olen lähdössä kreikkaan elokuussa ja tarttis saada aurinkorasvaa suojakertoimella 50 koska palan todella helposti! mutta mistään en ole löytänyt... kaupassa kertoimet loppuvat 30:een... jos joku tietää olisin kiitollinen!
aurinkosuojaa...
1
582
Vastaukset
- sieltä löytyy apu
ACO-tuotesarjassa voide kasvoille sk50, varmaan käy muuallekin kuin kasvoille.
Avene-sarjassa sk50 sekä perinteinen voide että titaani- ja sinkkioksidia sisältävä voide, joka sopii esim lapsille fysikaalisen suojan vuoksi. Käy siis myös herkemmille aikuisille varmasti hyvin.
Eucerin on sarja, jota olen itse käyttänyt, heillä on sk40 Junior Intensive Protection Spray, joka on vedenkestävä, meillä on ollut tätä, kestää ja suojaa hyvin. Jos uit paljon ja hankaat voidetta pois pyyhkeellä, lisää aina uinnin jälkeen.
Louis Widmerillä myös voide sk40, joka on vedenkestävä.
Sitten vielä uudempi tuttavuus; Riemann P20, jossa uudistetussa koostumuksessa sekä UVA ja UVB -suojat. Tämä on vedenkestävä, yksi levitys riittää päiväksi, pitää vaan antaa imeytyä jopa 90 min! Mutta kestää myös suolavedessä uimisen, olen itse testannut, koska palan helposti. Tätä myynnissä ainakin Sokos-tavarataloissa enempi luontaistuoteosastolla kuin kempparipuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882