mustan kanssa

Petetty mies

Vaimoni on vaalea 28v kaunis nainen. Heillä oli messumatka Ranskaan elokuun alussa ja siellä vaimoni oli nainut mustan tuote esittelijän kanssa koko yön. Kaveri oli ollut samassa illanvietossa vaimoni yrityksen kanssa.
Vaimo tunnusti minulle tullessaan reisussta, kun ihmettelin pillun kipeyttä naidessamme. Nyt en tiedä kuinka jaksan tästä eteen päin. Se kuulemma vain riistäytyi käsistä ja kaveri ei antanut vaimoni nukkua koko yönä.

69

135058

    Vastaukset

    • Niin on

      Että Kyllä mustaa munaa pitää saada.

      Voit olla varma että kyllä siinä on vaimosi kovasti munaa halunnut, on kuulema niin kiva saada isoa ja paljon.

      Ja Suomalaisilta sitä pillua saa.

      Heitä akka pihalle!

      • isohäntä

        eise ole ollutkaan sinulle niin kuin vaimon pitäisi olla.ehkä yleinen panopuu jo ennen sinua.anna sen mennä löytyy sinulle uusi rakas olethan vielä nuori mies toivoo petturiakkojen kannssa tarpeeksi pelannut.


    • bob

      olen kokenut saman tyylisen kohtalon ja se sinänsä jo vitutti kun petti mut voi vittu et se vasta vituttaa kun muija rupee kehuun tyyliin"että se oli ihana ja sil oli ihana vartalo".... sitte vielä ämmä tyhmänä "mahtaako kaikilla mustilla olla niin iso...." voi vittu, en ole väkivaltainen mut sanotaanko näin että oli aika lähellä ettei akka saanu lamppujaan tummaks....no ei saanu mut heitin sen kyl pihalle..... tein sen jälkeen päätösen etten seurustele enää koskaan ja jos panettaa menen huorille. jos haluan jatkaa sukuani niin teen jonkun kanssa "vahingossa" lehtolapsen....

      • Munkiksi Valamoon

        Herrat herrat!

        Ei niin aggressiivisesti! Täytyy suhteuttaa asioita!
        Ethän sillä vanhalla Toyotalla viitsisi kiihdyttää valoista Ferraria vastaan? Ja eihän kannata lähteä elvistelemään fyrkillaan Ollilan kanssa.
        Ei ole vaan järkeä semmoisessa!
        Eli ehdottaisin, että hyväksytään Valkoisen Miehen rooli: ei me mahdeta mitään Isomulkkuiselle, ylivoimaiselle Mustalle Miehelle! Se tulee meidän kotiin ja suvereenisti häntii meidän naiset, ruiskuttaa smäidänsä sisään, kaikkiin aukkoihin, naiset pyytää lisää, sitten pyyhkii mulkkunsa meidän pyyhkeisiin ja sylkäisee päälle.
        Naureskellen lähtee kertomaan veljilleen, mistä saa. Ja tuleehan niitä, ottajia! Uusia, entistä atleettisempia!
        Nöyränä meidän tämä on kestettävä - löydetään oma rooli elämässä...ilman munia...


      • Järkimies ja hyvä it
        Munkiksi Valamoon kirjoitti:

        Herrat herrat!

        Ei niin aggressiivisesti! Täytyy suhteuttaa asioita!
        Ethän sillä vanhalla Toyotalla viitsisi kiihdyttää valoista Ferraria vastaan? Ja eihän kannata lähteä elvistelemään fyrkillaan Ollilan kanssa.
        Ei ole vaan järkeä semmoisessa!
        Eli ehdottaisin, että hyväksytään Valkoisen Miehen rooli: ei me mahdeta mitään Isomulkkuiselle, ylivoimaiselle Mustalle Miehelle! Se tulee meidän kotiin ja suvereenisti häntii meidän naiset, ruiskuttaa smäidänsä sisään, kaikkiin aukkoihin, naiset pyytää lisää, sitten pyyhkii mulkkunsa meidän pyyhkeisiin ja sylkäisee päälle.
        Naureskellen lähtee kertomaan veljilleen, mistä saa. Ja tuleehan niitä, ottajia! Uusia, entistä atleettisempia!
        Nöyränä meidän tämä on kestettävä - löydetään oma rooli elämässä...ilman munia...

        Olette te säälittäviä. Jos teillä on kotona asiat kunnossa, ei vaimo mee vieraille. Jos tuntisitte naisen tavan ajatella, häpeäisitte. Jokainen mies olisi vastaavassa tilanteessa ensimmäisenä yrittämässä saada vierasta. Ei tarvi mennä kuin risteilylle, niin ukkomiehet vonkaa jokaista naista. Kyllä ne naisemme ovat aika uskollisia, uskokaa pois. Toisaalta kyllä naisillakin on oikeus vapaalla hiukan irrotella. Ei se maailma siihen kaadu, jos kerran napsahtaa. Nauttikaa elämästänne naisenne kanssa. Elämässä on muutakin kuin se yksi lomareissu ja mitä siellä sitten tapahtuukin... Tällaisista vastauksista, mitä täälläkin saa lukea, vahvistuu se suomalaisen miehen alemmuuskompleksi. Pitäkää huolta itsestänne ja antakaa naiselle kotona parasta, mitä hän toivoo. Ei siinä kalun koko merkitse, tyhmät!


      • isoohäntä
        Munkiksi Valamoon kirjoitti:

        Herrat herrat!

        Ei niin aggressiivisesti! Täytyy suhteuttaa asioita!
        Ethän sillä vanhalla Toyotalla viitsisi kiihdyttää valoista Ferraria vastaan? Ja eihän kannata lähteä elvistelemään fyrkillaan Ollilan kanssa.
        Ei ole vaan järkeä semmoisessa!
        Eli ehdottaisin, että hyväksytään Valkoisen Miehen rooli: ei me mahdeta mitään Isomulkkuiselle, ylivoimaiselle Mustalle Miehelle! Se tulee meidän kotiin ja suvereenisti häntii meidän naiset, ruiskuttaa smäidänsä sisään, kaikkiin aukkoihin, naiset pyytää lisää, sitten pyyhkii mulkkunsa meidän pyyhkeisiin ja sylkäisee päälle.
        Naureskellen lähtee kertomaan veljilleen, mistä saa. Ja tuleehan niitä, ottajia! Uusia, entistä atleettisempia!
        Nöyränä meidän tämä on kestettävä - löydetään oma rooli elämässä...ilman munia...

        olet sinä yksi helvetin säälittävä tyyppi.heti on käpälät pystyssä vaikka musta mies panee sun akkaas.ehkä on surkea yritys ,ja akkas on huomannut sen.kehottaisin yritä eres.


      • mustat in
        isoohäntä kirjoitti:

        olet sinä yksi helvetin säälittävä tyyppi.heti on käpälät pystyssä vaikka musta mies panee sun akkaas.ehkä on surkea yritys ,ja akkas on huomannut sen.kehottaisin yritä eres.

        Suomi mies ruma tyhmä ja pienet vehkeet.Mustat miehen ihanii


      • Anonyymi
        mustat in kirjoitti:

        Suomi mies ruma tyhmä ja pienet vehkeet.Mustat miehen ihanii

        Silti taidat asua ja elää täällä pienimulkkuisten miesten maassa veronmaksajien ja isokullisista mustista kiimaantuneiden suomimuijien kustannuksella?
        Afrikassa olis enemmän näitä isokullisia mustia miehiä, muttei hyväntahtoisia elättäjiä.


      • Anonyymi
        Munkiksi Valamoon kirjoitti:

        Herrat herrat!

        Ei niin aggressiivisesti! Täytyy suhteuttaa asioita!
        Ethän sillä vanhalla Toyotalla viitsisi kiihdyttää valoista Ferraria vastaan? Ja eihän kannata lähteä elvistelemään fyrkillaan Ollilan kanssa.
        Ei ole vaan järkeä semmoisessa!
        Eli ehdottaisin, että hyväksytään Valkoisen Miehen rooli: ei me mahdeta mitään Isomulkkuiselle, ylivoimaiselle Mustalle Miehelle! Se tulee meidän kotiin ja suvereenisti häntii meidän naiset, ruiskuttaa smäidänsä sisään, kaikkiin aukkoihin, naiset pyytää lisää, sitten pyyhkii mulkkunsa meidän pyyhkeisiin ja sylkäisee päälle.
        Naureskellen lähtee kertomaan veljilleen, mistä saa. Ja tuleehan niitä, ottajia! Uusia, entistä atleettisempia!
        Nöyränä meidän tämä on kestettävä - löydetään oma rooli elämässä...ilman munia...

        Naisena voin kertoa, että kyllä se valitettavasti suomalaisen miehen kannalta on jokseenkin juuri näin.


      • Anonyymi
        mustat in kirjoitti:

        Suomi mies ruma tyhmä ja pienet vehkeet.Mustat miehen ihanii

        Kyllä se on juuri näin.
        Helena


      • Anonyymi

        Meillä menee kyllä hyvin. Vaimo halus kokeilla mustaa, ja keskusteluiden jälkeen
        Suostuin ehdolla että saan olla mukana.
        Olimme loma reissulla, ja vaimo oli innoissaan, uudet bikinit ja kivoja vaatteita ostettiin. Mietittiin miten fiksusti saadaan musta mies hommiin.
        Vaimo on pienikokoinen pieni rintainen blondi, nuorekkaan näköinen.
        Vaimo kysyi arkaillen yhdeltä ruotsalaiselta naiselta jonka ympärillä tuntui olevan enemmänkin mustia miehiä.
        Kertoi hymyillen vaimolleni että hänellä on jo Vakkarit mutta hänellä on yksi juttu mikä varmistaa saannin.
        Hän näytti lantiotaan hieman hieman enemmänkin minulle. Sai myöhemmin tutustuakkin.
        Mutta asiaan,, hän näytti pataQ bikinien suojasta. Sanoin että tuota tatuointia vaimo ei saa, riittää kun posliinin saa tehdä.
        Ruotsin leidi vaan hymyili ja otti sellaisen siirto kuvan joka siirrettiin iholle.
        Hän antoi kolme siirto kuvaa vaimolle ja iski silmää minulle.. Mulla mahassa kiehui.
        Vaimon piti päästä huoneeseensa, ja vaatteet pois. Minulle jäi siirto Q laittaminen vaimon lantiolle. Sitä mitattiin
        Bikiinillä että sai piiloon.. Mikään ei meinannut olla oikein.
        Oli jo ilta kun lähdimme ulos, ja vaimo alkoi katselemaan. Iski sitten huomionsa nuoreen mieheen joka keräs tuoleja.
        Lihakset pullottivat t-paidan alta ja se oli aika pullollaan. Ja kun musta nuorukainen katseli vaimoani joka loikoili aurinko tuolilla, vaimo siirsi bikiiniä siten että pataQ näkyi. Voi sitä nuorenmiehen hymyä. Hitaasti kuin varkain hän siirtyi vaimon eteen kyykkyyn.
        Vaimo tuijotti naama punaisena nuorukaisen lantion seutuun. Pojan puntti nousahteli rytmikkäästi.
        Sitten vasta huomasin kuinka puntista kurkki iso mutteri.
        Vaimo nieleskeli ja tuijotti.
        Jutteli jotain nuorenmiehen kanssa. Lähdimme baariin jostain syystä, no se selvisi myöhemmin. Vaimolle tarjottiin juotavaa. Kaveri soitti puhelun, en tajunnut mitä siinä puhuttiin.
        No sekin selvisi.
        Kun lähdimme asuntoomme seuraamme tuli hänen kaveri.. Suurin piirtein saman kokoinen, hilpeästi tervehtivät toisiaan, ja katsoivat vaimoani, ja hymyilivät minulle.
        Mua hävetti.
        Menimme huoneeseemme ja vaimoa Suudeltiin, rinnat paljastettiin ja nännit oli kovana ja niitä pidettiin hyvänä.
        Vaimon hengitys oli katkonainen kun hän veti housuja nuoren miehen lantiolta.
        Voi kauhea hän huokas kun kulli pääsi vapauteen.
        Ja olihan se, terska oli kun tomaatti.
        Nuori mies hymyili kun näki minun katseen joka oli kait katsomisen arvoinen.
        Vaimo yritti imeskellä mustaa kullia parhansa mukaan. Vähän irvisteliei ei ilmeisesti ollut parhaan makuinen.
        Minä jouduin käymään pesemässä ennen kun otti suihin.
        Kesti aikansa kun pillu oli nuoltu ja vaimo jalat levällään pillu valuvana.
        Katsoin kärsivänä kun nuori mies nousi vaimon päälle. Toinen tuli taakseni ja otti kaksin käsin minusta kiinni, kun oli siinä vangittuna avuttomana painautui toinen musta minuun kiinni. Tunsin kuinka kulli oli kovana ja painoi mun persettä vasten.
        Mulla puistatti, halusko se naida minun perseen.. Ei sanoin melkein ääneen.
        Look kuulin kuiskauksen korvaani.
        Näinhän minä kuinka vaimon pillu imi kyrvän nuppia, oli sekava olo.
        En tiennyt nauttiiko vaimo.
        Näin miehestä kuinka Perse jännitti, kyrpä sukelsi kokonaan sisään.
        Vaimo parkaisi, ilma pakeni hänen keuhkoistaan.
        Hän tärisi ja vapisi.
        Kyrvän pinta muuttui vaaleaksi kun se alkoi tehdä edes takaista liikettä.
        Siihen sekoittui pikkuisen punaista.. Kirosin ääneen.
        Näin kuinka miehen Perse teki tahdottomia työntöjä. Siemen johdin supisteli kivekset nousi varteen kiinni.
        Mies karjaisi ja vaimo uikutti.
        Vaimon Perse teki ihmeellisiä liikkeitä, pillu imi kaiken, eikä pieni vaimo olis päässyt pakoon, niin lujaan se oli ankkuroitu mieheen.
        Kun mies nousi vaimon päältä kyrpä seisoi vielä. Mukana nousi valkeaa mahlaa, minut painettiin väkisin vaimon haaroihin.
        Ymmärsin että piti nuolla.
        Aloin putsaamaan, ja tein perusteellisesti putsauksen. Vaimo alkoi voihkia minut siirrettiin syrjään ja uusi musta kulli työntyi vaimoon, joka alkoi voihkimaan.


    • Täällä

      Vaimo oli saksassa ottanu kuulemma joltain "työkollegalta" "vaan" suihin koska on naimisissa. Jälkeenpäin tuli vaan ilmi kun joku kertoi mulle, että oli kuulemma suu niin täynnä mustaa mulkkua että oli leukoihin sattunu.

    • eskv

      Vaimoni oli tyttökaverinsa kanssa lomalla ja kertoi että tyttökaveri joka oli myös naimisissa oli kuulemma tuonut huoneeseen tumman miehen ja olivat nainet koko yön ,sitten myöhemmin selvisi että se olikin vaimoni joka oli haalannut mustan miehen huoneeseen ja vaimo olikin saanut sitten mustaa munaa oikein kunnolla,ja siten tämä musta mies oli pannut vielä vaimoni kaveria ja vaimo oli katellut vierestä ja se oli ollut kuulemma kiihottavaa . Vaimoni puolusteli myös että he olivat kännissä ja se vaan ajautui siihen ei voinut tehdä mitään, kieltämättä se kiihotti minuakin kun ajattelin että pikkurouvat saivat maistaa kunnon kalua

    • Opiskelija maalta

      Sovi vaimosi kanssa että pyytää kaverin kylään. Se opettaa varmasti sullekkin monta hyvää kikkaa.
      Me ollaan tyytyväisiä vaimon hankkimaan opettajaan...

    • jaskajokumies

      Meillä kävi samantapainen juttu, kutsuin yhden projektin mukana ulkomaisia opiskelijoita meille mökille, siinä oli pari mustaa miestä, piti kuuleman järjestää pojille jotain viikonloppu-ohjelmaa opettajan ominaisuudessa.

      Hommassa kävi niin, että ilta istuttiin mökin terassilla ja lipiteltiin siideriä, vaimo grillaili kaikenlaista pientä ja illalla sitten lämmiteltiin sauna.
      Loppu yöstä vaimo antoi molemmille pojille, oli niin humalassa, tai vain kiimassa en tiedä ....
      Pojat polki sitä vuoronperään, ainakin puolikymmentä kertaa, kun toinen oli pukilla niin toinen otti minun kanssa siideriä terassilla ....
      Ei ne yhtä aikaa olleet hommissa.

      Myöhemmin vaimo syytti minua, että olin muka juottanut sille liikaa siideriä, paskanmarjat se olisi varmaan antanut selvinpäinkin.
      Toisaalta, ei se silloin illalla haitannut, katselin ikkunasta välillä ja kävinhän minä itsekkin pukilla pari kertaa.
      Ei se muuta kui kiimassa ynisi, kun joku nousi pukille, ei mitään väliä kuka ...

      • Niin meilläkin

        Meilläkin panivat porukalla vaimoa siinä tuvan lattialla irtopatjan päällä. Itse seurailin sivusta. Vaimo pyyteli anteeksi ja välistä lisää vuorotellen.
        Itsekkin pani ettei tulis kenellekkään mieleen etten pitäisi...


    • Genet

      Tapahtui varmaan parikymmentä vuotta sitten. Silloin kun miehetkin saivat olla synnytyksessä mukana. Vaimo siis synnyttämässä Kätilöopistolla ja mies mukana. Kerrottiin että kun sieltä tulikin mulattilapsi niin mies poistui paikalta vähin äänin.

      • True love

        Kyllä se niin on että jos on tunteet mukana oman miehen kanssa, ei vieras kelpaa. Ei vaikka ois isompaa tai taitavampaa, mitä vaan tarjolla. Rakkaus tekee seksistäkin ihan eri tasoista.
        Suomi-neidoista löytyy edelleen myös uskollisia ja omaa miestään kunnioittavia ja rakastavia naisia. Jos joku petti, ei hän ollut arvoisesi nainen.

        Kaikki naiset eivät ajattele että "naisen oikeus on hiukan irrotella" ja sillä korvataan oman miehen puutteita. Mutta onhan miehissäkin moneen junaan!

        Onnea tulevaisuuden ihmissuhteisiin teille petetyille! On tärkeää löytää kumppani jonka kanssa on samanlaiset elämänarvot.


      • dgthtfhgcv
        True love kirjoitti:

        Kyllä se niin on että jos on tunteet mukana oman miehen kanssa, ei vieras kelpaa. Ei vaikka ois isompaa tai taitavampaa, mitä vaan tarjolla. Rakkaus tekee seksistäkin ihan eri tasoista.
        Suomi-neidoista löytyy edelleen myös uskollisia ja omaa miestään kunnioittavia ja rakastavia naisia. Jos joku petti, ei hän ollut arvoisesi nainen.

        Kaikki naiset eivät ajattele että "naisen oikeus on hiukan irrotella" ja sillä korvataan oman miehen puutteita. Mutta onhan miehissäkin moneen junaan!

        Onnea tulevaisuuden ihmissuhteisiin teille petetyille! On tärkeää löytää kumppani jonka kanssa on samanlaiset elämänarvot.

        " Musta tuntuu" ehkä paremmalta.


      • krasisti
        dgthtfhgcv kirjoitti:

        " Musta tuntuu" ehkä paremmalta.

        mikä siinä mustassa kiihottaa
        onko mustalla valkoista pidempää
        voiko värillä muka olla väliä
        värisokea ei mitään häviä

        miksi naiset aina rakastuvat miehiin mustiin...


      • tuupori
        krasisti kirjoitti:

        mikä siinä mustassa kiihottaa
        onko mustalla valkoista pidempää
        voiko värillä muka olla väliä
        värisokea ei mitään häviä

        miksi naiset aina rakastuvat miehiin mustiin...

        pipoisille suomalaisille naisille tiedoksi !
        Oikea (orginal) suomalainen mies
        voi olla jo uhanlainen laji,
        joka diggaa suomalaista (orginal) naista
        joita on aika vähän.


      • mitäsannoit
        tuupori kirjoitti:

        pipoisille suomalaisille naisille tiedoksi !
        Oikea (orginal) suomalainen mies
        voi olla jo uhanlainen laji,
        joka diggaa suomalaista (orginal) naista
        joita on aika vähän.

        kun vaimo kärähti vieraissa käynnistä,siihen loppui rakkaus .Minun vastaveto oli että aloin itse käydä vieraissa.silloin tuli hänelle morkkikset ja mustasukkaisuus mutta se oli myöhäistä.kun sopiva tilaisuus tulee nautin vieraasta vieläkin vaikka aikaa on kulunu jo yli 10 v.


      • Kiik

        Tuon käsityksen olen itsekin saanut. Lähiövalas - mainio nimi. Sitten likkaporukassa vertailevat, juovat Huttusta ja ovat innoissaan.....
        Olen pannut mustia naisia, en nauttinut. Pitäydyn nykyisin suomalaisiin.


      • hirmu jernijä

        olin naimisissa 34v ja huomattiin tulleemme aviossa tien päähän.sanoisin pantu on,riittävästi, lapsiakin monta.mutta yllätys uusia kohteita on jatkuvasti.


      • Uusio perheen isä.

        Tavallaan, seurustelin nykyisen vaimoni kanssa aikoinaan. Kerroimme kännissä seksijuttuja toisillemme. Mitä erikoisempi sitä parempi. Sanoi haluavansa naida mustien miesten kanssa ilman ehkäisyä. Riski raskaudesta kiihottaisi häntä. Sanoin haluavani nähdä sen. Sovimme siinä samalla että hän lopettaa pillereiden syönnin. Hankkiin musta kumppanin joka hyväksyy minun läsnä olon.
        Heräsimme aamulla aikaisin. Lepäsimme sylikkäin puhumatta mitään. Lopulta hän nousi sanoen olevansa tosissaan. Seurasin perässä sanon olevani myös tosissani.


      • toisen perheen isä
        Uusio perheen isä. kirjoitti:

        Tavallaan, seurustelin nykyisen vaimoni kanssa aikoinaan. Kerroimme kännissä seksijuttuja toisillemme. Mitä erikoisempi sitä parempi. Sanoi haluavansa naida mustien miesten kanssa ilman ehkäisyä. Riski raskaudesta kiihottaisi häntä. Sanoin haluavani nähdä sen. Sovimme siinä samalla että hän lopettaa pillereiden syönnin. Hankkiin musta kumppanin joka hyväksyy minun läsnä olon.
        Heräsimme aamulla aikaisin. Lepäsimme sylikkäin puhumatta mitään. Lopulta hän nousi sanoen olevansa tosissaan. Seurasin perässä sanon olevani myös tosissani.

        Jatka "tarinaa" hyvä isä.....mielenkiintoista ;)


      • sssna
        True love kirjoitti:

        Kyllä se niin on että jos on tunteet mukana oman miehen kanssa, ei vieras kelpaa. Ei vaikka ois isompaa tai taitavampaa, mitä vaan tarjolla. Rakkaus tekee seksistäkin ihan eri tasoista.
        Suomi-neidoista löytyy edelleen myös uskollisia ja omaa miestään kunnioittavia ja rakastavia naisia. Jos joku petti, ei hän ollut arvoisesi nainen.

        Kaikki naiset eivät ajattele että "naisen oikeus on hiukan irrotella" ja sillä korvataan oman miehen puutteita. Mutta onhan miehissäkin moneen junaan!

        Onnea tulevaisuuden ihmissuhteisiin teille petetyille! On tärkeää löytää kumppani jonka kanssa on samanlaiset elämänarvot.

        Hienoa että näinkin vielä on.. Itse tulin petetyksi kolme vuotta sitten.. ei ollut musta, mutta kuitenkin. Klassinen juttu et tulin kotiin luultua aiemmin. Pukki sai turpaan kunnolla ja vaimo aneli etten jättäisi, mut jätin sitten kuitenkin kun en vaan yksinkertaisesti voinut katsella häntä enään.. siinä rikkoutui kaikki. No yksinhän sitten jäin, mutta eipähän tarvinut enää pelätä että toistuu.. syytä ei kyennyt sanomaan.


      • Asuin nykyisen vaimoni kanssa opiskeluaikaan kimpassa. Kelan takia meillä kummallakin oli Hoassilla oma solu. Naimme keskenämme ja myös vieraissa sai käydä. Vaimo sanoi haluavansa kokemusta mustista miehistä. En pitänyt ajatusta pahana. Sain itsekin vierasta kun halusin. Vaimo tutustui samassa rapussa asuvaan mustaan kaveriin. Ja pikku hiljaa myös sen mustiin kavereihin. Itsekin pääsin mukaan noihin illan istujaisiin sopivalla juonella. Oli hämmentävää katsoa mustien miesten sperman pulppuavan naisen pillusta. Kiihottavaa oli sen kirnuaminen omalla kullilla.


        Yllätys oli kuitenkin vaimon halu saada rakastella ilman ehkäisyä. Keskustelimme toiveen seurauksista. En voinut taata mitään jos en olisi biologinen isä. Isäksi tulisi joko minä tai naapurin musta solu. Mustille ei kerrottaisi ehkäisyn hiipumisesta. En pystynyt kuitenkaan salaamaan asiaa niiltä kauaa. Haluttiin pitää ryhmä suljettuna. Homma kiihotti minua niin suuresti. Naapurit suostuivat ilo mielin. Isäksi tullut pitäisi lapseen sitten myös yhteyttä. Jätettiin kierukka uusimatta sen menettäessä hiljaa tehoaan. Katsottaisiin miten kävisi.

        Raskaus alkoi sitten aikanaan. Menin neuvolaan ystävänä. En siis tulevana isänä. Samoin synnytykseen. Ehkä hassuin ja pervessein hetki oli lasketun ajan täytyttyä. Yritimme saada synnytystä käynnistettyä yhdynnällä. Siis sperman pitäisi käynnistää synnytys. Naimme vuorotellen ja ajattelimme että suihkunkautta laitokselle. Alapesu jäi kun kiire tuli. Epäilen kätilön tajunneen ettei siinä sisältä valuneen spermaan riittänyt yksi mies. Mutta terve lapsi tuli.


      • Asuin nykyisen vaimoni kanssa opiskeluaikaan kimpassa. Kelan takia meillä kummallakin oli Hoassilla oma solu. Naimme keskenämme ja myös vieraissa sai käydä. Vaimo sanoi haluavansa kokemusta mustista miehistä. En pitänyt ajatusta pahana. Sain itsekin vierasta kun halusin. Vaimo tutustui samassa rapussa asuvaan mustaan kaveriin. Ja pikku hiljaa myös sen mustiin kavereihin. Itsekin pääsin mukaan noihin illan istujaisiin sopivalla juonella. Oli hämmentävää katsoa mustien miesten sperman pulppuavan naisen pillusta. Kiihottavaa oli sen kirnuaminen omalla kullilla.
        Yllätys oli kuitenkin vaimon halu saada rakastella ilman ehkäisyä. Keskustelimme toiveen seurauksista. En voinut taata mitään jos en olisi biologinen isä. Isäksi tulisi joko minä tai naapurin musta solu. Mustille ei kerrottaisi ehkäisyn hiipumisesta. En pystynyt kuitenkaan salaamaan asiaa niiltä kauaa. Haluttiin pitää ryhmä suljettuna. Homma kiihotti minua niin suuresti. Naapurit suostuivat ilo mielin. Isäksi tullut pitäisi lapseen sitten myös yhteyttä. Jätettiin kierukka uusimatta sen menettäessä hiljaa tehoaan. Katsottaisiin miten kävisi.
        Raskaus alkoi sitten aikanaan. Menin neuvolaan ystävänä. En siis tulevana isänä. Samoin synnytykseen. Ehkä hassuin ja pervessein hetki oli lasketun ajan täytyttyä. Yritimme saada synnytystä käynnistettyä yhdynnällä. Siis sperman pitäisi käynnistää synnytys. Naimme vuorotellen ja ajattelimme että suihkunkautta laitokselle. Alapesu jäi kun kiire tuli.
        Epäilen kätilön tajunneen ettei siinä sisältä valuneen spermaan riittänyt yksi mies. Mutta terve lapsi tuli.


      • jormalaiset kirjoitti:

        Asuin nykyisen vaimoni kanssa opiskeluaikaan kimpassa. Kelan takia meillä kummallakin oli Hoassilla oma solu. Naimme keskenämme ja myös vieraissa sai käydä. Vaimo sanoi haluavansa kokemusta mustista miehistä. En pitänyt ajatusta pahana. Sain itsekin vierasta kun halusin. Vaimo tutustui samassa rapussa asuvaan mustaan kaveriin. Ja pikku hiljaa myös sen mustiin kavereihin. Itsekin pääsin mukaan noihin illan istujaisiin sopivalla juonella. Oli hämmentävää katsoa mustien miesten sperman pulppuavan naisen pillusta. Kiihottavaa oli sen kirnuaminen omalla kullilla.


        Yllätys oli kuitenkin vaimon halu saada rakastella ilman ehkäisyä. Keskustelimme toiveen seurauksista. En voinut taata mitään jos en olisi biologinen isä. Isäksi tulisi joko minä tai naapurin musta solu. Mustille ei kerrottaisi ehkäisyn hiipumisesta. En pystynyt kuitenkaan salaamaan asiaa niiltä kauaa. Haluttiin pitää ryhmä suljettuna. Homma kiihotti minua niin suuresti. Naapurit suostuivat ilo mielin. Isäksi tullut pitäisi lapseen sitten myös yhteyttä. Jätettiin kierukka uusimatta sen menettäessä hiljaa tehoaan. Katsottaisiin miten kävisi.

        Raskaus alkoi sitten aikanaan. Menin neuvolaan ystävänä. En siis tulevana isänä. Samoin synnytykseen. Ehkä hassuin ja pervessein hetki oli lasketun ajan täytyttyä. Yritimme saada synnytystä käynnistettyä yhdynnällä. Siis sperman pitäisi käynnistää synnytys. Naimme vuorotellen ja ajattelimme että suihkunkautta laitokselle. Alapesu jäi kun kiire tuli. Epäilen kätilön tajunneen ettei siinä sisältä valuneen spermaan riittänyt yksi mies. Mutta terve lapsi tuli.

        Tää on hyvä.


      • jormalaiset kirjoitti:

        Asuin nykyisen vaimoni kanssa opiskeluaikaan kimpassa. Kelan takia meillä kummallakin oli Hoassilla oma solu. Naimme keskenämme ja myös vieraissa sai käydä. Vaimo sanoi haluavansa kokemusta mustista miehistä. En pitänyt ajatusta pahana. Sain itsekin vierasta kun halusin. Vaimo tutustui samassa rapussa asuvaan mustaan kaveriin. Ja pikku hiljaa myös sen mustiin kavereihin. Itsekin pääsin mukaan noihin illan istujaisiin sopivalla juonella. Oli hämmentävää katsoa mustien miesten sperman pulppuavan naisen pillusta. Kiihottavaa oli sen kirnuaminen omalla kullilla.


        Yllätys oli kuitenkin vaimon halu saada rakastella ilman ehkäisyä. Keskustelimme toiveen seurauksista. En voinut taata mitään jos en olisi biologinen isä. Isäksi tulisi joko minä tai naapurin musta solu. Mustille ei kerrottaisi ehkäisyn hiipumisesta. En pystynyt kuitenkaan salaamaan asiaa niiltä kauaa. Haluttiin pitää ryhmä suljettuna. Homma kiihotti minua niin suuresti. Naapurit suostuivat ilo mielin. Isäksi tullut pitäisi lapseen sitten myös yhteyttä. Jätettiin kierukka uusimatta sen menettäessä hiljaa tehoaan. Katsottaisiin miten kävisi.

        Raskaus alkoi sitten aikanaan. Menin neuvolaan ystävänä. En siis tulevana isänä. Samoin synnytykseen. Ehkä hassuin ja pervessein hetki oli lasketun ajan täytyttyä. Yritimme saada synnytystä käynnistettyä yhdynnällä. Siis sperman pitäisi käynnistää synnytys. Naimme vuorotellen ja ajattelimme että suihkunkautta laitokselle. Alapesu jäi kun kiire tuli. Epäilen kätilön tajunneen ettei siinä sisältä valuneen spermaan riittänyt yksi mies. Mutta terve lapsi tuli.

        Mutta tää on loistava.
        Jotenkin tuttu.


      • sssna kirjoitti:

        Hienoa että näinkin vielä on.. Itse tulin petetyksi kolme vuotta sitten.. ei ollut musta, mutta kuitenkin. Klassinen juttu et tulin kotiin luultua aiemmin. Pukki sai turpaan kunnolla ja vaimo aneli etten jättäisi, mut jätin sitten kuitenkin kun en vaan yksinkertaisesti voinut katsella häntä enään.. siinä rikkoutui kaikki. No yksinhän sitten jäin, mutta eipähän tarvinut enää pelätä että toistuu.. syytä ei kyennyt sanomaan.

        Ehkä hyvä ettei kertonut syytä. Et ehkä olisi kestänyt totuutta. Sääli sinua.
        Toivottavasti sulla menee nyt paremmin.


    • miki222

      mikä suomalaisia vaivaa joku muka musta mieskin siellä yritti selittää jotain, ota vene ja souda sinne mistä olet tullut. Kyllä suomalaiselle miehelle on vientiä suomalaisten naisten parissa. Kyllä tuolta maailmalta löytyy sit myös miehille suloinen ja ymmärtävä vaimo. itse menen naimisiin kuukauden päästä maailman ihanimman naisen kanssa. seksiä joka päivä 3-5 kertaa ja tasan tarkkaan on suomi nainen eikä halua ikinä mitään pikiktien paikkaa, ja mulla on tarpeeksi iso.

    • Hyvin naitu

      Olimme englannissa kerran lomalla. Istuttiin iltaa hotellin ravintolassa ja saimme seuraamme kaksi tummaa miestä. Lopulta mieheni rhdotti, että mennään jatkoille meidän huoneeseen. Huoneessamme mieheni vihjaili minun haluavan vierasta. Sanoista tekoihin. Sain sen yön kahta miestä, mieheni runkatessa vieressä. ammulla hän kuitenkin rakastelin kanssani liukkailla. Vähän oli paikan arkana sen yön jälkeen, oli nimittäin tummien kaverien kalut vähän suuremoia, kuin oman siippani. Sen jölkeen on himo ollut päällä,että jospa vielä kerran löytäisi samanlaista.

      • Tosi hienoa, etsivä löytää.


    • blondi 51

      hei,olen 51 v hyvinsäilynyt aito blondi isoilla tisseillä ja kiinteällä pyllyllä,mun mieheni on juopporetku,mutta käytännön syistä asumme yhdessä,minä olen nyt 3-4 vuotta nussinut mustiamiehiä noin 3-5 kertaa viikossa,kun käyn "jumpassa", käynkin gambialaisten miesten kommuunissa missä muhun nussii spermojaan 5-20 miestä joka kerta,tussu on tosi löysä ja roikkuva nykyään kun nussivat tuplana mun tussuani ja spermaa on haarat aivan täynnä aina.
      mustatmiehet on ihania nussimaan,mä vietän elämäni ihaninta aikaa kun olen mustienmiesten lutka.....suosittelen....ihanaa....

      • BBC loven

        Hei!
        Missä tämämmöinen paikka löytyy? Voisi meidän vaimo 40v tulla sun mukaan sinne talkoisiin ;)


      • sssna

        Sitäpaitsi "blondi51" on itse se juoppo mies!!!!!!!!!!!! Ei kukaan nainen nimitä värkkiään TUSSUKSI...=)


      • Anonyymi

        Voisit ottaa minut joskus mukaasi sinne kommuunin mustien luo?
        Täälläkin sellainen paikka löytyisi mutta en ihan yksin uskalla sinne mennä itseäni tarjoamaan.
        Olen 48v rouva pohjois suomesta.
        Helena


      • Anonyymi

        ois kiimasta päästä mukaan katsoa,nuolla sotkut ja myös antaa heille.kyltymätön 41,kik bb8848


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisit ottaa minut joskus mukaasi sinne kommuunin mustien luo?
        Täälläkin sellainen paikka löytyisi mutta en ihan yksin uskalla sinne mennä itseäni tarjoamaan.
        Olen 48v rouva pohjois suomesta.
        Helena

        Oletko nautinnon perässä?


      • Nautinnon kommuuni, kerro lisää.


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Oletko nautinnon perässä?

        Hei🤗 olen lukenut viestejäsi ja ihastunut siuun😗 haluaisin sua🤗t. Varattu 48v blondi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei🤗 olen lukenut viestejäsi ja ihastunut siuun😗 haluaisin sua🤗t. Varattu 48v blondi

        Voisitko kirjoittaa minulle?


      • Anonyymi

        Me ollaan vaimom kanssa päädytty samanlaiseen ratkaisuun. Vaimo käy afrojen kimppakivana joka torstai. Sitten hame päällä ilman pikkareita kotiin. Mä odotan alasti kotona. Vaimo ratsastaa mulla saavuttuaan. Pääsen spermaiseen pilluun. Tuntui kuin työntäisi munan kiehuvaan veteen.


    • Ja tämäkö on miehen käsitys seksinovellista? :D Menkää muualle!!! :P

    • uusimaa35

      Hohhoh...
      Pettäjä on paska "ihminen" mustilla EI ole suurempi kuin valkoisilla keskimäärin. Mustat EI myöskään ole suurempia taitoja kuin valkoisella... Ja kalun koolla ei niinkää o merkitystä... Ja uos nainen sanoo et iso on parempi niin tarkoittaa se VAAN sitä että nainen on löysä ku prisman muovipussi... Enkä oikee ymmärrä naista joka haluaa mainostaa löysyyttänsä. Saatika sitten tummaa miestä joka LUULEE olevansa parempi... XD

    • Anonyymi

      Miunkin vaimo naitti ihteään mustalla miehellä tovin aikaa nyt tavara on nii väljä miun kullille että pitää reunoja hakia en suosittele kellekkää naisen antamista mustan miehen käsittelyyn

      • Anonyymi

        Kyllä se meijänkin Emäntä käy sielä ihteään naitattamassa mustilla aina kaupunki reissulla.
        Heiti kun kun tulloo kotia niin vien sen makkuuhuoneeseen. Sielä sitten nain ja nuolen kaikki mustelmat mitä on rintoihin ja muualle reissussa syntynyt.
        Ei se siinä vielä ilkiä kieltäytyä. 
        Tuoreeltaan se on kyllä tiukka. Ovat naineet sen turvoksiin. Sitten se on väljä kun ovat isoilla kyrvillä nussineet. Lopulta pikkuhiljaa palautuu ennalleen minulle sopivaksi.


    • Nussin jatkuvasti kännisiä vaimoja. Tassua irtoaa kun vain vähän kehaisee hiuksia ja kuuntelee niiden soperrusta. Mitä enempi kännissä sitä helpommin vittua irtoaa. Ei siinä tarvi ollaan tumma ihminen kun vain osaa poimia alkoholiin adiktoituneet akat ja aina saa. Ne tuntee kyllä makeasta hajusta kun ovat marinoituneet viinasta.

      Koettakaa vaikka ja etsikää oikein humalainen siedettävän näköinen yksilö, kehuja sitä ja sietäkää huomalahuojumista, eli niiden tanssia ja niin pääsee pukille aina.

    • Anonyymi

      Pitkään ja uskollisesti naimisissa olevana miehenä minulla ei ole omia kokemuksia, mutta joku vuosi sitten tapasin miehen, joka kertoi hänellä olevan harrastuksena lähinnä loma-aikoina järjestellä vaimolleen rakastelua fiksujen ja filmaattisten vieraiden miesten kanssa. Häntä kiinnosti seurata, kuinka eri tavalla eri miehet seurustelee ja nai, kuinka tunnelmat kehittyvät ja kuinka vaimo ja vieras mies osoittavat toisilleen hellyyttä ennen ja jälkeen yhdynnän. Että kuinka veikeä onkaan ajatus, että nämä markot ja einarit ovat tunteneet hänen vaimonsa niin kuin aviomies hääyön huumassa, vapaasti ja ilman kondomia. Muutamia valokuviakin oli otettu muistoksi.

    • Anonyymi

      Hyvin harvoin kantasuomalaisilla on iso ja jaksavat tunti tolkulla, mustat miehet saa vaan koko vartalon sellaiseen nautintoon että siihen jää koukkuun ja pakko saada lisää, iso kysymys teille katkerille miehille, keltä se on pois jos nainen nauttii, antakaa naistenne nauttia koska kestävän ison kiihkeän rakastajan kyyti on vaan niin mieletöntä

      • Anonyymi

        Milloin olet saanut ensimmäisen kerran ja millaisissa olosuhteissa?


    • Anonyymi

      potkisin ämmän vittuun.

    • Anonyymi

      Kyllähän se on vähän sellainen tyypillinen suomalaisen naisen ominaisuus, että ovat epäluotettavia, aika epäseksikkäitä ja laiskoja lahnoja sängyssä. Tottakai poikkeuksia löytyy mutta ovat harvassa. Jos sellaisen löytää niin kannattaa pitää. Yleensä kuitenkin maailmalta löytyy paljon kiihkeämpiä naisia. Omien kokemusten perusteella mustat, japsit ja välimeren maiden naiset on parhaimmistoa.

    • Anonyymi

      no mutta , miksi sitten musta mies. jos sulla on iso kalu ja osaat tyydyttää naisen. niin kerroppa sitten miksi sun musta muijjasi käy 2 kaksi kertaa viikossa panettamassa itseään meillä. siis minulla valkoisella miehellä, jolla on pieni muna.

    • Anonyymi

      Vaimoni ehdotti ravintolareissua raivintolaan jossa tunnetusti on usein tummaihoisia miehiä. Illan aikana useampi tummakin mies haki vaimoani tanssimaan. Vaimoni nautti täysin rinnoin kun sai olla tummien miesten vietävänä. Jossakin vaiheessa iltaa sovittiin, että vaimoni houkutelisi tumman miehen varaamaanne hotellihuoneeseen. Yllätyksekseni vaimo poistui kolmen miehen kanssa ravintolasta hotellihuoneeseen. Olimme ennalta sopineet, että saisi kokeilla vierasta miestä, mutta kolme oli jo yllätys. Arvelin, että pari tuntia riittää hauskanpitoon. Vaimoa ei näkynyt vielä valomerkinkään aikaan joten päätin mennä katsomaan tilannetta. Saavuin huoneemme oven taakse. Huoneesta ei kuulunut mitään. Avasin ovikortilla oven varovasti. Järkytyksekseni vaimoni makasi hengettämämä vuoteella alapää revenneenä ja suu auki korvasta korvaan joka paikka täynnä spermaa. Kutsuin kerros-siivoojan. Pakkasimme vaimoni roskasäkkeihin ja siistimme paikat. Myöhemmin menin naimisiin kerros-siivoojan kanssa. Kyllähän tämmöisiä tarinoita kirjoittaa kuka vaan. Hah hah.

    • Anonyymi

      Meillä kävi näin, oltiin Oulun Eedenissä. Vaimo lähti alakertaan olusille muutaman viinipaukun otettuaan. Tuli parin tunnin päästä aika humalassa ja rojahti sänkyyn. Kertoi että oli käytävällä tavannut noin 55v mustan miehen oli puhunut hyvin suomea ja houkutellut trinkille, ajatus musta mies oli kiihottanut. Olimme katsonut filmejä mustista miehistä. Mies oli muutaman paukun jälkeen melkein heti riisunut tissit paljaaksi ja imenyt vaimon nännejä sormeillut pillua ja nainut vaatteet päällä ja lauennut sisään. Pillua pestessä vaimo oli tuntenut itsensä huoraksi ja oli kiihottunut lisää, oli mennyt sängylle miehen päälle ja naittanut itseää lisää mie oli laskenut uudelleen sisään. Silloin vaimolle oli tullut kiire omaan huoneeseen kun aikaa oli kulunut tovin. Illalla baarissa keskusteltiin asiasta, kerroin että ei haittaa tästäkin oli keskusteltu minkälaista se olisi, tiskiille tuli aika tumma mies vinkkasin tulemaan pöytään istumaan huomasin heti vaimosta että tämä se oli. Mies esitteli itsensä asiallisesti, jonkin ajan päästä läksimme hissille houkuttelin hänet trinkille. Vaimo yritti että pitää levähtää, kuiskasin nyt haluan nähdä kun saat mustaa kunnolla.

    • Anonyymi

      Perheen kanssa ulkomailla ollessa Panin mustaa miestä. Se oli meidän hotellissa töissä. Olin 14v ja tämä mies oli toinen elämäni aikana jonka kanssa olin harrastanut seksiä. Tämä tapahtui 1988. Silloin suomessa ei vielä ollut afrikkalaisia, tai ei ainakaan siellä missä minä asuin. Jännitys oli uskomaton kun näin ympärileikatun, 40v aikuisen mustan miehen ison peniksen. Siihen aikaan ei ollut internettiä Ja en ollut nähnyt edes kuvissa mustaa munaa. 4kk ennen tätä tapahtumaa olin menettänyt peppu neitsyyteni itseä 3v vanhemmalle pojalle. Mikään ei kiihota niin paljon kuin se, että afrikkalainen mies saa purkaa tarpeensa minuun. Olen ylpeä suvakki homo joka rakastaa mustaa munaa <3 Valkoiset naiset ja miehet on tarkoitettu mustan miehen pantavaksi. Kiihottavinta ikinä kun tumma parru uppoaa valkoiseen reikään.

    • Anonyymi

      Voi vittu

    Ketjusta on poistettu 87 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe