Mitä ihmettä! Sain soneralta laskun, jossa maininta:" laskutiedustelut ma-pe klo 8-21 ja sitten puhelinnumero 0200 - alkuinen. Puhelusta sonera veloittaa matkapuhelin maksun minuutilta.
On torstai ja klo 14:00 soitanpa tuohon numeroon, kysyäkseni laskuun liittyvästä epäselvyydestä.
Jos asiasi koskee matkapuhelinta paina 1
jos asiasi koskee laajakaistaa paina 2
Jos asiasi koskee sonera PC ja lisälaitteita paina 3
Jos asiasi koskee sonera tv..plaa plaa.. paina 4
Jos asiasi koskee lankapuhelinta paina 5
Painan ykköstä, jonka jälkeen pääsin alkoi toinen nauha pyörimään. Huonoa asiakaspalvelua soneralta, jos joutuu nauhoitteita kuuntelemaan, josta sonera vielä ERIKSEEN vielä veloittaa. Mitäpäs jos matkapuhelin varastetaan ja pitäisi liittymä väliaikaisesti sulkea.
Sonera
Nyt PALOI käämit
1
457
Vastaukset
- sd0f9+e09av
Soita tekniseen asiakaspelveluun. Pidä huolta puhelimestasi.
Mä en tajuu, miks jotkut soittelee alvariinsa asiakaspalveluihin ja valittaa vastausajoista? Ettekste osaa hoitaa mitään itse?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841656Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691561Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711298Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691272- 56887
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65853- 41836
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791