Mulla on soneran kytky puhelin , pystyykö puhelinta käyttämään ihan normaalisti toisella sonera sim kortilla. Ainaki mieheni sonera sim kortti kävi puhelimeen pystyin soittaan , mutta emme kokeilleet sen kauempaa.
Sonera
4
866
Vastaukset
- _sophia_
SIM-lukittu puhelin ei suomessa tarkoita sitä, etteikö puhelintaa voisi käyttää kun sillä liittymällä, mihin se on kytköksissä. Soneran SIM-lukittuja puhelimia voi käyttää kaikilla Soneran ja Tele Finlandin korteilla. Elisan SIM-lukittuja voi puolestaan käyttää kaikilla Elisan, Kolumbuksen ja Saunalahden korteilla.
- sihvert
Minun puhelimeen ei käy kuin vain ko liittymän kortti, onkohan myöhemmin sonera muuttanut käytäntöä
- asiaan
sihvert kirjoitti:
Minun puhelimeen ei käy kuin vain ko liittymän kortti, onkohan myöhemmin sonera muuttanut käytäntöä
SOnera on nyt vasta muuttanut niin, että sen verkossa toimivien kortit käy.
- kermit
asiaan kirjoitti:
SOnera on nyt vasta muuttanut niin, että sen verkossa toimivien kortit käy.
Ei, kyllä sim-lukittu tarkoittaa, ettei puhelimella voi käyttää kuin yhtä korttia. Verkkolukitus (joka uudemmissa kytkyissä on) mahdollistaa TeleFinlandin ja Soneran muidenkin korttien käytön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit392369Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151416- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921