aapeli pelit lakkas toimimasta, kun siinä oli jokin huoltokatkos. Juuri ja juuri pääsee kirjautumaan peleihin, sekin hitaanlaisesti ja sitten kun tulee tää "takistamme selaimesi Java-tukea" tulee valmis mut Javan lataus jaa alkumetreille !
Toimiiko teillä muilla Aapelin pelaajilla nää pelit aivan niinku ennenkin?
aapeli-pelit
9
302
Vastaukset
- ...
Näin on.
- toimiiko
Mulla ei jostain syystä toimi "Klassikot"
Mutta "kuva arvoitus" toimii! - toimiiko
toimiiko kirjoitti:
Mulla ei jostain syystä toimi "Klassikot"
Mutta "kuva arvoitus" toimii!Vastaus löytyi aapelin sivuilta:
6.05.2008 22:36
Toinen peliserveri jumissa
Toinen Suomen peliserverikoneistamme lakkasi vastaamasta ja sillä olevat pelit eivät tällä hetkellä lataudu. Tämä vaikuttaa siis peleihin Super Minigolf, Klassikot, Lentokonepeli ja Kapong. Muut pelit toimivat normaalisti. Pahoittelemme ongelmaa. - toimiiko
toimiiko kirjoitti:
Vastaus löytyi aapelin sivuilta:
6.05.2008 22:36
Toinen Suomen peliserverikoneistamme lakkasi vastaamasta ja sillä olevat pelit eivät tällä hetkellä lataudu. Tämä vaikuttaa siis peleihin Super Minigolf, Klassikot, Lentokonepeli ja Kapong. Muut pelit toimivat normaalisti. Pahoittelemme ongelmaa.siis se päiväys on (jäi toi ykkönen kopioimatta)
16.05.2008 22:36
Toinen Suomen peliserverikoneistamme lakkasi vastaamasta ja sillä olevat pelit eivät tällä hetkellä lataudu. Tämä vaikuttaa siis peleihin Super Minigolf, Klassikot, Lentokonepeli ja Kapong. Muut pelit toimivat normaalisti. Pahoittelemme ongelmaa. - Anonyymi
Saimaanapinalla taas isoja ongelmia windowsin kanssa.
- Anonyymi
R.IP. Aapeli pelisivusto.
- Anonyymi
Onko muita hyviä pelisivustoja olemassa nykyisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko muita hyviä pelisivustoja olemassa nykyisin?
On, tietysti, jopa parempia.
- Anonyymi
Saimaasta lässyttävällä apinalla taas ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584