Terve. Minulla olisi ollut ongelma johon olisi pitänyt löytyä ratkaisu mahdollisimman nopeasti (maailma kaatuu).
Kyse on Windows mailista, versio 6.0.6000.16386.
Yhtäkkiä en saa enää liitetiedostoja auki, en vanhoja, en uusia. Mistä ihmeestä tämä voi johtua. Mielestäni en ole koskenut asetuksiin ollenkaan. Vastausta hartaasti odotellen J..J
Windows mail
J..J
2
568
Vastaukset
- widowsmail
Kyllä ne löytyy sieltä asetuksista.
Selaappa sieltä, Työkalut/Asetukset/Suojaus; ruksi pois kohdasta "Estä liitetiedostojen avaus".
Tarkista myös muut asetukset.- MinäIte.
Eikös tuo asetus koske viruksia tai ainakin siellä lukee "Estä sellasten liitteiden tallentaminen tai avaaminen jotka voivat sisältää viruksen"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606454- 1003332
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212278
- 271821
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561816- 251570
- 491442
- 321428
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423