Tollanen http://www.motoheinola.fi
Heinolassa uusi prätkävarustekauppa
3
735
Vastaukset
- Morjes vaan
Surkea palvelu ja korkeat huippu hinnat, morjes vaan jos Heinolassa ei muuta niin Lahti kutsuu. Pitää vielä katsastaa se toinen westmanni, siellä kuulemma paremmin asiat ???
- Viivi6
Joo kävin itsekin toteamassa huonon palvelun ja ... se toinen on muuten Westmack ja ihan ok ostin sieltä ajovarusteet ja palvelu ok.
- nimimerkki
Viivi6 kirjoitti:
Joo kävin itsekin toteamassa huonon palvelun ja ... se toinen on muuten Westmack ja ihan ok ostin sieltä ajovarusteet ja palvelu ok.
Ei voi kyllä huonoksi haukkua, viime kesänä sattui rengas rikko, nilkutin motoheinolaan kun sattui lähellä olemaan, oli liike menossa jo kiinni, mutta ottivat samantien työn alle, hintakin oli kohdallaan ja kaffetkin sai siinä odotellessa.
Kiitos siitä!!! Suosittelen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374