EI PYSY PIHALLA

EI JAKSA ENÄÄN

Juupa juu elikkäs ongelma on koiruus kun ei millää meinaa oppia että ei saa mennä omalata pihalta naapuriin(Naapuri erittäin v....mäinen) tontti on todella iso että aitaa ei viitsi ruveta rakentamaan maksaa monta tonnia.. ja vaikka kuinka koulutan niin ei se mene päähän.Kokemusta on jo viiden koiran kasvattamisesta tää yksilö vaan on niin jääräpäinen muuten kiltti ja tottelevainen mutta naapuri vaan kiinnostaa liikaa =)Vinkkejä kiitos!!!??

8

1781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liian suuri

      Houkutus on liian suuri, pakko on lähteä naapuriin vähän tutkimaan. Pitkällinen homma kouluttaa, pitäisi viettää aikaa jossakin piilossa niin, ettei koira tiedä. Sitten kieltää heti, jos yrittää kadota luvattomille retkille. Voi joutua toistamaan pitkäänkin, ja yhtään karkaamista ei saisi tapahtua.

      • auttaa

        meillä oli sama ongelma porokoiran kanssa. Pitkän hihnan laitat ja astut sen päälle ja kiellät kun meinaa lähteä. Pitkäaikainen urakka koulutta pois, mutta meillä onnistui.


    • niin paljon

      En kertakaikkiaan voi uskoa, että teillä olisi niin iso tontti että aita maksaa monta tonnia. Eihän aidan tarvitse olla viimeisimmän muodin mukaan, vaan tavallisesta laudastakin saa aidan.Ja jos ei halua rumaa tavallista aitaa, niin sen voi laittaa vaikka viistoon, pitkittäin, tai vain rivittäin nokka pystyyn.

      • lapinkoiran omistaja

        ..tiesitkö että jollakin voi olla iso tontti, jonka aitaus maksaa paljon.. ainakaan itse en raskinut 2 hehtaarin tonttia aidata..


      • ...sen kokoisen
        lapinkoiran omistaja kirjoitti:

        ..tiesitkö että jollakin voi olla iso tontti, jonka aitaus maksaa paljon.. ainakaan itse en raskinut 2 hehtaarin tonttia aidata..

        ....aidan kuin raaskit!Vaikka puoli hehtaaria!


      • Anonyymi
        ...sen kokoisen kirjoitti:

        ....aidan kuin raaskit!Vaikka puoli hehtaaria!

        ei kaksihehtaaria tonttina ole mitenkään iso :) mutta jos aitaa 80 hehtaaria niin voipi olla iso :)


    • Anonyymi

      Hauska aloitus!
      vanha juonne, mutta nosto
      Miten kävi? oliko pitkä homma vai onnistuiko kerralla, naapuriin menon karsiminen?
      meillä kävi onnekkaasti, sain vaklattua, mistä kulkee.. sitten vain ojaan salakavalasti oottelemaan ja kerta säikytyksellä jäi pois..

    • Anonyymi

      Vanha aloitus, mutta aina tepsivä konsti: PIIKILLE! Turha vakuutella, kuinka monta hurttaa olet ns. kouluttanut! Tuohan osoittaa kykenemättömyytesi kouluttajaksi!!!

      Vaihda alaa ja kouluta tästedes vaikka kultakaloja "vesisiisteiksi". Seurakoiraihmiset eivät kykene sosiaaliseen elämään ihmisten kesken, eivätkä näköjään pärjää myöskään elukoitten kanssa!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      715
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe