te kuukuppia käyttäneet, onnistuuko käyttö myös pyöräillessä? Töissä käytän satulatuolia, onko kokemuksia tästä?
kuukuppi ja satulatuoli
8
1088
Vastaukset
- veikkaukseni
Voisi olettaa pyöräilyn ja satulatuolin käytön olevan aika vastaava tilanne. Satulatuolista ei ole kokemusta, mutta pyörällä ajaessa en ainakaan muista että olisin koskaan huomannut kupin olemassa oloa.
Jos kuppi tuntuu, kannattaa lyhentää antenni niin lyhyeksi kuin saa ja ellei sekään auta, kannattaa katsoa olisiko jonkin muun merkkinen kuppi lyhyempi. Kuukuppikunnan sivuilla on listattu eri kuppimerkkien mitat. - kuppi tunnu
Sisällä emättimessähän se kuppi on ja se on pehmeää materiaalia, käyttäminen ei tunnu.
Antenni kuuluu leikata niin lyhyeksi, että sitä ei tunne itse ollenkaan (ne, joilla on kohdunnapukka korkealla, heillä myös kuppi nousee korkeammalle ja antenni auttaa poistamisessa - ne joilla kuppi jää alemmas, eivät edes tarvitse antennia). - kuutar
Kuukupin ei kuulu tuntua ollenkaan, kun se on oikein asennettu. Siis laitettu tarpeeksi syvälle emättimeen. Itselläni ei ole ollut ongelmia pyöräilyn tai minkään muunkaan tuolin/asian kanssa kuppia käyttäessäni.
- mutta...
Minä ostin joskus kuukupin, pienimmän mahdollisen ja en voi käyttää sitäkään, koska en vain saa sitä laitettua sisään. Nythän on tullut niitä vielä pienempiä, kai sitä voisi kokeilla. Mutta sitä kai pitää sitten tyhjentää useammin.
- on sitten...
...kupinlaittotekniikassa vikaa. Emätin on sen verran joustava, että kupin saa ihan varmasti sisään, jos vaan tietää miten sen sinne laittaa. Jos saat 2-3 sormeasi sisään, niin saat kupinkin, koska taiteltuna oikein se ei vie sen enempää tilaa.
- nammikka
Olen käyttänyt kuppia pari vuotta ja jo sitä hankkiessani minulla oli töissä käytössä satulatuoli. Mitään ongelmia ei ole ollut, eikä kyllä tullut edes mieleen, etten voisi istua satulatuolissa kupin kanssa. Ei vaikuta pyöräilyynkään, eikä mihinkään muuhunkaan liikuntaan. Muuten kuppi on kyllä aivan ihana keksintö!
- Anonyymi
Eipä tunnu juu eihän se tampoonikaan siellä tunnu vaikka pyöräilee tai ratsastaa jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tunnu juu eihän se tampoonikaan siellä tunnu vaikka pyöräilee tai ratsastaa jne
Eikä kukaan istu tavaransa päällä,jos istuu niin se on virhe!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769292Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per623368- 422758
- 272271
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto522247Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 131947
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151793- 691725
- 181659