Terve. Minulla olisi ollut ongelma johon olisi pitänyt löytyä ratkaisu mahdollisimman nopeasti (maailma kaatuu).
Kyse on Windows mailista, versio 6.0.6000.16386.
Yhtäkkiä en saa enää liitetiedostoja auki, en vanhoja, en uusia. Mistä ihmeestä tämä voi johtua. Mielestäni en ole koskenut asetuksiin ollenkaan. Vastausta hartaasti odotellen J..J
Windows mail
J..J
2
594
Vastaukset
- widowsmail
Kyllä ne löytyy sieltä asetuksista.
Selaappa sieltä, Työkalut/Asetukset/Suojaus; ruksi pois kohdasta "Estä liitetiedostojen avaus".
Tarkista myös muut asetukset.- MinäIte.
Eikös tuo asetus koske viruksia tai ainakin siellä lukee "Estä sellasten liitteiden tallentaminen tai avaaminen jotka voivat sisältää viruksen"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3921986Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121799Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411348Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.77989Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51950Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402918Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä33755- 56729
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70714- 63703