Vanhasta sinikantisesta
passistani näen missä ja milloin
olen matkaa tehnyt
Näen muistoja
Sieluni passista en löydä
haalistuneita leimoja
ajasta ja paikasta,
menneistä rakkauksista
Mitä kauemmas menneisyyteen
pystyn ajatukseni viemään
sitä enemmän löydän asioita
joiden paras on antaa olla vaan
Miten paljon helpompaa
on kanssasi rakkaudessa matkustaa
sieluni puhtaalla
leimaamattomalla passilla
Passi
16
440
Vastaukset
- padme_amidala
..tulvahtivat mieleeni. Pojan kanssa oli ihana matkustella kaksistaan. Katsoa, kuinka lapsen innokkaalla uteliaisuudella tutkitaan ihmeellistä maailmaa. Nyt tuli aasinsilta, mutta samanlaisella uteliaisuudella suhtaudun tähän rakastumisasiaanikin. Uutena, vallan ihmeellisenä asiana koen kaiken. Tai siis sinun runossasihan se on taitavammin sanottu tuossa viimeisessä säkeessä.
Pidin kovasti runostasi : )
Kiitos lukuhetkestä : )- tomppa2006
...katselemisesta sain aiheen runooni...
Olen myös matkustellut paljon pojan kanssa. Tiedän todella mitä tuo uteliaisuus ihmeellistä maailmaa kohtaan on, kuin myös vilpitön ihastuminen ja ilo. Tulee itsekin hyvälle mielell, kun pystyy lapselle tarjoamaan erilaisia kokemuksia.
Rakastuminen on joka kerta ainutlaatuinen kokemus. Tunnetilana suurenmoisen ihmeellisen mahtava.
*hymyilee*
- Yölintu**
mennyt on mennyttä
ja kuinka ihanasti,
luottavaisesti, turvallisesti,,
"Miten paljon helpompaa
on kanssasi rakkaudessa matkustaa
sieluni puhtaalla
leimaamattomalla passilla"
"on niin helppoo olla onnellinen,," tuli vaan tää laulu mieleen,,
aistin onnellisuutesi tänään,,oonkohan oikeessa??
mutta
onnellisuutta ja rakkauven pipanoita päivääsi
tirpu vain** :))- tomppa2006
...tuli mieleen laulu "ja elämä on helppoo, kun on joku josta pitää kii"...
Olen onnellinen mies, oikeassa olet. Toivotan sinulle oikein mukavaa lauantai-iltaa.
*hymyilee*
- lindalinda1
Viimeisen säkeen nostaisin ylitse muiden,
se oh i-ha-na !- tomppa2006
...imartelet minua...
Hyvältä tuntuu palautteesi. Meinasin nimittäin muuttaa hieman viimeistä säkeistöä. Olen tyytyväinen, etten tehnyt sitä.
*hymyilee*
- *Rakkaudenlahja*
menneitä on joskus kiva katsella uudelleen ja palata hetkeksi menneeseen.Rakkaudet entiset ovat ainakin jonkin aikaa sydämessä.Tiedätkö minä kadehdin taitoasi kirjoittaa kun kirjoitat hienolla tunteella joka on aito ja se tunne tulee sydämestäs.Sinulle sydämelliset kiitokset!
- tomppa2006
...ajatuksissani menneisiin, enkä runollani missään nimessä tarkoittanut että pitäisi unohtaa...
Opiksi voi ottaa elätetystä elämästä, mutta on asioita, joiden on paremmpi antaa olla vaan.
Saat todella toisen ihmisen tuntemaan, että hän on pystynyt kirjoittamaan rakkausrunon. Kiitos.
*hymyilee*
Tietääkseni agentit saavat matkustaa ingognito...;)
Ei, jos alan pysyä aiheessa välillä,
niin sanon, että olet suloinen runoagentti!
Hammasharjaa ja passia etsiskelevä :D
Marin- tomppa2006
...ei pysynyt tällä palstalla salaisena, epäilen että salaisuuden tietää nyt jo kaikki lukijat...
Tule tyttö kyytiin, olet niin mukavaa seuraa, etten kiellä sinulta mitään.
Sää tairat tykät mun runoist?
*hymyilee*
- Minänoita
Kuules Tomppa kirjoitin pitkän
loitsun tähän ensin sitten
muutin mieleni ja pyyhin sen pois...
Niin että,pidin runostasi,
mutta en osannut kirjoittaa
mitä ajatuksia tälläkertaa,ettäs tiiät!
Tullinoita- tomppa2006
...myöntää, ettei saa oikein kirjoitettua mitä ajatteli...
Itselläni on monasti toistenpäin. Paljon ajatuksia, mutta pakosti joutuu karsimaan kirjoittamiaan asioita, kun rupeaa esikatselu vaiheessa hävettämään, eikä kehtaa painaa "lähetä viesti" -näppäintä.
Nytkin tekisi mieli kertoa, että rakastan loitsuja, mutta taidan pyyhkiä sen pois - ei vaiskaan.
*hymyilee*
- cocoz_vanilla
... mukavaa, että löysit näin hienon vertauksen elämän matkan teosta. "Puhtaalta pöydältä" tietysti, ollaan kaikki erilaisia, mitä siksi suotta vertailemaan...
Kauniisti ja selkeästi on runosi koottu.- tomppa2006
...on paras edetä rakkaudessa...
Kuka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään. Tai jotain sinnepäin.
Palautteestasi hyvän mielen saanut tomppa kiittää.
Runosi antoi sysäyksen.
Laitoi junan liikkeelle.
Voi miten ihanaa.
"Tunti vain ja sitten kohtaansinut jälleen".
Muistoissani soi.
Ja ne suudelmat.
Ihanat,
Jotka salaa vaihdettiin välitunilla.
Ihanaa.
Kiitos.
Passittomastakin matkasta:)
Tomppa- tomppa2006
...runoni siivin ilman passia, heh...
Mahtava palaute sinulta Margitta. Piristysruiske uuteen päivään. Kiitos.
*hymyilee*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62968
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel113860Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla294850- 59769
- 55683
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k95599Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46581- 57580
- 23576
- 79564