Hyviä vaatteita

pikkuriikkisille

Kertoisiko joku keskoslapsen vanhemmista, kenen valmistajan vaatteet ovat parhaita mahdollisia käyttää alle kahden kilon keskosvauvoille? Hinta ei tällä kertaa ole kriteeri, koska olemme porukalla ostamassa työkaverin keskosvauvoille hyvän paketin minivaatteita. Tärkeintä siis käyttömukavuus. Ja niis, mistä sellaisia vaatteita löytyisi?

9

3720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meillä ostettiin

      Meillä synti poika alle 2kg, ja kotia päästyä ensimmäiset vaatteet olivat kokoa 44cm. Siinä hötäkässä en ehtinyt paljoa miettimään, mistä niitä sen kummemmin saisi, ne piti vaan saada nopeasti. Menin lähikauppaani Jumboon ja sieltä niitä löytyi Stockmannilta ja H&M:ltä. Kummankin vaatteet kestivät kyllä sen, mitä ne käytössä olivat. Ja pysyivät hyvänä. Nopeastihan sen ikäinen kasvaa, ja jo muutaman viikon päästä oli käytössä 50cm vaatteet, ja niitäkin haettiin kummaatakin ed. mainitusta liikkeestä. Stockan vaatteet on ehkä laadukkaammat, tai no, ainakin kalliimmat. H&M:llä oli taas hyvä valikoima sen kokoisellekin pikkuvauvalle vaatteita. Sitten kokoa 56cm löytyy jo muualtakin kaupoista.
      Ostakaa niitä vaatteita useampaa kokoa, älkää satsatko vaan tiettyyn kokoon. Niin niistä on iloa pidempään.

    • Aradiatar
    • åpoiuytrr

      Osoitteessa myytävänä keskosten vaatteita. Sivustolla on myös kirpparipalsta, josta voit vihjata kaverillesi. Palstalle pääseminen edellyttää rekisteröitymistä, suosittelen kaverillesi. Paljon hyödyllistä tietoa ja vertaistukea muiden keskosten vanhemmilta.

      • Keskoslapsen äiti

        Suosittelen tätä sivustoa kaikille keskoslasten vanhemmille. Keskusteluissa runsaasti tietoa, kokemuksia ja vertaistukea!


    • tai Prisma

      Prismasta löytyy hyviä 44cm kokoisia vaatteita ja H&M:n pienimmät vaatteet ovat TOSI pieniä. Prisman vaatteet vähän tylsiä (valkoista/ vaaleanpunaista/ vaaleansinistä), H&M:ltä löytyy kauniita ja värikkäitä. Itse katsoisin että saumat ovat mahdollisimman litteitä etteivät paina.

    • hyviä vaatteita

      Googleta embia. On hyviä ja kestäviä kaikenkokoisille lapsille, sekä äideille. Embia on lahtelainen yritys.

    • löytöjä netistä

      Olen tehnyt koko viikonlopun töitä löytääkseni hyviä, ekologisia ja kauniita keskosvauvan vaatteita ja onnistuin löytämään sellaiset sivut kuin Jutta Design.

    • omia löytöjä

      Nyt kun olen oikein selaillut nettiä, olen löytänyt taas yhden uuden kohteen, josta voi tilata kauniita keskosvauvan vaatteita:
      www.katriinasusanna.fi

    • merkki johan

      Meidän pieni kotiutui 1,9kg painoisena. Työkaverit oli jostain nettikaupasta ostaneet 44cm bodyjä. Itse ostin 50cm vaatteita ja niitä käytettiin pitkäääään, alkuun hihat käärittyinä ja sukat jalassa. 56cm meillä ei sitten käytetty oikeestaan yhtään, vaan siirryttiin 60cm.
      Itse pidin parhaina Stokmannilta löytyivä Johan-merkkisiä vaatteita, olivat sopivan mallisia hoikalle vauvalle. Monet pikkuvauvan vaatteet kun on yhtä leveitä kuin pitkiä ja keskoset ei "yleensä" ole pullukoita. Ja ihan vain bodyja ja potkareita, myssyjä ja sukkia: niin pienelle ihan perusvaatteita. Joku fleecepukukin on pienelle kesävauvalle kiva.
      Ja vinkiksi kaverillesi: rautatahrat lähtee vaatteista kun laittaa sitruunamehua, hieroo suolaa päälle ja sitten pesukoneeseen. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe