ELISA laskutus

Vaihdoin tuossa muutama kuukausi sitte liittymää Elisasta toiseen epämääräisen laskutuksen vuoksi. Pari viikkoa sitte tuli perintäyhtiöltä kirje, jossa kerrottiin, että yksi lasku on jäänyt maksamatta. Soitin Elisalle ja kerroin, etten ole ko. laskua edes saanut. ( Kyseessä oli mitätön summa ) Elisan asiakaspalvelija väitti jopa postin hukanneen "karhulaskun". Erittäin hieno veto syyttää postia. Minunkin pitää varmasti tulevaisuudessa syyttää postia kaikista tekemistäni virheistä, sillä jonkunhan on aina vastuu otettava. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

19

5602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkovalai

      Sama tarina. Perintäyhtiöstä kirje ja uskomaton keskustelu Elisan kanssa. Parasta oli kun lopulta saivat laskut tulostettua ja lähetettyä, totesin että laskulla oli käsittämättömiä WAP palveluita yhtenä viikonloppuna tasan 4h 15 välein. Kysyttyäni asiaa Elisasata he vastasivat että laskutustiedot saadaan käyttäjän SIM kortilta, mikä on ihan huuhaata. Olen tehnyt Kuluttajariitalautakuntaan valituksen asiasta mutta mitä vielä vuorotellen Elisa ja perintätoimisto lähettää laskuja joissa on kaiken lisäksi aivan eri summat ja tiedot....

      Muuta neuvoa en osaa antaa kuin että viedä asia KUluttajaneuvojalle ja Kuluttajariitalautakuntaan.

      • Elisa on tosi kaamee firma.Tyhmyyttäni otin kaks kytkyliittymää vuosi sitten.Äijä sanoi kuukausihinnaksi noin 55e, "unohti" vaan sanoo että alv lisäksi.Antoi numeron josta voi tarkistaa saldon.Numero ei ikinä ollut toiminnassa,kysyttäessä oli jotain "häiriötä" jossain.Ei laskuja kuukausiin kunnes alkoi tulemaan 200e laskuja tuhkatiheään. Uskon että nää kaikki oli ihan tietoista.Nyt on linjat kiinni ja pysyy.Olen kaikille halukkaille kuulijoille paasannut tästä eikä KUKAAN enää ikinä ota Elisan liittymää.Ne on nyt saanu isot voitot ja firma menee kiinni jonkin ajan päästä saa nähdä.Ihan ko joku pyramidihuijaus.


    • Vihaan Elisaa

      Erehdyin kans liittymään Elisan asiakkaaksi ja olen katunut koko kauppaa koko aikana. Odotan kuin kuuta nousevaa vielä muutama kk että saan irtisanoa liittymäni ja en halua enää ikinä kuulla koko Elisasta. Aina on ollut ongelmia laskutuksen ja muun palvelun suhteen. Eivät osaa hoitaa asioita siellä päässä ja varsinkaan ripeästi. Laskuissa on aina epämääräisiä lisäyksiä ja tietty väittävät, että laskuissa ei voi huijata. Joskus jättivät laskun lähettämättä ja sitten seuraavaksi tuli muistutuslasku ja muistutuslisä vielä kaiken lisäksi. Aivan säälittävä firma kun pitää huijata asiakkailta pieniä summia sieltä täältä. Muutenkin asiointi Elisan kanssa on ylihankalaa ja saa aina jonottaa linjalla 20min että pääsee linjoille. Suorastaan raivostuttavaa olla noin P*SK*N operaattorin kanssa tekemisissä. En missään nimessä suosittele Elisaa kenellekään.

    • 100% varma

      Että kukaan joka on erehtynyt Elisan kytkykauppaan ei enää koskaan siedä silmissään edes Elisan nimeä.

      Elämäni hrmittavimpiin tekoihin kuuluu se että allekirjoitin tuon inhottavan sopimuksen.
      Elisa ei ole missään asiassa täyttänyt odotuksia.

      Menee vielä Marraskuulle ennkuin pääsen tästä löysästä hirrestä.

    • enää

      Elisan laskutuksen kanssa on ollut ongelmia, ja muutenkin. Alunperin halusin vaihtaa vain liittymän tyyppiä, lopuksi vaihdoin operaattoria.

      Elisa sai tietoni jumiin atksysteemissä, asiakaspalvelu ja tekninen tuki ei voineet mitään. Ohjeena oli odottaa, viikkoja. Asiakaspalvelu oli töykeää, osaamatonta (itse sanoivat), halutonta ratkaisemaan ongelmia. Vikailmoituksia tehtiin puolin ja toisin. Olisi siinä vaiheessa pitänyt tehdä valitus tai vaihtaa operaattoria heti. Luulin että kohta homma pelittää.

      Laskuja alkoi tulla eri laskutussopimuksilla /asiakasnumeroilla ja yhden näin vasta kun tuli maksumuistutus. Elisan mukaan virheitä ei ollut. Oma Elisasta ei ollut hyötyä kun tiedot oli ristiriitaisia jo siellä ja verrattuna paperilaskuihin/tekstari-ilmoituksiin.

      Ehkä liittymänvaihtoa yrittäessä olivat onnistuneet avaamaan uusia asiakastilejä lopettamatta vanhoja (sopivasti menneet systeemit jumiin). 2.5 kk meni liittymätyypin vaihtoon, siihen mennessä olin jo tilannut liittymän toiselta operaattorilta. Onneksi ei ollut kytkyä. Rahaa meni päällekkäisiin laskuihin mutta milläs todistat, olen vaan tyytyväinen jos nyt pääsin Elisasta eroon.

      Aiemmin osoitteen vaihto ja laajakaistan vaihto adsl -> kaapeli ei menneet nekään edes 2. kerralla oikein. Omasta työstä saisi aika nopeasti kenkää tuollaisella toiminnalla.

      • Siru

        Tosiaankin, olen niin ärsyynnytynt, että jaksan purkaa. Tein juuri Elisasta valituksen Kulutajavalituslautakuntaan ja pyysin että, Elisan laskutusta tutkitaan ja sille annetaan julkisesti moitteita erittäin huonosta asikaspalvelusta. Myös irtsianomiskirjeen informaatioarvoa voisi verrata lain edellyttämään.

        Viime kevääseen saakka Elisan maksut olivat sopimuksen mukaiset, mutta Elisan kiriessä laskutusviivettään kiinni maksumme nousivat huomattavasti, neljästäkympsitä satoihin euroihin. Alkuvuodesta emme saaneet kaikkiaan kuutta laskua, ja lapseni puhelin suljtettiin. Selvittäessäni syytä sain sähköpostitse selville maksattama olevan summan, jonka suoritin heti. Elisan mukaan laskut oli lähettty normaalisti meille molemmille. Puhelimen aukaisuun meni kuitenkin reilu viiko, vaikka toimitin kopiot maksetuista pankkitositteista. Olisi pitänyt maksaa viitteellä, eikä viestillä, mutta viitettä ei voinut tietää, kun ei oltu saatu laskuja. Muussa postinkulussa kotiimme ei tuona aikana havaittu ongelmia.

        Molemmat liittymät on tietysti irtisanottu näiden laskutussotkujen takia, toinen sopimuskauden loppuun ja toiseen puhelinumeron siirto noin viikon päähän sopimuksen loppumisesta.

        Puhelinnumeron siirto ei kuitenkaan onnistunut ilman Puk-koodin purkua Elisan omassa liikkeessä. Tästä pakollisesta toimenpiteestä ei kuitenkaan ilmoiteta edes irtisanomiskirjessä, joka tuli noin kuukauden kuluttua iritsanomisesta. Ehdin tietysti ihmetellä asiaa uuden operaattorin kanssa, joka kehotti ottamaan yhteyttä Elisaan, jolle on tietysti puolen tunnin jontusajat neuvontaan ja liikekin oli tuolloin suljettu pari päivää muuton vuoksi. Oman puhelimen koodi purkautui vasta huollossa. Puhelin oli siis käyttökelvoton jonkin aikaa.

        Nyt kun irtisanomsiesta on kulutut yli kuukausi, meitä muistetaan vielä laskulla. Lapseni laskun kausi ei pääty irtisanomiseen vaan jatkuu sen jälkeen vielä kaksi viikkoa. Lisäksi lupaavat laittaa seuraavan laskun heinäkuun eräpäivällä. Lasku on samaa tasoa kuin aikaisemmat koko kuukauden laskut, vaikka puhelin oli käytössä vain kaksi viikkoa. Myös itse sain ajaltaan erittelemättömän laskun, vaikka olin tarkistanut loppuunsuorituksen kuukausi sitten. Selvitin asian huhtikuussa, koska sain silloin muistuslaskun sen takia, että Elisan reskontra oli kirjannut ed mainitujen laskujen puutuvat suoritukset tuoreemmasta päästä. Ymmärisin, että tuo muistutus onkin loppusuoritus, jos suoritukset olisi kirjattu oikeassa järjestyksessä. Lisäksi laskujen summat poikeavat muutaman euron toisistaan.


      • juippi10
        Siru kirjoitti:

        Tosiaankin, olen niin ärsyynnytynt, että jaksan purkaa. Tein juuri Elisasta valituksen Kulutajavalituslautakuntaan ja pyysin että, Elisan laskutusta tutkitaan ja sille annetaan julkisesti moitteita erittäin huonosta asikaspalvelusta. Myös irtsianomiskirjeen informaatioarvoa voisi verrata lain edellyttämään.

        Viime kevääseen saakka Elisan maksut olivat sopimuksen mukaiset, mutta Elisan kiriessä laskutusviivettään kiinni maksumme nousivat huomattavasti, neljästäkympsitä satoihin euroihin. Alkuvuodesta emme saaneet kaikkiaan kuutta laskua, ja lapseni puhelin suljtettiin. Selvittäessäni syytä sain sähköpostitse selville maksattama olevan summan, jonka suoritin heti. Elisan mukaan laskut oli lähettty normaalisti meille molemmille. Puhelimen aukaisuun meni kuitenkin reilu viiko, vaikka toimitin kopiot maksetuista pankkitositteista. Olisi pitänyt maksaa viitteellä, eikä viestillä, mutta viitettä ei voinut tietää, kun ei oltu saatu laskuja. Muussa postinkulussa kotiimme ei tuona aikana havaittu ongelmia.

        Molemmat liittymät on tietysti irtisanottu näiden laskutussotkujen takia, toinen sopimuskauden loppuun ja toiseen puhelinumeron siirto noin viikon päähän sopimuksen loppumisesta.

        Puhelinnumeron siirto ei kuitenkaan onnistunut ilman Puk-koodin purkua Elisan omassa liikkeessä. Tästä pakollisesta toimenpiteestä ei kuitenkaan ilmoiteta edes irtisanomiskirjessä, joka tuli noin kuukauden kuluttua iritsanomisesta. Ehdin tietysti ihmetellä asiaa uuden operaattorin kanssa, joka kehotti ottamaan yhteyttä Elisaan, jolle on tietysti puolen tunnin jontusajat neuvontaan ja liikekin oli tuolloin suljettu pari päivää muuton vuoksi. Oman puhelimen koodi purkautui vasta huollossa. Puhelin oli siis käyttökelvoton jonkin aikaa.

        Nyt kun irtisanomsiesta on kulutut yli kuukausi, meitä muistetaan vielä laskulla. Lapseni laskun kausi ei pääty irtisanomiseen vaan jatkuu sen jälkeen vielä kaksi viikkoa. Lisäksi lupaavat laittaa seuraavan laskun heinäkuun eräpäivällä. Lasku on samaa tasoa kuin aikaisemmat koko kuukauden laskut, vaikka puhelin oli käytössä vain kaksi viikkoa. Myös itse sain ajaltaan erittelemättömän laskun, vaikka olin tarkistanut loppuunsuorituksen kuukausi sitten. Selvitin asian huhtikuussa, koska sain silloin muistuslaskun sen takia, että Elisan reskontra oli kirjannut ed mainitujen laskujen puutuvat suoritukset tuoreemmasta päästä. Ymmärisin, että tuo muistutus onkin loppusuoritus, jos suoritukset olisi kirjattu oikeassa järjestyksessä. Lisäksi laskujen summat poikeavat muutaman euron toisistaan.

        Tämä oli kyllä kaikkein karkein tapaus mitä olen kuullut. Tuo yhtiö on kyllä oikeasti ihan syvältä, eipä ole kukaan sitä näissä viesteissä ainakaan kehunut, enkä yhtään ihmettele...


      • konstantin matinpoika
        Siru kirjoitti:

        Tosiaankin, olen niin ärsyynnytynt, että jaksan purkaa. Tein juuri Elisasta valituksen Kulutajavalituslautakuntaan ja pyysin että, Elisan laskutusta tutkitaan ja sille annetaan julkisesti moitteita erittäin huonosta asikaspalvelusta. Myös irtsianomiskirjeen informaatioarvoa voisi verrata lain edellyttämään.

        Viime kevääseen saakka Elisan maksut olivat sopimuksen mukaiset, mutta Elisan kiriessä laskutusviivettään kiinni maksumme nousivat huomattavasti, neljästäkympsitä satoihin euroihin. Alkuvuodesta emme saaneet kaikkiaan kuutta laskua, ja lapseni puhelin suljtettiin. Selvittäessäni syytä sain sähköpostitse selville maksattama olevan summan, jonka suoritin heti. Elisan mukaan laskut oli lähettty normaalisti meille molemmille. Puhelimen aukaisuun meni kuitenkin reilu viiko, vaikka toimitin kopiot maksetuista pankkitositteista. Olisi pitänyt maksaa viitteellä, eikä viestillä, mutta viitettä ei voinut tietää, kun ei oltu saatu laskuja. Muussa postinkulussa kotiimme ei tuona aikana havaittu ongelmia.

        Molemmat liittymät on tietysti irtisanottu näiden laskutussotkujen takia, toinen sopimuskauden loppuun ja toiseen puhelinumeron siirto noin viikon päähän sopimuksen loppumisesta.

        Puhelinnumeron siirto ei kuitenkaan onnistunut ilman Puk-koodin purkua Elisan omassa liikkeessä. Tästä pakollisesta toimenpiteestä ei kuitenkaan ilmoiteta edes irtisanomiskirjessä, joka tuli noin kuukauden kuluttua iritsanomisesta. Ehdin tietysti ihmetellä asiaa uuden operaattorin kanssa, joka kehotti ottamaan yhteyttä Elisaan, jolle on tietysti puolen tunnin jontusajat neuvontaan ja liikekin oli tuolloin suljettu pari päivää muuton vuoksi. Oman puhelimen koodi purkautui vasta huollossa. Puhelin oli siis käyttökelvoton jonkin aikaa.

        Nyt kun irtisanomsiesta on kulutut yli kuukausi, meitä muistetaan vielä laskulla. Lapseni laskun kausi ei pääty irtisanomiseen vaan jatkuu sen jälkeen vielä kaksi viikkoa. Lisäksi lupaavat laittaa seuraavan laskun heinäkuun eräpäivällä. Lasku on samaa tasoa kuin aikaisemmat koko kuukauden laskut, vaikka puhelin oli käytössä vain kaksi viikkoa. Myös itse sain ajaltaan erittelemättömän laskun, vaikka olin tarkistanut loppuunsuorituksen kuukausi sitten. Selvitin asian huhtikuussa, koska sain silloin muistuslaskun sen takia, että Elisan reskontra oli kirjannut ed mainitujen laskujen puutuvat suoritukset tuoreemmasta päästä. Ymmärisin, että tuo muistutus onkin loppusuoritus, jos suoritukset olisi kirjattu oikeassa järjestyksessä. Lisäksi laskujen summat poikeavat muutaman euron toisistaan.

        Elisa muisti taasen munata laskutuksensa.Minua muistettiin viime vuoden 2007 loka-joulukuun maksuilla.Hups, kummaa, kun olen irtisanonut liittymäni tuota ennen. Ei sitä voi soitella, jos sim-kortti on roskissa.Tein valituksen kuluttaja asiamiehelle, koska Elisan paskiaiset eivät jousta eivätkä edes kerro mikä on viimeisin lasku heidän surkean kirjanpitonsa mukaan. Menkää kaikki ja tehkää Elisasta reklamaatio. Muuten Elisa jatkaa rahan keräämistä aiheettomilla laskuillaan.


      • Hyi Elisa
        Siru kirjoitti:

        Tosiaankin, olen niin ärsyynnytynt, että jaksan purkaa. Tein juuri Elisasta valituksen Kulutajavalituslautakuntaan ja pyysin että, Elisan laskutusta tutkitaan ja sille annetaan julkisesti moitteita erittäin huonosta asikaspalvelusta. Myös irtsianomiskirjeen informaatioarvoa voisi verrata lain edellyttämään.

        Viime kevääseen saakka Elisan maksut olivat sopimuksen mukaiset, mutta Elisan kiriessä laskutusviivettään kiinni maksumme nousivat huomattavasti, neljästäkympsitä satoihin euroihin. Alkuvuodesta emme saaneet kaikkiaan kuutta laskua, ja lapseni puhelin suljtettiin. Selvittäessäni syytä sain sähköpostitse selville maksattama olevan summan, jonka suoritin heti. Elisan mukaan laskut oli lähettty normaalisti meille molemmille. Puhelimen aukaisuun meni kuitenkin reilu viiko, vaikka toimitin kopiot maksetuista pankkitositteista. Olisi pitänyt maksaa viitteellä, eikä viestillä, mutta viitettä ei voinut tietää, kun ei oltu saatu laskuja. Muussa postinkulussa kotiimme ei tuona aikana havaittu ongelmia.

        Molemmat liittymät on tietysti irtisanottu näiden laskutussotkujen takia, toinen sopimuskauden loppuun ja toiseen puhelinumeron siirto noin viikon päähän sopimuksen loppumisesta.

        Puhelinnumeron siirto ei kuitenkaan onnistunut ilman Puk-koodin purkua Elisan omassa liikkeessä. Tästä pakollisesta toimenpiteestä ei kuitenkaan ilmoiteta edes irtisanomiskirjessä, joka tuli noin kuukauden kuluttua iritsanomisesta. Ehdin tietysti ihmetellä asiaa uuden operaattorin kanssa, joka kehotti ottamaan yhteyttä Elisaan, jolle on tietysti puolen tunnin jontusajat neuvontaan ja liikekin oli tuolloin suljettu pari päivää muuton vuoksi. Oman puhelimen koodi purkautui vasta huollossa. Puhelin oli siis käyttökelvoton jonkin aikaa.

        Nyt kun irtisanomsiesta on kulutut yli kuukausi, meitä muistetaan vielä laskulla. Lapseni laskun kausi ei pääty irtisanomiseen vaan jatkuu sen jälkeen vielä kaksi viikkoa. Lisäksi lupaavat laittaa seuraavan laskun heinäkuun eräpäivällä. Lasku on samaa tasoa kuin aikaisemmat koko kuukauden laskut, vaikka puhelin oli käytössä vain kaksi viikkoa. Myös itse sain ajaltaan erittelemättömän laskun, vaikka olin tarkistanut loppuunsuorituksen kuukausi sitten. Selvitin asian huhtikuussa, koska sain silloin muistuslaskun sen takia, että Elisan reskontra oli kirjannut ed mainitujen laskujen puutuvat suoritukset tuoreemmasta päästä. Ymmärisin, että tuo muistutus onkin loppusuoritus, jos suoritukset olisi kirjattu oikeassa järjestyksessä. Lisäksi laskujen summat poikeavat muutaman euron toisistaan.

        Mitäpä näihin viesteihin lisäämistä. Perintätoimistosta tuli lasku, vaikka asia oli kesken, soittopyyntö sisällä. Oli haammulaskuja jotka sattumalta huomasimme. Elisa kyllä ne myönsi tiedusteltuani haamulaskuista, hups, mitenkäs näin päässyt käymään. Noin joka toisessa laskussa oli jotain huomautteettavaa. En missään tapauksessa suosittele elisan liittymiä, päinvastoin olkaa varuillanne. Vaihdoin DNA:lle, ja tähän asti laskutus on toiminut niikuin on sovittu. Ei tarvitse joka kuukausi olla jonossa(mikäli edes pääset jonoon) elisan asiakaspalveluun.


    • pönttöpiä

      Intrum Justitia uhittelee luottomerkinnällä. Kyseessä kolme laskua, joista ei koskaan ole pyynnöstä huolimatta tullut yhtään meille saakka. Tällä hetkellä jonotan asiakaspalveluun jonne minimijonotusajaksi ilmoitettiin 20 minuuttia.

      Tämän jälkeen lähtee haaste Elisalle. Ei mitään tietoa mihin laskutus perustuu.

      • andy89

        Ilmeisesti olen tässä ketjussa ainoa joka on elisan puolella. no vaihdoin tuossa noin kuukausi sitten elisalta soneralle ja kaikki meni hyvin, sim kortti ym tulivat kaikki ajallaan. mutta kun kortti piti vaihtaa puhelimeen toimi puolisen tuntia oikein ja sen jälkeen valittanut ASETA SIM-KORTTI(puhelin ei ole kytky ja muutenkin vajaan 2 viikkoa vasta mulla ollut.). olen yrittänyt soneralle soittaa ja selvittää asiaa eilen soittaessani sain odottaa tunnin ja 35minuuttia kunnes löivät mulle luurin korvaan. nyt tullut perintätoimistosta kirjeitä että lasku on muka maksamatta. en ole voinut laskua tehdä kun ei toimi koko kortti(liittymä on siis minuutti hinnoitteinen, ei pakettiliittymä.). nyt sain elisan kortin ja odotankin innolla milloin alkaa kortti toimia. että saisin edes puhelinta käyttää.


      • EIELISAEI
        andy89 kirjoitti:

        Ilmeisesti olen tässä ketjussa ainoa joka on elisan puolella. no vaihdoin tuossa noin kuukausi sitten elisalta soneralle ja kaikki meni hyvin, sim kortti ym tulivat kaikki ajallaan. mutta kun kortti piti vaihtaa puhelimeen toimi puolisen tuntia oikein ja sen jälkeen valittanut ASETA SIM-KORTTI(puhelin ei ole kytky ja muutenkin vajaan 2 viikkoa vasta mulla ollut.). olen yrittänyt soneralle soittaa ja selvittää asiaa eilen soittaessani sain odottaa tunnin ja 35minuuttia kunnes löivät mulle luurin korvaan. nyt tullut perintätoimistosta kirjeitä että lasku on muka maksamatta. en ole voinut laskua tehdä kun ei toimi koko kortti(liittymä on siis minuutti hinnoitteinen, ei pakettiliittymä.). nyt sain elisan kortin ja odotankin innolla milloin alkaa kortti toimia. että saisin edes puhelinta käyttää.

        Hyvin tuttuja nämmä ongelmat. Tässä yksi pienimmistä: vaihdoin laskutuksen nettilaskuun, jossa mainostettiin ilmaista puheluerittelyä joka kuukausi. Muutenhan se maksaa 1.68 EUR kuukaudessa. No tänään huomasin että kaikissa nettilaskuissa ilmaisesta palvelusta on peritty tuo maksu. Mitenhän paljon ehtii vanheta ennen kuin homma korjaantuu? Pienihän tuo maksu on, mutta periaatteessa ärsyttävä.


    • itseenne

      Hei haloo, luuletteko tosiaan että niitä riviasiakaspalvelijoita käsketään valehtelemaan tuollaisista asioista!? Jos he sanovat, että sieltä on lähtenyt lasku, niin kyllä se todennäköisesti on sieltä lähtenyt. Vanhana Postin tuttuna voin sanoa, että eipä heilläkään jokainen kirje kotiin asti kulje!

    • Domestos

      Olen jo kuukauden odottanut Elisan lupaamaa reskontraotetta. Elisan laskutus oli talvella niin sekaista, ettei sitä selvittänyt erkkikään. Kysyessäni uudestaan otetta Elisasta pahoiteltiin, että "tiliote ei ole tavoittanut" minua. Perintätoimiston kirje sen sijaan tavoitti. Vaimoni vaihtoi talvella DNA:han ja laskut tippuivat alle puoleen!. Jatkakaa vaan tätä viestiä!

    • Lasse6

      Nettilaskutuksen kanssa ollut minulla ongelmia. Muutin joulukuun alussa ja siirsin normaalisti adsl-littymän uuteen osoitteeseen asiakaspalveluun soittamalla. Noh, vähän aika sitten rupesi tulemaan Intrum Justitialta kirjeitä, etten ole maksanut vanhaan osoitteeseeni tulleita nettilaskuja helmi,maalis ja huhtikuulta (jokainen kirje tuli siis erikseen n. viikon sisällä). Yllätys oli melkoinen ja otin tietenkin asiakaspalveluun yhteyttä. Siellä ylimielinen akka sanoo vain: "ei täällä mitään muuttoa näy, ole yhteydessä sinne perintätoimistoon". Kuitenkin avasivat uuteen osoitteeseen liittymän, mutta muuttoa ei näy!

      Nyt on sitten kuluttaviranomaisiin oltu yhteydessä ja katsotaan miten asia etenee.

      • idiootti

        Itselläni on ollut Elisan pakettiliittymä reilun vuoden. Kertaakaan laskuni ei ole ylittänyt sovittua summaa, jos en ole ollut ulkomailla tai soittanut palvelunumeroihin. Seuraan puheminuuttieni kulumista ilmaisella tekstiviestillä.

        Laskut ovat aina olleet oikein, tulleet perille, eikä koskaan ole tullut yhtään karhukirjettä saati perintätoimiston kirjettä.


      • Jormaus
        idiootti kirjoitti:

        Itselläni on ollut Elisan pakettiliittymä reilun vuoden. Kertaakaan laskuni ei ole ylittänyt sovittua summaa, jos en ole ollut ulkomailla tai soittanut palvelunumeroihin. Seuraan puheminuuttieni kulumista ilmaisella tekstiviestillä.

        Laskut ovat aina olleet oikein, tulleet perille, eikä koskaan ole tullut yhtään karhukirjettä saati perintätoimiston kirjettä.

        Kiva lukea ko. yhtiöstä edes yksi positiivinen kommentti. Eikös se mene niin, että poikkeus vahvistaa säännön...


    • Anonyymi

      Elisa Oy lähetti muka laskun vaikka 2-kuukautta sitten viimeksi sai laskun Elisalta.Eikö suhde Elisan voisi loppua kun pidätte 2-kuukauden tauon laskutuksessa silti olen muka velkaa teidän yritykselle.Lisäksi laskua ei voi tarkistaa vaikka mainoksessa sanotaan 24/h omaElisaan pääsee 24-tuntia..Olen huomannut että Elisa on rahastus yritys ja nostaa aina laskun pilviin ja raha ahne yritys

    • Anonyymi

      Elisa Oyj:llä on mielenkiintoinen laskutus.

      Huomaat yhtäkkiä, että maksatkin 30-40E/kk korkeampia laskuja mitä pitäisi. No mistä oli kyse? "Ai niin, sori täällä olikin pieni järjestelmävirhe. Hyvitämme (jos hyvitämme) seuraavassa laskussa".

      Musiikki soi taustalla ja loppuun kysely: "Miten onnistuimme tänään?", "Jäikö sinulle kuva, että Elisa välittää sinusta asiakkaana?"

      Laittakaa näihin vitun kyselyihin kaikki 0 arvosanaksi. Vaikka siellä olisi mikä myyjä/asiakaspalvelija tekopirteästi sinua palvelemassa niin laittakaa puhdas 0 joka arvosteluun. Nämä yrittävät näillä kyselyillään saada vain hyvät arvostelut ja sinut ostamaan lisää Elisalta ja sen jälkeen väittää kuinka ovat niin erinomainen kotimainen operaattori.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Theermannilla kulkee!

      Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      7227
    2. Näin unta viime yönä

      Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      5066
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

      https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      56
      2851
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

      Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      5
      2338
    5. Kuhmo tekisi perässä

      Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1358
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

      Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      187
      1281
    7. Olen jälleen pahoillani

      Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      92
      1073
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

      Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      286
      958
    9. Oot vaan niin hellä

      Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      886
    10. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

      Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      187
      870
    Aihe