Muistaakseni Tekniikan Maailmassa oli 6-12 kuukautta sitten pieni artikkeli pyykinpesukoneesta, joka käytti puhdistukseen ultraääntä. En kuitenkaan löhdä muista webistä. Olisiko jollain takaraivossa minkä merkkinen se oli? Kiitos.
Pyykinpesukone ultraäänellä
5
905
Vastaukset
- Ole kuullutkaan
Tiedän kyllä, että noita ultraäänipesukoneita käyttävät esimerkiksi kultasepät ja hienomekaniikkapajat, mutta en ole kuullut, että myös vaatteisiin semmoista käytettäisiin.
- tosikone
Kyllä niitä on tyrkyllä Saksalaisissa nettikaupoissa ja Gigantissa. Ei muutakuin visa vinkumaan ja pakettia tilaamaan.
- Linkkiä
tosikone kirjoitti:
Kyllä niitä on tyrkyllä Saksalaisissa nettikaupoissa ja Gigantissa. Ei muutakuin visa vinkumaan ja pakettia tilaamaan.
Etsin Gigantin sivuilta ja soitin myös sinne, mutta eivät ole kuulleetkaan moisesta.
Jos tiedät, että tuollaisia on olemassa kotikäyttöön, niin laita linkki.
Siis ultraääni pesukone, joka pesee vaatteita. - Se sama taas
Linkkiä kirjoitti:
Etsin Gigantin sivuilta ja soitin myös sinne, mutta eivät ole kuulleetkaan moisesta.
Jos tiedät, että tuollaisia on olemassa kotikäyttöön, niin laita linkki.
Siis ultraääni pesukone, joka pesee vaatteita.Ei näy Gigantissa. Kyselin myös Tekniikan Maailman lukijapalvelusta, mutta niillä ei tunnu olevat juttuja tallessa tuoteuutuuksista. Alkaa jo tuntumaan, että olen nähnyt unta. Perhana. Hyvä idea olisi. Kohta tarttee mennä kirjastoon selaamaan niitä taaksepäin.
- tämä löytyi
Japanissa on valmistettu kyseisiä laitteita. Tässä englanninkielinen artikkeli
http://www.designnews.com/article/CA200975.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822