Hei!
Ajattelin tuottaa mp:n saksan suunnasta. Olisko joku hyvä välittäjä tiedossa suomessa, esim länsi suomen läänissä? muutkin kyllä käy. Mitä näissä pitäisi ottaa huomioon. auton olen tuottanut jo kerran, mitä eroavuuksia??
kiitos jo etukäteen
mp saksasta
6
3373
Vastaukset
- !?!+
Hae itse?
- ...tätä..
http://www.motomanninen.fi/ .Löytyy Keski-Suomesta Vaajakoskelta.
- tuontipyöriä
Moi.
Kyllä voi ostaa myös välittäjän tuomia pyöriä. Itsekin olen ostanut kaksi enkä ole pettynyt. Tuusulassa Hyrylän kupeessa toimii Mp-tukku jonka nettisivuilla on yli 20 tuotua pyörää.
Eihän sen tuojankaan kannata lähteä risaa pyörää roudaamaan koska hänelläkin on siitä kuluttajansuoja vastuu myynniin jälkeen. Kilometrilukemiin kannattaa suhtautua epäillen, mutta näethän sä päältäkin jos 15 tkm ajetusta pyörästä on satula puhki ja ketjut viimmeisillään.
siis Googleen mp-tukku tuusula . Onnea!- pppsss
uskaltaako ostaa yksityiseltä vai oletteko suosineet liikkeitä?
miten on kun laittaa mobile.de hakuun, niin onko ne ensimmäiset ilmoitukset miten realistisesti otettavia vai miksi samanlaisen pyörän hinta voi heittää useita tuhansia?? - ÄrräRT
pppsss kirjoitti:
uskaltaako ostaa yksityiseltä vai oletteko suosineet liikkeitä?
miten on kun laittaa mobile.de hakuun, niin onko ne ensimmäiset ilmoitukset miten realistisesti otettavia vai miksi samanlaisen pyörän hinta voi heittää useita tuhansia??Olen hakenut kaksi BMW:tä Saksasta. Samalla tavallahan se kauppa hoituu siellä kuten täälläkin. Kieltä, ainakin englantia, tietenkin pitää vähän osata. Ensimmäisen ostin merkkiliikkeestä ja toisen yksityiseltä. Enkä minä ainakaan vielä tunne joutuneeni petetyksi, vaikka viimeisellä hankinnalla tosin olen ajanut vasta 1500 km.
Mobile.de sivuja katselin minäkin, ja sitten vain yhteydenotto myyjään. Siitä se lähtee.
- miehen
nimi on Pekka Sjö. Rahat lompsaan ja kiiruusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097