Suomalaiset vähemmistö

Ei romanit.

Maailmassa romaneita noin 50 miljoonaa. Suomalaisia maailmassa on noin 4 miljoonaa. Voi teitä vähäiset Suomalaiset. Leikkivät suurvaltaa ja ovat työntämässä joka asiaan oman nokkansa, vaikka kukaan ei tiedä edes missä Suomi on.

65

3196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muille

loiseläjille missä Suomi on,tänne tulisivat sossun luukulle niin kuin entisetkin mustalaiset jotka ovat olleet jo yli 500 vuotta mutta töitä ei vaan ole kovista etsinnöistä huolimatta löytynyt.
      Suomalaisia lienee 5,3miljoonaa

• Hyvä ihminen

No eipä tuo 5,3 miljoona ole mitään 50 miljoonan rinnalla. Kerro mulle miksi romaneitten pitäisi käydä töissä, kun he pärjäävät ilmankin sitä? Ei ainakaan sen takia, että romanit yrittäisivät saada jotain arvostusta näiltä 5,3 miljoonaalta Suomalaiselta.

Romaneilla on hienoja autoja ja myös tyylikkäitä omia taloja. Talon sisustus on jotain sanoinkuvaamatonta, niin tyylikästä se on. Lapset saa vain ja ainoastaan parasta ja yleensä sitä mitä he haluavat. Kertokaa onko jotain järkeä käydä töissä, kun pärjää ilmankin sitä?

• ottako
        Hyvä ihminen kirjoitti:

No eipä tuo 5,3 miljoona ole mitään 50 miljoonan rinnalla. Kerro mulle miksi romaneitten pitäisi käydä töissä, kun he pärjäävät ilmankin sitä? Ei ainakaan sen takia, että romanit yrittäisivät saada jotain arvostusta näiltä 5,3 miljoonaalta Suomalaiselta.

Romaneilla on hienoja autoja ja myös tyylikkäitä omia taloja. Talon sisustus on jotain sanoinkuvaamatonta, niin tyylikästä se on. Lapset saa vain ja ainoastaan parasta ja yleensä sitä mitä he haluavat. Kertokaa onko jotain järkeä käydä töissä, kun pärjää ilmankin sitä?

minkäänlaisia avustuksia sitte,pärjätkää omillanne.

• ..,.,.,.,.,.,.,
        Hyvä ihminen kirjoitti:

HULLU TYÖTÄ TEKEE KUN VIISAS PÄÄSEE VÄHEMMÄLLÄKIN.

• HFTE5
        Hyvä ihminen kirjoitti:

TÄSSÄ EDELLISEN VIESTI....*****Kerro mulle miksi romaneitten pitäisi käydä töissä, kun he pärjäävät ilmankin sitä? Ei ainakaan sen takia, että romanit yrittäisivät saada jotain arvostusta näiltä 5,3 miljoonaalta Suomalaiselta.Romaneilla on hienoja autoja ja myös tyylikkäitä omia taloja. Talon sisustus on jotain sanoinkuvaamatonta, niin tyylikästä se on. Lapset saa vain ja ainoastaan parasta ja yleensä sitä mitä he haluavat. Kertokaa onko jotain järkeä käydä töissä, kun pärjää ilmankin sitä?******

JUST TÄN TAKIA TEITÄ VIHATAAN, EIKÄ SYYTTÄ.. ITEKI MYÖNNÄTTE OLEVANNE LOISELÄJIÄ.SUOMI ON NIIN HYVÄ MAA, ETTÄ TOIVOTTAVASTI MAAILMASSA EIVÄT TOSIAANKAAN SAA TIETÄÄ SITÄ.HELVETTI KAIKKIHAN TÄNNE TULIS.. JOS ENTISTEN RIESOJEN LISÄKSI ESIM.ROMANIA TYHJENTÄIS OMAT LOISELÄJÄT TÄNNE... VOI HELVETTI SITÄ KURJUUTTA SITTE. MITÄS SITTE KU TEIDÄN SÄÄLITTÄVÄ TYÖTÄ VIEROKSUVA SAKKI ONKI SIKIÄNNY TEIDÄT VALTAVÄESTÖKSI.. TÄÄ MAAHAN KUOLIS SUKUPUUTTOON KU KUKAAN EI TEKIS ENÄÄ TÖITÄ.MILLÄ TÄÄ MAA SITTEN ELÄIS, OLIS HAUSKA NÄHDÄ.KAIKKI ENNUSTAIS KILVAN TOISILLEEN.... PIKAISTA LOPPUA..

• ..,.,.,.,.,.,.,
        HFTE5 kirjoitti:

TÄSSÄ EDELLISEN VIESTI....*****Kerro mulle miksi romaneitten pitäisi käydä töissä, kun he pärjäävät ilmankin sitä? Ei ainakaan sen takia, että romanit yrittäisivät saada jotain arvostusta näiltä 5,3 miljoonaalta Suomalaiselta.Romaneilla on hienoja autoja ja myös tyylikkäitä omia taloja. Talon sisustus on jotain sanoinkuvaamatonta, niin tyylikästä se on. Lapset saa vain ja ainoastaan parasta ja yleensä sitä mitä he haluavat. Kertokaa onko jotain järkeä käydä töissä, kun pärjää ilmankin sitä?******

JUST TÄN TAKIA TEITÄ VIHATAAN, EIKÄ SYYTTÄ.. ITEKI MYÖNNÄTTE OLEVANNE LOISELÄJIÄ.SUOMI ON NIIN HYVÄ MAA, ETTÄ TOIVOTTAVASTI MAAILMASSA EIVÄT TOSIAANKAAN SAA TIETÄÄ SITÄ.HELVETTI KAIKKIHAN TÄNNE TULIS.. JOS ENTISTEN RIESOJEN LISÄKSI ESIM.ROMANIA TYHJENTÄIS OMAT LOISELÄJÄT TÄNNE... VOI HELVETTI SITÄ KURJUUTTA SITTE. MITÄS SITTE KU TEIDÄN SÄÄLITTÄVÄ TYÖTÄ VIEROKSUVA SAKKI ONKI SIKIÄNNY TEIDÄT VALTAVÄESTÖKSI.. TÄÄ MAAHAN KUOLIS SUKUPUUTTOON KU KUKAAN EI TEKIS ENÄÄ TÖITÄ.MILLÄ TÄÄ MAA SITTEN ELÄIS, OLIS HAUSKA NÄHDÄ.KAIKKI ENNUSTAIS KILVAN TOISILLEEN.... PIKAISTA LOPPUA..

TUO TAITAA OLLA VAIN KATEELLISEN PANETTELUA KUN SULLA EI TAIDA OLLA SITÄ MERSUA JA HIENOA KOTIA

• keskusteluunne
        HFTE5 kirjoitti:

haluaisin kommentoida, että Ruotsissa on paremmat sosiaalituet kuin Suomessa ja Norjassa paremmat kuin Ruotsissa. Tästä olen lukenut lehdistä. Ei Suomi niin autuas paikka ole kuin moni luulee. Ja Ruotsissa on melkein kaksinkertainen määrä väkeä ja paljon enemmän ulkomaalaisia kuin Suomessa.

• lklklk
        keskusteluunne kirjoitti:

haluaisin kommentoida, että Ruotsissa on paremmat sosiaalituet kuin Suomessa ja Norjassa paremmat kuin Ruotsissa. Tästä olen lukenut lehdistä. Ei Suomi niin autuas paikka ole kuin moni luulee. Ja Ruotsissa on melkein kaksinkertainen määrä väkeä ja paljon enemmän ulkomaalaisia kuin Suomessa.

please sit sinne... mitä te täällä ruikutatte, kyllästyttää toi ainainen luusereitten marina... töihin vaan siitä itkemästä tai sinne ruotsiin ihmisiä kiusaamasta..

• nainen ruotsinmaalta
        lklklk kirjoitti:

please sit sinne... mitä te täällä ruikutatte, kyllästyttää toi ainainen luusereitten marina... töihin vaan siitä itkemästä tai sinne ruotsiin ihmisiä kiusaamasta..

Täällä Ruotsissa onkin romaneilla paremmat oltavat. Ei tarvii joka päivä kuulla rasistien huutelua niin kuin siellä Suomessa. Täällä pääsee töihinkin vaikka on romani. Lapsetkin saavat käydä koulunsa rauhassa ilman suomalaisia koulukiusaajia.

• miksi?...
        nainen ruotsinmaalta kirjoitti:

Täällä Ruotsissa onkin romaneilla paremmat oltavat. Ei tarvii joka päivä kuulla rasistien huutelua niin kuin siellä Suomessa. Täällä pääsee töihinkin vaikka on romani. Lapsetkin saavat käydä koulunsa rauhassa ilman suomalaisia koulukiusaajia.

kirjoittelette täällä Suomen palstoilla. eiks Ruotsilla oo omaa?

• kuullut

meillä kanssa on aikomus muuttaa sinne.mihinkä päin Ruotsia kannattaa muuttaa.kerrotko ystävä lisää

• vastata

eikö Andalucian neidolta tule vastausta xD

• aikuinen67
        HFTE5 kirjoitti:

ystävä hyvä täällähän suurin osa kirjoittajista niin romanitkin kun valtaväestö kirjottelee nimimerkkien suojissa mitä mieleenjuolahtaa, vai luuletko todeksi sitä kirjoitusta missä väitettiin frimannilla olevan neliskanttiset KIVEKSET hyvää vuodenjatkoa ei näistä kirjoituksista kannata hermostua

• hyvä,
        aikuinen67 kirjoitti:

ystävä hyvä täällähän suurin osa kirjoittajista niin romanitkin kun valtaväestö kirjottelee nimimerkkien suojissa mitä mieleenjuolahtaa, vai luuletko todeksi sitä kirjoitusta missä väitettiin frimannilla olevan neliskanttiset KIVEKSET hyvää vuodenjatkoa ei näistä kirjoituksista kannata hermostua

oot asian ytimessä. =:)

• nainen ruotsinmaalta
        kuullut kirjoitti:

meillä kanssa on aikomus muuttaa sinne.mihinkä päin Ruotsia kannattaa muuttaa.kerrotko ystävä lisää

Ruotsi on avara maa. Muuta minne haluat.

• toi on?

Ruotsi on avara maa. Muuta minne haluat.

missäpäin Ruotsia tuo Haaparada on.ei kuulosta oikeen tutulta

• Anonyymi

Eikös siellä Intiassa olisi kivempi loisia? Lämpimämpi ilmasto, jollain alueella puhutaan sukulaiskieltä jne. Siellä kelpaisi kelpaisi Mirandojen, Sabinoiden ja Mertsien ja Rainerien kellistellä rannalla auringon paisteessa. Vaan röijymekot, mustat teryleenihousut ja mersupusakat ovat liian lämpimiä varusteita Intian oloihin. Bikinit riittää ja shortsit.

Mikä estää Intiaan muuton?

• on OMA

KOTIMAA, mikä teiltä puuttuu.

• Voi voi

Elämme muitten siivillä? Ei me kerjätä sossusta rahaa, mutta kuka sitä nyt kieltämään menee kun kiltin sossuntädit väkisten lähettävät joka kuukausi rahaa tilille. Luulisi niittenkin ymmärtävän, että kyllä me pärjätään kun on hienot autot ja talot.

Mun käy vain sääli teitä, koska te käytte joka päivä töissä ja saatte kuukaudessa noin 2300 euroa. Ja kuitenkin asutaan vuokrataloissa ja mennään ladalla töihin. Joka päivä samat kuviot, voi voi sanon minä.

Annan tässä pienen vertauskuvan: Teemu selänne, Olli Jokinen ja Saku Koivu tienaavat miljoonia pelaesssaan jääkiekko maailman kovimmassa liigassa. Olisiko heidän järkeä mennä töihin ja ansaita 2000 euroa kuukaudessa? Mun mielestä ei! Heidän tulot ovat huomattavasti isompia kuin romanien, mutta ymmärtäkää pointti.

• nyt ymmärrän
        Voi voi kirjoitti:

Elämme muitten siivillä? Ei me kerjätä sossusta rahaa, mutta kuka sitä nyt kieltämään menee kun kiltin sossuntädit väkisten lähettävät joka kuukausi rahaa tilille. Luulisi niittenkin ymmärtävän, että kyllä me pärjätään kun on hienot autot ja talot.

Mun käy vain sääli teitä, koska te käytte joka päivä töissä ja saatte kuukaudessa noin 2300 euroa. Ja kuitenkin asutaan vuokrataloissa ja mennään ladalla töihin. Joka päivä samat kuviot, voi voi sanon minä.

Annan tässä pienen vertauskuvan: Teemu selänne, Olli Jokinen ja Saku Koivu tienaavat miljoonia pelaesssaan jääkiekko maailman kovimmassa liigassa. Olisiko heidän järkeä mennä töihin ja ansaita 2000 euroa kuukaudessa? Mun mielestä ei! Heidän tulot ovat huomattavasti isompia kuin romanien, mutta ymmärtäkää pointti.

aletaan kaikki pelaamaan jääkiekkoa ja joka ei osaa se rupeaa kerjäämään.

• taliaivo
        Voi voi kirjoitti:

tulostin just tän keskustelun, seuraavan kerran ku on aika sossuun, niin otan mukaan. Kerron sit mitä sossun täti sano.

• vielä..
        Voi voi kirjoitti:

miksi ennakkoluuloja on mustalaisia kohtaan. tuossa se vastaus on.

• kieltänyt
        vielä.. kirjoitti:

miksi ennakkoluuloja on mustalaisia kohtaan. tuossa se vastaus on.

Ei kukaan ole kieltänyt, ettei saa olla ennakkoluuloja romaneita kohtaan. On Suomalaisiakin kohtaan monenlaisia ennakkoluuloja.

Vie vain sossuun tulostuksesi. Toivottavasti ne ymmärtää, ettei se haittaa vaikka ne ei anna sitä 400 euroa. Oppisivat ymmärtämään, että me pärjätään. Ei meitä ole luotu työntekoon ja mikä vielä parempi me pärjätään keskivertoa paremmin ilman työntekoa. En tiedä mistä johtuu, mutta hyvä niin.

• aina..
        kieltänyt kirjoitti:

Ei kukaan ole kieltänyt, ettei saa olla ennakkoluuloja romaneita kohtaan. On Suomalaisiakin kohtaan monenlaisia ennakkoluuloja.

Vie vain sossuun tulostuksesi. Toivottavasti ne ymmärtää, ettei se haittaa vaikka ne ei anna sitä 400 euroa. Oppisivat ymmärtämään, että me pärjätään. Ei meitä ole luotu työntekoon ja mikä vielä parempi me pärjätään keskivertoa paremmin ilman työntekoa. En tiedä mistä johtuu, mutta hyvä niin.

Niistä ennakkoluuloista ja syrjinnästä ja muusta valitetaan aina. ei kannata sitten valittaa. ja kerrotko miten voi muka elää ilman työntekoa? ja laillisesti? jostainhan se raha on saatava. ei se puussa kasva. Tai no sossusta sen saa yhtä helposti. kaupankäynti on yksi. maksetaanko tuloista veroa? jos ei, sillon on kyse rikoksesta. eli laillisia keinoja ei juuri ole?

• voi voi
        aina.. kirjoitti:

Niistä ennakkoluuloista ja syrjinnästä ja muusta valitetaan aina. ei kannata sitten valittaa. ja kerrotko miten voi muka elää ilman työntekoa? ja laillisesti? jostainhan se raha on saatava. ei se puussa kasva. Tai no sossusta sen saa yhtä helposti. kaupankäynti on yksi. maksetaanko tuloista veroa? jos ei, sillon on kyse rikoksesta. eli laillisia keinoja ei juuri ole?

No kaupankäynti on se juttu. Jotku myy autoja, taloja, vaatteita, tietotekniikkaa jne.

• niin?
        voi voi kirjoitti:

No kaupankäynti on se juttu. Jotku myy autoja, taloja, vaatteita, tietotekniikkaa jne.

onko nämä laillisia yrityksiä? maksetaanko verot tuloista?

• YKSI VAIN
        niin? kirjoitti:

onko nämä laillisia yrityksiä? maksetaanko verot tuloista?

KYLLÄ MAKSETAAN VEROT

• UU64686
        YKSI VAIN kirjoitti:

KYLLÄ MAKSETAAN VEROT

MAKSATTE!!!! NE VÄHÄISETKI MUSTALAISET JOTKA OVAT NS. TYÖSSÄ KIERTÄVÄT NIIN POALJON KUIN MAHDOLLISTA VEROJA.TEKEVÄT PIMEENÄ JA KÄYTTÄVÄT PIMEETÄ TYÖVOIMAA

MUN LAPSEN ISÄ EI OO KOSKAAN MAKSANU LAPSELLEEN ELATUSTA.KÄY PARI KERTAA VUODESSA ETELÄSSÄ JA ON "VARATON". KUNNON ISÄ ... SÄÄLITTÄVÄ PASKA.

• mieleeni

Tuli tässä mieleen yksi syy parempaan toimeentuloon.
      Suomalaisilla on tapana elää 1-2 aikuista yhdessä ja heillä ehäkpä 1-2 lasta. Näin ollen mikäli he eläisivät tuilla tulisi lapsilisät kahdesta lapsesta sekä kahdelle aikuiselle ne toimeentulotuet ja muut asumistuet.

Kun mustalaisilla on tapana tämä perheen kanssa yhtäpitäminen tulee saman talouden alle paljon enemmän lapsitukia ja toimeentulotukia.
      Onhan se ihan eri onko tuenhakijoita maksamassa yhtä taloa kaksi vai kaksikymmentä.

En tiedä pitääkö tämä osittain paikkansa? Jos ei pidä niin mistä sitä rahaa tulee? Kaupankäynnistäkö? Jos näin niin minä olisin otettu mikäli saisin samanlaisia tuloja sellaisella kaupankäynnillä. :)

• voi voi

No romanien ja suomalaisten kaupankäynnissä on suuri ero. Eikä ihmistä voi pakottaa työntekoon. Me emme tee työtä ja sillä sipuli. Luulisi teidän ymmärtävän, että 500 vuotta ilman työntekoa ja todella hyvin on pärjätty.

• onkin
        voi voi kirjoitti:

No romanien ja suomalaisten kaupankäynnissä on suuri ero. Eikä ihmistä voi pakottaa työntekoon. Me emme tee työtä ja sillä sipuli. Luulisi teidän ymmärtävän, että 500 vuotta ilman työntekoa ja todella hyvin on pärjätty.

Suomalaisen maksaa veroja saamastaan tulosta.

• hyvin ollaa
        voi voi kirjoitti:

pärjättyy kauppaa tehty työ,phyii

• tietää mieluusti.
        hyvin ollaa kirjoitti:

pärjättyy kauppaa tehty työ,phyii

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten paljon kaupankäynnillä tienaa kuukaudessa?
        Olen joskus kuullut, että ei sillä nyt niin hyvin pärjäisi vaan se hinta on pyörinyt enemmänkin 200-500 euroa kuukaudessa... kun taas täällä puheista saisi käsityksen, että ainakin yksi ellei jopa kaksi nollaa ole unohtunut pois.

• Päättele
        tietää mieluusti. kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten paljon kaupankäynnillä tienaa kuukaudessa?
        Olen joskus kuullut, että ei sillä nyt niin hyvin pärjäisi vaan se hinta on pyörinyt enemmänkin 200-500 euroa kuukaudessa... kun taas täällä puheista saisi käsityksen, että ainakin yksi ellei jopa kaksi nollaa ole unohtunut pois.

No varmasti olet huomannut romanien hienot autot ja komeat talot, joten voit varmasti päätellä.

• tietää mielelläni.
        Päättele kirjoitti:

No varmasti olet huomannut romanien hienot autot ja komeat talot, joten voit varmasti päätellä.

Mutta kun täällä kaikki asuvat kerrostaloissa eikä niissä hienoissa omakotitaloissa, jotka ovat aivan ikkunasta nähtävissä? Onko vain sattumaa, että herraskansa on muuttanut köyhäin kanssa samaan rappuun ja jättänyt valkolaiselle koreat talot?

Siksi ajattleinkin, ettei minun kannata päätellä mitään vaan kysyä mikä se summa yleensä kuukaudessa on, joka kaupankäynnillä voitetaan... ja kaikki tulothan taitavat olla voittoja tässä tapauksessa.

• ne verot?
        Päättele kirjoitti:

tuloista? ne pitäisi maksaa ja perustaa firma. onko näin?

• mistää veroista
        ne verot? kirjoitti:

tuloista? ne pitäisi maksaa ja perustaa firma. onko näin?

meillä on hienot asunnot ja autot

• eli..
        mistää veroista kirjoitti:

meillä on hienot asunnot ja autot

laitonta veronkiertoa

• YKSI VAIN
        voi voi kirjoitti:

ONHAN SE KAUPANKÄYNTI TYÖTÄ MYÖS. KYLLÄ MUSTALAISET TÖTÄ TEKEVÄT MUTTA ERI MUODOISSA KUIN VALKOLAINEN SEN YMMÄRTÄÄ. EHKÄ EI TULOT OLE SAMAT JOKA KUUKAUSI NIIN KUIN ANSIOTYÖSSÄ.

• YKSI VAIN
        onkin kirjoitti:

Suomalaisen maksaa veroja saamastaan tulosta.

VERO MAKSETAAN MYÖS TYÖTTÖMYYSKORVAUKSISTA, TOIMEENTULOTUESTA, KODINHOITOTUESTA, ELI KAIKISTA TUISTA MENEE MYÖS VERO. SAMANLAILLA MUSTALAISET MAKSAA VEROA KUIN SUOMALAISETKIN TYÖSSÄ KÄYVÄT TAI TYÖTTÖMÄT.

• ljdf979009
        YKSI VAIN kirjoitti:

VERO MAKSETAAN MYÖS TYÖTTÖMYYSKORVAUKSISTA, TOIMEENTULOTUESTA, KODINHOITOTUESTA, ELI KAIKISTA TUISTA MENEE MYÖS VERO. SAMANLAILLA MUSTALAISET MAKSAA VEROA KUIN SUOMALAISETKIN TYÖSSÄ KÄYVÄT TAI TYÖTTÖMÄT.

KAVERI KIRJOTTI JUST TÄN..."Toivottavasti ne ymmärtää, ettei se haittaa vaikka ne ei anna sitä 400 euroa. Oppisivat ymmärtämään, että me pärjätään. Ei meitä ole luotu työntekoon ja mikä vielä parempi me pärjätään keskivertoa paremmin ilman työntekoa. En tiedä mistä johtuu, mutta hyvä niin"

JA SÄ TUUT KERTOO ET OOTTE KUNNON SAKKIA... EI ENÄÄ AUTA... PALLI KAVERIS MOKAS...
        KUN KAIKKI SUN PALLIT KAVERIT MOKAA, SUNKIN PELI ON MENETETTY.
        KOITA SANOA KAIKILLE PALLEILLE KAVEREILLES ET VIE MAINEEN TEILTÄ KAIKILTA JA VOITTE SYYTTÄÄ VAIN PALLIA KAVERIANNE.. :) JA VAIN AINOASTAAN SITÄ... PALLIA KAVERIANNE..

• ooooo
        Päättele kirjoitti:

ne ollaan maksettu... kuten teidän ruoat, juomat, akkojen vaatteet,ettei tarvi alasti kulkee..
        Lasten lelut ja vaipat..

OLKAA HYVÄ, huonompi osaiset sorsitut mustalaiset..

• YKSI VAIN
        ljdf979009 kirjoitti:

KAVERI KIRJOTTI JUST TÄN..."Toivottavasti ne ymmärtää, ettei se haittaa vaikka ne ei anna sitä 400 euroa. Oppisivat ymmärtämään, että me pärjätään. Ei meitä ole luotu työntekoon ja mikä vielä parempi me pärjätään keskivertoa paremmin ilman työntekoa. En tiedä mistä johtuu, mutta hyvä niin"

JA SÄ TUUT KERTOO ET OOTTE KUNNON SAKKIA... EI ENÄÄ AUTA... PALLI KAVERIS MOKAS...
        KUN KAIKKI SUN PALLIT KAVERIT MOKAA, SUNKIN PELI ON MENETETTY.
        KOITA SANOA KAIKILLE PALLEILLE KAVEREILLES ET VIE MAINEEN TEILTÄ KAIKILTA JA VOITTE SYYTTÄÄ VAIN PALLIA KAVERIANNE.. :) JA VAIN AINOASTAAN SITÄ... PALLIA KAVERIANNE..

ELI YMMÄRSINKÖ OIKEIN? YKSI TEKEE VIRHEEN NIIN KAIKKIA SYYLLISTETÄÄN JA PIDETÄÄN SAMANLAISINA. NO SITTENHÄN TÄMÄ ON AIKA YKSINKERTAISTA MYÖS SUOMALAISIA KOHTAAN. MUUTAMA SUOMALAISIASTA ON RAISKAAJIA, PEDOFIILEJÄ TAI MURHAAJIA TAI JAMMU SETIÄ NIIN SITTEN AJATELKAAMME ETTÄ TE KAIKKI SUOMALAISET OLETTE SAMAN KALTAISIA. NÄINKÖ SE SITTEN MENEE? VAI?

• YKSI VAIN

KYLLÄ NE VALKOLAISETKIN OSAAVAT TYÖTÄ VIEROKSUA JA SOSSUN OVEA KULUTTAA. VAI VÄITÄTKÖ ETTEI SUOMESSA OLE VALKOLAISIA TYÖTTÖMÄNÄ?

• ,.,.,.,.,.,

SULLE ON TAINNUT JOKU MUSTALAISISTA NÄYTTÄÄ KAAPIN PAIKAN KUN NOIN KATKERAA TEKSTIÄ KIRJOTAT.

• nyt.........
        YKSI VAIN kirjoitti:

KYLLÄ NE VALKOLAISETKIN OSAAVAT TYÖTÄ VIEROKSUA JA SOSSUN OVEA KULUTTAA. VAI VÄITÄTKÖ ETTEI SUOMESSA OLE VALKOLAISIA TYÖTTÖMÄNÄ?

mutta romaneissa on työttömiä enemmän kuin valkolaisissa, jos otetaan huomioon ryhmien lukumäärät, siis puhutaan prosenteista.

T: romano, helsinki

• keskusteluissanne
        YKSI VAIN kirjoitti:

ELI YMMÄRSINKÖ OIKEIN? YKSI TEKEE VIRHEEN NIIN KAIKKIA SYYLLISTETÄÄN JA PIDETÄÄN SAMANLAISINA. NO SITTENHÄN TÄMÄ ON AIKA YKSINKERTAISTA MYÖS SUOMALAISIA KOHTAAN. MUUTAMA SUOMALAISIASTA ON RAISKAAJIA, PEDOFIILEJÄ TAI MURHAAJIA TAI JAMMU SETIÄ NIIN SITTEN AJATELKAAMME ETTÄ TE KAIKKI SUOMALAISET OLETTE SAMAN KALTAISIA. NÄINKÖ SE SITTEN MENEE? VAI?

kirjoittaa; älä anna tuon keskenkasvuisen valkolaisen häiritä teitä. Jättäkää omaan arvoonsa ja rauhaansa. Hänen kirjoituksestaan voi jo päätellä iän. Tuskin on yli 20v. Nuoret näkevät niin mustavalkoisena maailman. Ja tuollaisen taustalla on muitakin henkilökohtaisia ongelmia. Eivätkä Suomalaisetkaan niin rotupuhtaita ole kun sukua lähdetään taaksepäin tutkimaan. Sen olen saanut omassa suvussani huomata. Minussakin on ripaus teidän rotunne verta. Kannattaisi tutkia tämän nuoren arvostelijankin ensin oma suku tarkkaan, mitä kaikkea sieltä löytyykään ja löytyykö niin rehellistä sakkia kuin mitä itse täällä vaahtoaa. Kyllä ikä tuo normaalisti ymmärrystä ja viisautta lisää jos ihminen ei ole itse vain omaan napaansa tuijottelija. Itse en tunne olevani Suomalainen, vaan tunnen olevani eurooppalainen. Suomi menetti mielestäni itsenäisyyden liittyessään Euroopan unioniin. Mutta ilman sitäkin minä olisin eurooppalainen, sillä suvustani löytyy suomalaista, irlantilaista, venäläistä, ruotsalaista, saksalaista ja ties mitä vielä kun enemmän pengotaan. Uskallan väittää etteivät suomalaiset kovin rotupuhdasta kansaa ole, eikä se näin pienen maan etu olisikaan. Tarkoitukseni ei alunperin ollut kirjoittaa tänne mitään, mutta, no, se tuli kumminkin nyt tehtyä.
        Tälle vouhkaajalle joka teitä häiriköi, voisin sanoa, että mitä täällä palstalla mekkaloit, saitko jo porttikiellon muille palstoille. Saattaa tosin olla se yks ja sama häirikkö, joka kiertää palstalta palstalle kun kukaan ei viitsi enää noteerata häntä. Joten älkää noteeratko häntä. Yksin kun on vaikea riitaa haastaa. Asiattomat viestit voi aina kyllä ylläpidolle ilmoittaa.

• ????

Niin mihin asioihin työnnetään nokkaamme? Mustalaistenko?

Missä suomalaiset leikkivät suurvaltaa? No ei missään.

Mistä tämäkin kirjoitus nyt taas syntyi?

• voi pöljää

MINKÄS MAALAINEN se siellä kirjuuttelee ja on kiinnostunut suomalaisista???

• pöllöpöllö

mm.elikä huomaan että täällä enemistö väestölltä puuttuu tieto kokonaan maailman menosta!!!eli jos tänne joku kirjoitaa romaneista varkauksista ynm, muusta pahanteoista,niin joko olet epärehelinen itse tain niin tyhmä että et huomaa omija tekojanskaan..olen maailman mies ja olen nähnyt yhtä sun toista,eli tiijän mistä puhun!romania sanotaan varkaaksi ynm.mutta näillä suomalaisilla jotka haukkuat romania,niin ovat niin rehelisiä suku polvesta toiseen että he eivät ole havaineet että ehkä heijän omat sukulaiset ovat joko tappanut jonkun tain syylistynyt petofiiliin tain johonkin muuhun vakavaan rikoksiin?tain ovat itse jonkun rikoksen tekijä,että heijän niin sanotu rehelistä kansaa,ovat hylänyt nämä pahantekijät?!ja sen takija he kohtistuvat oman vihansa romaneihin.jos oikeen arvaan niin eikös suomi ole pohjoismaiten väkivaltasin maa?ja sioituu kärkilistaan itsemurhassa!!nyt en hauku suomalaisia koska tunnen niin paljon niitä,ja kaikki tuntemani ovat jollain tavalla epärehelisiä;-)hej romani on pieni tekijä teijän rikoksiin!!!elkää olko tyhmiä suomalaiset,menkää eteen päin niin kuin romanitkin!!??tehtään jopa rehellistä työtä valtijolle!!!tunnen porukkaa suurissa firmoissa ja moni firman johtaista tekee vääryytä jollain tavalla...ja tunnen erään suomalais naisen,niin hän halus maksaa takaisin voltille niin siellä neuotiin että elä maksa takasi ihan turhaa,koska et saa ikinä sitä kumminkaan maksettua.ai että rehellistä kansaa hi hi.nämä tuntemani suomalaiset ovat kaikki ihan tavalisia suomalaisia niin kuin haukkujatki.romani tekee sitä sun tätä,mutta mitäs suomalainen tekeee???joko tapaa akkasa tain lapsesa jain jopa kmmatin,tain raiskaa ja murhaa pienen lapsen tain hyväksi käytää veljensä tain siskosa lasta?!hej lapsiin kohtistua sexsualiinen rikos niin vasta rikos on.eläkää suomalaiset olko niin sivistuneitä mielestänne kun ei teistä siihen kumminkaan ole varsinkin niillä jotka tänne romaneitä tulee haukkumaan!!!

• tilaistoista
        pöllöpöllö kirjoitti:

mm.elikä huomaan että täällä enemistö väestölltä puuttuu tieto kokonaan maailman menosta!!!eli jos tänne joku kirjoitaa romaneista varkauksista ynm, muusta pahanteoista,niin joko olet epärehelinen itse tain niin tyhmä että et huomaa omija tekojanskaan..olen maailman mies ja olen nähnyt yhtä sun toista,eli tiijän mistä puhun!romania sanotaan varkaaksi ynm.mutta näillä suomalaisilla jotka haukkuat romania,niin ovat niin rehelisiä suku polvesta toiseen että he eivät ole havaineet että ehkä heijän omat sukulaiset ovat joko tappanut jonkun tain syylistynyt petofiiliin tain johonkin muuhun vakavaan rikoksiin?tain ovat itse jonkun rikoksen tekijä,että heijän niin sanotu rehelistä kansaa,ovat hylänyt nämä pahantekijät?!ja sen takija he kohtistuvat oman vihansa romaneihin.jos oikeen arvaan niin eikös suomi ole pohjoismaiten väkivaltasin maa?ja sioituu kärkilistaan itsemurhassa!!nyt en hauku suomalaisia koska tunnen niin paljon niitä,ja kaikki tuntemani ovat jollain tavalla epärehelisiä;-)hej romani on pieni tekijä teijän rikoksiin!!!elkää olko tyhmiä suomalaiset,menkää eteen päin niin kuin romanitkin!!??tehtään jopa rehellistä työtä valtijolle!!!tunnen porukkaa suurissa firmoissa ja moni firman johtaista tekee vääryytä jollain tavalla...ja tunnen erään suomalais naisen,niin hän halus maksaa takaisin voltille niin siellä neuotiin että elä maksa takasi ihan turhaa,koska et saa ikinä sitä kumminkaan maksettua.ai että rehellistä kansaa hi hi.nämä tuntemani suomalaiset ovat kaikki ihan tavalisia suomalaisia niin kuin haukkujatki.romani tekee sitä sun tätä,mutta mitäs suomalainen tekeee???joko tapaa akkasa tain lapsesa jain jopa kmmatin,tain raiskaa ja murhaa pienen lapsen tain hyväksi käytää veljensä tain siskosa lasta?!hej lapsiin kohtistua sexsualiinen rikos niin vasta rikos on.eläkää suomalaiset olko niin sivistuneitä mielestänne kun ei teistä siihen kumminkaan ole varsinkin niillä jotka tänne romaneitä tulee haukkumaan!!!

kaiken kertoo riko-seuraamusviraston raportti-mustalainen tekee rikoksia KAKSIKYMMENTÄ KERTAA ENEMMÄN kuin valkoinen väkilukuun nähden.
        Taas yksi joka yrittää valehdella.....

• eläkeläinen.
        pöllöpöllö kirjoitti:

nälkääskö huudat? Tota samaa mitä luettelit, tapahtuu myös Mustalaisten keskuudessa, että sillee.

• perustuslaki
        tilaistoista kirjoitti:

kaiken kertoo riko-seuraamusviraston raportti-mustalainen tekee rikoksia KAKSIKYMMENTÄ KERTAA ENEMMÄN kuin valkoinen väkilukuun nähden.
        Taas yksi joka yrittää valehdella.....

täällä puhutaan ihan pehmoisia ja aivan ihan tosissaan rikosseuraamisviraston raportti vuodelta 2003 julistettiin tutkimusten jälkeen virheelliseksi.Jos haluat provosoida niin joudut etsimään uuden tavan jos meinaat rehellistä tietoa jakaa on uudet lait jotka kieltävät etniseen syntyperään viittaavat kaikenlaisen luetteloinnin. Ja olisihan se täysin mahdotontakin koska esim: nimi Hagert esiintyy sukunimenä valtaväestölläkin, katso puhelinluettelosta. Chlas Hagert ylilääkäri ei tietääkseni ole romani.Näinollen luku 10000 Suomenromanien arviona on varmasti väärä.Olen itse harrastanut vuodesta 1965 tilastoimista ja olen huomannut erään seikan. Tilastotieto palvelee usein ajanhenkeä, faktatieto romuttaa valitettavan usein julkaistun tilaston. Mitä veronmaksuun Suomessa tulee niin olisin valmis maksamaan pääsymaksua sellaisen ihmisen näkemiseen joka on yli16-vuotias eikä ole koskaan joutunut maksamaan veroa käyttämistään tuotteista

• taas valehtelet!
        perustuslaki kirjoitti:

täällä puhutaan ihan pehmoisia ja aivan ihan tosissaan rikosseuraamisviraston raportti vuodelta 2003 julistettiin tutkimusten jälkeen virheelliseksi.Jos haluat provosoida niin joudut etsimään uuden tavan jos meinaat rehellistä tietoa jakaa on uudet lait jotka kieltävät etniseen syntyperään viittaavat kaikenlaisen luetteloinnin. Ja olisihan se täysin mahdotontakin koska esim: nimi Hagert esiintyy sukunimenä valtaväestölläkin, katso puhelinluettelosta. Chlas Hagert ylilääkäri ei tietääkseni ole romani.Näinollen luku 10000 Suomenromanien arviona on varmasti väärä.Olen itse harrastanut vuodesta 1965 tilastoimista ja olen huomannut erään seikan. Tilastotieto palvelee usein ajanhenkeä, faktatieto romuttaa valitettavan usein julkaistun tilaston. Mitä veronmaksuun Suomessa tulee niin olisin valmis maksamaan pääsymaksua sellaisen ihmisen näkemiseen joka on yli16-vuotias eikä ole koskaan joutunut maksamaan veroa käyttämistään tuotteista

taas valehtelet! no, sehän on mustalaisten perisynti. taitaa tulla tuo valehtelun taito jo geeneissä...

mustalaiset ovat vankiloissa yliedustettuina lukumääräänsä nähden, olen työskennellyt alalla jo 18 vuotta ja nähnyt paljon. eli lopeta siis valehtelu.

vaimoni työskentelee sosiaali-työssä jo on myös tietoinen miten romanit ovat tällä alalla"kunnostautuneet".

Ylen ajankohtaisohjelmassa kerrottiin että mustalaisista on 80% työttömänä.

• valettavaletta

valetta

• yrittää kiistää
        perustuslaki kirjoitti:

virallisen raportin,rikosseuraamusvirasto on luetteloinut rikokset,en minä.
        Turha kiistää murhamiehet....

• KJIjh8+
        pöllöpöllö kirjoitti:

NE SUOMALAISET RIKOLLISET JOTKA LAPSIA KUKSII JA VAIMOJA HAKKAA ON SUURIN OSA SIELLÄ LINNASSA TEITIN PÖLLÖJEN POIKAYSTÄVINÄ :)

• Nordic-man

Minkälainen juttu tästäkin tuli kuin aloittaja laittoi vitsiksi tarkoitetun aloituksen. Tämähän ryöpsähti heti aivan väärille urille.
      Olisitte edes vastannut aiheeseen liittyvää, vaikka että valkolaisia on mailmassa satoja miljoonia. Nyt tähän sekoitetaan sossut ja muut asiaan kuulumattomat jutut.

• eini 3

aina kun kiellätte ongelmanne, ongelmanratkaisu siirtyy eteenpäin. ottakaa rainerista mallia! hän haluaa puuttua ongelmiin eikä peitellä niitä!

mustalaiset ovat vankiloissa yliedustettuina lukumääräänsä nähden, olen työskennellyt alalla jo 18 vuotta ja nähnyt paljon. eli lopeta siis valehtelu.

vaimoni työskentelee sosiaali-työssä jo on myös tietoinen miten romanit ovat tällä alalla"kunnostautuneet".

Ylen ajankohtaisohjelmassa kerrottiin että mustalaisista on 80% työttömänä.

• perustuslaki

sä olet täällä Eini3 sekä valetta sekä 2333332 ja vielä neljänellä nimimerkilläkin nyt sun kone jäljitetään ja jos sun eukkos on sosiaalivirkailija niin se on tehnyt virkavirheen rikkomalla vaitiolo velvollisuuspykälää.OLLEMME KOPIOINEET JOKAISEN VIESTISI KIITOS KUN HEPOITIT TYÖTÄMME

• "TYÖTÄMME" =)
        perustuslaki kirjoitti:

sä olet täällä Eini3 sekä valetta sekä 2333332 ja vielä neljänellä nimimerkilläkin nyt sun kone jäljitetään ja jos sun eukkos on sosiaalivirkailija niin se on tehnyt virkavirheen rikkomalla vaitiolo velvollisuuspykälää.OLLEMME KOPIOINEET JOKAISEN VIESTISI KIITOS KUN HEPOITIT TYÖTÄMME

"TYÖTÄMME" =)

• joka

arvostelet suomea ja suomalaisia:PIDÄ SUOMI SIISTINÄ JA MUUTA MUUALLE!

• Anonyymi

olet niin oikeassa

• Anonyymi

Missä se mustalaisten valtio sijaitsikaan?

• Anonyymi

Minä olen työssä käyvä romani - siis ihan oikeasti. Kuulun siten vähemmistön vähemmistöön.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      24
      4152
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      13
      2938
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      11
      1213
    4. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      22
      910
    5. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      40
      888
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      117
      753
    7. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      37
      734
    8. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      37
      725
    9. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      104
      667
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      135
      657
    Aihe