Eli minkäs laista rasvaa airsoft aseeseen kannattaisi laittaa, olen kuullut että aseöljyt rikkovat aseen? onko tämä totta, jos on niin minkäalaista sen kuuluisi olla ja mistä liikkestä sitä saisi ostettua?
kiitos
Minkälaista rasvaa airsoft aseeseen?
12
1925
Vastaukset
- m3tsAEp31kk0
Vaikka tälläistä ( http://www.fairsoft.fi/tuotteet/index.php?act=viewProd&productId=182 ).
Itse käytän köyhänmiehen vaihtoehtoa vaseliinia, joka valitettavasti tuppaa "sitkistymään" talvella ja ase saattaa jumittua. - Reiska-
Öljynä silikooniöljyä rasvana litiumrasva on hyvää.
- asdfasd
onko näin että silikooniöljyä laitetaan piippuun ja sitten piipun putsaustikulla putsataan ja vaseiliinia voi laittaa sekä sähkötoimisessa rattaisiin ja pulttilukossa tonne sylinterin sissän? Kertokaa kiitos :)
- aukkomään
asdfasd kirjoitti:
onko näin että silikooniöljyä laitetaan piippuun ja sitten piipun putsaustikulla putsataan ja vaseiliinia voi laittaa sekä sähkötoimisessa rattaisiin ja pulttilukossa tonne sylinterin sissän? Kertokaa kiitos :)
Kyllä toi ase-öly toimii as-aseissa tosi hyvin. Vielä köyhemmän miehen liukaste on rypsi öljy jota yksi maajussi tohelo aseeseensa laittoin. Pelitti kuulemma hyvi :D
- rakentelija1
Kukaan tuskin on niin köydä etteikö 8€ löydy 50 boksin huoltoon. Itse käyttänyt kloverin huulirasva vaseliinia boksissa ja crc spay silikoonia piipussa sekä hopissa. Jäykistyy hiukan talvella, mutta ei paljoa. Itsellä ei ole koskaan jumittunut ase tämän takia. Suurin syy jumittumiseen luultavasti 8,4v ja hammaslanka tason johdot. 16awg silikooni piuhat, mosfetti ja vähintään 9,6v Ni-Mh tai lipo akku suoraan niin voi vaikka jaksaa toimiakkin.
- ratasrasva
finsoft kirjoitti:
Biltema mos2-rasva teflonspray ftw
http://www.biltema.fi/fi/Autonhoito/Oljyt-ja-Voiteluaineet/Rasva/Molybdeenisulfidirasva-MoS2-36412/
Tätäkö ?
- wd3f34
Nuo bilteman rasvat on hyviä ja halpoja. Ei sitä kloverin huulirasva vaseliinia sinne kannata laittaa kun sen koostumus muuttuu niin paljon eri lämpötiloissa.
- Turhan varovainenko
Mihis tuota Mos2:sta laitetaan rataslaatikossa? Olisko sylinterin sisään ja sitten rattaisiin? Sitten taas tuo PTFE teflonispray, mihin sitä kannattais laittaa? Sori tyhmistä kysymyksistä, tuli ostettua tänään purkki molempia ja nyt ihmettelen että voiko se vaikuttaa siihen aseeseen jos laittaa väärää ainetta väärään paikkaan :D
Sotkepa tuo rasva ja öljy yhteen kunnes tulee sellaista ei liian paksua eikä liian ohutta. Niitä sitten rattaiden akseleille ja hampaille ja männän uriin. Rattaiden ei muutenkaan tulisi koskettaa toisiaan muista kuin hampaista joten niihin "hankauspintoihin" ei tarvitse laittaa.
Vielä unohtu sellanen kuin oikein litkumainen silikoniöljy piipun puhdistukseen ja hoppikumin asennusta auttamaan. Vähän paksumpi öljy sitten (sekoitettuna silikonirasvaan) ilmatiiveysosille.
- Turhan varovainenko
Ok, kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669