Mielenkiinnosta "gallupoin", minkä pituisella luistelusuksella hiihdät, ja mikä on pituutesi ja painosi. Lisäksi minkä taoiset sukset (kilpa,aktiivi,kunto) Itte 178 cm paino 72kg sukset 192 cm (kilpasukset)
Onko tietoa jollain suomen maajoukkuehiihtäjien suksien pituuksista?
luistelusuksi
4
1465
Vastaukset
- hiihtelijäkö
Jauhojärvi käyttää 192cm mittaisia luistelusuksia. Taitaapi olla yleisin suksen mitta maajoukkueessa eli suositaan malliston pisimpiä luistelusuksia.
- jts-1
pituus 170..paino 63..sukset(luistelu) 187..kilpa..
suksen pituus on yleisesti ottaen kasvanu jonkun sentin menneistä vuosista!ja se on hyvä juttu.. - kysely
pituus 170, paino 68, kilpa sukset pituudella 185.
- ski-oo
Pituus 175 ja käytän luisteluun 185 cm Fischereitä ja 188 cm Peltosia. Hakusessa olis riittävän jäykät 182 peltoset, mutta en ole löytänyt. Kokemuksen mukaan 190:t luistelusukset ei mahdu kunnolla kapeille hiihtosuunnistus urille ja siinä syy siihen että suosin alamittaisia pareja. Baanalla pitemmät toimii luonnollisesti paremmin eli seuraavaksi hankin luultavasti 190 sivakat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762