Mistä kentistä vihreitä tähtiä saa?
Olen löytänyt yhden Buoy Base-kentästä.
Entäs miten saan extratähden(kysymysmerkki) Gold leaf galaxyn keskimmäisessä kentässä?
Siinä kentän vasemmalla puolella olevan ison puun juurella on jokin kupla-tsydeemi ja puussa oksa, jolla kello. Kelloa heilauttamalla ilmestyy nuotit kiertämään puuta. Mutta saako siitä muuta kuin 1up tms? Entäpä taustalla (vasemmalla) näkyvä planeetta mustan aukon luona, miten sinne pääsee?
Super mario GALAXY ja vihreät tähdet?
10
1593
Vastaukset
- -.-
Mietipä sitä, sitä sopiikin miettiä...
- Minä se vaan olen xD
Vihreitä tähtiä saa siis kolmesta eri kentästä...
Kerron nää sit satunnaisessa järjestyksessä.
1.Byou base kentästä josta oletkin jo löytänyt.
2.Dusty dunes galaxyssä menet muistaakseni Toiseen tehtävään. mene kohtaan jossa pyörii isoja kivenlohkareita (Heti ensimmäisen heittotähden jälkeen). mene ´´planeetan`` toiselle puolelle niin näet Hungry luman jolle syötät tähtiplaoja... kun olet tehnyt näin pääset uudelle planeetalle. yritä ratkaista loput :)
3.Kun mailtoad (Toad jolta saat yleensä postia peachilta) antaa sinulle kirjeen jossa hän on pulassa battlerockissa niin mene kyseiseen kenttään ja eka skenaario.
Kun olet kohdassa jossa tähtiparka on kupolissa mene sen ihme laatan toiselle puolelle ja näet siellä luigin. houkuttele Bullet bill (eli semmonen elävä luotihömpötys) törmäämään kupoliin jonka sisällä luigi on. tämän jälkeen menet puhumaan hänelle ja hän antaa sinulle tähden.
Yritin selittää mahdollisiiman hyvin. toivottavasti tajuat :)- Minä se vaan olen xD
Mailtoad ei ole pulassa vaan luigi xD
- BANTASI
asiasta 10 miten sen lumikomeetan saa tapettua kun se hyokkää
PS.VASTATKAA PLIIS NOPEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Lumalee
Siellä gold leafissa kun kerää ne nuotit syntyy power star.Ja dusty dunessa se rinkula missä pyörii ne kivet, niin sen keskellä olevan pläntin alla rainbow star. Hunrgy luma haluaa noin 20 star bitsiä.
- GET ME
Miten ne tähdet ilmestyy ku pitäähän niitä aina tulla galaxyihin nii miten ne ilmestyy??Sinne galaxeihin
- Tii8Four
GET ME kirjoitti:
Miten ne tähdet ilmestyy ku pitäähän niitä aina tulla galaxyihin nii miten ne ilmestyy??Sinne galaxeihin
google.fi ja hakusanaksi mario galaxy walkthrough tai green stars.
Ne 3 tähteä kun on löytyny, niin semmonen siirtymistähti ilmestyy Luma-alukselle vihreiden tähtien tilalle. - GET ME
Tii8Four kirjoitti:
google.fi ja hakusanaksi mario galaxy walkthrough tai green stars.
Ne 3 tähteä kun on löytyny, niin semmonen siirtymistähti ilmestyy Luma-alukselle vihreiden tähtien tilalle.miten niitä komeettoja ilmestyy ku mä tartteen lisää komeetoi ku kaikki on loppu!!! Voitteko vastata nopee!!!!
- galaxy probleema
Mul on yks ongelma. Mä oon saanut kaikki komeetta mitalit kaikista muista galakseista paitsi Bowser galaxeista. (ainoa josta olen saanut on bowser 2) Oon siel 6 universumissa (mikälie) En ole päässyt siihen kruunun näköseen galaksiin. Multa puuttuu viel 6 tähteä et pääsisin sinne eli yhteensä 94/100. Miten saan uusia pelejä, pitäiskö löytää niitä vihreitä tähtiä jo vai jotenkin muuten?
- lubba
ootko syötäny lumat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100