Mistä kivoja sisustustuotteita lapsille?

Sisustaja76

Mistä nettikaupasta löytyisi kivoja sisustustavaroita lastenhuoneisiin? Olen kotoisin pieneltä paikkakunnalta ja täällä tarjonta on aika suppeaa. Muutenkin sisustus nettikaupat yleensä ovat pullollaan kaikkea romanttista ja vaaleanpunaista, mutta kaipaisin vähän jotain reippaampia värejä ja hauskuutta?

8

2243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Hei! Olen kaivannut ihan samoja juttuja kuin sinäkin ja tänään kävin Tampereelle ja sain hauskan kiinnostavan flyerin uudesta sisustusliikkeestä verkossa.

www.omashop.fi.

Käyppä kurkkaan! Siellä kivoja juttuja niin lapsille kuin muillekin. Värejä ja persoonallisia, uudenlaisia tuotteita.

• Nimetön

...noihin apinakoukkuihin tuolla omashopissa. Voisi olla aika kätevät lastenhuoneessa, vaikka kerrossängyn reunassa. Onko kellään kokemuksia vastaavista koukuista? Taitaa olla jotkin metallia?

• sisustussusanna
        Nimetön kirjoitti:

...noihin apinakoukkuihin tuolla omashopissa. Voisi olla aika kätevät lastenhuoneessa, vaikka kerrossängyn reunassa. Onko kellään kokemuksia vastaavista koukuista? Taitaa olla jotkin metallia?

Joo. Metallia ovat. Tilasin kesällä. Tulivat nopeasti ja oon ollut kyllä tyytyväinen. Pari koukkua meillä roikkuu pinnasängyn reunalla ja yhden laitoin meidän pikku koululaisen tuolin selkänojalle.

• liikkeestä

löysin kivoja juttuja pojan huoneeseen. Heillä myös nettisivut: www.pikkukenguru.fi

• olisi yksi
    • nunnukkaliini

Ikeassa on ihania unisex-henkisiä, pirteitä lastenkamoja tosi edullisesti, ja postimyynti pelaa.

• Löytäjä

Käypä kurkkaamassa www.lasten1.com, olen ainakin itse löytänyt hauskan maton ja verhot sieltä.

• Nimetön

Tuolta löytyy myös niin ihania tuotteita. Itse olen ostanut Rumbon kautta tapetit pojan huoneeseen. Erittäin hyvä palvelu ja ne ilmaiset kotikäynnit vielä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      110
      2321
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      32
      1897
    3. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      27
      1853
    4. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      47
      1846
    5. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      102
      1824
    6. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      57
      1142
    7. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      110
      1036
    8. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      20
      913
    9. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      54
      860
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      110
      837
    Aihe