoot muut mitä haluavat, mutta ongelmat vaan kaskusteluun.


    • Sanna K.

      Minulla on myös kokemuksia vihjailuista ja sitten ihan käsiksikin on käyty. Eikö näille omat vaimot riitä? Harmittaa, kun ei koskaan tiedä, mitä talossa tapahtuu, että uskaltaako sinne ylipäätään enää mennä, vai raiskaamaanko seuraavaksi aletaan. On niistä lomatoimistolla kerrottukin, ja pahimpiin paikkoihin ei enää naislomittajia laitetakaan...

    • lomitan ...

      Aihe juontaa myös aikas arkaan ja vaijettuunkin asiaan.Sukupuolinen häirintä. Aika yleistä naislomittajille mutta myös mieslomittajaa,yhtä ainakin,on emäntä lähennellyt.Kiusallista,varsinkin kun ollaan molemmat tahollamme naimisissa.Vaikeaa mennä uudelleen samaiseen paikkaan töihin.Vaikeaa on myös kertoa mihinkään lähentelyistä,ei pysty.Täällä se käy,naamattomana.Miten voi välttyä sukupuoliselta häirinnältä ,ilman että on töykeä ?

      • SE on yksinkertaista

        Jos et haluu,niin sanot sen.Jos taas haluut,jatka ja pitkitä flirttailua,se tekee nannaa.Sillä tavoin työtkin tuntuu leikiltä.Minä isäntänä puhun sitä kieltä mitä vastapuolikin ymmärtää,yleensä ei käsitellä sexasioita ollenkaan,mutta oli yksi poikkeuskin aikoinaan.....


      • kyllä...

        mutta myös lomittaja syyllistyy moiseen. Työpaikalla ollaan kuin verohallinossa konsanaan, kurjaa että tälläisia lomittajia on alalla ja palkataan vakinaiseksi lomittajaksi. Mutta eikö niitä valituksia voi sinne lomatoimistoon jättää niin isännät/emännät kuin lomittajatkin.Tuolla jossain ketjussa viitattiin työsuojeluun.


    • lomitusta

      Olen ollut lomittamassa vanhaapoikaa, hän oli ihan asiallinen.(kaikki ihmiset ovat toki yksilöitä) Mutta kun menin sitten lomittaan emäntää ja joutu olla isännän kans navetalla. Kyllä katottiin niin päästä varpaisiin...itse vielä puhu siitä et kyllä mä oon sua kahtonu... Yäk!! Ja ne jutut oli tosi hävyttömiä. Oikein mukava emäntä oli siinä talossa, tosi kipeenä tuvassa. Ja isäntä vaan suunnilleen kuola valuen selostaa naislomittajalle ihan kaiken mitä mieleen tulee... Toinenki Yäk!!

      Toimistolla asiasta puhuin ei onneksi tarvinu toiste mennä. Satuin kuulemaan myöhemmin etten ollut ainut, sama "kohtalo" muillaki naisilla sielä talossa. Onhan niitä taloja jonne ei voi mennä ku mieslomittajat.

      Onneksi kohdalleni ei sattunut kun tää yks tapaus, muuten olivat isännät asiallisia.

      • Naislomittaja myös

        Samallainen tapaus oli mulla, emäntä kipeenä ja isäntä koitti jopa lähennellä navetalla...Vielä sitä ikäluokkaa, että kansaneläke ropsahteli tilille..että virtaa tuntui olevan ikämiehessä.

        Vanhojapoikia minulla on lomitettavana usiampia ja niiden kanssa minulla ei ole koskaan ollut ongelmia, ovat hyvin ystävällisiä ja asiallisia.Tietysti aina mahtuu poikkeuksia mukaan, varsinkin jos alkoholi antaa "rohkaisua".Mutta ehdottomasti ällöin tapaus oli liki 70v miehen ahdistelu ja ällöttävät kommentit...ja ihan oli selvinpäin.Samaa se piti muillekkin naislomittajille ja sinne laitettiin loppujenlopuksi aina mieslomittaja.En hätkähdä ronskeja puheita, mutta siitä tulee epämiellyttävä olo, jos aina lääpitään, kun ohi mennään.Se ei ole asiallista.


    • Vara Kaani

      Katsos näillä pojilla ei ole oikein kokemusta naisista, siksi jutut menee yli hilseen, yhteistä huumoria ei löydy ...

      Toista se on meillä ukkomiehillä, on kokemusta ja näkemystä, ei ängetä väkisin juttusille, eikä ole tarvetta muutenkaan sotkeentua vieraisiin naisiin ...

      Kyllä näistä "vanhoista pojista" silti tulee normaaleja isäntiä, kun puoliso löytyy.

      • -Lomittajatar-

        ...ne pahimpia ovat. Ainakin minun kohdalle sattuneista "tapauksista".


    • emäntä..

      osaa olla myös sika. lomitin emäntää joka häiritsi työtäni rivoilla puheillaan ja ohikulkiessa hipelöi eikä antanut tehdä työtäni rauhassa.itse olen rauhallinen ja perheellinen mies ja mitenkään en ole antanut ymmärtää että emäntä mitenkään kiinnostaisi.no emäntä oli venäläisen maatushkin näköinen ei siis mitenkään naisellinen miehisestä näkökulmasta katsoen.

      • emännät

        käyvät mieslomittajan kimppuun tilaisuuden tullen


      • emäntä-62 ...

        Minun miestäni ei saa lirkutella ! En tykkää yhtään että naislomittaja,rempseä sellanen tulee ja on niin lipevä ja liehakoi. En tykkää siitäkää että samaan traktorinhyttiin änkee isännän kanssa. Muka heinän hakuun.Mieheni ei ole moksiskaan,naurahtaa vaan,kun sanon että se häiritsee mua.En ole mustasukkainen.Miehellä on omia menoja,enkä vahtaa,ei ole tarvis. Mutta ne sellaiset flirttailevat vapaat naiset(lomittajat) saavat päivän pilalle.KESKITTYIS VAAN TYÖHÖNSÄ,siittähää se palkka tulee.Siksi kirjotin,kun huomaan että mulle puhuu aivan eri äänensävyllä,kuin miehelle.Niin että älkääs moittiko isäntiä/emäntiä lähentelyistä- kyllä te lomittajatki sitä harrastatte.


      • Naislomittaja
        emäntä-62 ... kirjoitti:

        Minun miestäni ei saa lirkutella ! En tykkää yhtään että naislomittaja,rempseä sellanen tulee ja on niin lipevä ja liehakoi. En tykkää siitäkää että samaan traktorinhyttiin änkee isännän kanssa. Muka heinän hakuun.Mieheni ei ole moksiskaan,naurahtaa vaan,kun sanon että se häiritsee mua.En ole mustasukkainen.Miehellä on omia menoja,enkä vahtaa,ei ole tarvis. Mutta ne sellaiset flirttailevat vapaat naiset(lomittajat) saavat päivän pilalle.KESKITTYIS VAAN TYÖHÖNSÄ,siittähää se palkka tulee.Siksi kirjotin,kun huomaan että mulle puhuu aivan eri äänensävyllä,kuin miehelle.Niin että älkääs moittiko isäntiä/emäntiä lähentelyistä- kyllä te lomittajatki sitä harrastatte.

        Voi se tietysti tuntua ikävältä, mutta on sitä väliin mentävä isännän mukaan paalinhakuun, että tietää, mistä paaleja saa hakee, ettei hae naapurin paaleja.Lisäksi saattaa kone olla outo, joten on opeteltava koneen käyttö.Sen saa sitten emäntä lukea, kuinka haluaa.Minä koitan tehdä työni hyvin, eikä minulla ole mitään flirttiä mielessä, minulla ei ole mitään tarvetta flirttailla, minulla on isäntä kotona.Välillä vain tuntuu kummalta, kun ei saa edes puhua isännän kanssa, saatika naurahtaa jollekkin jutulle.Heti mulkaistaan, ei kaikki mutta jotkut.


      • miksi sinne traktorinhyttiin
        Naislomittaja kirjoitti:

        Voi se tietysti tuntua ikävältä, mutta on sitä väliin mentävä isännän mukaan paalinhakuun, että tietää, mistä paaleja saa hakee, ettei hae naapurin paaleja.Lisäksi saattaa kone olla outo, joten on opeteltava koneen käyttö.Sen saa sitten emäntä lukea, kuinka haluaa.Minä koitan tehdä työni hyvin, eikä minulla ole mitään flirttiä mielessä, minulla ei ole mitään tarvetta flirttailla, minulla on isäntä kotona.Välillä vain tuntuu kummalta, kun ei saa edes puhua isännän kanssa, saatika naurahtaa jollekkin jutulle.Heti mulkaistaan, ei kaikki mutta jotkut.

        jos isäntä hakee ne paalit. Ei meillä ole kukaan lomittaja hakenut paaleja. Eikä ole käyttänyt traktoriakaan.


      • paikoissa
        miksi sinne traktorinhyttiin kirjoitti:

        jos isäntä hakee ne paalit. Ei meillä ole kukaan lomittaja hakenut paaleja. Eikä ole käyttänyt traktoriakaan.

        lomittaja hakee paalit pellolta, joten pitää tietää mistä paalit haetaan.

        Jos lähdette vaikka ulkomaille, niin lomittajan on tiedettävä, mistä löytyy mitäkin. Hyvin neuvottu ja ohjeistettu lomittaja osaa tehdä työnsä hyvin.

        Minulle on paalit tuotu pihaan valmiiksi ja usein naapuri käy ne halkaisemassa, mutta kyllä minä haluan tietää mistä paaleja voi tarvittaessa hakea ja kuinka ne halkaistaan, koska eihän sitä voi ikinä tietää, mitä sattuu.


      • emäntä itsekki. ...
        emäntä-62 ... kirjoitti:

        Minun miestäni ei saa lirkutella ! En tykkää yhtään että naislomittaja,rempseä sellanen tulee ja on niin lipevä ja liehakoi. En tykkää siitäkää että samaan traktorinhyttiin änkee isännän kanssa. Muka heinän hakuun.Mieheni ei ole moksiskaan,naurahtaa vaan,kun sanon että se häiritsee mua.En ole mustasukkainen.Miehellä on omia menoja,enkä vahtaa,ei ole tarvis. Mutta ne sellaiset flirttailevat vapaat naiset(lomittajat) saavat päivän pilalle.KESKITTYIS VAAN TYÖHÖNSÄ,siittähää se palkka tulee.Siksi kirjotin,kun huomaan että mulle puhuu aivan eri äänensävyllä,kuin miehelle.Niin että älkääs moittiko isäntiä/emäntiä lähentelyistä- kyllä te lomittajatki sitä harrastatte.

        Kyllä tilan töihin pittää opastaa. Se semmonen pieni flirtti ei oo pahasta.Se saa isäntäänkin vähän potkua.Kampaa tukkaansaki,kun on tyttönen navetalta kaffeelle tulossa. En ole vaineskaan vaikka flirttais,kun työt kuitenki hoituu. Vaihda pipoo,jos nuin ahdistaa ja kiristää.


      • kredit
        paikoissa kirjoitti:

        lomittaja hakee paalit pellolta, joten pitää tietää mistä paalit haetaan.

        Jos lähdette vaikka ulkomaille, niin lomittajan on tiedettävä, mistä löytyy mitäkin. Hyvin neuvottu ja ohjeistettu lomittaja osaa tehdä työnsä hyvin.

        Minulle on paalit tuotu pihaan valmiiksi ja usein naapuri käy ne halkaisemassa, mutta kyllä minä haluan tietää mistä paaleja voi tarvittaessa hakea ja kuinka ne halkaistaan, koska eihän sitä voi ikinä tietää, mitä sattuu.

        lomittajan on tiedettävä mistä paalit hakee. Ja ikävä tosiasia on, että parisuhteessa on jokin vialla, jos vierasta pitää hakea.


      • Naislomittaja
        miksi sinne traktorinhyttiin kirjoitti:

        jos isäntä hakee ne paalit. Ei meillä ole kukaan lomittaja hakenut paaleja. Eikä ole käyttänyt traktoriakaan.

        Minulla on lähes kaikki tilat sellaisia, jossa on vain isännällä lomaoikeus, emäntä käy muualla töissä ja minä haen paalit itse pellolta, koska esim. kesäaikaan paalit pilaantuu, jos niihin tulee reikiä.Talvella taas ne jäätyy,jos ne otetaan valmiiksi kovalla pakkasella.Lisäksi, mitä lomaa se on, jos paaleja tarvitsee hamstrata lomittajaa varten??

        Kertaakaan minulle ei ole tullut vastaan sellaista emäntää, joka olisi ottanut tämän koneopastuksen/ paalinhaun pahalla.Päinvastoin, olen saanut siitä kiitosta emänniltä, koska tämä mahdollistaa myös isännälle pienen huilitauon ja monelle myös mahdollisuuden lähteä kokonaan pois kotoa.Turhasta ei kannata olla mustasukkainen, jos luotat kumppaniisi.

        Minä teen tiloilla konetyöt, mitä kuuluu päivittäisiin karjataloustöihin, vaikka olen nainen.Eihän sillä lomituksella ole mitään virkaa, jos isäntä joutuu lomallaan tekemään konetyöt! Samoin, kun sattuu sijaisapu tai jokin ulkomaanmatka, kukas teillä silloin paalit tuo?Huviajelulle en ole kertaakaan lähtenyt paalinhakureissuun, jos minun ei tarvitse paalia noutaa, miksi lähtisin, minulla on muutakin tekemistä.


    • näinkin on ...

      Kävi mun kolleegalleni,että isäntä alkoi osoittaa lomittaja naiseen kiinnostusta,mikä johti lyhyeen suhteeseen.Emäntä sai vihiä,suhde kuivui siihen.Mutta ikinä ei sillä naislom:lla ollut enää asiaa siihen taloon.Isäntä oli soitellu vuosia vielä perään...mutta kolleegani pysyi päätöksessään: EI ENÄÄ. Oli ollut molemminpuoleista,se tunteiden puuska.

    • Työrauha olla pitää

      Hyvä kun aloitit aiheen tästä, kerrankin joku
      avaa suunsa vaietusta asiasta. Nykypäivinä ei
      tarvitse työpaikalla sietää seksuaalista häirintää!!! Jälleen se työsuojelulaki on työn-
      tekijän puolella. Oikein sormeni syyhyävät, jos
      vielä itse lomittaisin, niin sanoisin suorat
      sanat näille päiväyksen yli menneille vanhoille
      pojille, jos tulisivat härskejä juttujaan puhumaan meikätytölle! Napauttaisin tosi itsevar-
      masti, että ANNA MINULLE TYÖRAUHA, MINUN EI TARVITSE TYÖPAIKALLANI KUUNNELLA SEKSIAIHEISIA
      JUTTUJA TAI MUUTA SELLAISTA, ja lisäisin, että
      jos ei lopu, teen esimiehelleni(joht.lomittaja)
      ilmoituksen häirinnästä työpaikallani.

      Mikäli yksikin kosketus siihen suuntaan, välittö-
      mästi lähtisin tehden työterv.huoltoon ja sitten
      esimiehelle ilmoituksen seksuaalisesta häirinnästä. Ja kieltäytyisin menemästä kyseiselle tilalle.

      Ja vaikka olisi halujakin vastata tähän seireenin
      kutsuun, työajalla asian harrastaminen ei kyllä
      käy missään ammatissa!

      Mutta mitäs valittamista siinä kellään, jos työajan ulkopuolella painaa niin paljon kuin
      haluaa, mikäli itse tahtoo!! Ei vapaa-ajasta
      ole kellekään vastuussa, ja siinä ei paljon
      kannata ruveta minnekään valittamaan, jos
      sattuukin isäntä ja lomittaja tykästymään
      toisiinsa... nauraahan ne toimistossa, jos
      joku kateellinen hellapoliisi soittelee,
      että siellä ne toisiinsa sotkeentuivat iltasella
      työpäivän jälkeen. Oma valinta, mitä vapaa-ajalla
      tekee, ja ei seksitönkään elämä kivaa ole!!

      • miina

        Voe herran jestas, eihän tässä tule mitään ,työt jää tekemättä jos tollaissii seksuaalista häirintää jatkuu..


      • himos......

        hallitse k...s ainakin siinä pihapiirissä, missä töitä tehdään. Etenkin tapauksissa missä molemmat ovat varattuja niin lomittaja kuin emäntä/isäntäkin, siellä pirtissä kun voi olla sairas/lepoa ja lommaa tarvitseva puoliso. Ex-lomittajatar olet oikeassa, sinunlaisia tarvitaan. Niin kuin mainitsit, painaa siellä työnajan ulkopuolella jos niitä himoja ei voi hillitä.


      • kotisassa

        paskanhajussa, voiko asiat paremmin olla.


    • kredit

      ole,kun lomittaja käypi kropan läpi. Meinasin kysyä, haenko mittanauhan vai pärjääkö muuten. Moukkia on aina, molemmin puolin, mutta onneksi lomittajissa on ainakin meidän vakisakki ihania ihmisiä.

    • ex-pouttulainen ...

      No eipä ole meillä vastaavaa tullut vastaan.Eräs naislomittaja kertoi että kuntamme eräs isäntä oli takaapäin kerran ottanut häntä tisseistä kiinni.Lomittaja oli lyönnyt ja kironnut.Uhkasi kertoa eteenpäin.Se riitti,siihen loppui ahdistus.Nyt se isäntä on jo eläkkeellä ja uusi polvi on remmissä.Mutta on totta,että ongelmaa on maatiloilla tässä asiassa.Kaipa se on se ikiaikainen vetovoima kahden eri sukupuolen välillä - en tiedä.Mutta inhottavaa se on,jos ei ole työrauhaa.

      • kredit

        niinkin. Minun mittailijasta puhuvat,että oli tuossa hoidellut yhden emännän, tiedä siitä sitten, puheista. Sieppasi vaan, kun ei sitten työstä mitään tahtonut tulla. Minusta jokaisella täytyy olla oman ammattinsa suhteen sen verran ammattiylpeyttä, ettei tuommoiseen lähde. Parhaiten lomitusta on saanut meillä päin, kun antaa suoran positiivisen ja negatiivisen palautteen heti, eikä aikojen päästä. Yhdestä ainoasta olen näinä vuosina joutunut sanomaan, ettei toista kertaa tarvitse tulla :C Ja se oli kyllä aiheesta "tuli miten sattui ja teki jos huvitti". Esimies sanoi,että pelkäsi kuulevansa sen.


      • melko isolla

        varmuuella jompi kumpi osapuoli koitaa kepillä jäätä jos isäntä ja naislomittaja tai emäntä ja mieslomittaja jää kahden. Se on sitte taito laji osaako sen lähentymisen tehä vastapuolen mieleen tyylikkäästi vai ei mutta aina joskus kemiat kohtaa.

        Se kylälle jutun vieminen on vähän arveluttavaa yleensä juttuja liiotellaan sympatian saamiseksi ja sitte juttu aina kasvaa kylällä. Saattaa joutua vaikka vastuuseen itse heriauksesta. Se on niinko laki että esivalta määrää rankaistukset jos joku kokee tulleensa kaltoin kohelluksi.


      • julki, ei

        saa painaa villaisella mitään niin on häpeissään koko kylä


      • ihminen on eläin
        melko isolla kirjoitti:

        varmuuella jompi kumpi osapuoli koitaa kepillä jäätä jos isäntä ja naislomittaja tai emäntä ja mieslomittaja jää kahden. Se on sitte taito laji osaako sen lähentymisen tehä vastapuolen mieleen tyylikkäästi vai ei mutta aina joskus kemiat kohtaa.

        Se kylälle jutun vieminen on vähän arveluttavaa yleensä juttuja liiotellaan sympatian saamiseksi ja sitte juttu aina kasvaa kylällä. Saattaa joutua vaikka vastuuseen itse heriauksesta. Se on niinko laki että esivalta määrää rankaistukset jos joku kokee tulleensa kaltoin kohelluksi.

        kun kaksi täysi-ikäistä kohtaa niin kaikki on aina mahdollista. Tyylikkäästi käyttäytyvä ovat vähintään yhtä hanakoita kun rähjääjätkin. Sanontakin on, jolla karkea kieli, sillä puhdas mieli


    • lomittajatar^¨^¨^¨ ...

      Ei henk.koht. kokemuksia.Vaan sellaasta,notta paskaa jauhaavat jokku isännät.Se on rumaa,jos isäntä alkaa vaimostaan mulle puhua moittien,sitten sanoo ei saa ainolle mitään sanoa,että puhuin. Höh,minut vetäis muka salajuoneen.Se sama isäntä omaa sellaasen tyylin(taidon)notta verkkarit jalassa nostelee välillä pallejansa,ja samalla kun puhuu minulle.YÖKÖTTÄVÄÄ.....

    • päin..

      yks hullu isäntä raivostu nais lomittajalle ja "kanto" pihalle ja käski häipyä.
      hulluja piisaa !!

      kyllä noita toisenlaisia hullujakin on ihan riittämiin,ne on todella ärsyttäviä

    • vanha poika 42

      siis eräs mais lomittaja 16 v nuorenpi pyysi trefeille en tohtinut lähteä ikä eron takia ja tämän jälkeen rupesi tuleen suoria ehdotuksia ja parikertaa kävi käsiksi ....mitään ei ...moni nais lomittaja on sanonut että meille tohtii tulla vaikka on vanha poika joka ei juo ja on muuten reipas ja sosiaalinen ja ovat ihmetelleet miksi täällä ei ole naista ....

      • Vara Kaani

        No miksi siellä ei sitten ole naista ???


      • VP 42v
        Vara Kaani kirjoitti:

        No miksi siellä ei sitten ole naista ???

        sanoa ..... .... niin . mutta jotain on sattunut n.22vuota sitten joka muutti minua.. Ei mutta nyt täytyy mennä navettaan.


      • kredit
        VP 42v kirjoitti:

        sanoa ..... .... niin . mutta jotain on sattunut n.22vuota sitten joka muutti minua.. Ei mutta nyt täytyy mennä navettaan.

        ollut kenties liian kiltti...


      • lypsikki ...
        VP 42v kirjoitti:

        sanoa ..... .... niin . mutta jotain on sattunut n.22vuota sitten joka muutti minua.. Ei mutta nyt täytyy mennä navettaan.

        ´Kerro ihmeessä lisää itestäs,mielenkiinto heräs. Ei sun tartte yksin olla. Voi se kohtalo johattaa sulle sopivan kaverin,vaimonkin vaikka. Onko sulla lypsy tila-sonnitila-sikatila vai mikä ? Mä oon ex-lomittaja. Ei ne vanhatpojat ookkaan sellasia,kuin tän ketjun aloittaja kirjoitti.Mä tiedän vain mukavia ukkeleita.


      • VP 42v
        lypsikki ... kirjoitti:

        ´Kerro ihmeessä lisää itestäs,mielenkiinto heräs. Ei sun tartte yksin olla. Voi se kohtalo johattaa sulle sopivan kaverin,vaimonkin vaikka. Onko sulla lypsy tila-sonnitila-sikatila vai mikä ? Mä oon ex-lomittaja. Ei ne vanhatpojat ookkaan sellasia,kuin tän ketjun aloittaja kirjoitti.Mä tiedän vain mukavia ukkeleita.

        siä oli lomittaja en tosiaankaan muistanu jotta semmoinen oli tulos ei siinä mitää sitte vain jatkamaan ohran kylyvyä konehen täytös vain meinas tulla kylymä on vain niin kova tuuli . tila on vähän kaikkea muutama lypsettävä ja sonnit pirän teuraaksi ja viljaakin on jonkin verran yli määräästä ja satunnaisesti traktori keikkaa ....ennen kuin otin tilan itselleni tämä oli perikuntana vähän turhan pitkään .kyllä sen näkee määrätyistä asioista tilalla että ei oo sitä kotihaltijaa... mutta elämä jatkuuuuuuuuuuuuu. ehkä olen vähän jonkin sortin elämän tapa intiaani pitkä tukka ja korvakorut vain puuttuvat on tota kokuakin siunaantunut kuulemma sopivasti...


      • XXX...
        VP 42v kirjoitti:

        siä oli lomittaja en tosiaankaan muistanu jotta semmoinen oli tulos ei siinä mitää sitte vain jatkamaan ohran kylyvyä konehen täytös vain meinas tulla kylymä on vain niin kova tuuli . tila on vähän kaikkea muutama lypsettävä ja sonnit pirän teuraaksi ja viljaakin on jonkin verran yli määräästä ja satunnaisesti traktori keikkaa ....ennen kuin otin tilan itselleni tämä oli perikuntana vähän turhan pitkään .kyllä sen näkee määrätyistä asioista tilalla että ei oo sitä kotihaltijaa... mutta elämä jatkuuuuuuuuuuuuu. ehkä olen vähän jonkin sortin elämän tapa intiaani pitkä tukka ja korvakorut vain puuttuvat on tota kokuakin siunaantunut kuulemma sopivasti...

        ..luurankoja kaapista..


      • xxx...
        VP 42v kirjoitti:

        siä oli lomittaja en tosiaankaan muistanu jotta semmoinen oli tulos ei siinä mitää sitte vain jatkamaan ohran kylyvyä konehen täytös vain meinas tulla kylymä on vain niin kova tuuli . tila on vähän kaikkea muutama lypsettävä ja sonnit pirän teuraaksi ja viljaakin on jonkin verran yli määräästä ja satunnaisesti traktori keikkaa ....ennen kuin otin tilan itselleni tämä oli perikuntana vähän turhan pitkään .kyllä sen näkee määrätyistä asioista tilalla että ei oo sitä kotihaltijaa... mutta elämä jatkuuuuuuuuuuuuu. ehkä olen vähän jonkin sortin elämän tapa intiaani pitkä tukka ja korvakorut vain puuttuvat on tota kokuakin siunaantunut kuulemma sopivasti...

        siunaantuu niin krilli ruoka on maistunut==


      • VP 42v
        xxx... kirjoitti:

        siunaantuu niin krilli ruoka on maistunut==

        krilli ja pitsa ruokia en käytä koska osaan kyllä itse keittää tarpeekse hyvin ja äitien päivänä viimeksi tein koristekaakun pohjan ja velipojan kanssa koristeltiin .. tehkää perässä.... mistä tämä kaikki tulee on varmaankin sieltä lapsuudesta ison nais lauman keskeltä jossa kaikki tehtiin itse ja olen myös joutunut luomaan kankasta syy ehkä pituuteni ja olen saanut vääntää monet loimet kankaspuiden tukille .....ja paljon muuta ..SIELTÄ EHKÄ TULEE SE MINUN NAISIA KUNNIOITTAVA ELÄMÄ ..niin koittakaa pärjätä niiren lomitajen kans .toivoo vp 42v n:190cm ja n: 110kg on sanottu että oot muuten raamikas


      • vähä vanhempi
        VP 42v kirjoitti:

        krilli ja pitsa ruokia en käytä koska osaan kyllä itse keittää tarpeekse hyvin ja äitien päivänä viimeksi tein koristekaakun pohjan ja velipojan kanssa koristeltiin .. tehkää perässä.... mistä tämä kaikki tulee on varmaankin sieltä lapsuudesta ison nais lauman keskeltä jossa kaikki tehtiin itse ja olen myös joutunut luomaan kankasta syy ehkä pituuteni ja olen saanut vääntää monet loimet kankaspuiden tukille .....ja paljon muuta ..SIELTÄ EHKÄ TULEE SE MINUN NAISIA KUNNIOITTAVA ELÄMÄ ..niin koittakaa pärjätä niiren lomitajen kans .toivoo vp 42v n:190cm ja n: 110kg on sanottu että oot muuten raamikas

        Luonu oot mutta ootkos kutonut?

        Omaa saldoa kutomakoneella villapaitoja sukkia ja kaikkea siltä väliltä jopa pitsiverhoot.
        Ompelukoneella huosuja paitoja uusittu rikkimenneitä vetoketjuja no melkein kaikkea mitä ompelukoneella tehdään.

        Kyll nää "akkain" hommat sujuu kun on pakko.

        Mukava kokemus kangaskaupassa verhoja ostaessa jessus mutta kyllä sai hyvää palvelua myyjättäreltä, kävin samassa kangaskaupassa vajaan vuoden kuluttua uudelleen myyja kysyi tuliko sopivat verhot, ei taida ukot kovin usein verhoja ostella.


      • VP 42v
        vähä vanhempi kirjoitti:

        Luonu oot mutta ootkos kutonut?

        Omaa saldoa kutomakoneella villapaitoja sukkia ja kaikkea siltä väliltä jopa pitsiverhoot.
        Ompelukoneella huosuja paitoja uusittu rikkimenneitä vetoketjuja no melkein kaikkea mitä ompelukoneella tehdään.

        Kyll nää "akkain" hommat sujuu kun on pakko.

        Mukava kokemus kangaskaupassa verhoja ostaessa jessus mutta kyllä sai hyvää palvelua myyjättäreltä, kävin samassa kangaskaupassa vajaan vuoden kuluttua uudelleen myyja kysyi tuliko sopivat verhot, ei taida ukot kovin usein verhoja ostella.

        mutta lankoja ja kuteeta tulee erelleen haettua kun äitee on viä aika innokas kutoja ja olin n:3 vuotta sitten kuskina näitä mummoja eräässä isossa kaupunkissa jollain käsityö messuilla ja kas kaksi naista tuli puheille ja he hakivat mies malleja johonkin vaate katalookin olisi pitänyt olla pitkä ja harteikas aikuinen mies enkä oo mikää tumma suklaa silmä vaan aivan tavallinen vaalihko....... .... kaikkia ei sovi paljastaa että...paljon olisi vielä sellaista myös ei niin miehistä elämää..


      • ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
        VP 42v kirjoitti:

        mutta lankoja ja kuteeta tulee erelleen haettua kun äitee on viä aika innokas kutoja ja olin n:3 vuotta sitten kuskina näitä mummoja eräässä isossa kaupunkissa jollain käsityö messuilla ja kas kaksi naista tuli puheille ja he hakivat mies malleja johonkin vaate katalookin olisi pitänyt olla pitkä ja harteikas aikuinen mies enkä oo mikää tumma suklaa silmä vaan aivan tavallinen vaalihko....... .... kaikkia ei sovi paljastaa että...paljon olisi vielä sellaista myös ei niin miehistä elämää..

        nokittelu riittää te karkootatta kaikki NAISET niin kuin toi ex lomittaja tossa muutama viesti sitten vaikka on pyhä ei hän ole koko päivää kirkossa ole .,kn ei kuulunut koko päivänä, eikös hän ollut hieman kiinnostunut ,,,,,,,,,, mutta on se niin että maalais vanhat pojat ja neidit pitää olla poikkeuksellisen monitaitoisia ihmisiä. äidin maidosta se kaikki kyllä lähtee liikkeelle se tieto ja taito


      • vähä vanhempi
        ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; kirjoitti:

        nokittelu riittää te karkootatta kaikki NAISET niin kuin toi ex lomittaja tossa muutama viesti sitten vaikka on pyhä ei hän ole koko päivää kirkossa ole .,kn ei kuulunut koko päivänä, eikös hän ollut hieman kiinnostunut ,,,,,,,,,, mutta on se niin että maalais vanhat pojat ja neidit pitää olla poikkeuksellisen monitaitoisia ihmisiä. äidin maidosta se kaikki kyllä lähtee liikkeelle se tieto ja taito

        menee aiheesta sivuun, eikös tässä avauksessa alettu kirota pukille tunkevia isäntiä tjsp.


      • just jooo ...
        ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; kirjoitti:

        nokittelu riittää te karkootatta kaikki NAISET niin kuin toi ex lomittaja tossa muutama viesti sitten vaikka on pyhä ei hän ole koko päivää kirkossa ole .,kn ei kuulunut koko päivänä, eikös hän ollut hieman kiinnostunut ,,,,,,,,,, mutta on se niin että maalais vanhat pojat ja neidit pitää olla poikkeuksellisen monitaitoisia ihmisiä. äidin maidosta se kaikki kyllä lähtee liikkeelle se tieto ja taito

        ´Siittä tuliki mieleeni,että ette saa vanhoista pojista neidit hyviä puolisoita. Siksi,että jos ne ovat kiinni vieläki napanuorastaan.Aina kun on mietittävää morsiamen kanssa,vanhapoika sulhanen sanoo: Pitää kysyä äidiltä. TÄÄ ON TOTTA,näin on käynny.Ja jos ÄITI tarvii kyydin kaupunkiin,sinne kanssa mennään,oli kotitilan työt miten kesken hyvänsä.Mutta jos se kihlattu tarvi jotain yhteistä juttua sulhon kanssa,nii eipä käy,on työt kesken.Se morsian sai tarpeekseen.Äiti voitti.


      • tiedän sen ...
        just jooo ... kirjoitti:

        ´Siittä tuliki mieleeni,että ette saa vanhoista pojista neidit hyviä puolisoita. Siksi,että jos ne ovat kiinni vieläki napanuorastaan.Aina kun on mietittävää morsiamen kanssa,vanhapoika sulhanen sanoo: Pitää kysyä äidiltä. TÄÄ ON TOTTA,näin on käynny.Ja jos ÄITI tarvii kyydin kaupunkiin,sinne kanssa mennään,oli kotitilan työt miten kesken hyvänsä.Mutta jos se kihlattu tarvi jotain yhteistä juttua sulhon kanssa,nii eipä käy,on työt kesken.Se morsian sai tarpeekseen.Äiti voitti.

        Miehen pitää irrottautua vanhemmistaan,viimeistään silloin kun akan ottaa.Ei tule mitään muuten.Minäkin tiedän,tilan jossa on kaksi vanhaa poikaa,niiden äiti oli sanonut että -jaa,minuako ei enää tarvitakkaan,kun joku oli poikia kiusoitellut akan otolla.Voi miten väärä asenne joillakin äideillä on.


    • flirttailette

      OLi yksi eikä tule toiste.Työt meinasi
      jäädä tekemättä,siltä naiselta.Isännän
      perään oli,mutta ukkoni on yhdennaisen
      mies,eikä se ollut edes hänen makuun.
      Naurettiin jälestä päin ukon kanssa.
      Kiusasin ukkoani sillä etkö huomannu.
      Huomasi mutta ei se kantaa tuollaiseen
      vikittelyyn ota.Minä itse en ole
      mustis,naislomittajia on paljon meillä,
      mutta tuo yksi oli kyllä oli ainut ja
      ylitse muiden.

      • varoa

        selän takana nauramista. Voi kalahtaa omaan nilkkaan.

        Nim.merkki "Oppinut jotakin elämästä"


      • omaan nilkkaan
        varoa kirjoitti:

        selän takana nauramista. Voi kalahtaa omaan nilkkaan.

        Nim.merkki "Oppinut jotakin elämästä"

        Ei ole sitä pelkoa et kalahtaisi!!!
        Siitä olen varma.
        On opittu elämästä mekin.


    • täälläpäin,,,

      Jostainhan se seurustelu tulisi aloittaa.
      Lomittajasta on moni maaseudun mies saanut
      hyvän vaimon. Myös toisinpäin on käynyt.
      Lomittajalla kun on varsin realistinen kuva
      maaseudun elämästä,siitä on hyvä pohja
      jatkaa.

      • Vara Kaani

        Niin, eiköhän se ole vähän niinkin, että naiset jotka viihtyvät maalla, eivätkä halua muuttaa kaupunkeihin, hakeutuvat lomittajiksi töihin.

        Siinähän sitä on hyvä katella itselle vapaata isäntää tai nuorta isäntää ...
        Näkee samalla talonkin, minkälainen se on.


      • kredit
        Vara Kaani kirjoitti:

        Niin, eiköhän se ole vähän niinkin, että naiset jotka viihtyvät maalla, eivätkä halua muuttaa kaupunkeihin, hakeutuvat lomittajiksi töihin.

        Siinähän sitä on hyvä katella itselle vapaata isäntää tai nuorta isäntää ...
        Näkee samalla talonkin, minkälainen se on.

        ongelma olikin päällekäyvät ei-vapaat isännät,emännät ja lomittajat. Loppujahan kiiteltiin, paitsi kaltaisiani umpikieroja, jotka osaavat olla ystävällisiä ja arvostaa, ja silti kulkevat silmät auki ja saattavat vaikkapa hymyillä ja heittää herjaa.


      • Vara Kaani
        kredit kirjoitti:

        ongelma olikin päällekäyvät ei-vapaat isännät,emännät ja lomittajat. Loppujahan kiiteltiin, paitsi kaltaisiani umpikieroja, jotka osaavat olla ystävällisiä ja arvostaa, ja silti kulkevat silmät auki ja saattavat vaikkapa hymyillä ja heittää herjaa.

        Tässäkin pätee vanha viisaus ...

        Naisen saa suututtaa, mutat sitäei saa missään nimessä loukata.
        Kun nainen suuttuu, niin se kyllä aika nopeasti siitä myös lauhtuu, mutta loukkauksen se muistaa loppuikänsä eikä koskaan anna sitä anteeksi.

        Kun yrität iskeä naista, niin se voi siitä suuttua, mutta mikäli et yritä sitä iskeä, niin se voi siitä loukkantua, kun et pidä sitä tarpeeksi kauniina ja mielenkiintoisena ...

        Parempi suututtaa, kuin loukata.
        Mutta se pitää tehdä aina herrasmiehen ottein, pienellä flirtillä ...


      • järkähtämättömänlevoton
        kredit kirjoitti:

        ongelma olikin päällekäyvät ei-vapaat isännät,emännät ja lomittajat. Loppujahan kiiteltiin, paitsi kaltaisiani umpikieroja, jotka osaavat olla ystävällisiä ja arvostaa, ja silti kulkevat silmät auki ja saattavat vaikkapa hymyillä ja heittää herjaa.

        on hieman ongelmallista. Lomittajat heittää joskus todella rankkaakin herjaa, kun tietää ettei meistä kumpikaan saa oikein mistään hepulia. Silti varmuudenvuoksi pidän rajan omissa jutuissani.

        Hymyilen, vaikka joillekin miehille se tuntuu olevan kutsu. Onko niillä sitten jotain eri hormoonijuttuja?

        Vierastan hieman ihmisiä jotka tulee "suuhun" puhumaan. Eli naamasta parinkymmenen sentin päähän. Itsellä on kuitenkin niin iso reviiri.

        Senverran paljon minäkin miehestäni tykkään, että hieman olen mustasukkainenkin joskus. Oli sitten syytä tai ei. Mieskin joskus kyllä käy navetalla tarkistamassa jonkun hilavitkuttimen kunnon, kun olen mieslomittajan kanssa navetalla.


      • kredit
        järkähtämättömänlevoton kirjoitti:

        on hieman ongelmallista. Lomittajat heittää joskus todella rankkaakin herjaa, kun tietää ettei meistä kumpikaan saa oikein mistään hepulia. Silti varmuudenvuoksi pidän rajan omissa jutuissani.

        Hymyilen, vaikka joillekin miehille se tuntuu olevan kutsu. Onko niillä sitten jotain eri hormoonijuttuja?

        Vierastan hieman ihmisiä jotka tulee "suuhun" puhumaan. Eli naamasta parinkymmenen sentin päähän. Itsellä on kuitenkin niin iso reviiri.

        Senverran paljon minäkin miehestäni tykkään, että hieman olen mustasukkainenkin joskus. Oli sitten syytä tai ei. Mieskin joskus kyllä käy navetalla tarkistamassa jonkun hilavitkuttimen kunnon, kun olen mieslomittajan kanssa navetalla.

        mun ei enää tarvitse mennä mittailijan kanssa navetalle. Mua se kyllä vaan otti pannuun kun toinen on avoimen rivo, lue: moukka, mutta isäntä ei tykänny kun kerroin :D Mulla on muutoinkin sellainen kestohymy, että tietävät kiertää kaukaa jos en hymyile...Jos se sitten aiheutti jonkun hormoonimyrskyn.

        Mutta oikeasti, kyllä nämä vakkarilomittajat on hyvää porukkaa, ja onneksi heitä on.


      • järkähtämättömänlevoton
        kredit kirjoitti:

        mun ei enää tarvitse mennä mittailijan kanssa navetalle. Mua se kyllä vaan otti pannuun kun toinen on avoimen rivo, lue: moukka, mutta isäntä ei tykänny kun kerroin :D Mulla on muutoinkin sellainen kestohymy, että tietävät kiertää kaukaa jos en hymyile...Jos se sitten aiheutti jonkun hormoonimyrskyn.

        Mutta oikeasti, kyllä nämä vakkarilomittajat on hyvää porukkaa, ja onneksi heitä on.

        hyviä tyyppejä. Mekin ollaan.


      • järkähtämättömänlevoton
        Vara Kaani kirjoitti:

        Tässäkin pätee vanha viisaus ...

        Naisen saa suututtaa, mutat sitäei saa missään nimessä loukata.
        Kun nainen suuttuu, niin se kyllä aika nopeasti siitä myös lauhtuu, mutta loukkauksen se muistaa loppuikänsä eikä koskaan anna sitä anteeksi.

        Kun yrität iskeä naista, niin se voi siitä suuttua, mutta mikäli et yritä sitä iskeä, niin se voi siitä loukkantua, kun et pidä sitä tarpeeksi kauniina ja mielenkiintoisena ...

        Parempi suututtaa, kuin loukata.
        Mutta se pitää tehdä aina herrasmiehen ottein, pienellä flirtillä ...

        Pettämätön logiikka ;)


    • :Lomittajatar-

      ..reippaasti puheeksi lomatoimistolla. Kyllä asiaan löytyy ratkaisu.

      Ymmärrän, että nuoret ja nätit tytöt joutuvat ahdistelun kohteeksi, koska maaseudulla ollaan kuitenkin melko yksinäisiä nykyisin, eivätkä esim. sosiaaliset taidot välttämättä ole sen kummemmat kuin kaupunkimiehilläkään..

      Tiedän useamman nuoren naislomittajan, jotka ovat kieltäytyneet menemästä taloon isännän lähentelyjen takia ja vihjailevia tekstiviestejä tulee koko ajan kännykkään, vaikka isännällä on kotona pieni vauva ja pari hiukan isompaa lasta. Voi voi noita miehiä :( .

      Minua suojautumiskeinoni on terävä kieli. Olen kaunis ja seksikäs sinkkunainen, mutta kieleni on kärkäs. Minun silmille eivät ukot hypi. Pidän näppini erossa kaikista lomituspaikkojeni isännistä, myös niistä poikamiehistä. Vapaa-ajallani flirttailen ja seikkailen vallattomana SINKKUmiesten kanssa.

      Ihana, kuuma kesä on taas tulossa..... Namskis....

    • ALOITTAJA

      Empä arvannutkaan,miten paljon asiata tästä syntyy.Ja monenlaista. Kiitos kokemuksienne jakamisesta. En siis ollu ihan yksin. Vanhatpojat ovat pahimpia, mielestäni. Mutta nyt kun kerroitte että on hyökkäävoä lomittajiakin ja et ukkomiehet käy kuumana, niin uhhuh..empä tiijä mitä aatella.Mutta jatkakaa vaan kettinkiä.Terv.aloittanut kettinkiläinen.(viestiketjua I mean,you know..)

      • vähä vanhempi

        suotakoon se anteeksi, sulla on ollut huono säkä.

        Ei kaikki vanhatpojat päälekäyviä ole en minä ainakaa lomittajaa häiritse enkä ketään muutakaan naispuolista tilalla vierailevaa henkilöä, työasiat hoidellaan työasioina, työ ja huvit pidetään visusti erillään ja hormoonitasapaino kurissa.


      • järkähtämättömänlevoton
        vähä vanhempi kirjoitti:

        suotakoon se anteeksi, sulla on ollut huono säkä.

        Ei kaikki vanhatpojat päälekäyviä ole en minä ainakaa lomittajaa häiritse enkä ketään muutakaan naispuolista tilalla vierailevaa henkilöä, työasiat hoidellaan työasioina, työ ja huvit pidetään visusti erillään ja hormoonitasapaino kurissa.

        En tarkoittanut tuolla aiemmin eräässä ketjunosassa "hormoonijutuilla" kaikkia miehiä (yritin vähän huumoria, naisistahan aina hormoonijuttuja käytetään selityksinä). Vain muutamia hyvin harvoja ongelmatapauksia. Niitä voi olla ihan missä ammatissa vain, eikä yleensä ole vanhojapoikia. Kai niitä naisiakin on joitakin. Työasiat työasioina minunkin mielestäni.


      • VP 42v

        tohtiiko sitä enää mennä eres navettaan katsomaan jos siellä on lomittaja..........mutta lavakausi on alkanut ja varokaa neiti lomittajat ainakin seuraavia paikkoja valasranta...rönni....kukonhiekka....urjanlinna... merisärkkä...ja mäiren rannikon väliin jäävät lavat-...voi niitä KESÄMEKKOJA ja anteliaita kaulaaukkoja ..ja te naiset naiset kyllä nautitte siitä kun teitä katsellaan ja onhan teillä mitä näyttää ja siihen sopivasti molemmin puolin f..... .......enkä ole mikää pervo tyyppi muttä on minullakin tunteet ............. ja jos minusta ei olisi tullut MV. olisin luultavasti pappi tai lastenlääkäri johtuu varmaankin siitä mitä olen lapsuudessa ja nuoruudessa menettänyt ja käynyt läpi ....eilen illakin kaksi vanhenpaa nais lomitajaa tuli vain iltakahville uteleen että miten vanhanpojan kylvöt on sujuneet


      • Lypsikki.. ...
        VP 42v kirjoitti:

        tohtiiko sitä enää mennä eres navettaan katsomaan jos siellä on lomittaja..........mutta lavakausi on alkanut ja varokaa neiti lomittajat ainakin seuraavia paikkoja valasranta...rönni....kukonhiekka....urjanlinna... merisärkkä...ja mäiren rannikon väliin jäävät lavat-...voi niitä KESÄMEKKOJA ja anteliaita kaulaaukkoja ..ja te naiset naiset kyllä nautitte siitä kun teitä katsellaan ja onhan teillä mitä näyttää ja siihen sopivasti molemmin puolin f..... .......enkä ole mikää pervo tyyppi muttä on minullakin tunteet ............. ja jos minusta ei olisi tullut MV. olisin luultavasti pappi tai lastenlääkäri johtuu varmaankin siitä mitä olen lapsuudessa ja nuoruudessa menettänyt ja käynyt läpi ....eilen illakin kaksi vanhenpaa nais lomitajaa tuli vain iltakahville uteleen että miten vanhanpojan kylvöt on sujuneet

        Mainitsit urjanlinna ja merisärkkä. Tuttuja paikkoja muuten molemmat.Niiden lähipiirissä asun.Ootko sinäkin pohojanmaalta. Tiijä,vaikka tunnen......Minä en kesämekkoihin,lyhkäsiin pukeudu. Enkä avonaisiin kaula-aukkoihin,ei kuulu tapoihini näytellä,vaikka oiski mitä näyttää.Kas vain.


      • kredit
        VP 42v kirjoitti:

        tohtiiko sitä enää mennä eres navettaan katsomaan jos siellä on lomittaja..........mutta lavakausi on alkanut ja varokaa neiti lomittajat ainakin seuraavia paikkoja valasranta...rönni....kukonhiekka....urjanlinna... merisärkkä...ja mäiren rannikon väliin jäävät lavat-...voi niitä KESÄMEKKOJA ja anteliaita kaulaaukkoja ..ja te naiset naiset kyllä nautitte siitä kun teitä katsellaan ja onhan teillä mitä näyttää ja siihen sopivasti molemmin puolin f..... .......enkä ole mikää pervo tyyppi muttä on minullakin tunteet ............. ja jos minusta ei olisi tullut MV. olisin luultavasti pappi tai lastenlääkäri johtuu varmaankin siitä mitä olen lapsuudessa ja nuoruudessa menettänyt ja käynyt läpi ....eilen illakin kaksi vanhenpaa nais lomitajaa tuli vain iltakahville uteleen että miten vanhanpojan kylvöt on sujuneet

        näyttänyt, miten herran henki laskeutuu heidän ylleen, jos niin kylvöjä vailla olivat. Woi jesus.


      • VP 42v
        Lypsikki.. ... kirjoitti:

        Mainitsit urjanlinna ja merisärkkä. Tuttuja paikkoja muuten molemmat.Niiden lähipiirissä asun.Ootko sinäkin pohojanmaalta. Tiijä,vaikka tunnen......Minä en kesämekkoihin,lyhkäsiin pukeudu. Enkä avonaisiin kaula-aukkoihin,ei kuulu tapoihini näytellä,vaikka oiski mitä näyttää.Kas vain.

        Niin oon jostain päin jotain pohjanmaata...merisärkällä kävin kun kesänopeudet tuli voimaan ja tais siä esiintyä kari tapio...urjanlinnas kävin viime syksynä kun pirin itselleni lairunkauren päättäjääset..ihan jämeriä paikkoja kunpikin ...Tiijä , vaikka ,ajelisin merisärkälle kun tulee noi kylvöt tehtyä varmaankin huomenna ..eikös siä esiinny johanna pakonen ,vai olisiko ujanlinna sittenkin parenpi onhan niissä myös hyviä pöytä paikkoja joissa voi istua ja katsella josko jokin pysähtyisi jutteleen vaikka jokin ............ Kas niin.. ps. tää on muuten aika kylymä joten se kaulaaukko kannattaa pitää kiinni.


      • lypsikki ...
        VP 42v kirjoitti:

        Niin oon jostain päin jotain pohjanmaata...merisärkällä kävin kun kesänopeudet tuli voimaan ja tais siä esiintyä kari tapio...urjanlinnas kävin viime syksynä kun pirin itselleni lairunkauren päättäjääset..ihan jämeriä paikkoja kunpikin ...Tiijä , vaikka ,ajelisin merisärkälle kun tulee noi kylvöt tehtyä varmaankin huomenna ..eikös siä esiinny johanna pakonen ,vai olisiko ujanlinna sittenkin parenpi onhan niissä myös hyviä pöytä paikkoja joissa voi istua ja katsella josko jokin pysähtyisi jutteleen vaikka jokin ............ Kas niin.. ps. tää on muuten aika kylymä joten se kaulaaukko kannattaa pitää kiinni.

        Ei ku rehveille sitte vaan ;-D


      • VP 42v
        lypsikki ... kirjoitti:

        Ei ku rehveille sitte vaan ;-D

        onko se merisärkkä..... ..... .................... olis vaan ison tien varres.........kyllä urjanlinnakin onnistuu


      • lypsikki.. ... ...
        VP 42v kirjoitti:

        onko se merisärkkä..... ..... .................... olis vaan ison tien varres.........kyllä urjanlinnakin onnistuu

        Siis tiedän merisärkän,mutta en pruukaa siellä käydä.Lokkilinnakin on tuttu. Parhaiten viihdyn autoillessa,luonnossa,rantasaunassa sen terassilla ja vielä kun ois se oma kulta ,johon nojata.Parit kaljat ja tujahus konjakkia.Sitten ei tietenkään autonrattiin.Kyllä maalla on mukavaa.Voi pitää eläimiä ja muutenkin olla vapaasti.Kaupungeissakin on kiva käydä,mut sitten pitää äkkiä päästä pois.Toivotan vp:lle 42 hyviä kylvö säitä,nyhän niitä piisaa. Älä lotraa sen apulannan kanssa,hintavaa värkkiä.Paitsi,maata voi huijata vaan kerran.Akkaa usiamman kerran. Vitsi,vitsi.


      • VP 42v
        lypsikki.. ... ... kirjoitti:

        Siis tiedän merisärkän,mutta en pruukaa siellä käydä.Lokkilinnakin on tuttu. Parhaiten viihdyn autoillessa,luonnossa,rantasaunassa sen terassilla ja vielä kun ois se oma kulta ,johon nojata.Parit kaljat ja tujahus konjakkia.Sitten ei tietenkään autonrattiin.Kyllä maalla on mukavaa.Voi pitää eläimiä ja muutenkin olla vapaasti.Kaupungeissakin on kiva käydä,mut sitten pitää äkkiä päästä pois.Toivotan vp:lle 42 hyviä kylvö säitä,nyhän niitä piisaa. Älä lotraa sen apulannan kanssa,hintavaa värkkiä.Paitsi,maata voi huijata vaan kerran.Akkaa usiamman kerran. Vitsi,vitsi.

        viihdyn autossa ,hyvä radio kanava tai jokin cd ja mihinköön ei kiire mahtavimpia on aamu aurinkon nousut ja vain minä ja maantie ehkä hyvä huoltoasema ja kuppikahvia ja sitten kotiin kaikessa rauhassa ,kotona on vastassa iloinen nainen aina hymyä ja riemullista vastaanottoa ja hän on 14 vuotias koirani ja hän ei varmaan ikinä petä .en omista rantasaunaa enkä sen terassia oon kokolailla kuivalla maalla enkä ole ikinä käynyt ns terasseilla ei voi vähenpää kiinnostaa.....Nakkaa ne auton avaimet sieltä terassilta sinne järveen niin kauvas kuin jaksat N.20 vuotta sitten täälläkin elämä hymyili pitkästä aikaa mutta sitten pihasta lähti auto ja minulle sanottiin tule nyt mukaan mutta en voinut kun oli mentävä aiv aumalle hakemaan rehua lehmille kun talossa ei ollut muita jotka siihen pystyvät ja samaan aikaan jokin sauna kaljat ja vähän muutakin juonut tyyppi lähti myös ajelulle ja eh kohtasivat nokakkain tossa n.20km pääsä seuraava muisto minulla on hautajaissa kun otin arkun rivasta kiinni ............................................................mutta kylvöt tuli ehtyä taas ja yksin ja lypsyjen välissä .......... lietettä tila ottaa vastaan kahdelta tilalta ihan riittävästi että apulantaa ei mee runsaasti piiriakrolooki sanoi jarruta vähän tota lietteen ottoa ..........tuli muuten oltua luomussakin se 5v enkä silloinkaan huijannut maata olen sen jo pikkupoikana oppinut kun ei tilalla ollut minua vanhenpia miehiä jäin isättömäksi alle 10v........ympärille jäi vaan naisia...........akkaan huijaamisesta en tiä kun ei ole............mutta akolle kyllä kelepaas no mun pitäjän parhaat tonttimaat kun se puhe kääntyy aika nopeasti niin että on sulla tossa rahakasta maata ja sinähän olet vielä poikamies ......... TOSI ON .........oli aikanaan kansallis pankin mainos.................


      • lypsikki. ...
        VP 42v kirjoitti:

        viihdyn autossa ,hyvä radio kanava tai jokin cd ja mihinköön ei kiire mahtavimpia on aamu aurinkon nousut ja vain minä ja maantie ehkä hyvä huoltoasema ja kuppikahvia ja sitten kotiin kaikessa rauhassa ,kotona on vastassa iloinen nainen aina hymyä ja riemullista vastaanottoa ja hän on 14 vuotias koirani ja hän ei varmaan ikinä petä .en omista rantasaunaa enkä sen terassia oon kokolailla kuivalla maalla enkä ole ikinä käynyt ns terasseilla ei voi vähenpää kiinnostaa.....Nakkaa ne auton avaimet sieltä terassilta sinne järveen niin kauvas kuin jaksat N.20 vuotta sitten täälläkin elämä hymyili pitkästä aikaa mutta sitten pihasta lähti auto ja minulle sanottiin tule nyt mukaan mutta en voinut kun oli mentävä aiv aumalle hakemaan rehua lehmille kun talossa ei ollut muita jotka siihen pystyvät ja samaan aikaan jokin sauna kaljat ja vähän muutakin juonut tyyppi lähti myös ajelulle ja eh kohtasivat nokakkain tossa n.20km pääsä seuraava muisto minulla on hautajaissa kun otin arkun rivasta kiinni ............................................................mutta kylvöt tuli ehtyä taas ja yksin ja lypsyjen välissä .......... lietettä tila ottaa vastaan kahdelta tilalta ihan riittävästi että apulantaa ei mee runsaasti piiriakrolooki sanoi jarruta vähän tota lietteen ottoa ..........tuli muuten oltua luomussakin se 5v enkä silloinkaan huijannut maata olen sen jo pikkupoikana oppinut kun ei tilalla ollut minua vanhenpia miehiä jäin isättömäksi alle 10v........ympärille jäi vaan naisia...........akkaan huijaamisesta en tiä kun ei ole............mutta akolle kyllä kelepaas no mun pitäjän parhaat tonttimaat kun se puhe kääntyy aika nopeasti niin että on sulla tossa rahakasta maata ja sinähän olet vielä poikamies ......... TOSI ON .........oli aikanaan kansallis pankin mainos.................

        Kovia oot kokenut.Elämä lyö joskus päin näköä. Mulla oli poikakaveri 70-luvulla,joka ampui itsensä.Täysin yllättäin,ei mitään varoitusta,viestiä kellekkään.Se oli perjantai.Sunnuntaiksi oli sovittu.......Mutta olen jo päässyt sen yli.Sitten oli mies,joka hakkas juovuksissa mut sairaalaan...senkin yli olen jo mennyt.Elämä ei ole kuitenkaan kovettanut mua,mutta tehnyt kestävän.Vähästä en säiky.Ystäviä on syöpä kaatanut,hyviä sellaisia.Mutta elämä jatkuu ja on välillä aivan ihanatakin.Eihän sitä tiijä,mitä tuleva Juhannuskin mukanaan tuo.Onni voi odottaa jo oven takana.Hyvät jatkot sulle,kanssasi on mukavaa vaihdella mielipiteitä.


      • vanhapoika kans- ...
        lypsikki. ... kirjoitti:

        Kovia oot kokenut.Elämä lyö joskus päin näköä. Mulla oli poikakaveri 70-luvulla,joka ampui itsensä.Täysin yllättäin,ei mitään varoitusta,viestiä kellekkään.Se oli perjantai.Sunnuntaiksi oli sovittu.......Mutta olen jo päässyt sen yli.Sitten oli mies,joka hakkas juovuksissa mut sairaalaan...senkin yli olen jo mennyt.Elämä ei ole kuitenkaan kovettanut mua,mutta tehnyt kestävän.Vähästä en säiky.Ystäviä on syöpä kaatanut,hyviä sellaisia.Mutta elämä jatkuu ja on välillä aivan ihanatakin.Eihän sitä tiijä,mitä tuleva Juhannuskin mukanaan tuo.Onni voi odottaa jo oven takana.Hyvät jatkot sulle,kanssasi on mukavaa vaihdella mielipiteitä.

        Ei se vp42 ymmärrä hyvän päälle.Turhaa sille kirjoitat.Ei oo se vastannu. On niitä muitaki,naisenkipijöitä.


      • lypsikki ...
        vanhapoika kans- ... kirjoitti:

        Ei se vp42 ymmärrä hyvän päälle.Turhaa sille kirjoitat.Ei oo se vastannu. On niitä muitaki,naisenkipijöitä.

        Minä en ole bongaamassa itelleni täältä miestä !!!!En luota treffi palstoihin,missään muodossa.Se,että syntyy kipinää pitää tulla muussa yhteydessä esille.Sen kyllä huomaa,jos synkkaa jonkun kanssa,aivan muussa yhteydessä,kun vartavasten treffi/senssi mielessä ois liikkeelle lähtenyt.


      • -45v-
        vanhapoika kans- ... kirjoitti:

        Ei se vp42 ymmärrä hyvän päälle.Turhaa sille kirjoitat.Ei oo se vastannu. On niitä muitaki,naisenkipijöitä.

        ...jootasin jollekkii akaksi.

        Kova oon tekemään työtä, elläimmii ossoon hoettoo.

        Ruho on rähjäätynnä paljosta työstä, mutta vielä keleppoisi nuapurille näytellä.

        Kirjotella voipi osotteeseen [email protected]


    • Lomaritar

      nähty ja koettu, emännäksi pyydetty vaikka lapset ukko jo itelläkin siis mulla.
      Eikä se kato ikää, itse reilu 30 , parikymppinen poikonen yritti lastensa äidiksi.. 8)
      Pitää vaan muistaa että me ollaan palveluammatissa, ja antaa tommosten juttujen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

      • kaikissa palveluammateissa

        Vonkaajia on.


      • Vara Kaani
        kaikissa palveluammateissa kirjoitti:

        Vonkaajia on.

        Vaari aikanaan opasti, että naisen vieressä ja ruokapöydässä ei saa hävetä ...
        Muuten jää iliman.


      • parhaat viedään ensin
        Vara Kaani kirjoitti:

        Vaari aikanaan opasti, että naisen vieressä ja ruokapöydässä ei saa hävetä ...
        Muuten jää iliman.

        Mistä se luku 24 vuotta on vanhanpojan ja -tytön iänmääritykseen muuten oikeasti tullut?
        Onko se jostain verojutuista?


      • pyrkiä
        Vara Kaani kirjoitti:

        Vaari aikanaan opasti, että naisen vieressä ja ruokapöydässä ei saa hävetä ...
        Muuten jää iliman.

        kyllä vituttaa monet haaskatut tilaisuudet.


      • xxx...
        parhaat viedään ensin kirjoitti:

        Mistä se luku 24 vuotta on vanhanpojan ja -tytön iänmääritykseen muuten oikeasti tullut?
        Onko se jostain verojutuista?

        ... kuullu että ikä kynnys on 30v poijilla ja 28v tytöt mistä mahtaa tulla..


    • karvan kasvattaja. ...

      Näkyy olevan mahdottoman suosittu aihe.Mitäs sitten jos lomittaja ja isäntä/emäntä molemmat syttyvät ? Tulee leikistä totta,mites sitte suu pannaan? Ann ku mä arvaan,tulee kolomannelle korvapuusti.

      • korvapuusti-han

        siitä varmaan tulee, olet oikeassa. Mutta lomittajana ei tulis mieleenikään alkaa sextailla navettassa eikä pellolla. Hoidan työni se riittäköön, ainakin yritän olla luotettava, enkä sextaile ja hännystele lomituspaikassa.


    • kuinka kävi

      Pitkä ketju aiheesta mutta miten meni saiko kukaa tai antoko kukaa?
      En tarkoita alottajaa yksistään.

      • lomittaja vaan................

        Se meni niin,et antaessaan saa...;- D


      • Ex-lomittajatar
        lomittaja vaan................ kirjoitti:

        Se meni niin,et antaessaan saa...;- D

        on kuitenkin, ett täällä ei varmaan
        kukaan oo saanu kuin pelkkää ruudun takana
        mielenkiintoisen aiheen pohtimista, mutt
        voin omasta kokemuksesta sanoa, ett silloin
        kun napsahtaa, eli se Oikea osuu kohdalle,
        aikaa ja paikkaa katsomatta, niin ei sille
        mitään voi!
        Itse en ole mistään navetan perukoilta
        ketään bongannut, mutta maa-ja metsätalouden
        toimintaympäristö kyllä ollut taustana,
        ja täytyy sanoa ett ei mikään mahti maailmassa
        olis voinu tätä pysäyttää. Ei nyt kenenkään
        työkuvioita sotkettu, mutta ainahan työpäivän
        päätteeksi voi sopia pikatreffit. Sitä saa
        mitä tilaa, ja hitaat jää asemalle ruikuttamaan!


    • Anonyymi

      taida tolla homo jos vnahapojat tulevat kusemisisasi katsomaan

    • Anonyymi

      Onhan se ainakin 1 lomittaja joka myy seksipalveluita netissä ja lapsenhoitopalveluita eli ammausta, eli hoitaa kaikki kerralla pl. Emännän

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      93
      1875
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1512
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      1035
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      986
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      889
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      769
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      721
    8. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      716
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      711
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      633
    Aihe