ZONER V2

Korppi V51

Yeps ,tänään iltapäivällä citymarketista soitto Zoner V2 tullut.Varasin skootterin ja lähdin katsomaan millainen skode on.Oli mukavaa kun citymarketin myyjät olivat perehtyneet skoden asioihin. Skoden käytön ,takuu ja huoltojutut selvitettiin hyvin.Kone lähti startista heti käyntiin myymälässä ja eikun tarkistukset että kaikki toimii ja paperien kirjoitukseen ja visa vinkumaan.Vietiin skode ulos ja bensaa tankkiin ja kone käyntiin ja peilit kiinni lämmityksen aikana.Ja matka kotia alkaa.Tänään ajettu 20 kilsaa ja hyvältä tuntuu.Kiihtyy hyvin ja vauhtikin tän ikäselle hyvä.Nyt vaan sisään ajoa ja nautiskelua.Kiitos Kouvolan CM.Vapaa-ajanmyyjille.

59

13740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dlkjhölfjgöldj

      onnea vaan ku ostit kinkkiromun joka leviää viimeistään 500 kilsan kohalla

      • KorppiV51

        Tuntuipa kiinnostavan kun luit jutun.Harmi että oma skodesi ei kestänyt sitä 500 kilometriakaan.Vaihda skinuskiin niin kestää ainakin kotia ajaa.


      • PappatunturiX

        Turha mollata, jos ei ole itse kokeillut. Ei kai kukaan oletakaan, että 600-900 euron uusi moposkootteri kestää yhtä paljon kuin yli 2000 euroa maksavat merkkikoneet! Jos ajaa vain silloin tällöin, halvempi vaihtoehto riittänee mainiosti.
        Mitä kiinalaisuuteen tulee, kovin moni hienoltakin kuulostava merkki on tätä nykyä valmistettu nimenomaan Kiinassa. Sitä vain ei kerrota, ellei ostaja älyä kysyä.


      • nikke1993
        PappatunturiX kirjoitti:

        Turha mollata, jos ei ole itse kokeillut. Ei kai kukaan oletakaan, että 600-900 euron uusi moposkootteri kestää yhtä paljon kuin yli 2000 euroa maksavat merkkikoneet! Jos ajaa vain silloin tällöin, halvempi vaihtoehto riittänee mainiosti.
        Mitä kiinalaisuuteen tulee, kovin moni hienoltakin kuulostava merkki on tätä nykyä valmistettu nimenomaan Kiinassa. Sitä vain ei kerrota, ellei ostaja älyä kysyä.

        Olen ajanut zoner v2 mopolla n 3500 km ja hyvin on toiminut kavereiden merkki mopot ovat havoneet ennen tota. ja zoner tehdaaan japanissa saatana


      • sadqw

        ITse olen ajanut zonerilla jo 9000km ilman yhedenkään ruuvin aukaisemista ainoastaa öljyt vaihtanut


      • jappo
        PappatunturiX kirjoitti:

        Turha mollata, jos ei ole itse kokeillut. Ei kai kukaan oletakaan, että 600-900 euron uusi moposkootteri kestää yhtä paljon kuin yli 2000 euroa maksavat merkkikoneet! Jos ajaa vain silloin tällöin, halvempi vaihtoehto riittänee mainiosti.
        Mitä kiinalaisuuteen tulee, kovin moni hienoltakin kuulostava merkki on tätä nykyä valmistettu nimenomaan Kiinassa. Sitä vain ei kerrota, ellei ostaja älyä kysyä.

        Meillä on nyt ollut kinkki 3v. 8000km ajettu.1tulppa vaihdettu 7900km.ssä Öljyt koneeseen /vaihdelaatikkoon vaihdettu.Etupään akselin laakerit kiristetty huollossa, ei muuta. kyllä toimii!


      • ökkömököhököö 2011

        12500 km ajettu ja ei mitään vikaa....ajakaa vain merkki paskoilla....


      • zooneri 07

        työnä sinä sitä pösöä,jammua huoltoon,zoonerilla ajettu 22000 km,persesilmä .....


    • zoner999

      Mulla sama homma varmaan ens viikolla että v2 käyn hakemassa. Kirjoittelehan miten vehje toimii ja muita kokemuksia zonerista ja että voitko suositella!

      • KorppiV51

        Vertailin pitkän aikaa eri skodeja ja luin testejä ja koeajoin monia skodeja.Ja tulin siihen v2 päätökseen näillä jutuilla.
        -takuu 5000km/12kk
        _2-tahti kone helppo huoltaa ite taikka käyttää huollossa 5000 t.välein
        -esim 4 tahtikone huollettava 1000 välein,venttiilit yms.tulee kalliiksi jos ei ite osaa
        -tehoa enemmän kuin TM testikoneilla
        -varaosa saanti taattu
        -siinä muutama syy,kerron lisää kun tulee km enemmän
        -niin ja meinas unohtua hinta/laatu suhde kohallaan ja ulkonäkökin ihan ok
        -halogeeni valot iso plussa


    • Sköde

      Ihan hyvän valinnan varmasti teit, itsellä jo kilometrejä sen verta takana että alkaa olemaan jo hätäsin sisäänajo takana eikä mitään huolia ole vielä ollut. Itsekkin tein tiukkaa vertailua tonnin hintaluokan mopedeista ja kyllä tässä zonerissa saa eniten vastinetta rahalle.

      Eikös olekin hiton pirtee moottori 50 kuutioiseksi ? Tosiaan sen pakokaasujen kierrätysletkun tukkimalla moottorin käynti ja kierrosherkkyys paranee jonkin verran. Tiedä sitten miten tuota ohitusta katsotaan takuun suhteen, täytynee käydä huoltopenalta kysäsemässä.

      Aika janonen tuntuu olevan, en ole tarkkaa kulutusta laskenut mutta tuo ohjekirjan 2,2 litraa satasella on kyllä aika alakanttiin.

      Ei muuta kuin lykkyä pyttyyn uudelle skootterille.

      • Korppi v51

        Yeps lähtee tosi hyvin ,kun ajattelee että on "kinuski 2-t50cc".Aika mielenkiintoista TM testi ja kaikki pyörät tehoiltaan paljon surkeampia kuin zoner ja kuitenkin paljon kalliimpia.Ja täytyy kokeilla noit sin juttuja tässä kunhan ehdin.Se valo homma oli tosi mielenkiintoinen niinkuin sanoit,täytyy ite kans laittaa ne "kunnolla toimimaan"Tänään kävin läpi kaikki pultit,mutterit ruuvit yms.Kaikki oli ok.Sit vahasin ja laitoin silikoonia ja muovihoitoainetta,niin eipä kitise ja narise.Ja ens viikolla käyn läpi sähköpuolen liitokset ja muut jutut.Ite asiassa aina kun olen hommannut jonkun uuden vehkeen käyn läpi sen ja katon onko siinä kaikki ok.Suosittelisin tätä kaikille muillekin skoden omistajille.Siinä tutustuu samalla tekniikkaan ja muuhun sellaiseen eikä jää sormi suuhun jos tulee jotain ongelmia.Tänään ajettu n50 kilsaa ja kone kulkee entistä paremmin.


    • wo0t

      Onks näissä jotkut sisäänajosäädöt et käy rikkaammalla vai voiks tää tosissaan viedä yli 6 litraa satasella,iha älytön kulutus :P
      hyvin kyl kulkee.

      • lolloooo

        Ihme vehkeitä kyllä noi Zonerit, jos kerran vie noilla tehoilla noin helvetisti bensaa. Oma apriliani vie vain ~3l satasella 70ccn kanssa....


    • askjfaöosj

      luin irc galleriasta tosta v2 moposta ja jollain oli 700 km kohalla hajonnu mittarivaijeri ja starttimoottori ,että semmonen vehje se zoner on

      • Korppi v51

        Joo mäkin luin sieltä,että zoner ei tarvi moottoria kuin ylämäessä,että muuten menee pelkällä startti moottorin voimalla..Ja nopeusmittarin vaijeri ei voi mennä poikki kun se on langattomassa BlueThoot yhteydessä irg-galleriaan.Älä usko kaikkea mitä sanotaan.


      • qwetq
        Korppi v51 kirjoitti:

        Joo mäkin luin sieltä,että zoner ei tarvi moottoria kuin ylämäessä,että muuten menee pelkällä startti moottorin voimalla..Ja nopeusmittarin vaijeri ei voi mennä poikki kun se on langattomassa BlueThoot yhteydessä irg-galleriaan.Älä usko kaikkea mitä sanotaan.

        mulla on nelitahtikoneella oleva vastaava Baotian ja hyvin on toiminut. siinä bensankulutus on 2,5-2,7l/100 tasaisella ajolla. Renkaat kannattaa vaihtaa vaikka Pirelleihin , niin on mukavampi ajella.


      • Zonerin omistaja
        qwetq kirjoitti:

        mulla on nelitahtikoneella oleva vastaava Baotian ja hyvin on toiminut. siinä bensankulutus on 2,5-2,7l/100 tasaisella ajolla. Renkaat kannattaa vaihtaa vaikka Pirelleihin , niin on mukavampi ajella.

        Mulla on nyt ajettu Zoner V2:sella yli 4 200 km ja ei ongelmia. Kone kulkee ihan hyvin mut janonen se on tosiaan... tällä hetkellä viritellään mopoa vieläkin "pirteämmäksi"


      • KorppiV51
        Zonerin omistaja kirjoitti:

        Mulla on nyt ajettu Zoner V2:sella yli 4 200 km ja ei ongelmia. Kone kulkee ihan hyvin mut janonen se on tosiaan... tällä hetkellä viritellään mopoa vieläkin "pirteämmäksi"

        Yeps jano on hyvä,ainakin kun ajattelee sitä että zoner kulkee eikä meinaa, nimittäin mitä pihimpi kulutus sitä huonompi kulku..Ja virityksetkin on ihan mukavia juttuja.


      • Kokemusta on
        qwetq kirjoitti:

        mulla on nelitahtikoneella oleva vastaava Baotian ja hyvin on toiminut. siinä bensankulutus on 2,5-2,7l/100 tasaisella ajolla. Renkaat kannattaa vaihtaa vaikka Pirelleihin , niin on mukavampi ajella.

        Kaverilla on kestänyt Baotian skootteri reilut 10 000 kilometriä.. Ois kestäny enemmänki mut kyseinen vehje joutui ilkivallan kohteeksi, sillä ihmiset ovat nykyään kateellisia jos kiinalaisilla päästään yli 5 000 kilsaa :D Ja toiseksi, Zoner on Baotian, mutta 2t koneet ovat joltain muulta valmistajalta. Myös Solifer ja Fude ovat Baotianeita. Kaikki tehdään Baotianin tehtaalla! Varma tieto, joten turha kyseenalaistaa. Ja tiedoksi vielä, että Baotian on maailman myydyin Skootteri!


    • skode999

      Missä hujakoilla kulutus sitten pyörii kerran sitä on täällä vatvottu?

      Miten iso tankki muuten tässä vehkeessä on?

      • Jopij00

        Itellä nyt 4900KM ajettu kyseisellä pelillä, vuosimallia -07. Akun joutunut vaihtamaan kuten myös tulpankin. Huollot olen tehnyt itse, joten skootterin huoltoihin mennyt alle 40e.

        Hukkaputki tukittiin, ottaa kuuteentonniin asti PALJON paremmin kierroksia kuin ennen, nyt vie ihan helposti viritetyt CPI:it ja muut mopot viivalta, ainakin alkumetreilla :)

        Aluksi ajattelin että "perkele minkä paskan ostin" mut nyt voin kyllä sanoa et tää mopo varmaan toiminut parmemin ku 3200€ yamaha...

        Muilla kavereilla yamahat ja apriliat joka kuukausi pajalla, mitä lie tekemässä, ite kerran joutunu kaasarin puhdistamaan. Tehkää siitä sitten omat johtopäätökset.

        Ainiin, vasemmanpuolinen stefa vuotaa, korjaus maksaa alle 5e.

        Suosittelen.


    • möpö tyttö

      Moi! Tässäpä tälläinen mopo tyttö kyselee, että miten tälläinen kiinan ihme skode saadaan kulkemaan? Olen ajellut tällä pelillä, Zoner V2 2-tahti mallilla vasta 180km ja vauhti alkaa jo kyllästytttää! Haluaisinkin tietää mistä tästä oikein löytyy kierrostenrajoittimen piuha? tai koko kierrosrajoitin? Sitä on nyt etsinyt jo 3 miestä, jotka osaavat mopo hommat ja hekään eivät ole löytäneet tätä kyseistä piuhaa. Tuli muuten skootterin kanssa myös ongelmia tuossa 160km vaiheilla, alkoi tökkimään ja ei lähde startista käyntiin enää, vaan pitää polkea, että tiedoksi vain muille ostajille, että taitaapi 100-200km kohdalla alkaa jo tökkimään tämä kiinan ihme vekslain, (kuullut muiltakin samaisen skootterin omistajilta)! Nii, että laittakaapa viestiä, jos tiiätte miten tämmösen pelin oikein sais kulkemaan kovempaakin :) kiitti!

      • Zoner v2

        Se rajotin piuha (sininen) tulee variaattorista ja toisen pään löydät kun avaat penkin etupuolelta...Alhaalta sen luukun. Siellä se on semmosessa "muovi" tupissa josta vaan nykäset sen irti. Saa takaisin vaan painamalla sen siihen. Variaattorissa on prikka ja siihen tarvit pulttipyssyn. Uudet rullat variaattoriin? Powerfilter? Tehoputki? Kisavariaattori?

        Ja on muuten pelannut ilman vikoja 4300km. Bensaa vie...Mittari hieman kusee.


      • Apua
        Zoner v2 kirjoitti:

        Se rajotin piuha (sininen) tulee variaattorista ja toisen pään löydät kun avaat penkin etupuolelta...Alhaalta sen luukun. Siellä se on semmosessa "muovi" tupissa josta vaan nykäset sen irti. Saa takaisin vaan painamalla sen siihen. Variaattorissa on prikka ja siihen tarvit pulttipyssyn. Uudet rullat variaattoriin? Powerfilter? Tehoputki? Kisavariaattori?

        Ja on muuten pelannut ilman vikoja 4300km. Bensaa vie...Mittari hieman kusee.

        Kun otin irti tuon sinisen piuhan, niin miksi skootteri kierti vähemmän ja kulki vain 40???


      • Se vauhissa
        Apua kirjoitti:

        Kun otin irti tuon sinisen piuhan, niin miksi skootteri kierti vähemmän ja kulki vain 40???

        Vedä se vauhissa irti :P 30-40kmh välissä


      • oner v2
        Zoner v2 kirjoitti:

        Se rajotin piuha (sininen) tulee variaattorista ja toisen pään löydät kun avaat penkin etupuolelta...Alhaalta sen luukun. Siellä se on semmosessa "muovi" tupissa josta vaan nykäset sen irti. Saa takaisin vaan painamalla sen siihen. Variaattorissa on prikka ja siihen tarvit pulttipyssyn. Uudet rullat variaattoriin? Powerfilter? Tehoputki? Kisavariaattori?

        Ja on muuten pelannut ilman vikoja 4300km. Bensaa vie...Mittari hieman kusee.

        Minkä vuosmallin sinun Zoner on?


      • Zoner999
        Zoner v2 kirjoitti:

        Se rajotin piuha (sininen) tulee variaattorista ja toisen pään löydät kun avaat penkin etupuolelta...Alhaalta sen luukun. Siellä se on semmosessa "muovi" tupissa josta vaan nykäset sen irti. Saa takaisin vaan painamalla sen siihen. Variaattorissa on prikka ja siihen tarvit pulttipyssyn. Uudet rullat variaattoriin? Powerfilter? Tehoputki? Kisavariaattori?

        Ja on muuten pelannut ilman vikoja 4300km. Bensaa vie...Mittari hieman kusee.

        Miten, kun luin noita viestei tuol niin kun otin sen irti sen piuhan niin kulki vain 45 ja laitoit et vauhissa pitäs ottaa, mut eikös oo aika mahdotonta?? Miten itse onnistuit?


      • nikke19
        Zoner999 kirjoitti:

        Miten, kun luin noita viestei tuol niin kun otin sen irti sen piuhan niin kulki vain 45 ja laitoit et vauhissa pitäs ottaa, mut eikös oo aika mahdotonta?? Miten itse onnistuit?

        laitat sähköjohot sinisen johdon väliin ja johtojen päähän katkasijan ja sit toimii


      • zööner
        oner v2 kirjoitti:

        Minkä vuosmallin sinun Zoner on?

        2014 miten niin????


    • tyytymätön

      Rippilahjaksi sain Zoner v2 skootterin, viikon pelasi kunnes meni paskaks ja oli takuu huollossa 2viikkoa, kun se sieltä tuli niin samana päivänä taas paskana. En suosittele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • aaba

        itellä on zoner v2 kulkee 55 ja 2päällä 50 minä98kg vaimo 70kg ajettu 2500km 5l sadalla nyt huoltoon vaihdatan kaasarin ja meno jatkuu huollot olen tehnyt itse.suosittelen jos vähänkin itse osaa huoltaa.vikaa ei ole ollut paitsi kaasarin säädöissä.kaasarin vaihdan koska pudotin automaattiryypyn osan ja uusi kaasari ei tuu paljon kalliimmaksi.


      • mistä saa osia kaasariin?
        aaba kirjoitti:

        itellä on zoner v2 kulkee 55 ja 2päällä 50 minä98kg vaimo 70kg ajettu 2500km 5l sadalla nyt huoltoon vaihdatan kaasarin ja meno jatkuu huollot olen tehnyt itse.suosittelen jos vähänkin itse osaa huoltaa.vikaa ei ole ollut paitsi kaasarin säädöissä.kaasarin vaihdan koska pudotin automaattiryypyn osan ja uusi kaasari ei tuu paljon kalliimmaksi.

        meidän mopossa mikunin kaasari. automaattiryyppy on rikki. huoltoliike ei saa maahantuojalta osia. mistä osia saa tai vastaavan kaasarin? mopo ollut takuhuollossa jo 6 viikkoa. tiedoista olen kiitollinen. yritän saada kaupan peruuntumaan,jos ei voi saada kuntoon. mopolla on takuu ja ajettu vasta n. 200km.


      • aaba
        mistä saa osia kaasariin? kirjoitti:

        meidän mopossa mikunin kaasari. automaattiryyppy on rikki. huoltoliike ei saa maahantuojalta osia. mistä osia saa tai vastaavan kaasarin? mopo ollut takuhuollossa jo 6 viikkoa. tiedoista olen kiitollinen. yritän saada kaupan peruuntumaan,jos ei voi saada kuntoon. mopolla on takuu ja ajettu vasta n. 200km.

        soita hanski jokiselle herttoniemeen niin asia ratkeaa itsellä huollossa vain 3 päivää hyvin pelittää.


      • tuli huollosta
        aaba kirjoitti:

        soita hanski jokiselle herttoniemeen niin asia ratkeaa itsellä huollossa vain 3 päivää hyvin pelittää.

        Olivat vaihtaneet kaasarin. Nyt kulutus 5l/100km. Toimii ihan hyvin. Osien saamattomuusen syyksi kerottiin, City Marketista, olympialaiset ja maanjäristykset.


    • Varaosat
      • varaosiazoneriin

        voisko joku kertoa sivuja mistä löytyisi varaosia ja tarvikkeita -08 zoner v2.seen ite olen ettinyt mutta tuloksetta tarvisin uudet vilkkujen lasit kun on mennyt rikki kun on hieman kaatuillut. Kiitos jo etukäteen!


      • Ari
        varaosiazoneriin kirjoitti:

        voisko joku kertoa sivuja mistä löytyisi varaosia ja tarvikkeita -08 zoner v2.seen ite olen ettinyt mutta tuloksetta tarvisin uudet vilkkujen lasit kun on mennyt rikki kun on hieman kaatuillut. Kiitos jo etukäteen!

        Nyt parin vuoden etsimisen jälkeen se löytyi.
        Vantaalla on firma nimeltään Power MP Shop Oy.
        Sieltä löytyy Zonerin osia ihan hyllytavarana ja on Zonerin huolto myös.


    • Puisto__Kemisti

      Juuh, varmasti toimii ekat 2000km

      Sen jälkee tulee ihmeellisiä imuilmavuotoja, kaasari o aina sateella täys vettä, stefat alkaa vuotaa ja tehot häviää. Ikinä en oo näin paljoa tehny remonttia yhteekää vehkeesee. Muutenki halpa kiinalainen, koneen lohkotkaan eivät edes uutuuttaan istu kunnolla vaan irvistävät saumoista. Satulaki o jo uutena päi persettä.
      Variaattori on täys jotain ihmeellistä ylimäärästä kilkettä, ja kaiken huippuks kampiakseli uutuuttaan kiero ku korkkiruuvi.

      Vaihdoin Aprilia SR:ään ja nyt vakuuttaa, pikkasen eri maata...

      • ^^^

        Näin käy kun ei osaa asentaa...

        Maahantuoja on Truebell Finland Oy


      • opooppoopop
        ^^^ kirjoitti:

        Näin käy kun ei osaa asentaa...

        Maahantuoja on Truebell Finland Oy

        Jees, nyt ajanu -07 V2:sella reilu 10tkm, eikä oo ilmennyt vieläkään mitään suurempia vikoja.

        Kaksi kesää sitten ku skootterin sain, ensimmäisen tuhannen kilometrin aikana ilmeni suurimmat viat. Akku sanoi itsensä irti & vilkkukytkin hajosi, tosin oman tyhmyyden vuoksi. Akun vaihdoin laadukkaampaan ja kokonaan uuden osan (se missä on vilkkukytkin, töötti jne.) sain kahdella eurolla. Tulpan vaihdoin, vaikka vanhassa ei mitään vikaa ollutkaan. Noiden jälkeen oli pari tonnia huoletonta ajoa, kunnes tuli syksy ja sadesäät. Kaasari täyttyi vedellä helposti, joka aiheutti paljon turhia kaasarinpuhdistuskertoja. Tiivistin kaikki tiivisteet paremmiksi tiivisteliimalla, vaihtelin kaasarin muttereita yms paremmiksi, jonka jälkeen ei ole kaasuttimessa mitään vikaa ollutkaan. Jouduin tosin vaihtamaan suuremman suuttimen kaasariin kylmien ilmojen ja hukkaputken poiston takia. Huoltoihin on mennyt alle 30euroa, mikä on mielestäni todella vähän kiinalaiselle skootterille, jolla on jo yli 10tkm ajettu

        Viimeisen 4tkm aikana (6-10tkm) ei ole ollut YHTÄÄN vikaa. Eli huoletonta ajoa on ollut kaikinpuolin =)

        Ulkonäköä olen kohentanut hieman, mm. maalaamalla skoden mustaksi ja laittamalla siihen krossistongan, ei muuten edes näytä enää paljoa kiinalaiselta ;)


      • Arska
        opooppoopop kirjoitti:

        Jees, nyt ajanu -07 V2:sella reilu 10tkm, eikä oo ilmennyt vieläkään mitään suurempia vikoja.

        Kaksi kesää sitten ku skootterin sain, ensimmäisen tuhannen kilometrin aikana ilmeni suurimmat viat. Akku sanoi itsensä irti & vilkkukytkin hajosi, tosin oman tyhmyyden vuoksi. Akun vaihdoin laadukkaampaan ja kokonaan uuden osan (se missä on vilkkukytkin, töötti jne.) sain kahdella eurolla. Tulpan vaihdoin, vaikka vanhassa ei mitään vikaa ollutkaan. Noiden jälkeen oli pari tonnia huoletonta ajoa, kunnes tuli syksy ja sadesäät. Kaasari täyttyi vedellä helposti, joka aiheutti paljon turhia kaasarinpuhdistuskertoja. Tiivistin kaikki tiivisteet paremmiksi tiivisteliimalla, vaihtelin kaasarin muttereita yms paremmiksi, jonka jälkeen ei ole kaasuttimessa mitään vikaa ollutkaan. Jouduin tosin vaihtamaan suuremman suuttimen kaasariin kylmien ilmojen ja hukkaputken poiston takia. Huoltoihin on mennyt alle 30euroa, mikä on mielestäni todella vähän kiinalaiselle skootterille, jolla on jo yli 10tkm ajettu

        Viimeisen 4tkm aikana (6-10tkm) ei ole ollut YHTÄÄN vikaa. Eli huoletonta ajoa on ollut kaikinpuolin =)

        Ulkonäköä olen kohentanut hieman, mm. maalaamalla skoden mustaksi ja laittamalla siihen krossistongan, ei muuten edes näytä enää paljoa kiinalaiselta ;)

        mikä vika zoner v2 07 ku ei anna kierroksia ja kipinä ok bensaa saa ihan normisti mäntä ja männän renkaat kunnossa ilman putsari on kyl sulanu paikka paikon ku on osunu putkeen vakio suutin paikallaan voisko olla et automaatti ryyppy ei toimi


      • tuskinn
        Arska kirjoitti:

        mikä vika zoner v2 07 ku ei anna kierroksia ja kipinä ok bensaa saa ihan normisti mäntä ja männän renkaat kunnossa ilman putsari on kyl sulanu paikka paikon ku on osunu putkeen vakio suutin paikallaan voisko olla et automaatti ryyppy ei toimi

        Ryyppy se tuskin on. Onko tuossa 07 mallissa "sähköinen rajoitin"? jos se on irti skopo ei ota kierroksia/kulkee n.40kmh. Mooaako? tarkista tukkeet saako liikaa vai liian vähän ilmaa? Vaikea netin välityksellä selvitellä :D


      • zoneri
        tuskinn kirjoitti:

        Ryyppy se tuskin on. Onko tuossa 07 mallissa "sähköinen rajoitin"? jos se on irti skopo ei ota kierroksia/kulkee n.40kmh. Mooaako? tarkista tukkeet saako liikaa vai liian vähän ilmaa? Vaikea netin välityksellä selvitellä :D

        Jeps! Zoner v2 on ihan hyvä peli. Olen nyt ajanut läpitalven ja mittarissa on tällähetkellä 12 000 km! Rullien koko ainoastaan askaruttaa.. Kellään tietoa niiden koosta?


      • Zoner V2
        zoneri kirjoitti:

        Jeps! Zoner v2 on ihan hyvä peli. Olen nyt ajanut läpitalven ja mittarissa on tällähetkellä 12 000 km! Rullien koko ainoastaan askaruttaa.. Kellään tietoa niiden koosta?

        Rullat ovat vakiona aika painavat (8-9g?). Itelle sopi muistaakseni Yamaha Aeroxin tai Nitron rullat. 5.5g rullilla & 76 suuttimella piristyy muuten aivan helvetisti. Ja jos joku etsii neulalaakeria niin Yamahan neulalaakeri on vastaavanlainen...

        (Ehkä pari numeroa pienempi suutin toimisi vielä paremmin.Ilmanputsarin joutuu tyhjentämään tuolle suuttimelle. Powerfilterin kanssa tuo suutin on hyvä mutta en suosittele laittamaan)

        Kertokaa joku mikä/minkä sylinteri (70cc) käy tuohon? Moposportilla on 80cc malossi (260€) ilman kantta, mutta joutuisi avartamaan kampikammiota ja ostamaan vähän muutakin osaa, josta tulee sitten hieman liian iso budjetti minulle.

        Toinen mistä saa rajottamattoman cdi boxin? Maahantuojilta 148€, joka myös hieman liian kallis...Motobikestä saisi 32€ boxin mutta piuhojen yhteen sopivuudesta ei tietoa (pitää kuulemma olla saman väriset ja kuvassa ei johtoja näkynyt). Kukaan kokeillut?


      • 35y45y45y

        "Satulaki o jo uutena päi persettä..."

        no sehän on satulan tarkoitus eli siinä istutaan...


      • m4k3^
        Arska kirjoitti:

        mikä vika zoner v2 07 ku ei anna kierroksia ja kipinä ok bensaa saa ihan normisti mäntä ja männän renkaat kunnossa ilman putsari on kyl sulanu paikka paikon ku on osunu putkeen vakio suutin paikallaan voisko olla et automaatti ryyppy ei toimi

        moikka sulla oli sulannut putken päälle ilman putsari? mulla oli sama juttu ja ilmanputsariini oli tullu reikä. skoba ei toiminu sen takia ku se sai liikaa ilmaa. kun se putsari oli menny rikki.. laita vaikka jesarii että ne reiät sun muut menis piiloon ja kokeileppa!


    • jepajeejee..

      Mul on ollu täs kaverilta lainas just tommonen zoner V2, itellä keeway matrix, ja en voi muuta sanoa siitä zonerista ku että paska peli! Sähköstartti ei oo koskaan toiminu, viety huoltoon mutta siellä vaan kuulemma sanottiin että tosi yleinen vaiva, ei kannata korjata ku maksaa niin paljon, ei aina ees käynnisty polkemallakaan, tai saa polkea semmosen 20 kertaa ennenku alkaa näyttää mitään elonmerkkejä ollenkaan, kun tullaan yli 50 km tuntivauhtiin skode alkaa nykiä eestakasi. Sit vielä savuaaki niin perkeleesti ettei mitään rajaa. Tällä viikolla taas uusi huolto, saapa nähä mitä kaikkee ne keksii tehä sille siellä. Ja ainii, sil on ajettu vasta 500 km. Että en todellakaan suosittele tota mopoa, huomaa kyllä että on oikeeta cittarilaatua taas kerran.
      Tästä viestistä ei tarvi kenenkään vetää hernettä nokkaan, suomi on vapaa maa, eli mä saan kertoa oman mielipiteeni ilman että kenenkään tarvii loukkaantua siitä. Kiitos:)

      • regyg4hg

    • kinkkkii

      Broidilla on -07 tai -06 vuoden zoner. Se on ajanu sillä 6000km ja kerran on joutunut hihnan uusimaan ja uuden akun ostamaan.... makso uutena 600€.

      • joo,joo

        2006 Classik jolla 18000-km. Sit leikkas kiinni. Nyt 200€ remontti ja toiset 18000-km!..


    • Jajajajaja

      n. 2000km ajettu omalla skootterilla ihan vaan näin "tyttökäytössä", eli ajettu kouluun, harrastuksiin jne ja moottori meni pskaksi tossa kesäloman puolella... Sisäänajo suoritettiin aikoinaan ihan oikeaoppisesti, huollettu säännöllisesti mutta sit se moottori vaan levis. Pitäis ostaa parisataa maksava varaosa, mutta kattoo nyt jaksanko lähteä tota sen kummempia fiksaamaan tuon vianpaikannuksen jälkeen.

    • illat tallissa.com

      sähköstartti ja vilkut rikki, missä vika ?

      • tepelius

        Hei , mulla on 2006 tai 5 vm zoner 4-tahti.
        sillon nyt ajettu 3000km. jokseenki se toimii ihan okooki välil, mut ensinnakin ku lähtee kylmänä liikkeelle, saa ajaa varmaan 10mins et se rupee kulkee 38-42km/h. boksista on sininen piuha katki, mut se ei tee kai muuta ku "bööaa" jos yrittää kääntää tasasella kaasua täysille, n,75% riittää. Se on niin syvältä ku ei kone kierrä, ettei paljon huvita sorvailla variaattoriasta tappii lyhemmäks huippujen lisäämiseks. pitäs eka saada kiertää se romu.

        mut nyt on isompiki ongelma, johon toivoisin saavani jotain neuvoa.
        -ajoin tänään ihan normaalisti n.40:ä s-mutkassa, ku yht äkkiä kuului jostain alhaalta tod epämääräinen kilinä. ja veto lopppu samantien.
        Kun koitin käynnistää uudestaaan startti pyöri vaan ihan omaa rataa, ei siis ollut mihinkään kiinni. Mitä kävi, onko arvauksia??
        Leikkasko kone (mitä se tarkalleen tarkoittaa) tai hajosko jotain variaattoris??
        Olis hienoa jos joku vois neuvoa jotain., mul on kyl "paja" missä voim tgehdä monenlaisia korjauksia. kokeet ei lopu kesken, vain tietotaito.

        Tepelius


    • zonet

      Sulla etuvariasttori aukesi...

    • Qingqi Zoner 80cc V2

      Ittellä ollu nyt 3 vuotta tollanen ja kilsoja on tullut 12 000... toiminu ihan hyvin... gianellin tehari kiinni, 5.5 grammaset rullat ja 80cc malossi, niin kyl se sen 120km/h on GPS:sään ajetttu... Siinä ois hyvät virit jollekkin... ja jättää suurimman osan kevareistakin mennen tullen...

    • Zoner V2 -08

      Oisko kellää tietoa mis täs zoner v2-08 mopos ois se rajotinjohto? (ei näkyny ainakaa jalkatilan alla) Ja onko variaattorissa jonkinlainen holkki tai prikka? Alkaa vähä kyllästyttää tää 50-52 km/h:n vauhti

    • Zonerukkeli

      Zoner V2:n mikuni kaasariin käy tarvikekaasuvaijeri suoraan kun muljauttaa kaasuläpän käyttövipukammiosta kuparisen vaijerin läpivientiholkin pois. Tämä tiedoksi jos joku tälläisellä kikottimella vielä ajelee.

    • Anonyymi

      Minkä kokoiset rullat qingqi zoner v2

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe