Meidän paluulento alkaa Newarkin kentältä-mitöhän taksi maksaa sinne Manhattanilta ja kuinka kaukana se on kilometreissä.
Kuinka kaua pitää varata matkaan kentälle aikaa jos lento lähtee n.17.00 ja taksi on menopeli.
Onko kokemusta jollain kentästä
Newarkin lentokenttä
2
876
Vastaukset
- on pitkä
ja siihen tulee varata runsaasti aikaa. Riippuu vuorokaudenajasta. Jos kone lähtee klo 17 niin puolenpäivän aikaan alkaisin taksia katsella.
- Janne32
Moi.
Nyt Newarkin kentällä käyneenä voin sanoa että kaikki meni mainiosti ja kivuttomasti. aikaa kentällä kului noin 1,5 tuntia. Siis minulla oli koneen vaihto kyseisellä kentällä. Saavuin Terminaaliin B ja jatkoin Terminaalista A ja tullessa päinvastoin. vaihtoaikaa oli näin ensikertalaiselle 3,5 tuntia ja siinäajassa ehti kävästä syömässäkin ja muutenkin katsella paikkoja.
Turva tarkastukset meni ihan sutjakasti ilman ongelmia.
Ja apua sai helpolla jos tarvii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876