kuukuppi ja satulatuoli

miten on

te kuukuppia käyttäneet, onnistuuko käyttö myös pyöräillessä? Töissä käytän satulatuolia, onko kokemuksia tästä?

8

1086

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veikkaukseni

Voisi olettaa pyöräilyn ja satulatuolin käytön olevan aika vastaava tilanne. Satulatuolista ei ole kokemusta, mutta pyörällä ajaessa en ainakaan muista että olisin koskaan huomannut kupin olemassa oloa.

Jos kuppi tuntuu, kannattaa lyhentää antenni niin lyhyeksi kuin saa ja ellei sekään auta, kannattaa katsoa olisiko jonkin muun merkkinen kuppi lyhyempi. Kuukuppikunnan sivuilla on listattu eri kuppimerkkien mitat.

• kuppi tunnu

Sisällä emättimessähän se kuppi on ja se on pehmeää materiaalia, käyttäminen ei tunnu.

Antenni kuuluu leikata niin lyhyeksi, että sitä ei tunne itse ollenkaan (ne, joilla on kohdunnapukka korkealla, heillä myös kuppi nousee korkeammalle ja antenni auttaa poistamisessa - ne joilla kuppi jää alemmas, eivät edes tarvitse antennia).

• kuutar

Kuukupin ei kuulu tuntua ollenkaan, kun se on oikein asennettu. Siis laitettu tarpeeksi syvälle emättimeen. Itselläni ei ole ollut ongelmia pyöräilyn tai minkään muunkaan tuolin/asian kanssa kuppia käyttäessäni.

• mutta...

Minä ostin joskus kuukupin, pienimmän mahdollisen ja en voi käyttää sitäkään, koska en vain saa sitä laitettua sisään. Nythän on tullut niitä vielä pienempiä, kai sitä voisi kokeilla. Mutta sitä kai pitää sitten tyhjentää useammin.

• on sitten...

...kupinlaittotekniikassa vikaa. Emätin on sen verran joustava, että kupin saa ihan varmasti sisään, jos vaan tietää miten sen sinne laittaa. Jos saat 2-3 sormeasi sisään, niin saat kupinkin, koska taiteltuna oikein se ei vie sen enempää tilaa.

• nammikka

Olen käyttänyt kuppia pari vuotta ja jo sitä hankkiessani minulla oli töissä käytössä satulatuoli. Mitään ongelmia ei ole ollut, eikä kyllä tullut edes mieleen, etten voisi istua satulatuolissa kupin kanssa. Ei vaikuta pyöräilyynkään, eikä mihinkään muuhunkaan liikuntaan. Muuten kuppi on kyllä aivan ihana keksintö!

• Anonyymi

Eipä tunnu juu eihän se tampoonikaan siellä tunnu vaikka pyöräilee tai ratsastaa jne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä tunnu juu eihän se tampoonikaan siellä tunnu vaikka pyöräilee tai ratsastaa jne

Eikä kukaan istu tavaransa päällä,jos istuu niin se on virhe!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      161
      5505
    2. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      23
      3942
    3. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      30
      3597
    4. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      65
      3347
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      29
      3137
    6. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      32
      2889
    7. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2460
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      60
      2102
    9. Otetaas taas tälläinen että kerro yksi teitä yhdistävä asia

Aloitan, me ollaan molemmat kovia hiihtämään Saa nähä tuleeko nyt osumia!
      Ikävä
      60
      2055
    10. terkkarikeskustelu hävisi

juu kaikki totuus häipyy
      Suomussalmi
      8
      1835
    Aihe