Oletko menossa opiskelemaan tai lomailemaan Pecsiin? Meille on vuokraasunto Pecs kaupungin keskustassa. 2 h k sauna. Kalustettu korkea tasolla. Kaunis. Sopii kahdelle.
Vuokraasunto Pecsissä
7
1691
Vastaukset
- baranyai
Lisätietoja oheisesta emailistä
[email protected] - baranyai
Asunto on varattu, vapaa 23.08 jälkeen.
e-mail: [email protected] - mrkr
Olisiko asunnosta mahdollista saada kuvia nähtäväksi? ja paljonko on vuokra? Olen lähdössä opiskelemaan pecsiin ja olisin kiinnostunut mahdollisesti kyseisestä asunnosta.
- baranyai
Hei,
voitko kirjoittaa minun sähköposti osoitteeseen: [email protected]
Läheten sitten kuvia ja tietoja asunnosta.
- baranyai
Asunto on nyt vapaa.
Lisätietoja oheisesta emailistä
[email protected] - kadehtijat
Ai nytkö voi ilmoitella vuokrattavia asuntoja, aikaisemmin täällä oli hirveä poru aiheesta kun kateelliset suomalaiset itkivät asiasta, no hyvä jos systeemi on nyt muuttunut! Siis saako ilmoitella vuokrattavista asunnoista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2725089- 514087
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933599- 502709
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 191827
- 1001669
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981481- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063