Super mario GALAXY ja vihreät tähdet?

jipponen

Mistä kentistä vihreitä tähtiä saa?
Olen löytänyt yhden Buoy Base-kentästä.
Entäs miten saan extratähden(kysymysmerkki) Gold leaf galaxyn keskimmäisessä kentässä?
Siinä kentän vasemmalla puolella olevan ison puun juurella on jokin kupla-tsydeemi ja puussa oksa, jolla kello. Kelloa heilauttamalla ilmestyy nuotit kiertämään puuta. Mutta saako siitä muuta kuin 1up tms? Entäpä taustalla (vasemmalla) näkyvä planeetta mustan aukon luona, miten sinne pääsee?

10

1552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-

      Mietipä sitä, sitä sopiikin miettiä...

    • Minä se vaan olen xD

      Vihreitä tähtiä saa siis kolmesta eri kentästä...

      Kerron nää sit satunnaisessa järjestyksessä.

      1.Byou base kentästä josta oletkin jo löytänyt.

      2.Dusty dunes galaxyssä menet muistaakseni Toiseen tehtävään. mene kohtaan jossa pyörii isoja kivenlohkareita (Heti ensimmäisen heittotähden jälkeen). mene ´´planeetan`` toiselle puolelle niin näet Hungry luman jolle syötät tähtiplaoja... kun olet tehnyt näin pääset uudelle planeetalle. yritä ratkaista loput :)

      3.Kun mailtoad (Toad jolta saat yleensä postia peachilta) antaa sinulle kirjeen jossa hän on pulassa battlerockissa niin mene kyseiseen kenttään ja eka skenaario.
      Kun olet kohdassa jossa tähtiparka on kupolissa mene sen ihme laatan toiselle puolelle ja näet siellä luigin. houkuttele Bullet bill (eli semmonen elävä luotihömpötys) törmäämään kupoliin jonka sisällä luigi on. tämän jälkeen menet puhumaan hänelle ja hän antaa sinulle tähden.

      Yritin selittää mahdollisiiman hyvin. toivottavasti tajuat :)

      • Minä se vaan olen xD

        Mailtoad ei ole pulassa vaan luigi xD


      • BANTASI

        asiasta 10 miten sen lumikomeetan saa tapettua kun se hyokkää

        PS.VASTATKAA PLIIS NOPEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Lumalee

      Siellä gold leafissa kun kerää ne nuotit syntyy power star.Ja dusty dunessa se rinkula missä pyörii ne kivet, niin sen keskellä olevan pläntin alla rainbow star. Hunrgy luma haluaa noin 20 star bitsiä.

      • GET ME

        Miten ne tähdet ilmestyy ku pitäähän niitä aina tulla galaxyihin nii miten ne ilmestyy??Sinne galaxeihin


      • Tii8Four
        GET ME kirjoitti:

        Miten ne tähdet ilmestyy ku pitäähän niitä aina tulla galaxyihin nii miten ne ilmestyy??Sinne galaxeihin

        google.fi ja hakusanaksi mario galaxy walkthrough tai green stars.

        Ne 3 tähteä kun on löytyny, niin semmonen siirtymistähti ilmestyy Luma-alukselle vihreiden tähtien tilalle.


      • GET ME
        Tii8Four kirjoitti:

        google.fi ja hakusanaksi mario galaxy walkthrough tai green stars.

        Ne 3 tähteä kun on löytyny, niin semmonen siirtymistähti ilmestyy Luma-alukselle vihreiden tähtien tilalle.

        miten niitä komeettoja ilmestyy ku mä tartteen lisää komeetoi ku kaikki on loppu!!! Voitteko vastata nopee!!!!


    • galaxy probleema

      Mul on yks ongelma. Mä oon saanut kaikki komeetta mitalit kaikista muista galakseista paitsi Bowser galaxeista. (ainoa josta olen saanut on bowser 2) Oon siel 6 universumissa (mikälie) En ole päässyt siihen kruunun näköseen galaksiin. Multa puuttuu viel 6 tähteä et pääsisin sinne eli yhteensä 94/100. Miten saan uusia pelejä, pitäiskö löytää niitä vihreitä tähtiä jo vai jotenkin muuten?

    • lubba

      ootko syötäny lumat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe