Onko kenelläkään kokemuksia ko. hotellista? Oletteko tykänneet? Ja onko huoneissa mahdollisesti jääkaappia? Kiitos etukäteen vastauksista!
Hotelli Chopin
4
809
Vastaukset
- Pariisinkävijä
Olen olllut ko. hotellissa ja omalta reissulta on vai positiivista sanottavaa. Erittäin hyvä sijainti, todella mukava palvelu (myös englanniksi) ja hotellia voinee kuvailla romanttiseksi pikku hotelliksi. Pienissä huoneissa ei ollut jääkaappia. Aamupala oli ok ja parin kymmenen metrin päässä kadulla oli sitten lukuisia hyviä kahvila ja ravintolavaihtoehtoja.
Huonoa hotellissa on paloturvallisuus. Se sijaitsee aivan keskellä korttelia, joten perussääntö, että suurkaupungeissa kannattaa ottaa aina huone kolmannesta kerroksesta kadun puolelta ei täyty.- tättärääärä
hohhoijaakkaa taas....
- Pariisinkävijä
tättärääärä kirjoitti:
hohhoijaakkaa taas....
Kolmas kerros ja kadun puoli on brankkareilta saatu ohje. Tietävät suurkaupunkien palolaitosten kaluston ja kyvyn. Vain kymmenkunta kertaa Pariisissa olleena muistan ainakin pari hotelli-/asuintalopaloa nähneeni uutisissa siellä ollessani.
- suosittelen
Hei, noin vuosi sitten olimme ko. hotellissa 4 yötä. Rauhallinen hotelli. Ei jääkaappia, tosi pieni huone, mutta sijainti korvaa nämä puutteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059