luonnon uskonnoista.
Olen vieraillut Lehdossa, Taivaananaulassa, Pakanaverkossa ja mitä muita niitä nyt onkaan...hmmm, sieltä saa ihan asiallista tietoa, jos haluaa ja tarvitsee.
Mutta jotenkin tuntuu, että niissä keskusteleva porukka, onkohan ne käyneet oikeassa metsässä koskaan. Ja selviäisivätkö he suomen luonnossa muutaman päivän ja yön ilman olutta ja tupakaa yksin tai edes kahdestaan.
Kuten tuossa edellisessä keskustelussa jo avauduinkin, niin minua hämmästyttää se, että heti ollaan laatimassa ohjeita ja sääntöjä, luomassa rituaaleja, joita pitää sitten noudattaa.
Olen kokenut monenlaista kivaa ja hurjaa metsissä seikkaillessani, ja olis mukava kuulla muidenkin kokemuksia. Voisitte myös kertoa, miten harjoitatte uskontoanne (näitä muinaissuomalaisia ja luonnonjuttuja). Onko teillä rituaaleja, näettekö te metsänpeikkoja tai maahisia tai hiisiä, onko teillä "ylimaallisia" kokemuksia...
Tuntuu nimittäin siltä, että minä taidan olla ihan pöljä ja yksin näiden männinkäisteni kanssa.
Kaipaan keskusteluja ja mielipiteitä
Peikonhäntä
1
852
Vastaukset
on jumaluutta.
Monesti olen kuullut, kuinka rauhoittavaa on 'syleillä' mäntyä tai kuusta.
Tämä on 'luonnollista' minkä voi ymmärtää.
Eihän moottoritiet ole 'luonnollisia'?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693