omapäinen kokkeli

minulla on suloinen mutta oma päinen koira jonka kanssa saan harmaitahiuksia minkä laisia kokemuksia muilla on cockerspannieleista? kerro omia kokemuksia ja keinoja koiran koulttamisesta
2481
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Aina jos koira tekee jotain väärin se on omistajan vika. Eli katse peiliin. Cockeri on älykäs koira jota on helppo kouluttaa. Se on kuitenkin niin älykäs, että se hoksaa helposti myös omistajan heikot kohdat. Eli jos et ole määrätietoinen koulutuksessa, se löytää aina porsaan reiän. Itselläni on cockeri ja olen jonkin aikaa aktiivisesti harrastanut rodun kanssa ja nähnyt kaikenlaista. Esim. olen seurannut vierestä, kun cockeri on lellitty pilalle ja se tietää, että kun mamia katsoo hellyyttävästi ei se suutu. Se siis määrää talossa tahdin. Omistaja tajuaa usein liian myöhään virheensä jos edes tajuaa... Usein syytetään vain koiraa.

Tosin onneksi cockerit on viisaita ja virheet kasvatuksessa pystytään korjaamaan helposti.

Minkälaisia ongelmia teillä on ollut?

Äänestä

minulla 2v kokkeri ja aivan ihana,tottelee kuin unelma ja irti aina pihalla.muista että kokkerille tosi tärkeää olla mieliksi isännälle tai emännälle,mutta kiitosta sitten tulla tosi paljon ja kehuja.........kokkerihan on peloton koira,munkin ottaa isolta sakemannilta luulot pois ja se ainoa ongelma ehkä onkin,kun ei pelkää mitään.........mutta kun koulutat muista aina kehua,niin saat tosi tottelevaisen koira.............

Äänestä

Kommentoi aloitusta

melita kirjoitti:

minulla on suloinen mutta oma päinen koira jonka kanssa saan harmaitahiuksia minkä laisia kokemuksia muilla on cockerspannieleista? kerro omia kokemuksia ja keinoja koiran koulttamisesta

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu